- Μηνύματα
- 2.806
- Reaction score
- 1.391
Να μετακινηθούν τα ηχεία... να παίξουν αλλιώς λόγω χώρου- θέσης...και μετά θα νομίζεις ότι το καλώδιο σου έδωσε τρελό μπάσο και η εικόνα έφτιαξε λιγάκι.. 
φαντάζομαι στις πανελλήνιες είχες πιάσει 100 !!!!!!!!!Παιδγιά πριν λίγο καιρό παρήγγειλα από ΓΙΟΥΕΣΕΪ ένα εκπληκτικό βελτιωτικό καλωδίων, αποτέλεσμα εφαρμογής νανοτεχνολογίας και αεροδιαστημικής έρεβνας, που αρχικά είχε αναπτυχθεί στη Γιαπωνία από τον Δρ. Τιχαμούρα Ίσε του ερεβνητικού κέντρου ηχητικών εφαρμογών Ακιχαμπάρα στο Τόκυο.
Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες χρήσης εφάρμοσα το βελτιωτικό σε όλα τα καλώδια στα δυο σετάπ μου: στο ακριβό που βρίσκεται στο σαλόνι και το οικονομικό που βρίσκεται σε χώρο γραφείων και βιβλιοθηκών.
Το αποτέλεζμα ήταν, τουλάχιστον, συγκλονιστικό. Ακόμα δενμπορωναπιστεπσωσταφτιάμου!!!
Πιο αναλυτικά:
Η εφαρμογή του αξεσουάρ βελτίωσης καλωδίων στο ακριβό μου σετάπ είναι αποκαλυπτική της κορυφαίας διαφάνειας και έλλειψης συμπίεσης που διακρίνει τα βελτιωμένα καλώδια, με το τίμπρο να συγκλονίζει με τον πολύχρωμο, απαλό και κρυστάλλινο χαρακτήρα του συμπληρώνοντας ιδανικά το σύνολο σε καθαρότητα, ανάλυση, τονική ισορροπία και έλλειψη μηχανικής αίσθησης, κατεβάζοντας “τέρατα” σε επίπεδο δύναμης του βαθέος χαμηλού και άμεσης απόκρισης στις έντονες μεταβατικές του προγράμματος. Η εξαιρετικά δομημένη σκηνή ανοίγει εξίσου σε πλάτος, βάθος και ύψος μα η εστίαση δείχνει στην αρχή soft και τα πρίμα πολύ ήπια. Με το πέρας δύο περίπου ωρών από την εφαρμογή, αυξάνει η οξύτητα, κλειδώνει η εστίαση και τα πρίμα ζωηρεύουν, όμως εξακολουθούν να μην συνωστίζονται στα τουίτερ και τα πρώτα επίπεδα της σκηνής αλλά στέκουν πιο πίσω και ψηλά – μάλλον παντού – με ασυνήθιστο όγκο και πλάτος/βάθος, φωτίζοντας με πρωτόγνωρο τρισδιάστατο τρόπο τη σκηνή. Τα πρίμα αυτά είναι σκέτος αέρας, εξαιρετικά λεπτόκοκκα και ευκίνητα μα ποτέ επιθετικά, δεν αφήνουν καμία υπόνοια ηλεκτρισμού στην ατάκα ή πιο σύντομης απόσβεσης. Έτσι, το πελώριο μέγεθος συνυπάρχει με απαράμιλλη ακρίβεια, ομοιογένεια και έλλειψη σκοτεινών ή υπερφωτισμένων πτυχών στη σκηνή και η κυρίαρχη αίσθηση είναι ότι έφυγε κάποιο σημαντικό εμπόδιο από τον ήχο, περίπου όπως συμβαίνει όταν περνάς σε ηχεία πάνελ και ανοιχτής μπάφλας.
