Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Ο καινούργιος βιντεοπροβολέας με CR 1/100.000, πρόκειται να σαρώσει τον ανταγωνισμό και να εξαφανίσει κάθε άλλη υλοποίηση απο την αγορά. Κάπως έτσι μας ανακοινώνουν κάθε φορά το καινούργιο δημιούργημα της τάδε εταιρείας. Εμείς πανικοβαλόμαστε και κοιτάμε να πουλήσουμε όσο-όσο το σαράβαλο που έχουμε με CR μόλις 1/2.000 η και περισσότερο. Πάνω κάτω έτσι γίνεται κάθε φορά και όλοι εμείς οι projection addicted αρχίζουμε να ταρακουνιόμαστε.

Τελικά όμως ποιά βάση έχουν όλα αυτά και ποιά είναι τελικά η οριακή τιμή για να ικανοποιηθούμε; Προφανώς άμα πιάσουμε όλη την δυνατότητα του ανθώπινου ματιού. Έτσι σκέφθηκα και εγώ και τι ανακάλυψα! Το ανθρώπινο μάτι καταλαβαίνει μέχρι CR=1/300, άντε το πολύ 1/400. Και όχι μόνο αυτό αλλά "At low light levels contrast sensitivity of the eye is approximately 8% of maximum. Dark adaptation takes 25 minutes to reach 80 percent adaptation, an hour for full adaptation". Δηλαδή σε εναλλαγές απο φωτεινές σε σκοτεινές σκηνές μπορεί να τελειώσει η ταινία και να μην έχει προσαρμοστεί η όρασή μας ακόμα. Κατά τα άλλα θα καμαρώνουμε για το CR του καινούργιου μας προβολέα.

Τελικά τι κάνουμε φίλοι μου; Μήπως κυνηγάμε ανεμόμυλους;
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Τα πράγματα είναι ακόμα πιο περίπλοκα, αγαπητέ mmene.
Κατ'αρχήν, στις δύο παραμέτρους που ορθά ανέφερες (ανθρώπινο μάτι και προβολέας), θα πρέπει να προστεθεί και μια τρίτη, εξίσου σημαντική: το μέσον αποτύπωσης. Το κινηματογραφικό φιλμ που εξακολουθεί να είναι το κύριο μέσο για αυτόν τον σκοπό, έχει μια τυπική ικανότητα αποτύπωσης δυναμικού εύρους που κυμαίνεται από 8-10 f/stop το μέγιστο, ανάλογα με την ταχύτητά του και τις παραχωρήσεις που είναι διατεθειμένος να κάνει διευθυντής φωτογραφίας. Αυτό μεταφράζεται σε ικανότητα αποτύπωσης από 256:1 έως 1024:1.

