- Μηνύματα
- 8.676
- Reaction score
- 6
[imgl]http://www.avsite.gr/vb/attachment.php?attachmentid=14906&stc=1&d=1216563057[/imgl] Ταινία
Έχουν περάσει πανω από πενήντα χρόνια από τοτε που έκανε για πρωτη φορά την εμφάνιση του στην μεγάλη οθονη η τερατόμορφη απειλή με το όνομα Godzilla.
Ο Gojira όπως είναι η πραγματική ονομασία του γεννήθηκε από τους ιάπωνες μετα το τελος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και φήμες τον θέλουν να είναι οι προσωποποίηση της καταστροφής και του πυρηνικού ολέθρου σαν και αυτόν που γνώρισαν οι ιάπωνες από πρώτο χερι τον Αύγουστο του 1945.
Τα χρόνια που μεσολάβησαν μεχρι σημερα ακολούθησαν πολλες ταινίες Β’ διαλογής όπως και comics με πρωταγωνιστή το γιγαντόσωμο τέρας που σε κάθε του βήμα σκορπά την καταστροφή.
Τα είδος αυτό όμως με τα χρόνια ξέφτισε και πέρασε πολύς καιρός μέχρι το 1998 που για χάρη του Hollywood ξαναγεννήθηκε για να απειλήσει αυτή την φορά τις Ηνωμένες πολιτείες υπο τις σκηνοθετικές οδηγίες του Roland Emmerich.
Στις μέρες μας ο Godzilla παύει να είναι εξαγώγιμο προϊόν του ιαπωνικού κινηματογράφου αφου ο γνωστός παραγωγός και σκηνοθέτης JJ Abrams ( βλέπε Lost , Μ.Ι.3) φρόντισε να δημιουργήσει την δική του version παρουσιάζοντας ένα Godzilla πιο τρομερό και καταστροφικό από τον ιάπωνα προκάτοχο του..
Το Cloverfield δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια τανια καταστροφής και η μόνη διαφοροποίηση του με τις γνωστές ταινίες του είδους, είναι η επιλογή και τροπος κινηματογράφησης του.
Σε αυτή την ταινία δεν υπάρχει ουτε πρόλογος ουτε επίλογος.
Δεν υπάρχει ιστορία ουτε καν ηθοποιοί…
Περιγράφει απλώς τις ακραίες καταστάσεις που βιώνει μια ανυποψίαστη παρεα που ως εκείνη την στιγμή απλως διασκέδαζε σε ένα παρτι..
Μάλιστα ,το πάρτι και η βιντεοσκόπηση του, γίνονται μιας πρώτης τάξεως αφορμή για να παρακολουθήσουμε όλα αυτά τα εξωπραγματικά που συμβαίνουν μεσα από τα ματια και τον φακό ενος ερασιτέχνη εικονολήπτη..
Η ιδεα φυσικά δεν είναι πρωτότυπη και ολοι θυμόμαστε το The Blair Witch Project και την τακτική που ειχε λανσάρει ώστε να κάνει ακομα πιο πιστευτό και αγωνιώδες το ολο σκηνικό..
Βέβαια στο Cloverfield η παραγωγή είναι πολύ μεγαλύτερη από της 50.000 χιλιάδες δολάρια που δαπανήθηκαν για το Blair Witch Project και αυτό φαίνεται πολύ εύκολα από την ποσότητα και την ποιότητα των ψηφιακών εφε.
Αν θα έπρεπε σώνει και καλα να δουμε την ταινία , ο μονος λόγος που θα άξιζε είναι αυτος.
Με μια λεξη τα εφε δίνουν ρεστα όχι μονο ως υλοποίηση , κατι που τα τελευταία χρόνια είναι συνηθισμένο, αλλα και ως έμπνευση..
Βεβαια στην αίσθηση της αληθοφάνειας που δίνουν τα εφε, βοηθά και ο τροπος κινηματογράφησης με την κάμερα στο χερι.
Δυστυχώς όμως ενώ αυτή η γραφή δίνει πλεονέκτημα φέρνει και σε ενα βαθμό αντίθετα αποτελέσματα .
Η κουραστική πορεια των πλάνων με τα γρήγορα παναρίσματα και το τρελό κούνημα του καδρου σε ολη την διάρκεια της ταινίας , εκτος του ότι κουράζει ευθύνεται και για το χάσιμο πολλών λεπτομερειών.
