''Γεννήθηκα πολύ νέος
σ' έναν κόσμο που είχε ήδη γεράσει''
γράφω με τη σειρά μου
αποχαιρετώντας κι εγώ
τον δικό μου παραπληγικό αιώνα,
που σέρνεται τώρα προς το τέλος του.
Κάτω από τις βάρβαρες Πομπηίες του
(Τερεζίν, Τρεμπλίνκα, Τιμισοάρα)
πλάι στα θρυμματισμένα κρανία των αλλόθρησκων
κείτονται θαμμένες οι υψηλές ανεμόσκαλες των φιλοσόφων
οι ηλιόλουστες τύψεις των ποιητών.
Ξέρω πως το σώμα είναι ανυπόμονο'
πως το μυαλό μάταια προσπαθεί
να δραπετεύσει απ' αυτό το άχρωμο,
αδιαίρετο παρόν.
Πως τα καυτά δάκρυα της poesie
στεγνώνουν προτού καλά-καλά σχηματιστούν.
Όμως........................μέρος από το ποίημα του
Χάρη Βλαβιανού...(Ο Άγγελος της Ιστορίας)
'' FIN DE SIECLE, MAL DE SIECLE'' (Το τέλος του αιώνα , ο πόνος του αιώνα)
.................................Στάθηκα ''παίκτης'' και όχι ''θεατής στο παιχνίδι της ζωής , κρατώντας καλά μέσα μου κρυμμένη την σπίθα της παιδικής αθωότητας για να μπορέσω να ζήσω.
................................Αφουγκράστηκα την μελωδία του θανάτου φλερτάροντας κατ'επανάληψη μαζί του δημιουργώντας σχέση ισότιμης φιλίας με βάση την αλληλοκατανόηση.
Πόνεσα γιατί έζησα
Λαχτάρησα γιατί ονειρεύτηκα
Πόθησα γιατί ύψωσα το ανάστημά του νου μου
πέρα από κάθε θνητή νοημοσύνη
Αγάπησα γιατί μπήκα με ορμή σε πόρτες που άνοιξα
μπροστά μου , για να περάσω στην αρτιότητα δίνοντας ζωή
στο '' Εμείς '' πεθαίνοντας το υστερόβουλο '' Εγώ ''...........
Μιλώ με τις αθάνατες σκιές που παίρνουν μορφή στη σκέψη μου, την ώρα που πολλές θρηνόφωνες ψυχές άδουν ζωντανές ή νεκρές χαϊδεύοντας την κόμη της μνήμης μου......
DETH --- LIFE
MUSIKALISCHE GEDANKEN UBER LEBEN UND TOD
Simone Eckert, Viola da gamba
Ulrich Wedemeier, Theorbe
Michael Fuerst, Organ
MARIN MARAIS(1656-1728)--1.Tombeau pour Mr.de Lully
TOBIAS HUME (1645)2. Deth
3. Life
ROBERT DE VISEE(1655-1732/3)---4.Prelude
5.La Plainte,ou Tombeau de Mesdemoisellew de Visee Allemande de Mr leur pere
6.Courante
CHARLES DOLLE 7.Prelude
8.Allemande La fiere
9.Tombeau pour Marais le Pere
10.Sarabande
11.Les Amusements
FRANCOIS COUPERIN(1668-1733)---12.Les Baricades Misterieuses
ll.SUITE
13.Prelude
14.Fuguette
15.Pompe Funebre
16.La Chemise Blanche
Aναφορές αναλύτικά για τις μουσικές αυτές μπαρόκ συνθέσεις καθώς και πληροφορίες για τους συνθέτες και μουσικούς υπάρχουν σε ειδικό ένθετο φυλλάδιο εντός του (NCA) super audio cd HYBRID....εξαιρετικός ήχος πραγματικά
http://www.membran.net/Musik/Klassi...lische_Gedanken_ueber_Leben_und_Tod_7614.html
Το μυστήριο και η συνειδητοποίηση της ζωής και του θανάτου μέσα από τη Μουσική του 16ου-17 αιώνα με τους ήχους της Βiola da gamba και Theorbe με τη συνοδεία Οργάνου με μουσικούς διαλόγους χωρίς λόγια αλλά καλά υφασμένες για ανθρώπους
που αγαπήθηκαν έζησαν και απεβίωσαν..... συνήθως μουσικούς .....
