E-Diff vs. Μπλοκέ






Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Τι ορίζεις ως καθαροαιμο??

Εν τω μεταξυ ωε Fun to drive πλασάρεται οχι ως καθαρόαιμο το οποιο δεν ξερω πως το εννοεις
;)
Νομιζα οτι ελεγχθει καθαροαιμο καπου,ζητω συγγνωμη για τον σχολιασμο μου εαν ειναι λαθος.
Fun to drive οκ (αν και εδω εχω τις ενστασεις μου)
Ενα καθαροαιμο θα ειχε μηχανικο μπλοκε ειτε δισκατο ειτε γραναζωτο.
Απλα (αποψη μου παντα) ειναι η εποχη των ηλεκτρονικων γενικοτερα τα οποια και δεν συμπαθω ιδιαιτερα.Βεβαια ειναι ευκολη λυση για τις εταιριες και σιγουρα πιο φιλικα για τον μεσο οδηγο και σιγουρα θεμα μαρκετινγκ,προωθησης κλπ.Ειναι αδυνατον πλεον να μην εχει ηλεκτρονικα βοηθηματα δεν θα το αγοραζε κανεις και θα λειτουργουσε σαν μειον στην αγορα του,αφου ειναι δεδομενο οτι θα ειχε και πιο περιορισμενο κοινο
Παροτι το μηχανοκινητο ειναι η μεγαλη μου αγαπη δεν ειμαι παρακολουθω στενατ α τελευταια επιτευγματα της τεχνολογιας οποτε και δεν ειμαι ειδημων,ουτως η αλλως δεν με αφορα και το θεμα αυτο (ειμαι λιγακι πιο παραδοσιακος).
[DOUBLEPOST=1512828072][/DOUBLEPOST]
Δες τις νέες Ferrari και όλες τις McLaren για παράδειγμα. E-Diff.
Ναι οκ δεν διαφωνω απλα δεν συμφωνω με τα ηλεκτρονικα.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Βεβαια ειναι ευκολη λυση για τις εταιριες και σιγουρα πιο φιλικα για τον μεσο οδηγο και σιγουρα θεμα μαρκετινγκ,προωθησης κλπ.
Ναι οκ δεν διαφωνω απλα δεν συμφωνω με τα ηλεκτρονικα.
Δεν είναι θέμα προώθησης και μάρκετινγκ, ιδίως σε εταιρείες ακριβών αυτοκινήτων που παραδοσιακά χρησιμοποιούσαν μπλοκέ, είναι θέμα μεγαλύτερης ακρίβειας στην επιθυμητή συμπεριφορά αναλόγως συνθηκών και ικανοτήτων χωρίς δράματα.

Έχοντας παλιότερα αρκετά αυτοκίνητα με μπλοκέ, με quaife (λειτουργούν μόνο στο πάτημα), και 2 με μέτριο e-diff τεχνολογίας του 2005-07, σήμερα θα δεχόμουν χωρίς συζήτηση σύγχρονο και καλορυθμισμένο e-diff. Τα τακάκια είναι φθηνά, τα δισκάκια και τα λυσίματα όχι.
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Δεν είναι θέμα προώθησης και μάρκετινγκ, ιδίως σε εταιρείες ακριβών αυτοκινήτων που παραδοσιακά χρησιμοποιούσαν μπλοκέ, είναι θέμα μεγαλύτερης ακρίβειας στην επιθυμητή συμπεριφορά αναλόγως συνθηκών και ικανοτήτων χωρίς δράματα.

Έχοντας παλιότερα αρκετά αυτοκίνητα με μπλοκέ, με quaife (λειτουργούν μόνο στο πάτημα), και 2 με μέτριο e-diff τεχνολογίας του 2005-07, σήμερα θα δεχόμουν χωρίς συζήτηση σύγχρονο και καλορυθμισμένο e-diff. Τα τακάκια είναι φθηνά, τα δισκάκια και τα λυσίματα όχι.
Δεν διαφωνω πουθενα,οι ακριβες εταιριες αυτοκινητων οπως αναφερεις εχουνε και εξωτικα διαφορικα βεβαια.Ολα αυτα σε συνθηκες καθημερινης μετακινησης εγω αναφερθηκα σε καθαροαιμο.Οσο αναφορα το quaife για το κοστος αποκτησης του ειναι οτι καλυτερο σε σχεση με αυτο που προσφερει (μονο στο πατημα).Μετα υπαρχουνε τα δισκατα τα οποια ειναι πολυπλοκα και αλλου κοστολογιου και σιγουρα για πιο ειδικες κατασκευες αλλα παντα για καθαροαιμα.Τωρα περι e-diif ετυχε να οδηγησω φετος ενα προσθιοκινητο τελευταιας γενιας και δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε.Σημειωτεον οτι αυτη τη στιγμη οδηγω προσθιοκινητα χωρις μπλοκε και με μπλοκε quaife (ποσο θα ηθελα παλι ενα πισωκινητο με μπλοκε).Σιγουρα τα λυσιματα και τα δισκακια ειναι λυσεις ακριβες και οχι ενδεδειγμενες για οχηματα καθημερινης χρησης.
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
Καταρχην προς θεου τι συγνωμη ζητας...:D