Για να πάμε τα πράγματα ακόμα πιο πέρα -και να επισημάνω και μια ένστασή μου σε σχέση με το αρχικό σου μήνυμα- υπάρχουν δύο είδη contrast:
  • το ένα είναι αυτό που αφορά τις απόλυτες τιμές φωτός, όταν προβάλλεται μία μονοχρωματική κάρτα "καθαρού" μαύρου και όταν προβάλλεται μια "καθαρού" λευκού. Ο λόγος της δεύτερης τιμής δια την πρώτη είναι το λεγόμενο on/off contrast. Αυτό καταγράφουν οι τιμές 100.000:1 και 2.000:1, που ανέφερες. Όπως σωστά επισήμανες, είναι ένα νούμερο συχνά απατηλό. Με τη χρήση της αυτόματης ίριδας μπορούν να επιτευχθούν τεράστιες τιμές, οι οποίες όμως ελάχιστη πρακτική σημασία έχουν: πόσες σκηνές ενός έργου έχουν μόνο απόλυτο μαύρο και τίποτα άλλο; Σημειωτέον ότι και το ανθρώπινο μάτι διαθέτει ίριδα και ικανότητα προσαρμογής, για να αυξήσει την ικανότητα on/off απολαβής που διαθέτει (με κάποια χρονική υστέρηση βεβαίως). Και με το φιλμ όμως έχουμε τη δυνατότητα μιας αντίστοιχης ρύθμισης, με το συνδυασμό ταχύτητας φωτοφράκτη και διαφράγματος, αναφερόμενοι όμως σε διαφορετικές σκηνές.
  • το άλλο είδος contrast, αφορά την ταυτόχρονη παρουσία μαύρου και λευκού στην εικόνα και ονομάζεται ANSI ή intrascene contrast. Είναι το δυναμικό εύρος που προανέφερα και πράγματι -στις περισσότερες των περιπτώσεων- παίρνει τιμές ανάλογες περίπου αυτών που ανέφερες για το CR του ανθρώπινου ματιού. Και αν νομίζεις ότι ξεμπερδέψαμε, να σου πω ότι εξαιρετικά κρίσιμος παράγοντας για το ANSI contrast είναι η ανακλαστικότητα του χώρου προβολής και ο τύπος της οθόνης.
Ελπίζω να σε μπέρδεψα ακόμα περισσότερο! :142:
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Περα απο τα πολυ ωραια που ανεφεραν οι προηγουμενοι κυριοι,
δεν μπορω να μην θυμηθω ενα ωραιοτατατο αρθρο που μπορουσε κανεις
να βρει στην ιστοσελιδα της Barco.
Eκει, αφου μιλουσαν για την υπεροχη των CRT απεναντι στις αλλες
τεχνολογιες
(μιλαμε πριν 7 χρονια περιπου σε μια εποχη που η μαξιμουμ αντιθεση tων ψηφιακων
αγγιζε το ιλιγγιωδες νουμερο των 200:1), αναφεροταν σαφως πως
η μεγαλυτερη δυνατη αντιθεση που μπορει να "συλλαβει" το ανθρωπινο
ματι ειναι 1100:1 .
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Το ανθρώπινο μάτι καταλαβαίνει μέχρι CR=1/300, άντε το πολύ 1/400.

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"><meta name="ProgId" content="Word.Document"><meta name="Generator" content="Microsoft Word 11"><meta name="Originator" content="Microsoft Word 11"><link rel="File-List" href="file:///G:%5CDOCUME%7E1%5CADMINI%7E1%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml"><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:punctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><style> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:35.4pt; mso-footer-margin:35.4pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> Δεν ξέρω τις πηγές από τις οποίες άντλησες όλες αυτές τις πληροφορίες περί on/off contrast και κατά πόσο το ανθρώπινο μάτι το αντιλαμβάνεται, αλλά είναι προφανέστατα λανθασμένες. Στο αμερικάνικο φόρουμ έχω διαβάσει κατά καιρούς αντίστοιχες απόψεις, και μάλιστα από ανθρώπους που υποτίθεται ότι είναι σχετικά έμπειροι περί εικόνας. Οι περισσότεροι από αυτούς τοποθετούν το on/off contrast που μπορεί να αντιληφθεί το ανθρώπινο μάτι στο 1.000:1. Υποστηρίζουν δηλαδή, ότι πάνω από αυτό το όριο, το ανθρώπινο μάτι δεν μπορεί να αντιληφθεί τη διαφορά, και είτε ένας προβολέας έχει 50.000:1, είτε έχει 1.500:1 on/off contrast η απόδοση θα είναι η ίδια! Θα μου επιτρέψεις να σχολιάσω ότι όλα αυτά είναι άρες μάρες κουκουνάρες!!! :142:

<o:p> </o:p>
Θα σου αναφέρω ένα απλό, απλούστατο παράδειγμα: το σαλόνι μου φιλοξενεί δύο μονότσιπους DLP προβολείς, τον BenQ 8700+ και τον Sharp 21000. Και οι δύο προβάλλουν ΠΑΝΤΑ στις ίδιες ακριβώς συνθήκες, δηλαδή κάτω από συνθήκες απόλυτης συσκότισης, σε μια οθόνη Stewart Firehawk 100 ιντσών σε κάδρο 16:9, και ο τοίχος που περιβάλλει την οθόνη είναι ολόκληρος μασκαρισμένος με μαύρο ύφασμα, όπως και ο δεξιός πλαινός τοίχος. Οι δύο προβολείς έχουν μετρηθεί επανειλημμένα με το φωτόμετρό μου, τόσο για το on/off contrast που αποδίδουν, όσο και για το gamma τους, τους δύο παράγοντες δηλαδή της εικόνας που έχουν άμεση επίδραση στα σκοτεινά πλάνα.
<o:p> </o:p>
Ο BenQ 8700+ μου έχει δώσει μέγιστη μέτρηση on/off contrast στο 2.050:1, που είναι πολύ κοντά και στην ονομαστική τιμή του κατασκευαστή, που έδινε 2.500:1 στον προβολέα την εποχή που πρωτοκυκλοφόρησε. Αντίστοιχα, ο Sharp 21000 μου έχει δώσει μέγιστη τιμή on/off contrast στο 7.100:1 πάντα με την σταθερή του ίριδα εντελώς κλειστή στο High Contrast Mode. Και οι δύο προβολείς αποδίδουν gamma μέχρι τα 30 IRE που είναι ακριβώς, ή σχεδόν ακριβώς, πάνω στην αναφορά, δηλαδή ανάμεσα στο 2,2 και στο 2,3.
<o:p> </o:p>
Αν δει κάποιος τα σκοτεινά πλάνα που αποδίδουν οι δύο προβολείς σε σκηνές αναφοράς, όπως το chapter 2 από το Van Helsing σε HD-DVD, οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες που ειλικρινά θα δυσκολευτεί να τις πιστέψει! :111: Ο BenQ 8700+ με το 2.050:1 on/off contrast που αποδίδει, έχει μια εικόνα εντελώς φλαταρισμένη και γεμάτη πέπλο, σε πλήρη αντίθεση με τον Sharp 21000, που τα σκοτεινά του πλάνα είναι εντελώς τρισδιάστατα και τη λέξη πέπλο να αποτελεί έννοια εντελώς άγνωστη! Δεν μιλάμε τώρα για διαφορές που είναι μικρές, δύσκολα εντοπίσιμες κτλ. Μιλάμε για διαφορές τόσο μεγάλες, που ακόμα και ένας άνθρωπος με σοβαρά προβλήματα όρασης θα μπορούσε εύκολα να εντοπίσει.
<o:p> </o:p>
Από τις μετρήσεις που έχω κάνω μέχρι στιγμής, και πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, τείνω να καταλήξω στα εξής συμπεράσματα: όλοι ανεξαιρέτως οι προβολείς που μπορούν να αποδώσουν on/off contrast μεγαλύτερο από 4.000-5.000:1, είναι σε θέση να αποδώσουν τρισδιάστατα σκοτεινά πλάνα, απαλλαγμένα σε πολύ μεγάλο βαθμό από το ενοχλητικό πέπλο. Και όσο μεγαλώνει το νούμερο πάνω από αυτό το όριο του 4.000-5.000:1, τόσο αντίστοιχα πιο δύσκολο είναι να εντοπιστούν οι διαφορές μεταξύ τους στα σκοτεινά πλάνα. Π.χ., βλέπαμε πριν από λίγες μέρες σε συνθήκες παράλληλης θέασης, τον Planar 8150 που τον μέτρησα στο 6.700:1 on/off contrast, σε κόντρα με τον Pioneer Kuro που τον μέτρησα στο 20.000:1. Οι διαφορές στα σκοτεινά πλάνα υπέρ του Kuro που έχει σχεδόν τριπλάσιο on/off contrast από τον Planar, ήταν πολύ οριακές και δύσκολα εντοπίσιμες, παρόλα αυτά υπήρχαν. Κατά την ταπεινή μου άποψη, αυτές οι διαφορές υπέρ του Kuro θα αποκαλύπτονταν σε μεγαλύτερο βαθμό, εάν υπήρχε ένα χώρισμα που να απομονώνει τις δύο οθόνες, έτσι ώστε το φως του ενός προβολέα να μην επηρεάζει την εικόνα του άλλου.
<o:p> </o:p>
Αυτό που με έχει διδάξει η εμπειρία μου μέχρι στιγμής, είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που δεν έχουν μεγάλη εμπειρία από βιντεοπροβολή, δυσκολεύονται για αρκετό καιρό μέχρι να κατανοήσουν πλήρως την έννοια του πέπλου και της φλαταρισμένης γενικά εικόνας, και το πόσο καταστροφικό είναι αυτό για τα σκοτεινά πλάνα στις ταινίες που βλέπουμε. Κατά την ταπεινή μου άποψη όμως, μόλις συμβεί αυτό, είναι όπως λένε κι οι αμερικάνοι one way ticket, δηλαδή δρόμος χωρίς επιστροφή!!! Είναι δηλαδή σαν να πηγαίνεις κάποιον άνθρωπο για πολλά χρόνια να τρώει κάθε μέρα σουβλάκια στον κυρ-Μήτσο της γειτονιάς του με μπόλικο τζατζίκι, καθώς και πίτσες πολύ χαμηλής ποιότητας από τις πιτσαρίες της γειτονιάς του που δεν τις τρώνε ούτε τα σκυλιά, και ξαφνικά μια μέρα να του κάνεις το τραπέζι σε ένα πανάκριβο γαλλικό ρεστοράν με έναν απολύτως κορυφαίο σεφ να του σερβίρει το ένα πιάτο μετά το άλλο! Θα θελήσει εύκολα νομίζεις, αυτός ο άνθρωπος να επιστρέψει στα σουβλάκια του κυρ-Μήτσου;! Δεν το νομίζω! :126:
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Περα απο τα πολυ ωραια που ανεφεραν οι προηγουμενοι κυριοι,
δεν μπορω να μην θυμηθω ενα ωραιοτατατο αρθρο που μπορουσε κανεις
να βρει στην ιστοσελιδα της Barco.
Eκει, αφου μιλουσαν για την υπεροχη των CRT απεναντι στις αλλες
τεχνολογιες
(μιλαμε πριν 7 χρονια περιπου σε μια εποχη που η μαξιμουμ αντιθεση tων ψηφιακων
αγγιζε το ιλιγγιωδες νουμερο των 200:1), αναφεροταν σαφως πως
η μεγαλυτερη δυνατη αντιθεση που μπορει να "συλλαβει" το ανθρωπινο
ματι ειναι 1100:1 .
Και δεν πρέπει να ξεχνάμε δύο βασικά πράγματα:
  • η συμπεριφορά του ανθρώπινου ματιού δε συμβαδίζει πλήρως με αυτή των μηχανημάτων. Το μάτι διαθέτει δύο ειδών φωτοδέκτες (κωνία και ραβδία) με διαφορετική ευαισθησία τόσο στο φως όσο και στο χρώμα.
  • το μάτι είναι απλά αισθητήρας. Ο επεξεργαστής βίντεο (εγκέφαλος) έχει τον τελευταίο λόγο για το τι βλέπουμε -ή νομίζουμε ότι βλέπουμε- τελικά.
 