Το προσιτό μου σετάπ που δέχθηκε τις φροντίδες του βελτιωτικού ηχείων, είδε την απόδοσή του να εκτοξεύεται σε δυσθεώρητα επίπεδα. Με όποιο καλώδιο κι αν συνέκρινα τα βελτιωμένα μου, έβρισκα σημαντικές διαφορές υπέρ τους παντού, μα κυρίως από τα μεσοπρίμα κι επάνω, με κύρια συμπτώματα τα πρίμα που σβήνουν μέσα στον θόρυβο (στα αθωράκιστα) ή σκοτεινιάζουν (στα θωρακισμένα), που διαρκούν λιγότερο και δείχνουν να καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο από τις μεσαίες και τα μπάσα. Στο δε σύστημα με την ανοιχτή μπάφλα, είχα την πρωτόγνωρη εντύπωση ότι το σήμα ταξιδεύει… στον αέρα, όχι μέσα σε μέταλλο. Η αίσθηση που μου άφησαν, τελικά, τα βελτιωμένα μου καλώδια είναι αυτή της εξαιρετικής αγνότητας και της απόλυτης ομοιογένειας, της αέναης ροής της ενέργειας και της πλήρους έλλειψης μηχανικών αλλοιώσεων σε ένα πολύ ευρύ φάσμα συχνοτήτων, στοιχεία που εξασφαλίζουν μια απόλυτη έλλειψη χειραγώγησης σε επίπεδο ταχυτήτων. Τέτοιος συνδυασμός ελευθερίας και ακρίβειας δεν είναι ίσως εφικτός σε συσκευή, έτσι τα βελτιωμένα μου καλώδια μεταδίδουν στο σύστημα μια αίσθηση τελειότητας που πρέπει να ακουστεί για να γίνει πιστευτή και η οποία, ενώ εθίζει, λειτουργεί κυρίως απελευθερωτικά παρά δεσμευτικά… Είναι ένα στολίδι για απαιτητικά αυτιά και για κατασταλαγμένα συστήματα, που αξίζει πέρα για πέρα το αντίτιμο που ζητάει.
Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Μπορείτε να το προμηθευτείτε αποκλειστικά από αφτό το κατάστημα!
Κι επαε ενα βιντεο με τον χαμουρα ( Δρ. Τιχαμούρα Ίσε ) στο σταδιο τσι ερευνας (φυσικα με λαϊβ ηχο κι οϊ αποθαμενους σα και κιουσας απου γροικουμε 'μεις στα κασετοφωνα μας) ... για αγνωστους λογους επαε χρησιμοποιει ψευδονυμο ...Παιδγιά πριν λίγο καιρό παρήγγειλα από ΓΙΟΥΕΣΕΪ ένα εκπληκτικό βελτιωτικό καλωδίων, αποτέλεσμα εφαρμογής νανοτεχνολογίας και αεροδιαστημικής έρεβνας, που αρχικά είχε αναπτυχθεί στη Γιαπωνία από τον Δρ. Τιχαμούρα Ίσε του ερεβνητικού κέντρου ηχητικών εφαρμογών Ακιχαμπάρα στο Τόκυο.
Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες χρήσης εφάρμοσα το βελτιωτικό σε όλα τα καλώδια στα δυο σετάπ μου: στο ακριβό που βρίσκεται στο σαλόνι και το οικονομικό που βρίσκεται σε χώρο γραφείων και βιβλιοθηκών.
Το αποτέλεζμα ήταν, τουλάχιστον, συγκλονιστικό. Ακόμα δενμπορωναπιστεπσωσταφτιάμου!!!
