- Μηνύματα
- 958
- Reaction score
- 2.426
Χωρις μπλοκε.......πισω κινηση.........καθαροαιμο.......??????
Με κινητήρα......στο......κέντρο.....Χωρις μπλοκε.......πισω κινηση.........καθαροαιμο.......??????
Αυτο ειναι απλα αστειο......Με κινητήρα......στο......κέντρο.....
Δες τις νέες Ferrari και όλες τις McLaren για παράδειγμα. E-Diff.Αυτο ειναι απλα αστειο......
Τι ορίζεις ως καθαροαιμο??Αυτο ειναι απλα αστειο......
Νομιζα οτι ελεγχθει καθαροαιμο καπου,ζητω συγγνωμη για τον σχολιασμο μου εαν ειναι λαθος.Τι ορίζεις ως καθαροαιμο??
Εν τω μεταξυ ωε Fun to drive πλασάρεται οχι ως καθαρόαιμο το οποιο δεν ξερω πως το εννοεις
Ναι οκ δεν διαφωνω απλα δεν συμφωνω με τα ηλεκτρονικα.Δες τις νέες Ferrari και όλες τις McLaren για παράδειγμα. E-Diff.
Βεβαια ειναι ευκολη λυση για τις εταιριες και σιγουρα πιο φιλικα για τον μεσο οδηγο και σιγουρα θεμα μαρκετινγκ,προωθησης κλπ.
Δεν είναι θέμα προώθησης και μάρκετινγκ, ιδίως σε εταιρείες ακριβών αυτοκινήτων που παραδοσιακά χρησιμοποιούσαν μπλοκέ, είναι θέμα μεγαλύτερης ακρίβειας στην επιθυμητή συμπεριφορά αναλόγως συνθηκών και ικανοτήτων χωρίς δράματα.Ναι οκ δεν διαφωνω απλα δεν συμφωνω με τα ηλεκτρονικα.
Δεν διαφωνω πουθενα,οι ακριβες εταιριες αυτοκινητων οπως αναφερεις εχουνε και εξωτικα διαφορικα βεβαια.Ολα αυτα σε συνθηκες καθημερινης μετακινησης εγω αναφερθηκα σε καθαροαιμο.Οσο αναφορα το quaife για το κοστος αποκτησης του ειναι οτι καλυτερο σε σχεση με αυτο που προσφερει (μονο στο πατημα).Μετα υπαρχουνε τα δισκατα τα οποια ειναι πολυπλοκα και αλλου κοστολογιου και σιγουρα για πιο ειδικες κατασκευες αλλα παντα για καθαροαιμα.Τωρα περι e-diif ετυχε να οδηγησω φετος ενα προσθιοκινητο τελευταιας γενιας και δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε.Σημειωτεον οτι αυτη τη στιγμη οδηγω προσθιοκινητα χωρις μπλοκε και με μπλοκε quaife (ποσο θα ηθελα παλι ενα πισωκινητο με μπλοκε).Σιγουρα τα λυσιματα και τα δισκακια ειναι λυσεις ακριβες και οχι ενδεδειγμενες για οχηματα καθημερινης χρησης.Δεν είναι θέμα προώθησης και μάρκετινγκ, ιδίως σε εταιρείες ακριβών αυτοκινήτων που παραδοσιακά χρησιμοποιούσαν μπλοκέ, είναι θέμα μεγαλύτερης ακρίβειας στην επιθυμητή συμπεριφορά αναλόγως συνθηκών και ικανοτήτων χωρίς δράματα.
Έχοντας παλιότερα αρκετά αυτοκίνητα με μπλοκέ, με quaife (λειτουργούν μόνο στο πάτημα), και 2 με μέτριο e-diff τεχνολογίας του 2005-07, σήμερα θα δεχόμουν χωρίς συζήτηση σύγχρονο και καλορυθμισμένο e-diff. Τα τακάκια είναι φθηνά, τα δισκάκια και τα λυσίματα όχι.
Ποιό; Γιατί πολλά που πωλούνται σήμερα δεν έχουν πρόσφατα ηλεκτρονικά.Τωρα περι e-diif ετυχε να οδηγησω φετος ενα προσθιοκινητο τελευταιας γενιας και δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε.
Χds του γνωστου γκρουπ.Βεβαια εχει να κανει και με το οτι δεν απενεργοποιειται τιποτα ουσιαστικα.Ποιό; Γιατί πολλά που πωλούνται σήμερα δεν έχουν πρόσφατα ηλεκτρονικά.
Πολυ σωστο!Πάλι χάλια θα ήταν, είχα ένα 500 Abarth που επέτρεπε την απενεργοποίηση και ήταν άθλιο.
Δυστυχώς στα προσθιοκίνητα το απότομο κόψιμο γκαζιού απο το ESP είναι λάθος τρόπος, ενώ τα πισωκίνητα έχουν πολύ προοδευτικότερη λειτουργία ακριβώς επειδή συνήθως επιτρέπουν τη μερική ολίσθηση.
Γυριστρουλα????EDIT: Μόλις θυμήθηκα οτι και το τωρινό μου έχει, 3 λοιπόν! Αυτό όμως έχει τόσο ρυθμίσιμη συμπεριφορά (γυριστρούλα), που σπάνια με ενοχλεί. Και απενεργοποιείται.
Σαν μια Alfa 75 1.8 turbo απο τα παλια με σασμαν πισω για καλυτερη κατανομη βαρους και εμπρος ραβδους στρεψης εεεε ξεχασα...και μπλοκε εννοειται.Μοτερ μπρος κινηση πισω μπλοκε και 50-50 ζυγισμα...