Σκέψεις ζωής και θανάτου από μουσικες που από μόνες τους είναι σκέψεις, οντότητες σε ένα ταξίδι πέρα από τη λήθη εις μνήμη του παρελθόντος κίνηση, ώθηση, ενέργεια του παρόντος ,προάγγελος του μέλλοντος...
Μουσική---σκέψη---νοείν---νόημα-----1(ώθηση και σκέψη=το είναι) άνευ ώθησεως δεν υπάρχει σκέψη=ζωή-θάνατος(το μη είναι)= αποδεκτή αλήθεια από κοινού?Άγνωστον..
Η μουσική σκέψη,αυτό το είναι που υπάρχει,που δονείται, κινείται άλλοτε ήπια, αργά, ελαφριά,αιθέρια, άλλοτε βαριά, πυκνά, δυνατά, γρήγορα ........πόσες λέξεις αντίθετες μεταξύ τους την χαρακτηρίζουν ικανοποιώντας τις ανθώπινες αισθήσεις......
Αφού λοιπόν όλα έχουν ονομαστεί φως και σκοτάδι----ζωή και θάνατος και από την μια υπάρχει η μια και μοναδική αλήθεια των δύο αυτών αντίθετων αυτούσιων καταστάσεων κοινής αποδοχής(ίσως) και από την άλλη οι παγιωμένες γνώμες (χωρίς σκέψη αλλά οδεύοντας σε απροσπέλαστες οδούς της προσωπικής εικονικής αλήθειας τους) τότε μέλημά μας η σκέψη πέρα από τις αισθητήριες και θνητές εντυπώσεις του ''είναι και του μη είναι''
Μουσική----σκέψη της ζωής(κίνηση) και του θανάτου(εκκίνηση, αγνοώντας το αποτέλεσμα της κίνησης (προσδοκία ψυχικής ανάστασης)= Υπέρβαση........
....................?.................Ψυχή και Νους ταυτίζονται....''Παρμενίδης''
μαζί με τις δικές μου
σκέψεις...
σ' έναν κόσμο που είχε ήδη γεράσει''
γράφω με τη σειρά μου
αποχαιρετώντας κι εγώ
τον δικό μου παραπληγικό αιώνα,
που σέρνεται τώρα προς το τέλος του.
Κάτω από τις βάρβαρες Πομπηίες του
(Τερεζίν, Τρεμπλίνκα, Τιμισοάρα)
πλάι στα θρυμματισμένα κρανία των αλλόθρησκων
κείτονται θαμμένες οι υψηλές ανεμόσκαλες των φιλοσόφων
οι ηλιόλουστες τύψεις των ποιητών.
Ξέρω πως το σώμα είναι ανυπόμονο'
πως το μυαλό μάταια προσπαθεί
να δραπετεύσει απ' αυτό το άχρωμο,
αδιαίρετο παρόν.
Πως τα καυτά δάκρυα της poesie
στεγνώνουν προτού καλά-καλά σχηματιστούν.
Όμως........................μέρος από το ποίημα του
Χάρη Βλαβιανού...(Ο Άγγελος της Ιστορίας)
'' FIN DE SIECLE, MAL DE SIECLE'' (Το τέλος του αιώνα , ο πόνος του αιώνα)
.................................Στάθηκα ''παίκτης'' και όχι ''θεατής στο παιχνίδι της ζωής , κρατώντας καλά μέσα μου κρυμμένη την σπίθα της παιδικής αθωότητας για να μπορέσω να ζήσω.
................................Αφουγκράστηκα την μελωδία του θανάτου φλερτάροντας κατ'επανάληψη μαζί του δημιουργώντας σχέση ισότιμης φιλίας με βάση την αλληλοκατανόηση.
Πόνεσα γιατί έζησα
Λαχτάρησα γιατί ονειρεύτηκα
Πόθησα γιατί ύψωσα το ανάστημά του νου μου
πέρα από κάθε θνητή νοημοσύνη
Αγάπησα γιατί μπήκα με ορμή σε πόρτες που άνοιξα
μπροστά μου , για να περάσω στην αρτιότητα δίνοντας ζωή
στο '' Εμείς '' πεθαίνοντας το υστερόβουλο '' Εγώ ''...........
Μιλώ με τις αθάνατες σκιές που παίρνουν μορφή στη σκέψη μου, την ώρα που πολλές θρηνόφωνες ψυχές άδουν ζωντανές ή νεκρές χαϊδεύοντας την κόμη της μνήμης μου......
DETH --- LIFE
MUSIKALISCHE GEDANKEN UBER LEBEN UND TOD