Πιο αναλυτικά:
Η εφαρμογή του αξεσουάρ βελτίωσης καλωδίων στο ακριβό μου σετάπ είναι αποκαλυπτική της κορυφαίας διαφάνειας και έλλειψης συμπίεσης που διακρίνει τα βελτιωμένα καλώδια, με το τίμπρο να συγκλονίζει με τον πολύχρωμο, απαλό και κρυστάλλινο χαρακτήρα του συμπληρώνοντας ιδανικά το σύνολο σε καθαρότητα, ανάλυση, τονική ισορροπία και έλλειψη μηχανικής αίσθησης, κατεβάζοντας “τέρατα” σε επίπεδο δύναμης του βαθέος χαμηλού και άμεσης απόκρισης στις έντονες μεταβατικές του προγράμματος. Η εξαιρετικά δομημένη σκηνή ανοίγει εξίσου σε πλάτος, βάθος και ύψος μα η εστίαση δείχνει στην αρχή soft και τα πρίμα πολύ ήπια. Με το πέρας δύο περίπου ωρών από την εφαρμογή, αυξάνει η οξύτητα, κλειδώνει η εστίαση και τα πρίμα ζωηρεύουν, όμως εξακολουθούν να μην συνωστίζονται στα τουίτερ και τα πρώτα επίπεδα της σκηνής αλλά στέκουν πιο πίσω και ψηλά – μάλλον παντού – με ασυνήθιστο όγκο και πλάτος/βάθος, φωτίζοντας με πρωτόγνωρο τρισδιάστατο τρόπο τη σκηνή. Τα πρίμα αυτά είναι σκέτος αέρας, εξαιρετικά λεπτόκοκκα και ευκίνητα μα ποτέ επιθετικά, δεν αφήνουν καμία υπόνοια ηλεκτρισμού στην ατάκα ή πιο σύντομης απόσβεσης. Έτσι, το πελώριο μέγεθος συνυπάρχει με απαράμιλλη ακρίβεια, ομοιογένεια και έλλειψη σκοτεινών ή υπερφωτισμένων πτυχών στη σκηνή και η κυρίαρχη αίσθηση είναι ότι έφυγε κάποιο σημαντικό εμπόδιο από τον ήχο, περίπου όπως συμβαίνει όταν περνάς σε ηχεία πάνελ και ανοιχτής μπάφλας.
Το προσιτό μου σετάπ που δέχθηκε τις φροντίδες του βελτιωτικού ηχείων, είδε την απόδοσή του να εκτοξεύεται σε δυσθεώρητα επίπεδα. Με όποιο καλώδιο κι αν συνέκρινα τα βελτιωμένα μου, έβρισκα σημαντικές διαφορές υπέρ τους παντού, μα κυρίως από τα μεσοπρίμα κι επάνω, με κύρια συμπτώματα τα πρίμα που σβήνουν μέσα στον θόρυβο (στα αθωράκιστα) ή σκοτεινιάζουν (στα θωρακισμένα), που διαρκούν λιγότερο και δείχνουν να καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο από τις μεσαίες και τα μπάσα. Στο δε σύστημα με την ανοιχτή μπάφλα, είχα την πρωτόγνωρη εντύπωση ότι το σήμα ταξιδεύει… στον αέρα, όχι μέσα σε μέταλλο. Η αίσθηση που μου άφησαν, τελικά, τα βελτιωμένα μου καλώδια είναι αυτή της εξαιρετικής αγνότητας και της απόλυτης ομοιογένειας, της αέναης ροής της ενέργειας και της πλήρους έλλειψης μηχανικών αλλοιώσεων σε ένα πολύ ευρύ φάσμα συχνοτήτων, στοιχεία που εξασφαλίζουν μια απόλυτη έλλειψη χειραγώγησης σε επίπεδο ταχυτήτων. Τέτοιος συνδυασμός ελευθερίας και ακρίβειας δεν είναι ίσως εφικτός σε συσκευή, έτσι τα βελτιωμένα μου καλώδια μεταδίδουν στο σύστημα μια αίσθηση τελειότητας που πρέπει να ακουστεί για να γίνει πιστευτή και η οποία, ενώ εθίζει, λειτουργεί κυρίως απελευθερωτικά παρά δεσμευτικά… Είναι ένα στολίδι για απαιτητικά αυτιά και για κατασταλαγμένα συστήματα, που αξίζει πέρα για πέρα το αντίτιμο που ζητάει.
Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Μπορείτε να το προμηθευτείτε αποκλειστικά από αφτό το κατάστημα!
..πρεπει οντως να ειναι ετσι, ειδικα εαν προερχεται απο συνταγη του ιδιου του Εmiliano Zapata, ως η ονομασια του βελτιωτικου παραπεμπει!Παιδγιά πριν λίγο καιρό παρήγγειλα από ΓΙΟΥΕΣΕΪ ένα εκπληκτικό βελτιωτικό καλωδίων, αποτέλεσμα εφαρμογής νανοτεχνολογίας και αεροδιαστημικής έρεβνας, που αρχικά είχε αναπτυχθεί στη Γιαπωνία από τον Δρ. Τιχαμούρα Ίσε του ερεβνητικού κέντρου ηχητικών εφαρμογών Ακιχαμπάρα στο Τόκυο.
Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες χρήσης εφάρμοσα το βελτιωτικό σε όλα τα καλώδια στα δυο σετάπ μου: στο ακριβό που βρίσκεται στο σαλόνι και το οικονομικό που βρίσκεται σε χώρο γραφείων και βιβλιοθηκών.
Το αποτέλεζμα ήταν, τουλάχιστον, συγκλονιστικό. Ακόμα δενμπορωναπιστεπσωσταφτιάμου!!!
Πιο αναλυτικά:
Η εφαρμογή του αξεσουάρ βελτίωσης καλωδίων στο ακριβό μου σετάπ είναι αποκαλυπτική της κορυφαίας διαφάνειας και έλλειψης συμπίεσης που διακρίνει τα βελτιωμένα καλώδια, με το τίμπρο να συγκλονίζει με τον πολύχρωμο, απαλό και κρυστάλλινο χαρακτήρα του συμπληρώνοντας ιδανικά το σύνολο σε καθαρότητα, ανάλυση, τονική ισορροπία και έλλειψη μηχανικής αίσθησης, κατεβάζοντας “τέρατα” σε επίπεδο δύναμης του βαθέος χαμηλού και άμεσης απόκρισης στις έντονες μεταβατικές του προγράμματος. Η εξαιρετικά δομημένη σκηνή ανοίγει εξίσου σε πλάτος, βάθος και ύψος μα η εστίαση δείχνει στην αρχή soft και τα πρίμα πολύ ήπια. Με το πέρας δύο περίπου ωρών από την εφαρμογή, αυξάνει η οξύτητα, κλειδώνει η εστίαση και τα πρίμα ζωηρεύουν, όμως εξακολουθούν να μην συνωστίζονται στα τουίτερ και τα πρώτα επίπεδα της σκηνής αλλά στέκουν πιο πίσω και ψηλά – μάλλον παντού – με ασυνήθιστο όγκο και πλάτος/βάθος, φωτίζοντας με πρωτόγνωρο τρισδιάστατο τρόπο τη σκηνή. Τα πρίμα αυτά είναι σκέτος αέρας, εξαιρετικά λεπτόκοκκα και ευκίνητα μα ποτέ επιθετικά, δεν αφήνουν καμία υπόνοια ηλεκτρισμού στην ατάκα ή πιο σύντομης απόσβεσης. Έτσι, το πελώριο μέγεθος συνυπάρχει με απαράμιλλη ακρίβεια, ομοιογένεια και έλλειψη σκοτεινών ή υπερφωτισμένων πτυχών στη σκηνή και η κυρίαρχη αίσθηση είναι ότι έφυγε κάποιο σημαντικό εμπόδιο από τον ήχο, περίπου όπως συμβαίνει όταν περνάς σε ηχεία πάνελ και ανοιχτής μπάφλας.
Το προσιτό μου σετάπ που δέχθηκε τις φροντίδες του βελτιωτικού ηχείων, είδε την απόδοσή του να εκτοξεύεται σε δυσθεώρητα επίπεδα. Με όποιο καλώδιο κι αν συνέκρινα τα βελτιωμένα μου, έβρισκα σημαντικές διαφορές υπέρ τους παντού, μα κυρίως από τα μεσοπρίμα κι επάνω, με κύρια συμπτώματα τα πρίμα που σβήνουν μέσα στον θόρυβο (στα αθωράκιστα) ή σκοτεινιάζουν (στα θωρακισμένα), που διαρκούν λιγότερο και δείχνουν να καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο από τις μεσαίες και τα μπάσα. Στο δε σύστημα με την ανοιχτή μπάφλα, είχα την πρωτόγνωρη εντύπωση ότι το σήμα ταξιδεύει… στον αέρα, όχι μέσα σε μέταλλο. Η αίσθηση που μου άφησαν, τελικά, τα βελτιωμένα μου καλώδια είναι αυτή της εξαιρετικής αγνότητας και της απόλυτης ομοιογένειας, της αέναης ροής της ενέργειας και της πλήρους έλλειψης μηχανικών αλλοιώσεων σε ένα πολύ ευρύ φάσμα συχνοτήτων, στοιχεία που εξασφαλίζουν μια απόλυτη έλλειψη χειραγώγησης σε επίπεδο ταχυτήτων. Τέτοιος συνδυασμός ελευθερίας και ακρίβειας δεν είναι ίσως εφικτός σε συσκευή, έτσι τα βελτιωμένα μου καλώδια μεταδίδουν στο σύστημα μια αίσθηση τελειότητας που πρέπει να ακουστεί για να γίνει πιστευτή και η οποία, ενώ εθίζει, λειτουργεί κυρίως απελευθερωτικά παρά δεσμευτικά… Είναι ένα στολίδι για απαιτητικά αυτιά και για κατασταλαγμένα συστήματα, που αξίζει πέρα για πέρα το αντίτιμο που ζητάει.
Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Μπορείτε να το προμηθευτείτε αποκλειστικά από αφτό το κατάστημα!
Με τέτοια ευχέρεια στην γραφή αν γινόσουν ριβιούερ θα χεσ%ζ@σουν στο τάλαρο.Παιδγιά πριν λίγο καιρό παρήγγειλα από ΓΙΟΥΕΣΕΪ ένα εκπληκτικό βελτιωτικό καλωδίων, αποτέλεσμα εφαρμογής νανοτεχνολογίας και αεροδιαστημικής έρεβνας, που αρχικά είχε αναπτυχθεί στη Γιαπωνία από τον Δρ. Τιχαμούρα Ίσε του ερεβνητικού κέντρου ηχητικών εφαρμογών Ακιχαμπάρα στο Τόκυο.
Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες χρήσης εφάρμοσα το βελτιωτικό σε όλα τα καλώδια στα δυο σετάπ μου: στο ακριβό που βρίσκεται στο σαλόνι και το οικονομικό που βρίσκεται σε χώρο γραφείων και βιβλιοθηκών.
Το αποτέλεζμα ήταν, τουλάχιστον, συγκλονιστικό. Ακόμα δενμπορωναπιστεπσωσταφτιάμου!!!
Πιο αναλυτικά:
Η εφαρμογή του αξεσουάρ βελτίωσης καλωδίων στο ακριβό μου σετάπ είναι αποκαλυπτική της κορυφαίας διαφάνειας και έλλειψης συμπίεσης που διακρίνει τα βελτιωμένα καλώδια, με το τίμπρο να συγκλονίζει με τον πολύχρωμο, απαλό και κρυστάλλινο χαρακτήρα του συμπληρώνοντας ιδανικά το σύνολο σε καθαρότητα, ανάλυση, τονική ισορροπία και έλλειψη μηχανικής αίσθησης, κατεβάζοντας “τέρατα” σε επίπεδο δύναμης του βαθέος χαμηλού και άμεσης απόκρισης στις έντονες μεταβατικές του προγράμματος. Η εξαιρετικά δομημένη σκηνή ανοίγει εξίσου σε πλάτος, βάθος και ύψος μα η εστίαση δείχνει στην αρχή soft και τα πρίμα πολύ ήπια. Με το πέρας δύο περίπου ωρών από την εφαρμογή, αυξάνει η οξύτητα, κλειδώνει η εστίαση και τα πρίμα ζωηρεύουν, όμως εξακολουθούν να μην συνωστίζονται στα τουίτερ και τα πρώτα επίπεδα της σκηνής αλλά στέκουν πιο πίσω και ψηλά – μάλλον παντού – με ασυνήθιστο όγκο και πλάτος/βάθος, φωτίζοντας με πρωτόγνωρο τρισδιάστατο τρόπο τη σκηνή. Τα πρίμα αυτά είναι σκέτος αέρας, εξαιρετικά λεπτόκοκκα και ευκίνητα μα ποτέ επιθετικά, δεν αφήνουν καμία υπόνοια ηλεκτρισμού στην ατάκα ή πιο σύντομης απόσβεσης. Έτσι, το πελώριο μέγεθος συνυπάρχει με απαράμιλλη ακρίβεια, ομοιογένεια και έλλειψη σκοτεινών ή υπερφωτισμένων πτυχών στη σκηνή και η κυρίαρχη αίσθηση είναι ότι έφυγε κάποιο σημαντικό εμπόδιο από τον ήχο, περίπου όπως συμβαίνει όταν περνάς σε ηχεία πάνελ και ανοιχτής μπάφλας.
