Earl Zausmer - The trivia behind the legend

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Στο θέμα αυτό θα γράψουμε δύο λόγια για αυτό το θρυλικό όνομα του car audio που θριάμβευσε στο 90% των διαγωνισμών ηχητικής ποιότητας για αυτοκίνητο παγκοσμίως την περασμένη δεκαετία (1993-1999).

Καταρχήν κάποια νούμερα:
Μία BMW Ε34 525i του 1991
Μία BMW E34 540iA του 1994
Πάνω από 50.000 $ σε εξοπλισμό και κόστος εγκατάστασης συνολικά
Πάνω από 2.000 ώρες εγκατάστασης
Εμφάνιση σε όλα τα μεγάλα περιοδικά Car Audio, στο MTV, το CNBC, το Time, σε 211 αμερικανικές εφημερίδες και άλλα 27 περιοδικά παγκοσμίως.

Η κόκκινη BMW φιλοξένησε 2 κύρια συστήματα. Το πρώτο αποτελούνταν από μεγάφωνα κατευθείαν παρμένα από το B&W 800 Signature, τουτέστιν 2 υπογούφερ 13 ιντσών, 2 mid 4 ιντσών και tweeter, τα οποία μάλιστα (τα mid & tweeter) ήταν τοποθετημένα ομοαξονικά σε ειδικές κατασκευές που κατά την έναρξη του συστήματος έβγαιναν μέσα από τις γωνίες του ταμπλώ.

Το δεύτερο σύστημα χρησιμοποιούσε μεγάφωνα από το 801 D της ίδιας εταιρείας. Αυτή τη φορά τα υπογούφερ ήταν 15 ιντσών, ενώ το μεγαλύτερο μέγεθος των mids (6 ιντσών) και των tweeters υπαγόρευσε την κατασκευή σταθερής μπάφλας για αυτά. Αντιστάθμισε όμως με το παραπάνω με άλλη καινοτομία, έναν οδηγό ακτίνας laser που έδειχνε τη σωστή ακριβή θέση ακρόασης.

Πάμε στις φωτογραφίες (στην τελική μορφή του αυτοκινήτου, πιο μετά θα δείξουμε την αρχική εγκατάσταση):

Εδώ το αυτοκίνητο εξωτερικά



Το αυτοκίνητο χρωστά τη φήμη του σε διάφορες καινοτομίες, όπως τα μπροστινά φτερά που ήταν ανοιγόμενα, ώστε να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση στα τοποθετημένα εμπρός υπογούφερ 15 ιντσών.



Στο χώρο αποσκευών, έχουμε 2 δικάναλους ενισχυτές λυχνίας από τη Mlibert, οι οποίοι οδηγούν τα mids και τα tweeters (ένας ενισχυτής ανά κανάλι). Από επάνω έχουμε 2 Zapco Z600 (τρανζιστοράτοι) οι οποίοι οδηγούν τα sub. Τόσο οι Zapco όσο και το πολλαπλό cd changer της Sony (σειρά XES) κρέμονται από την εταζέρα με ειδική κατασκευή.



Η πρόσοψη της πηγής (Sony XES-Z50) χωρίστηκε από το κυρίως σώμα και μετακόμισε κάτω από τον κεντρικό καθρέπτη, ώστε να είναι στο επίπεδο των ματιών. Τα πολλά καλώδια μαζί με το ραδιοφωνικό δέκτη είναι μέσα στο ντουλαπάκι, ενώ η κύρια μονάδα DSP είναι μέσα στο cd changer.



Ιδού το ένα από τα 2 σπιτικά 15ιντσα subwoofer (βγήκαν από το θρυλικό 801D της Bowers & Wilkins).



Να και το άλλο, στη θέση του συνοδηγού. Χρησιμοποιήθηκε ψηφιακή χρονική καθυστέρηση καθώς και οδηγοί laser για την ακριβή ρύθμιση.



ΕΔΩ βλέπουμε τον Earl στο κάθισμα του οδηγού και τα θηριώδη B&W (του δεύτερου συστήματος).

Ας δούμε και το πρώτο σύστημα:

Click 1
Click 2
Click 3

Το δεύτερο και τελευταίο μέρος σε λίγες ημέρες... :cool_3:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.155
Μηνύματα
3.044.081
Members
38.538
Νεότερο μέλος
Evasound
Top