Δευτερον τα μηχανικά μπλοκε τυπου τορσεν κτλ
Συνήθως ηταν μπλολε 25% αν ηταν περισσότερο 45% πχ ηταν τοσο επιθετικά σε χρηση δρομου που πλεον δημιουργούσαν προβλημα

Τωρα τα ηλεκτρονικα ελεγχομενα διαφορικα περιορισμένης ολισθησης πχ bmw κλειδωνουν μεχρι 100% θεωρητικα χωρις τα μειονεκτηματα των των μηχανικων δηλαδη δεν δαγκωνουν :D

Οσον αφορα το alpine οπως αναφερει και στο βιντεο του autocar ο αγγλαρας ειναι τοση η δυναμη λιγη δηλ και τοσο το βαρος λιγο επισης που δεν δημιουργεί ιδιαιτερο θεμα
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Τωρα περι e-diif ετυχε να οδηγησω φετος ενα προσθιοκινητο τελευταιας γενιας και δεν μπορω να πω οτι μου αρεσε.
Ποιό; Γιατί πολλά που πωλούνται σήμερα δεν έχουν πρόσφατα ηλεκτρονικά.
 


Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.444
Πάλι χάλια θα ήταν, είχα ένα 500 Abarth που επέτρεπε την απενεργοποίηση και ήταν άθλιο.
Δυστυχώς στα προσθιοκίνητα το απότομο κόψιμο γκαζιού απο το ESP είναι λάθος τρόπος, ενώ τα πισωκίνητα έχουν πολύ προοδευτικότερη λειτουργία ακριβώς επειδή συνήθως επιτρέπουν τη μερική ολίσθηση.


EDIT: Μόλις θυμήθηκα οτι και το τωρινό μου έχει, 3 λοιπόν! Αυτό όμως έχει τόσο ρυθμίσιμη συμπεριφορά (γυριστρούλα), που σπάνια με ενοχλεί. Και απενεργοποιείται.
 

Μηνύματα
2.064
Reaction score
1.467
Χαιρομαι που συναντω ομοϊδεάτες...

Μοτερ μπρος κινηση πισω μπλοκε και 50-50 ζυγισμα...

Βεβαια τα συγχρονα κεντρομηχανα εχουν εξελιχθει τοσο που μπαινουν και αυτα στην κατηγορια αυτη οπως το εν λογω alpine

Επισης τα συγχρονα μοντελα με μπρος μοτερ πισω κινηση
το μοτερ τοποθετείται συνήθως πισω απο το μπροστα αξονα οποτε πλεον οι διαφορες ειναι μικρες
 

Μηνύματα
958
Reaction score
2.426
Πάλι χάλια θα ήταν, είχα ένα 500 Abarth που επέτρεπε την απενεργοποίηση και ήταν άθλιο.
Δυστυχώς στα προσθιοκίνητα το απότομο κόψιμο γκαζιού απο το ESP είναι λάθος τρόπος, ενώ τα πισωκίνητα έχουν πολύ προοδευτικότερη λειτουργία ακριβώς επειδή συνήθως επιτρέπουν τη μερική ολίσθηση.
Πολυ σωστο!
Παντως quaife με esp και κινηση εμπρος ειναι κινδυνος-θανατος .......την εχω πατησει εαν ξεχασω να πατησω το κουμπακι απενεργοποιησης του esp.

EDIT: Μόλις θυμήθηκα οτι και το τωρινό μου έχει, 3 λοιπόν! Αυτό όμως έχει τόσο ρυθμίσιμη συμπεριφορά (γυριστρούλα), που σπάνια με ενοχλεί. Και απενεργοποιείται.
Γυριστρουλα????
[DOUBLEPOST=1512842353][/DOUBLEPOST]
Μοτερ μπρος κινηση πισω μπλοκε και 50-50 ζυγισμα...
Σαν μια Alfa 75 1.8 turbo απο τα παλια με σασμαν πισω για καλυτερη κατανομη βαρους και εμπρος ραβδους στρεψης εεεε ξεχασα...και μπλοκε εννοειται.
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.125
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top