Το προσιτό μου σετάπ που δέχθηκε τις φροντίδες του βελτιωτικού ηχείων, είδε την απόδοσή του να εκτοξεύεται σε δυσθεώρητα επίπεδα. Με όποιο καλώδιο κι αν συνέκρινα τα βελτιωμένα μου, έβρισκα σημαντικές διαφορές υπέρ τους παντού, μα κυρίως από τα μεσοπρίμα κι επάνω, με κύρια συμπτώματα τα πρίμα που σβήνουν μέσα στον θόρυβο (στα αθωράκιστα) ή σκοτεινιάζουν (στα θωρακισμένα), που διαρκούν λιγότερο και δείχνουν να καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο από τις μεσαίες και τα μπάσα. Στο δε σύστημα με την ανοιχτή μπάφλα, είχα την πρωτόγνωρη εντύπωση ότι το σήμα ταξιδεύει… στον αέρα, όχι μέσα σε μέταλλο. Η αίσθηση που μου άφησαν, τελικά, τα βελτιωμένα μου καλώδια είναι αυτή της εξαιρετικής αγνότητας και της απόλυτης ομοιογένειας, της αέναης ροής της ενέργειας και της πλήρους έλλειψης μηχανικών αλλοιώσεων σε ένα πολύ ευρύ φάσμα συχνοτήτων, στοιχεία που εξασφαλίζουν μια απόλυτη έλλειψη χειραγώγησης σε επίπεδο ταχυτήτων. Τέτοιος συνδυασμός ελευθερίας και ακρίβειας δεν είναι ίσως εφικτός σε συσκευή, έτσι τα βελτιωμένα μου καλώδια μεταδίδουν στο σύστημα μια αίσθηση τελειότητας που πρέπει να ακουστεί για να γίνει πιστευτή και η οποία, ενώ εθίζει, λειτουργεί κυρίως απελευθερωτικά παρά δεσμευτικά… Είναι ένα στολίδι για απαιτητικά αυτιά και για κατασταλαγμένα συστήματα, που αξίζει πέρα για πέρα το αντίτιμο που ζητάει.
Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Μπορείτε να το προμηθευτείτε αποκλειστικά από αφτό το κατάστημα!
Θα σε προτείνω για κυβερνητικό εκπρόσωπο!Παιδγιά πριν λίγο καιρό παρήγγειλα από ΓΙΟΥΕΣΕΪ ένα εκπληκτικό βελτιωτικό καλωδίων, αποτέλεσμα εφαρμογής νανοτεχνολογίας και αεροδιαστημικής έρεβνας, που αρχικά είχε αναπτυχθεί στη Γιαπωνία από τον Δρ. Τιχαμούρα Ίσε του ερεβνητικού κέντρου ηχητικών εφαρμογών Ακιχαμπάρα στο Τόκυο.
Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες χρήσης εφάρμοσα το βελτιωτικό σε όλα τα καλώδια στα δυο σετάπ μου: στο ακριβό που βρίσκεται στο σαλόνι και το οικονομικό που βρίσκεται σε χώρο γραφείων και βιβλιοθηκών.
Το αποτέλεζμα ήταν, τουλάχιστον, συγκλονιστικό. Ακόμα δενμπορωναπιστεπσωσταφτιάμου!!!