Εκτος αυτού για να δικαιολογηθεί η συνεχιζόμενη βιντεοσκόπηση όλων αυτων των σημείων και τεράτων που συμβαίνουν , η ταινια πέφτει σε απίστευτα ολισθήματα και ανοησίες που μονο αν είσαι στις πολύ καλες σου μπορείς να ανεχθείς .
Παρόλα αυτά το Cloverfield πετυχε τον σκοπο του και όπως δείχνουν τα πραγματα από την εισπρακτική διαδρομή και τα εισιτήρια που έκοψε , η ιστορία σύντομα θα επαναληφθεί με μια ακομη version πιθανόν μιας άλλης παρέας που επίσης βιντεοσκοπεί την επίσκεψη του God-zilla στην πόλη τους…
Ευτυχώς γιατι ο τυπος που κρατούσε την κάμερα ως τωρα έπασχε από πάρκινσον …
Ευελπιστώ στο νούμερο 2 σε πιο σταθερό χέρι.
Σε HD[imgr]http://www.avsite.gr/vb/attachment.php?attachmentid=14908&stc=1&d=1216563316[/imgr]
Είναι λογικό εφόσον για το cloverfiled επιλέχτηκε αυτό το στυλ κινηματογράφησης να υπαρχουν παρόμοια στοιχεία που να στηρίζουν αυτό το εγχείρημα και μέσα στην εικόνα…
Συνεπώς αν περιμένετε ποικιλία χρωμάτων αβυσσαλέο βάθος πεδίου και καθαρότητα, τοτε σίγουρα θα απογοητευτείτε…
Βεβαια θα μπορούσε κανεις να σκεφτεί χαριτολογώντας πως σήμερα με τις κάμερες υψηλής ανάλυσης 1080i η εικόνα και η ποιότητα που μπορει να συλλάβει ο επίδοξος ερασιτέχνης κινηματογραφιστής βρίσκεται σε εξαιρετικά επίπεδα…
Αρα γιατι να μην συμβαίνει το ιδιο και στον τύπο που βιντεοσκοπεί το παρτι;
Μάλλον γιατι όπως φαίνεται εχουμε να κάνουμε με λήψη dv κάμερας και όχι HD .
Ετσι ,ενώ σε σταθερά πλάνα ( στα λιγα σταθερα ) η εικόνα είναι αρκετα ισορροπημένη αλλα με ελλιπή φωτισμό για την καλύτερη αναπαράσταση του home made video, στις γρήγορες εναλλαγές ολα πανε περίπατο..
Ο θόρυβος και ο τεχνητός κόκκος ιδιαίτερα στα σκοτεινά πλάνα μπορει μεν να πραγματοποιεί τον σκοπό του αλλα μειώνει αισθητα την αντίθεση και συγχρόνως δημιουργεί πέπλο.
Στην λεπτομέρεια δεν τα παει ασχημα και οσο μπόρεσα να διαβάσω την εικονα σε αυτόν τον τομεα ειχε αρκετα καλα στοιχεία ..
Το θεμα όμως είναι πως γενικότερα το ολο τεστάρισμα της συγκεκριμένης ταινίας ηταν ένα μεγάλο βάσανο.
Πρώτη φορα στα τρια χρόνια που παρακολουθώ το ιδιο μέγεθος οθόνης από την ιδια απόσταση θέασης έφτασα στο σημειο να δυσανασχετώ για την εικονα και να θελω να μετακινηθώ τουλάχιστον 4-5 μετρα πιο μακρυα από την οθόνη.
Όταν η εικόνα παρουσιάζεται υπο αυτές τις συνθήκες και όταν πολλες φορες κλείνεις τα μάτια η μετακινείς το βλέμμα σου εκτος κάδρου για να ξεκουραστείς… τοτε πόσο ευκολο είναι να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα….
Οσον αφορά τον ήχο, αυτός βρίσκεται στην ιδια επίπεδα με αυτόν της κατηγορίας των εφε…
Τι είπαμε;;
Τα σπάει;;
Ε ναι και με το παραπάνω…
Το γουφερ θα αναστενάξει, … τα περιφερειακά θα δουλέψουν υπερωρίες ( η τελος παντως θα ξεσκουριάσουν γιατι πολύ στα κοινωνικά το εχω ριξει τελευταία) και γενικότερα θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς.
