Canon HF100 vs Panasonic HDC-SD9

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Καλησπέρα σε όλους,

Είναι το πρώτο μου πόστ στο forum και γενικά είμαι άσχετος με το αντικείμενο.
Ενδιαφέρομαι να ποκτήσω την πρώτη μου ψηφιακή βιντεοκάμερα και μετά από πολύυυυυυυ ψάξιμο και διάβασμα στο διαδίκτυο, σκέφτομαι αυτές τις δύο.

Τις έχω βρει στις παρακάτω τιμές και αυτό είναι το ταβάνι στο μπάτζετ μου (άντε μέχρι 700€).

Canon HF100
Panasonic HDC-SD9

Αν και έχω διαβάσει ότι την ποιότητα που προσφέρει η εγγραφή σε minidv δεν μπρεί να επιτευχθεί σε σκληρό δίσκο ή κάρτα μνήμης, δεν θα ήθελα να πάω σε κάμερα με minidv λόγω βάρους. Γι' αυτό και προσανατολίζομαι σε κάμερα με κάρτα μνήμης.

Μπορείτε να με βοηθήσετε στην επιλογή?

Και κάτι ακόμα.
Θα έχω πρόβλημα στο να γράψω σε DVD τις λήψεις μου ώστε να τις δω σε 32άρα LCD?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

Μηνύματα
1.479
Reaction score
106
ειμαι κατοχος της panasonic.πολυ μικρη παναλαφρη και εχει 5.1 ηχο.η εικονα που εχει ειναι φοβερη για τα λεφτα που κοστιζει.κανει 488 ευρω και ειναι η ποιο φθηνη hd camera.

τα αρχεια ομως που γραφει θελουν 4πυρηνο cpu για να τα επεξεργαστεις ανετα και γρηγορα.αν την αγορασεις προτιμησε την απο τον κατερελο γιατι εχει πανευρωπαικη εγγυηση ενω το adorama εχει δικια του.

εδω εχω ανεβασει ενα προχειρο κλιπακι συμπιεσμενο σε wmv 720p.το original εχει πολυ καλυτερη εικονα.
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
ειμαι κατοχος της panasonic.πολυ μικρη παναλαφρη και εχει 5.1 ηχο.η εικονα που εχει ειναι φοβερη για τα λεφτα που κοστιζει.κανει 488 ευρω και ειναι η ποιο φθηνη hd camera.

τα αρχεια ομως που γραφει θελουν 4πυρηνο cpu για να τα επεξεργαστεις ανετα και γρηγορα.αν την αγορασεις προτιμησε την απο τον κατερελο γιατι εχει πανευρωπαικη εγγυηση ενω το adorama εχει δικια του.

εδω εχω ανεβασει ενα προχειρο κλιπακι συμπιεσμενο σε wmv 720p.το original εχει πολυ καλυτερη εικονα.
Ευχαριστώ.
 


Μηνύματα
5
Reaction score
0
αν την αγορασεις προτιμησε την απο τον κατερελο γιατι εχει πανευρωπαικη εγγυηση ενω το adorama εχει δικια του.