Πιο αναλυτικά:
Η εφαρμογή του αξεσουάρ βελτίωσης καλωδίων στο ακριβό μου σετάπ είναι αποκαλυπτική της κορυφαίας διαφάνειας και έλλειψης συμπίεσης που διακρίνει τα βελτιωμένα καλώδια, με το τίμπρο να συγκλονίζει με τον πολύχρωμο, απαλό και κρυστάλλινο χαρακτήρα του συμπληρώνοντας ιδανικά το σύνολο σε καθαρότητα, ανάλυση, τονική ισορροπία και έλλειψη μηχανικής αίσθησης, κατεβάζοντας “τέρατα” σε επίπεδο δύναμης του βαθέος χαμηλού και άμεσης απόκρισης στις έντονες μεταβατικές του προγράμματος. Η εξαιρετικά δομημένη σκηνή ανοίγει εξίσου σε πλάτος, βάθος και ύψος μα η εστίαση δείχνει στην αρχή soft και τα πρίμα πολύ ήπια. Με το πέρας δύο περίπου ωρών από την εφαρμογή, αυξάνει η οξύτητα, κλειδώνει η εστίαση και τα πρίμα ζωηρεύουν, όμως εξακολουθούν να μην συνωστίζονται στα τουίτερ και τα πρώτα επίπεδα της σκηνής αλλά στέκουν πιο πίσω και ψηλά – μάλλον παντού – με ασυνήθιστο όγκο και πλάτος/βάθος, φωτίζοντας με πρωτόγνωρο τρισδιάστατο τρόπο τη σκηνή. Τα πρίμα αυτά είναι σκέτος αέρας, εξαιρετικά λεπτόκοκκα και ευκίνητα μα ποτέ επιθετικά, δεν αφήνουν καμία υπόνοια ηλεκτρισμού στην ατάκα ή πιο σύντομης απόσβεσης. Έτσι, το πελώριο μέγεθος συνυπάρχει με απαράμιλλη ακρίβεια, ομοιογένεια και έλλειψη σκοτεινών ή υπερφωτισμένων πτυχών στη σκηνή και η κυρίαρχη αίσθηση είναι ότι έφυγε κάποιο σημαντικό εμπόδιο από τον ήχο, περίπου όπως συμβαίνει όταν περνάς σε ηχεία πάνελ και ανοιχτής μπάφλας.
Το προσιτό μου σετάπ που δέχθηκε τις φροντίδες του βελτιωτικού ηχείων, είδε την απόδοσή του να εκτοξεύεται σε δυσθεώρητα επίπεδα. Με όποιο καλώδιο κι αν συνέκρινα τα βελτιωμένα μου, έβρισκα σημαντικές διαφορές υπέρ τους παντού, μα κυρίως από τα μεσοπρίμα κι επάνω, με κύρια συμπτώματα τα πρίμα που σβήνουν μέσα στον θόρυβο (στα αθωράκιστα) ή σκοτεινιάζουν (στα θωρακισμένα), που διαρκούν λιγότερο και δείχνουν να καταλαμβάνουν μικρότερο χώρο από τις μεσαίες και τα μπάσα. Στο δε σύστημα με την ανοιχτή μπάφλα, είχα την πρωτόγνωρη εντύπωση ότι το σήμα ταξιδεύει… στον αέρα, όχι μέσα σε μέταλλο. Η αίσθηση που μου άφησαν, τελικά, τα βελτιωμένα μου καλώδια είναι αυτή της εξαιρετικής αγνότητας και της απόλυτης ομοιογένειας, της αέναης ροής της ενέργειας και της πλήρους έλλειψης μηχανικών αλλοιώσεων σε ένα πολύ ευρύ φάσμα συχνοτήτων, στοιχεία που εξασφαλίζουν μια απόλυτη έλλειψη χειραγώγησης σε επίπεδο ταχυτήτων. Τέτοιος συνδυασμός ελευθερίας και ακρίβειας δεν είναι ίσως εφικτός σε συσκευή, έτσι τα βελτιωμένα μου καλώδια μεταδίδουν στο σύστημα μια αίσθηση τελειότητας που πρέπει να ακουστεί για να γίνει πιστευτή και η οποία, ενώ εθίζει, λειτουργεί κυρίως απελευθερωτικά παρά δεσμευτικά… Είναι ένα στολίδι για απαιτητικά αυτιά και για κατασταλαγμένα συστήματα, που αξίζει πέρα για πέρα το αντίτιμο που ζητάει.
Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Μπορείτε να το προμηθευτείτε αποκλειστικά από αφτό το κατάστημα!