[imgl]http://www.avsite.gr/vb/attachment.php?attachmentid=14909&stc=1&d=1216563555[/imgl]Τεχνικά Χαρακτηριστικά – Επιπλέον Υλικό
Δεν θα ειχε ιδιαίτερη σημασία αν για την επιλογή της κωδικοποίησης η Paramount επέλεγε για αυτόν τον τίτλο , ακόμα και το ξεχασμένο mpeg2.
Ισως με αυτόν τον τροπο να ξεκούραζε τους τεχνικούς στο post-production που πάσχισαν ( και φυσικά τα κατάφεραν ) να δείχνει η εικονα όπως ακριβώς περιγραφω παραπάνω .
Παρόλα αυτά (και τελειώνοντας με τις κακίες μου) η κωδικοποίηση είναι με τον εξελιγμένο για υψηλή ανάλυση βιντεο VC1 ενώ το κάδρο που επιλέχτηκε , αν και τα στοιχεία της ταινιας αναφέρουν 1:85:1 μάλλον πρόκειται για 1:78:1 καθώς δεν υπάρχει ιχνος από μαύρη μπάρα στο κάδρο …
Τα μενου απλα και χωρις σχεδιαστικές υπερβολές μας οδηγούν στο αρκετα πλούσιο επιπλεον υλικο που επιτέλους είναι περασμένο σε υψηλή ανάλυση επίσης σε κωδικοποίηση VC1 και σε υψηλότατο bitrate.
Τελικα οι εταιρίες όταν εχουνν να κανουν με νεες παραγωγές δεν τσιγκουνεύονται την ποιότητα της εικόνας στα ντοκυματερ και αυτό φαίνεται ολο και πιο συχνα..
To Επιπλέον υλικο δεν ξεπερνα την μια ωρα και σε αυτό συναντάμε ένα ημίωρο ντοκυκατερ με συνεντεύξεις από τον σκηνοθέτη και τον παραγωγο όπως και λιγες σκηνές από τα γυρίσματα..
Επίσης:
Commentary Soundtrack - από τον σκηνοθετη Matt Reeves
Cloverfield Visual Effects - πολύ ενδιαφέρον ντοκυματερ που αναφέρεται στην δημιουργία των εφε διαρκειας 20 λεπτων
Deleted Scenes - σκηνες που δεν μπηκαν στο τελικο μονταζ αλλα που ετσι και αλλιως δεν θα πρόσθεταν τιποτα σημαντικό στην ταινια
I Saw It! It’s Alive! It’s Huge! - ενα ακομη ντοκυματερ με ιστορικές αναφορές στον Godzilla
Alternate Endings - δυο διαφορετικές version του φινάλε χωρις επισης να προσθέτουν κατι νεο
Clover Fun - αστεία περιστατικά από τα γυρίσματα…
Και τέλος μια διαφορετική παραλλαγή του γνωστού από τις κυκλοφορίες της Fox trivia track
Για οσους δεν γνωρίζουν η επιλογη trivia track εμφανίζει κατά την διάρκεια της ταινιας ενημερωτικές καρτέλες που περιέχουν παραλειπόμενα και αλλα ενδιαφέροντα στοιχεία .
Η paramount αυτό θέλησε να το εμπλουτίσει και αντι των συνηθισμένων καρτελών παρουσίασε ένα πληρες υπομενού που το ονόμασε Special Investigation Mode .
Σε αυτό , εκτος της ταινίας που προβάλλεται σε μικρότερο παραθυρο , διπλα εμφανίζεται ο χαρτης της πόλης οπου πραγματοποιείται η δράση ,με τις ακριβείς θέσεις του τέρατος, των πρωταγωνιστών και του στρατού σε πληρη αντιστοίχηση με την ροη της ταινίας.
Επίσης μαζι με τα στοιχεια που παραθέτονται σε άλλο πλαίσιο, υπαρχει και ένα γράφημα που θυμίσει ρανταρ και που ανιχνεύει την πορεία του Godzilla παντα σε πληρη αντιστοίχηση με την ροη της ταινιας.
Ενδιαφέρον μεν για πρώτη φορα ,αλλα δεν ειμαι σίγουρος αν ο κόπος που εγινε για να δημιουργηθεί αυτό το μενού θα έχει ιδιαίτερη απήχηση..