NIX

Μηνύματα
1.390
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Με τη χρήση της αυτόματης ίριδας μπορούν να επιτευχθούν τεράστιες τιμές, οι οποίες όμως ελάχιστη πρακτική σημασία έχουν: πόσες σκηνές ενός έργου έχουν μόνο απόλυτο μαύρο και τίποτα άλλο;
Αυτος ηταν ο λογος για μια εντονη συζητηση που ειχαμε το καλοκαιρι ο Παναγιωτης,ο Cine κ`εγω.

Αποψη μου ειναι πως ειναι λαθος να μετραμε το on-off ενως προβολεα με αυτοματη ιριδα με τον καθιερωμενο τροπο.Επειδη ακριβως δεν προκειται ποτε σε ταινια η ιριδα να κλεισει τοσο οσο κλεινει σε μαυρη καρτα.Μια ιδεα που προτεινα ηταν,αντι για μαυρη καρτα να χρησιμοποιουμε καρτα των 5ire.Ουτως ωστε να μην επιτραπει στην ιριδα να κλεισει σε μη ρεαλιστικα επιπεδα και να γινει μια μετρηση η οποια θα αντικατοπτριζει περισσοτερο την πραγματικοτητα.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Επειδη ασχoλούμαι με την βιντεοπροβολή πάνω απο 20 χρόνια και με την φωτογραφία 42 και όταν πηγαίναμε στη Θεσσαλονίκη και τις Βρυξέλες, εδώ και 35 χρόνια και σαρώναμε τα βραβεία μικρού μήκους, αυτός σίγουρα δεν είχε δει φωτόμετρο, δεν θα σχολιάσω τον Παναγιώτη, που προφανώς κρίνει εξ' ιδίων, μια και είχε συνηθίσει φαίνεται μέχρι πρόσφατα στις πίτσες του κυρ-Μήτσου και τώρα αισθάνεται άρχοντας και εκφράζεται σαν κλασσικός Έλληνας νεόπλουτος που μέχρι χθές βρωμούσε το χνώτο του.