Εκτός από διακεκριμμένος ερεβνητής κσέχασα να αναφέρω ότι είναι και φημιζμένος πολυοργανίστας! Ένας Θεούλης!Κι επαε ενα βιντεο με τον Δρ. Τιχαμούρα Ίσε
Έχω, για να το θέσουμε επιεικώς, σοβαρές αμφιβολίες αν οπχοιαήποτε κυβέρνηση θα διέθετε την απαραίτητη υπερρεαλιστική αίσθηση του χιούμορ προκειμένου να με αντέκσει ενταγμένο, έστω και για έκσι λεπτά, στους κόλπους της.Θα σε προτείνω για κυβερνητικό εκπρόσωπο!
Υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα όμως .... αδυνατώ να βαφτίσω το πσάρι κρέας και τη μούφα σε ρεκομέντετ κομπόνεντ όταν αφτό πρέπει να γίνει, ιφ γιου φόλλοου μαϊ ντριφτ ....Με τέτοια ευχέρεια στην γραφή αν γινόσουν ριβιούερ θα χεσ%ζ@σουν στο τάλαρο.
Σε ανακυρήσσω επισήμως Δρ. Γατόνιο διότι έπχιασες την ουσία του όλου διαλόγου περί καλωδίων τε και ακσεσουάρ: ειναι εντελως μουφα!Εαν η συνταγη προερχεται απο τον Frank Zappa, τοτε ειναι εντελως μουφα!
Άμα κάποιος αλείψει τα αυτιά του, μήπως ακούει καλύτερα από τα πάντα, TV, κινητό, σταθερό, tablet και λοιπούς αναπαραγωγείς?Παιδγιά πριν λίγο καιρό παρήγγειλα από ΓΙΟΥΕΣΕΪ ένα εκπληκτικό βελτιωτικό καλωδίων, αποτέλεσμα εφαρμογής νανοτεχνολογίας και αεροδιαστημικής έρεβνας, που αρχικά είχε αναπτυχθεί στη Γιαπωνία από τον Δρ. Τιχαμούρα Ίσε του ερεβνητικού κέντρου ηχητικών εφαρμογών Ακιχαμπάρα στο Τόκυο.
Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες χρήσης εφάρμοσα το βελτιωτικό σε όλα τα καλώδια στα δυο σετάπ μου: στο ακριβό που βρίσκεται στο σαλόνι και το οικονομικό που βρίσκεται σε χώρο γραφείων και βιβλιοθηκών.
Το αποτέλεζμα ήταν, τουλάχιστον, συγκλονιστικό. Ακόμα δενμπορωναπιστεπσωσταφτιάμου!!!
.......
Συστήνεται ανεπιφύλακτα!
Μπορείτε να το προμηθευτείτε αποκλειστικά από αφτό το κατάστημα!
Σύμφωνα με επιστημονικά τεκμηριωμένες έρευνες το Ελικσίριο μπορεί κάλλιστα χρησιμοποιηθεί ως ωτικές σταγόνες βελτίωσης και ενίσχυσης της ακοής αφού.Άμα κάποιος αλείψει τα αυτιά του, μήπως ακούει καλύτερα από τα πάντα, TV, κινητό, σταθερό, tablet και λοιπούς αναπαραγωγείς?![]()
Παντα υπαρχει ενα τρολ σε καλωδιοσυζητηση.
Για ποιο λογο να παρει οσο πιο χοντρο καλωδιο αντεχουν τα οικονομικα του; Δεν υπαρχει καποια συγκεκριμενη διατομη κου να ειναι η καταληλη αναλογα με τον ενισχυτη;Παντα υπαρχει ενα τρολ σε καλωδιοσυζητηση. Αλλά το ριβιου ήταν
Απολαυστικοτατο. Ειδικα αν ρμπαινε μεσα και η εκφραση "κορυφαιο απόδοση για την τιμή του".
Για τον θρεντ σταρτερ, πάρε όσο πιο χοντρό καλώδιο αντέχουν τα οικονομικά σου (8-9 awg) γιατί το μήκος είναι υπερβολικό. Το δοκιμάζεις με γυμνά καλώδια. Αν δεν σου κάνει το ξαναπουλας σαν 2 σετ. Αν σου κάνει βρίσκεις ποιός ή πώς θα τα τερματισεις