Simone Eckert, Viola da gamba
Ulrich Wedemeier, Theorbe
Michael Fuerst, Organ

MARIN MARAIS(1656-1728)--1.Tombeau pour Mr.de Lully
TOBIAS HUME (1645)2. Deth
3. Life
ROBERT DE VISEE(1655-1732/3)---4.Prelude

5.La Plainte,ou Tombeau de Mesdemoisellew de Visee Allemande de Mr leur pere
6.Courante
CHARLES DOLLE 7.Prelude
8.Allemande La fiere
9.Tombeau pour Marais le Pere
10.Sarabande
11.Les Amusements
FRANCOIS COUPERIN(1668-1733)---12.Les Baricades Misterieuses

ll.SUITE
13.Prelude
14.Fuguette
15.Pompe Funebre
16.La Chemise Blanche
Aναφορές αναλύτικά για τις μουσικές αυτές μπαρόκ συνθέσεις καθώς και πληροφορίες για τους συνθέτες και μουσικούς υπάρχουν σε ειδικό ένθετο φυλλάδιο εντός του (NCA) super audio cd HYBRID....εξαιρετικός ήχος πραγματικά
http://www.membran.net/Musik/Klassi...lische_Gedanken_ueber_Leben_und_Tod_7614.html
Το μυστήριο και η συνειδητοποίηση της ζωής και του θανάτου μέσα από τη Μουσική του 16ου-17 αιώνα με τους ήχους της Βiola da gamba και Theorbe με τη συνοδεία Οργάνου με μουσικούς διαλόγους χωρίς λόγια αλλά καλά υφασμένες για ανθρώπους
που αγαπήθηκαν έζησαν και απεβίωσαν..... συνήθως μουσικούς .....
Σκέψεις ζωής και θανάτου από μουσικες που από μόνες τους είναι σκέψεις, οντότητες σε ένα ταξίδι πέρα από τη λήθη εις μνήμη του παρελθόντος κίνηση, ώθηση, ενέργεια του παρόντος ,προάγγελος του μέλλοντος...

Μουσική---σκέψη---νοείν---νόημα-----1(ώθηση και σκέψη=το είναι) άνευ ώθησεως δεν υπάρχει σκέψη=ζωή-θάνατος(το μη είναι)= αποδεκτή αλήθεια από κοινού?Άγνωστον..
Η μουσική σκέψη,αυτό το είναι που υπάρχει,που δονείται, κινείται άλλοτε ήπια, αργά, ελαφριά,αιθέρια, άλλοτε βαριά, πυκνά, δυνατά, γρήγορα ........πόσες λέξεις αντίθετες μεταξύ τους την χαρακτηρίζουν ικανοποιώντας τις ανθώπινες αισθήσεις......
Αφού λοιπόν όλα έχουν ονομαστεί φως και σκοτάδι----ζωή και θάνατος και από την μια υπάρχει η μια και μοναδική αλήθεια των δύο αυτών αντίθετων αυτούσιων καταστάσεων κοινής αποδοχής(ίσως) και από την άλλη οι παγιωμένες γνώμες (χωρίς σκέψη αλλά οδεύοντας σε απροσπέλαστες οδούς της προσωπικής εικονικής αλήθειας τους) τότε μέλημά μας η σκέψη πέρα από τις αισθητήριες και θνητές εντυπώσεις του ''είναι και του μη είναι''
Μουσική----σκέψη της ζωής(κίνηση) και του θανάτου(εκκίνηση, αγνοώντας το αποτέλεσμα της κίνησης (προσδοκία ψυχικής ανάστασης)= Υπέρβαση........
....................?.................Ψυχή και Νους ταυτίζονται....''Παρμενίδης''
μαζί με τις δικές μου
σκέψεις...