Αλλά το θέμα μας δεν είναι τι μετράει το φωτόμετρο, αλλά πόσο το αντιλαμβανόμαστε. Ο Max το θέτει πολύ σωστά το θέμα και αυτά που γράφει με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο. Αλλά το θέμα παραμένει. Ευτυχώς για μένα δεν με μπέρδεψες αλλά τελικά όταν οι κατασκευαστές μιλάνε για τερατώδη CR της τάξεως του 50.000/1, 75.000/1, η και 100.00/1, κερδίζουμε τίποτε εμείς η όχι; Η απλά συμπιέζουμε την κλίμακα του γκρί και αυξάνουμε απλά το βαθύ μαύρο;
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Επειδη ασχoλούμαι με την βιντεοπροβολή πάνω απο 20 χρόνια και με την φωτογραφία 42 και όταν πηγαίναμε στη Θεσσαλονίκη και τις Βρυξέλες, εδώ και 35 χρόνια και σαρώναμε τα βραβεία μικρού μήκους, αυτός σίγουρα δεν είχε δει φωτόμετρο, δεν θα σχολιάσω τον Παναγιώτη, που προφανώς κρίνει εξ' ιδίων, μια και είχε συνηθίσει φαίνεται μέχρι πρόσφατα στις πίτσες του κυρ-Μήτσου και τώρα αισθάνεται άρχοντας και εκφράζεται σαν κλασσικός Έλληνας νεόπλουτος που μέχρι χθές βρωμούσε το χνώτο του.

:111: :111: :111:

Ουδέν σχόλιον... Αν από ολόκληρο το μήνυμά μου, φίλε μου, αυτό κατάλαβες μόνο, σηκώνω τα χέρια ψηλά...
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Αν σβήσεις όσα έγραψες για πίτσες και προφανώς με στοχεύουν και προσβάλουν, πολύ ευχαρίστως να συζητήσουμε επι της ουσίας, φίλε μου.
 

Μηνύματα
2.791
Reaction score
1
Re: Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

... δεν θα σχολιάσω τον Παναγιώτη ... και τώρα αισθάνεται άρχοντας και εκφράζεται σαν κλασσικός Έλληνας νεόπλουτος που μέχρι χθές βρωμούσε το χνώτο του.
Τελικώς τον σχολίασες, με τρόπο άκομψο και προσβλητικό. Είσαι λίγο καιρό μαζί μας ώστε να γνωρίζεις πρόσωπα και πράγματα, γι αυτό σου λέω πως ο άνθρωπος που τόσο μνησίκακα περιέγραψες δεν έχει καμία σχέση με τον Παναγιώτη, και ως εκ τούτου οι χαρακτηρισμοί σου είναι άδικοι και αβάσιμοι.

