BMW M5 «30 Jahre M5»

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.954
Επετειακή BMW M5 για τα 30 χρόνια του μοντέλου

Η BMW αποκάλυψε επίσημα και πλήρως την επετειακή M5 «30 Jahre M5». Ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που θα κατασκευαστεί μόνο σε 300 κομμάτια.
Όλα τα αυτοκίνητα θα είναι βαμμένα σε χρώμα Frozen Dark Silver με μαύρες διακοσμήσεις. Επιπλέον η επετειακή M5 «30 Jahre M5» θα ξεχωρίζει με τις δίχρωμες 20άρες ζάντες της που θα είναι ντυμένες με λάστιχα 265/35 ZR20 εμπρός και 295/30 ZR20 πίσω. Στην καμπίνα, οι επενδύσεις θα είναι ένας συνδυασμός δέρματος Merinos και αλκαντάρα, με αλουμινένιες διακοσμήσεις και ειδική σήμανση «Μ5 30 Jahre M5».
Η BMW M5 30 Jahre Μ5 θα είναι εξοπλισμένη στάνταρ με το Competition Pack, πακέτο που διατίθεται έξτρα στη στάνταρ M5, και περιλαμβάνει ένα πόντο χαμηλότερη και πιο σπορ ανάρτηση, αναπρογραμματισμένη διαμόρφωση M Dynamic Mode και σκληρότερες αντιστρεπτικές. Στο 4,4λιτρο διτούρμπινο μοτέρ V8, για την περίσταση της Μ5 30 Jahre M5 έχει αναπρογραμματιστεί η ηλεκτρονική διαχείρισή του και έχει αυξηθεί η πίεση των τούρμπο.
Με αυτά και με αυτά, η ισχύς έχει ανέβει στους 600 PS και η ροπή στα 71,4 kgm, νούμερα ικανά για να επιταχύνουν τα 1.870 kg της Μ5 30 Jahre M5 από στάση στα 100 km/h σε 3,9”. Αρωγός στην προσπάθεια για την επίτευξη τέτοιων επιδόσεων είναι το στάνταρ 7τάχυτο διπλόδισκο σασμάν M που αλλάζει 0,4” ταχύτερα από το στάνταρ σασμάν της νορμάλ M5.
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, αλλά με το έξτρα M Driver Pack, καταργείται ο ηλεκτρονικός κόφτης και η τελική ανεβαίνει στα 305 km/h.







http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=288183&catid=43
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.494
Ο ορισμός του "εδάφους-εδάφους"... :superman:
 


S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Επετειακή BMW M5 για τα 30 χρόνια του μοντέλου

Η BMW αποκάλυψε επίσημα και πλήρως την επετειακή M5 «30 Jahre M5». Ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που θα κατασκευαστεί μόνο σε 300 κομμάτια.
Όλα τα αυτοκίνητα θα είναι βαμμένα σε χρώμα Frozen Dark Silver με μαύρες διακοσμήσεις. Επιπλέον η επετειακή M5 «30 Jahre M5» θα ξεχωρίζει με τις δίχρωμες 20άρες ζάντες της που θα είναι ντυμένες με λάστιχα 265/35 ZR20 εμπρός και 295/30 ZR20 πίσω. Στην καμπίνα, οι επενδύσεις θα είναι ένας συνδυασμός δέρματος Merinos και αλκαντάρα, με αλουμινένιες διακοσμήσεις και ειδική σήμανση «Μ5 30 Jahre M5».
Η BMW M5 30 Jahre Μ5 θα είναι εξοπλισμένη στάνταρ με το Competition Pack, πακέτο που διατίθεται έξτρα στη στάνταρ M5, και περιλαμβάνει ένα πόντο χαμηλότερη και πιο σπορ ανάρτηση, αναπρογραμματισμένη διαμόρφωση M Dynamic Mode και σκληρότερες αντιστρεπτικές. Στο 4,4λιτρο διτούρμπινο μοτέρ V8, για την περίσταση της Μ5 30 Jahre M5 έχει αναπρογραμματιστεί η ηλεκτρονική διαχείρισή του και έχει αυξηθεί η πίεση των τούρμπο.
Με αυτά και με αυτά, η ισχύς έχει ανέβει στους 600 PS και η ροπή στα 71,4 kgm, νούμερα ικανά για να επιταχύνουν τα 1.870 kg της Μ5 30 Jahre M5 από στάση στα 100 km/h σε 3,9”. Αρωγός στην προσπάθεια για την επίτευξη τέτοιων επιδόσεων είναι το στάνταρ 7τάχυτο διπλόδισκο σασμάν M που αλλάζει 0,4” ταχύτερα από το στάνταρ σασμάν της νορμάλ M5.
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, αλλά με το έξτρα M Driver Pack, καταργείται ο ηλεκτρονικός κόφτης και η τελική ανεβαίνει στα 305 km/h.