Ο τίτλος προς το παρόν δεν διατίθεται με ελληνικούς υπότιτλους
Ταινια 4/10
Εικονα 8/10
Επιπλεον Υλικο 8/10
Έχουν περάσει πανω από πενήντα χρόνια από τοτε που έκανε για πρωτη φορά την εμφάνιση του στην μεγάλη οθονη η τερατόμορφη απειλή με το όνομα Godzilla.
Ο Gojira όπως είναι η πραγματική ονομασία του γεννήθηκε από τους ιάπωνες μετα το τελος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου και φήμες τον θέλουν να είναι οι προσωποποίηση της καταστροφής και του πυρηνικού ολέθρου σαν και αυτόν που γνώρισαν οι ιάπωνες από πρώτο χερι τον Αύγουστο του 1945.
Τα χρόνια που μεσολάβησαν μεχρι σημερα ακολούθησαν πολλες ταινίες Β’ διαλογής όπως και comics με πρωταγωνιστή το γιγαντόσωμο τέρας που σε κάθε του βήμα σκορπά την καταστροφή.
Τα είδος αυτό όμως με τα χρόνια ξέφτισε και πέρασε πολύς καιρός μέχρι το 1998 που για χάρη του Hollywood ξαναγεννήθηκε για να απειλήσει αυτή την φορά τις Ηνωμένες πολιτείες υπο τις σκηνοθετικές οδηγίες του Roland Emmerich.
Στις μέρες μας ο Godzilla παύει να είναι εξαγώγιμο προϊόν του ιαπωνικού κινηματογράφου αφου ο γνωστός παραγωγός και σκηνοθέτης JJ Abrams ( βλέπε Lost , Μ.Ι.3) φρόντισε να δημιουργήσει την δική του version παρουσιάζοντας ένα Godzilla πιο τρομερό και καταστροφικό από τον ιάπωνα προκάτοχο του..
Το Cloverfield δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια τανια καταστροφής και η μόνη διαφοροποίηση του με τις γνωστές ταινίες του είδους, είναι η επιλογή και τροπος κινηματογράφησης του.
Σε αυτή την ταινία δεν υπάρχει ουτε πρόλογος ουτε επίλογος.
Δεν υπάρχει ιστορία ουτε καν ηθοποιοί…
Περιγράφει απλώς τις ακραίες καταστάσεις που βιώνει μια ανυποψίαστη παρεα που ως εκείνη την στιγμή απλως διασκέδαζε σε ένα παρτι..
Μάλιστα ,το πάρτι και η βιντεοσκόπηση του, γίνονται μιας πρώτης τάξεως αφορμή για να παρακολουθήσουμε όλα αυτά τα εξωπραγματικά που συμβαίνουν μεσα από τα ματια και τον φακό ενος ερασιτέχνη εικονολήπτη..
Η ιδεα φυσικά δεν είναι πρωτότυπη και ολοι θυμόμαστε το The Blair Witch Project και την τακτική που ειχε λανσάρει ώστε να κάνει ακομα πιο πιστευτό και αγωνιώδες το ολο σκηνικό..
Βέβαια στο Cloverfield η παραγωγή είναι πολύ μεγαλύτερη από της 50.000 χιλιάδες δολάρια που δαπανήθηκαν για το Blair Witch Project και αυτό φαίνεται πολύ εύκολα από την ποσότητα και την ποιότητα των ψηφιακών εφε.
Αν θα έπρεπε σώνει και καλα να δουμε την ταινία , ο μονος λόγος που θα άξιζε είναι αυτος.
Με μια λεξη τα εφε δίνουν ρεστα όχι μονο ως υλοποίηση , κατι που τα τελευταία χρόνια είναι συνηθισμένο, αλλα και ως έμπνευση..
Βεβαια στην αίσθηση της αληθοφάνειας που δίνουν τα εφε, βοηθά και ο τροπος κινηματογράφησης με την κάμερα στο χερι.
Δυστυχώς όμως ενώ αυτή η γραφή δίνει πλεονέκτημα φέρνει και σε ενα βαθμό αντίθετα αποτελέσματα .
Η κουραστική πορεια των πλάνων με τα γρήγορα παναρίσματα και το τρελό κούνημα του καδρου σε ολη την διάρκεια της ταινίας , εκτος του ότι κουράζει ευθύνεται και για το χάσιμο πολλών λεπτομερειών.
Εκτος αυτού για να δικαιολογηθεί η συνεχιζόμενη βιντεοσκόπηση όλων αυτων των σημείων και τεράτων που συμβαίνουν , η ταινια πέφτει σε απίστευτα ολισθήματα και ανοησίες που μονο αν είσαι στις πολύ καλες σου μπορείς να ανεχθείς .