Οι γλαφυρές παραβολές του Παναγιώτη είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα και δεν απευθύνονται ποτέ και σε κανέναν προσωπικά. Άλλωστε, με μια προσεκτικότερη ανάγνωση θα διαπιστώσεις πως ούτε σε στόχευσε ούτε σε προσέβαλλε.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Μάλλον εσύ δεν διάβασες καλά τα γραφόμενά του και επιρεάζεσαι από την γνωριμία. Ξέρω πολύ καλά και αναγνωση και γραφή. Εγώ απλά τόλμησα αυτά που έγραφε ο Παναγιώτης "Είναι δηλαδή σαν να πηγαίνεις κάποιον άνθρωπο για πολλά χρόνια να τρώει κάθε μέρα σουβλάκια στον κυρ-Μήτσο της γειτονιάς του με μπόλικο τζατζίκι, καθώς και πίτσες πολύ χαμηλής ποιότητας από τις πιτσαρίες της γειτονιάς του που δεν τις τρώνε ούτε τα σκυλιά, και ξαφνικά μια μέρα να του κάνεις το τραπέζι σε ένα πανάκριβο γαλλικό ρεστοράν με έναν απολύτως κορυφαίο σεφ να του σερβίρει το ένα πιάτο μετά το άλλο!", που προφανώς με στοχεύαν να τα προσωποποιήσω.

"Διάβασον μεν, άκουσον δε ".
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Μιχαλη, εαν μου επιτρεπεις φυσικα, λογω της γνωριμιας μας.
Ο Νικος εχει δικαιο και μαλλον πρεπει να το ξαναδεις.
Ο Παναγιωτης δεν προσεβαλλε ποτε, και κανεναν!
 

CostasD

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.139
Reaction score
19
Εγώ απλά νομίζω ότι θίχτηκε η "αυθεντία" σου, όμως είναι κι άλλοι στο χώρο χρόνια και γνωρίζουν.

Στο κάτω κάτω το θέμα που ανοίγεις με το κοντράστ είναι καθαρά τεχνικό, όχι καλλιτεχνικό. Οπότε τα "πάνω απο 20 χρόνια και με την φωτογραφία 42 και όταν πηγαίναμε στη Θεσσαλονίκη και τις Βρυξέλες, εδώ και 35 χρόνια και σαρώναμε τα βραβεία μικρού μήκους" δεν έχουν πολύ νόημα.

Είναι προφανές επίσης ότι γενικά το μεγαλύτερο κοντραστ (που εκφράζει το λόγο "φωτεινότητα άσπρου/φωτεινοτητα μαύρου") είναι περισσότερο από αντιληπτό και θα έπρεπε να τείνει στο άπειρο μιας και η φωτεινότητα του μαύρου θα έπρεπε να τείνει στο μηδέν ώστε οι σκοτεινές, τουλάχιστον, σκηνές, να αποδίδονται με ευκρίνεια, ζωντάνια και λεπτομέρια.

Με κάθε σεβασμό.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Γνωρίζω και ανάγνωση και γραφή για να κρίνω που απευθύνονται.

Τι έχεις να πεις για την κομψότητα και προσβλητικότητα των, "Είναι δηλαδή σαν να πηγαίνεις κάποιον άνθρωπο για πολλά χρόνια να τρώει κάθε μέρα σουβλάκια στον κυρ-Μήτσο της γειτονιάς του με μπόλικο τζατζίκι, καθώς και πίτσες πολύ χαμηλής ποιότητας από τις πιτσαρίες της γειτονιάς του που δεν τις τρώνε ούτε τα σκυλιά, και ξαφνικά μια μέρα να του κάνεις το τραπέζι σε ένα πανάκριβο γαλλικό ρεστοράν με έναν απολύτως κορυφαίο σεφ να του σερβίρει το ένα πιάτο μετά το άλλο!" Η μήπως είναι χιούμορ και δεν το κατάλαβα καλά!!

Διάβασον μεν, ερμήνευσον δε.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Εγώ ποτέ δεν είπα για αυθεντία. Για σουβλάκια και πίτσες μιλάω.

Γιατί άραγε στον Max βγάζω το καπέλο, στον Αντρέα Κ., τον Λάμπρου και άλλους βγάζω το καπέλο.

Αλλά όντως το home cinema είναι για όσους βλέπουν ταινίες 200 ώρες το χρόνο.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Αντρέα δεν έχω, όπως πολύ καλά καταλαβαίνεις λόγο να δημιουργούνται τέτοιες άκομψες καταστάσεις. Εγώ λοιπόν, σαν απόδειξη της καλής μου θέλησης αποσύρω την σχετική αναφορά και περιμένω την κίνηση του Παναγιώτη. ΥΓ. Δυστυχώς βλέπω τώρα πως δεν μπορώ να κάνω edit στο συγκεκριμένο.
 