http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=288183&catid=43
Και μετά λες εμένα bmwδάκια.....:biggrin:
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.767
Reaction score
79.410
Ωραίο είναι πάντως, αν και τεράστιο.
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.954
Και μετά λες εμένα bmwδάκια.....:biggrin:
Ε! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ν ΑΡΝΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΦΕΝΤΕΚΟΥΛΑ.....

ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ, ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΛΕΜΕ...

ΟΧΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΜΠΛΑ ΜΑΣ.....

ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ Μ5 Ε39 400ΗΡ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΛΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΦΙΧΤΟ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ BMW ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΓΗΣΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ Μ5 ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ RS6 480HP ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ BMW.
ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΟΛΙΣΘΗΡΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ....
 
Last edited:




S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΟΦΤΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 305 ΧΛΜ...:eek::p:):roflmao::rolleyes:
Θυμάμαι πολίοτερα
Ε! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ν ΑΡΝΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΦΕΝΤΕΚΟΥΛΑ.....

ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ, ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΛΕΜΕ...

ΟΧΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΜΠΛΑ ΜΑΣ.....

ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ Μ5 Ε39 400ΗΡ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΛΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΦΙΧΤΟ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ BMW ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΓΗΣΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ Μ5 ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ RS6 480HP ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ BMW.
ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΟΛΙΣΘΗΡΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΑΠΛΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ....
To E39 M5 ήταν και τα την δική μου άποψη ίσως το ομορφότερο από όλες τιε γενεί ες που είχαν κυκλοφορήσει , τώρα για το θέμα τετρακίνηση και M μοντέλων είναι απλά κάτι που δεν συμβαδίζει με την φιλοσοφία του M Division γιατί κατά τα αλλά η τετρακίνηση που διαθέτει η BMW είναι εκπληκτική.
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.954
Θυμάμαι πολίοτερα

To E39 M5 ήταν και τα την δική μου άποψη ίσως το ομορφότερο από όλες τιε γενεί ες που είχαν κυκλοφορήσει , τώρα για το θέμα τετρακίνηση και M μοντέλων είναι απλά κάτι που δεν συμβαδίζει με την φιλοσοφία του M Division γιατί κατά τα αλλά η τετρακίνηση που διαθέτει η BMW είναι εκπληκτική.
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΥΑΡΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ.

ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΜΙΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΣΕΡΜΕΝΤΕ ΘΑ ΣΕ ΠΑΙΡΝΑΝ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ.
ΣΗΜΕΡΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΘΟΚΙΝΗΤΑ.
ΑΝ ΤΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΠΡΙΝ 20-30 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΣΑΑΜΠ ΑΠΟ ΤΟΤΕ.....
ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ CLA ΚΛΠ ΑΡΓΗΣΑΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑ 9-3 ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ....
ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ.....
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΥΑΡΙΚΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΣΜΟΣ.

ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΜΙΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΣΕΡΜΕΝΤΕ ΘΑ ΣΕ ΠΑΙΡΝΑΝ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ.
ΣΗΜΕΡΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΘΟΚΙΝΗΤΑ.
ΑΝ ΤΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΠΡΙΝ 20-30 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΣΑΑΜΠ ΑΠΟ ΤΟΤΕ.....
ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ CLA ΚΛΠ ΑΡΓΗΣΑΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑ 9-3 ΕΔΩ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ....
ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΚΙΝΗΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ.....
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την μπροστά κίνηση αρκεί να είναι σωστά κατασκευασμένη , οι λόγοι που παραδοσιακοί κατασκευαστές πισωκίνητων αυτοκινήτων μεταφέρουν την κίνηση μπροστά είναι καθαρά για λόγους κόστους και δυστυχώς αυτή θα είναι και μια πολιτική που θα ακολουθήσει και η BMW και μάλιστα πολύ άμεσα για κάποια μοντέλα.:cry:
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.892
Μηνύματα
3.066.755
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top