Παρόλα αυτά το Cloverfield πετυχε τον σκοπο του και όπως δείχνουν τα πραγματα από την εισπρακτική διαδρομή και τα εισιτήρια που έκοψε , η ιστορία σύντομα θα επαναληφθεί με μια ακομη version πιθανόν μιας άλλης παρέας που επίσης βιντεοσκοπεί την επίσκεψη του God-zilla στην πόλη τους…
Ευτυχώς γιατι ο τυπος που κρατούσε την κάμερα ως τωρα έπασχε από πάρκινσον …
Ευελπιστώ στο νούμερο 2 σε πιο σταθερό χέρι.
Σε HD[imgr]http://www.avsite.gr/vb/attachment.php?attachmentid=14908&stc=1&d=1216563316[/imgr]
Είναι λογικό εφόσον για το cloverfiled επιλέχτηκε αυτό το στυλ κινηματογράφησης να υπαρχουν παρόμοια στοιχεία που να στηρίζουν αυτό το εγχείρημα και μέσα στην εικόνα…
Συνεπώς αν περιμένετε ποικιλία χρωμάτων αβυσσαλέο βάθος πεδίου και καθαρότητα, τοτε σίγουρα θα απογοητευτείτε…
Βεβαια θα μπορούσε κανεις να σκεφτεί χαριτολογώντας πως σήμερα με τις κάμερες υψηλής ανάλυσης 1080i η εικόνα και η ποιότητα που μπορει να συλλάβει ο επίδοξος ερασιτέχνης κινηματογραφιστής βρίσκεται σε εξαιρετικά επίπεδα…
Αρα γιατι να μην συμβαίνει το ιδιο και στον τύπο που βιντεοσκοπεί το παρτι;
Μάλλον γιατι όπως φαίνεται εχουμε να κάνουμε με λήψη dv κάμερας και όχι HD .
Ετσι ,ενώ σε σταθερά πλάνα ( στα λιγα σταθερα ) η εικόνα είναι αρκετα ισορροπημένη αλλα με ελλιπή φωτισμό για την καλύτερη αναπαράσταση του home made video, στις γρήγορες εναλλαγές ολα πανε περίπατο..
Ο θόρυβος και ο τεχνητός κόκκος ιδιαίτερα στα σκοτεινά πλάνα μπορει μεν να πραγματοποιεί τον σκοπό του αλλα μειώνει αισθητα την αντίθεση και συγχρόνως δημιουργεί πέπλο.
Στην λεπτομέρεια δεν τα παει ασχημα και οσο μπόρεσα να διαβάσω την εικονα σε αυτόν τον τομεα ειχε αρκετα καλα στοιχεία ..
Το θεμα όμως είναι πως γενικότερα το ολο τεστάρισμα της συγκεκριμένης ταινίας ηταν ένα μεγάλο βάσανο.
Πρώτη φορα στα τρια χρόνια που παρακολουθώ το ιδιο μέγεθος οθόνης από την ιδια απόσταση θέασης έφτασα στο σημειο να δυσανασχετώ για την εικονα και να θελω να μετακινηθώ τουλάχιστον 4-5 μετρα πιο μακρυα από την οθόνη.
Όταν η εικόνα παρουσιάζεται υπο αυτές τις συνθήκες και όταν πολλες φορες κλείνεις τα μάτια η μετακινείς το βλέμμα σου εκτος κάδρου για να ξεκουραστείς… τοτε πόσο ευκολο είναι να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα….
Οσον αφορά τον ήχο, αυτός βρίσκεται στην ιδια επίπεδα με αυτόν της κατηγορίας των εφε…
Τι είπαμε;;
Τα σπάει;;
Ε ναι και με το παραπάνω…
Το γουφερ θα αναστενάξει, … τα περιφερειακά θα δουλέψουν υπερωρίες ( η τελος παντως θα ξεσκουριάσουν γιατι πολύ στα κοινωνικά το εχω ριξει τελευταία) και γενικότερα θα ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς.
[imgl]http://www.avsite.gr/vb/attachment.php?attachmentid=14909&stc=1&d=1216563555[/imgl]Τεχνικά Χαρακτηριστικά – Επιπλέον Υλικό
Δεν θα ειχε ιδιαίτερη σημασία αν για την επιλογή της κωδικοποίησης η Paramount επέλεγε για αυτόν τον τίτλο , ακόμα και το ξεχασμένο mpeg2.