Μηνύματα
2.791
Reaction score
1
Μάλλον εσύ δεν διάβασες καλά τα γραφόμενά του και επιρεάζεσαι από την γνωριμία....
Την πρώτη φορά έκανες ένα ανθρώπινο λάθος, από άγνοια και παραδρομή, και γι αυτό απλά στο επεσήμανα με τρόπο που αρμόζει στις ηλικίες μας. Σου έδωσα, εντέχνως, την ευκαιρία να ανακαλέσεις χωρίς να σου το ζητήσω, για να μη σε φέρω σε δύσκολη θέση.

Μετά λύπης μου διαπιστώνω πως ο εγωισμός σου είναι θεόρατος και δεν σου επιτρέπει να ακολουθήσεις τους στοιχειώδεις κανόνες που διέπουν τη μικρή μας διαδικτυακή κοινότητα. Αντίθετα έχεις έτοιμο το σπαθί σου επί δικαίω και αδίκω.

Ίσως δεν το έχεις αντιληφθεί, αλλά σου μιλώ ως συντονιστής της κατηγορίας. Δεν προσπαθώ να σε πείσω για τίποτα. Αν συνεχίσεις να κραδαίνεις το ξίφος τότε θα με αναγκάσεις να προβώ σε ενέργειες που σίγουρα δεν είναι της ηλικίας μας.

Θεώρησε τα παραπάνω ως σύσταση.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.642
Reaction score
9.202
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Αν σβήσεις όσα έγραψες για πίτσες και προφανώς με στοχεύουν και προσβάλουν, πολύ ευχαρίστως να συζητήσουμε επι της ουσίας, φίλε μου.
Σε διαβεβαιώνω κι εγώ πως πρόκειται για παρεξήγηση. Και έχω δύο επιχειρήματα γι'αυτό:
  • Το ανέκδοτο (ή παρομοίωση ή όπως θες πες το) με τα... πιτόγυρα, είναι το αγαπημένο του Παναγιώτη και το λέει σε πρώτη ευκαιρία.
  • Ο Παναγιώτης δεν έχει προσβάλει ποτέ κανέναν όσον καιρό είμαι μέλος, ακόμα και φορές που έχει δεχθεί αναίτια επίθεση. Όταν τον γνωρίσεις καλύτερα, θα καταλάβεις ότι η αντίδρασή σου είναι άδικη.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
0
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Δεν έχω καμία πρόθεση να αμφισβητήσω τα φιλικά σας σχόλια. Έχω πεισθεί πως πρόκειται για παρεξήγηση. Ας γυρίσουμε λοιπόν σελίδα.
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Contrast ratio (CR)... Ποια η αλήθεια και ποια η μπλόφα;

Σε διαβεβαιώνω κι εγώ πως πρόκειται για παρεξήγηση. Και έχω δύο επιχειρήματα γι'αυτό:
  • Το ανέκδοτο (ή παρομοίωση ή όπως θες πες το) με τα... πιτόγυρα, είναι το αγαπημένο του Παναγιώτη και το λέει σε πρώτη ευκαιρία.
  • Ο Παναγιώτης δεν έχει προσβάλει ποτέ κανέναν όσον καιρό είμαι μέλος, ακόμα και φορές που έχει δεχθεί αναίτια επίθεση. Όταν τον γνωρίσεις καλύτερα, θα καταλάβεις ότι η αντίδρασή σου είναι άδικη.

Ακριβώς έτσι είναι, αν ψάξουμε σε παλαιότερα μηνύματα, θα βρούμε τουλάχιστον δυο τρεις περιπτώσεις, που έχω χρησιμοποιήσει το ίδιο ακριβώς κείμενο, όταν θέλω να αποδώσω με γλαφυρότητα αυτό που λέω ή που πιστεύω τέλος πάντων ότι είναι σωστό.

Φυσικά και δεν απευθυνόταν σε σένα προσωπικά φίλε μου αυτό το απόσπασμα, αλλά δεν πειράζει, αυτά έχει ο γραπτός λόγος, συχνά γίνονται παρεξηγήσεις...
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.320
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top