Ισως με αυτόν τον τροπο να ξεκούραζε τους τεχνικούς στο post-production που πάσχισαν ( και φυσικά τα κατάφεραν ) να δείχνει η εικονα όπως ακριβώς περιγραφω παραπάνω .
Παρόλα αυτά (και τελειώνοντας με τις κακίες μου) η κωδικοποίηση είναι με τον εξελιγμένο για υψηλή ανάλυση βιντεο VC1 ενώ το κάδρο που επιλέχτηκε , αν και τα στοιχεία της ταινιας αναφέρουν 1:85:1 μάλλον πρόκειται για 1:78:1 καθώς δεν υπάρχει ιχνος από μαύρη μπάρα στο κάδρο …
Τα μενου απλα και χωρις σχεδιαστικές υπερβολές μας οδηγούν στο αρκετα πλούσιο επιπλεον υλικο που επιτέλους είναι περασμένο σε υψηλή ανάλυση επίσης σε κωδικοποίηση VC1 και σε υψηλότατο bitrate.
Τελικα οι εταιρίες όταν εχουνν να κανουν με νεες παραγωγές δεν τσιγκουνεύονται την ποιότητα της εικόνας στα ντοκυματερ και αυτό φαίνεται ολο και πιο συχνα..
To Επιπλέον υλικο δεν ξεπερνα την μια ωρα και σε αυτό συναντάμε ένα ημίωρο ντοκυκατερ με συνεντεύξεις από τον σκηνοθέτη και τον παραγωγο όπως και λιγες σκηνές από τα γυρίσματα..
Επίσης:
Commentary Soundtrack - από τον σκηνοθετη Matt Reeves
Cloverfield Visual Effects - πολύ ενδιαφέρον ντοκυματερ που αναφέρεται στην δημιουργία των εφε διαρκειας 20 λεπτων
Deleted Scenes - σκηνες που δεν μπηκαν στο τελικο μονταζ αλλα που ετσι και αλλιως δεν θα πρόσθεταν τιποτα σημαντικό στην ταινια
I Saw It! It’s Alive! It’s Huge! - ενα ακομη ντοκυματερ με ιστορικές αναφορές στον Godzilla
Alternate Endings - δυο διαφορετικές version του φινάλε χωρις επισης να προσθέτουν κατι νεο
Clover Fun - αστεία περιστατικά από τα γυρίσματα…
Και τέλος μια διαφορετική παραλλαγή του γνωστού από τις κυκλοφορίες της Fox trivia track
Για οσους δεν γνωρίζουν η επιλογη trivia track εμφανίζει κατά την διάρκεια της ταινιας ενημερωτικές καρτέλες που περιέχουν παραλειπόμενα και αλλα ενδιαφέροντα στοιχεία .
Η paramount αυτό θέλησε να το εμπλουτίσει και αντι των συνηθισμένων καρτελών παρουσίασε ένα πληρες υπομενού που το ονόμασε Special Investigation Mode .
Σε αυτό , εκτος της ταινίας που προβάλλεται σε μικρότερο παραθυρο , διπλα εμφανίζεται ο χαρτης της πόλης οπου πραγματοποιείται η δράση ,με τις ακριβείς θέσεις του τέρατος, των πρωταγωνιστών και του στρατού σε πληρη αντιστοίχηση με την ροη της ταινίας.
Επίσης μαζι με τα στοιχεια που παραθέτονται σε άλλο πλαίσιο, υπαρχει και ένα γράφημα που θυμίσει ρανταρ και που ανιχνεύει την πορεία του Godzilla παντα σε πληρη αντιστοίχηση με την ροη της ταινιας.
Ενδιαφέρον μεν για πρώτη φορα ,αλλα δεν ειμαι σίγουρος αν ο κόπος που εγινε για να δημιουργηθεί αυτό το μενού θα έχει ιδιαίτερη απήχηση..
Ο τίτλος προς το παρόν δεν διατίθεται με ελληνικούς υπότιτλους
Ταινια 4/10
Εικονα 8/10
Επιπλεον Υλικο 8/10
Attachments
-
29,4 KB Προβολές: 242
-
18,8 KB Προβολές: 243
-
18,4 KB Προβολές: 241
-
27 KB Προβολές: 240
-
35,8 KB Προβολές: 242