eastelectronics.gr - Επισκευή με μεγάλη καθυστέρηση (ίσως)


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.229
Reaction score
1.048
Δυστυχώς, αγαπητέ Σάκη, όσο μεγαλώνει μια επιχείρηση, τόσο ξεφεύγει από τον έλεγχο του (μερακλή και όχι μανατζαραίου ) ιδρυτή της. Έχουμε γνωρίσει πολλά παραδείγματα στον χώρο του hi-fi/hi end διεθνώς (π.χ η Rogers) που πουλήθηκαν σε άλλους, επειδή ο ιδρυτής δεν μπορούσε πλέον να διατηρήσει τον έλεγχο που ήθελε. Αν θυμάμαι καλά, παλαιότερα στο Diyaudio είχες πει για 800 συσκευές τον χρόνο. Η αύξηση λοιπόν είναι μεγάλη και οι νόμοι της οικονομίας αδήριτοι. Η λύση είναι βέβαια αποκλειστικά δική σου ευθύνη, ώστε οι (λογικοί και καλοπροαίρετοι) πελάτες να μη δυσαρεστούνται.

Απο 1-1-2019 μεχρι αυτη την στιγμη εχουν κοπει 1300 δελτια παραλαβης ...καταλαβαινεις οτι πολλες φορες ενας πελατης φερνει και δυο και τρια μηχανηματα που εχουν γραφτει στο ιδιο δελτιο οποτε αυτο που γραφω 1500 μηχανηματα ειναι μια προχειρη προσεγγιση δεν ειναι ακριβες νουμερο.

Συμφωνω απολυτα οτι η αυξηση ειδικα σε εναν αταλαντο ανθρωπο οπως εγω σε θεματα διαχειρισης θα φερει προβληματα Ομως παμε συμφωνα με το ρευμα της αγορας διατηρουμε τιμες οι οιποιες για τα Ελληνικα δεδομενα ειναι βατες και προχωραμε οπως ειμαστε ...Σιγουρα θα υπαρχουν καλυτερες λυσεις αμφιβαλω ομως εαν η Ελληνικη οικονομια μπορει αυτες τις μερες να τις υποστιριξει ...

Ενδιαφερον επισης θα ειχε για καποιον που διαβαζει το νημα ειναι οτι το bounce rate δλδ μηχανηματα που ενω επισκευαστηκαν γυρισαν πισω με προβληματα ειναι 14 στα 1000 αυτη την στιγμη αρκει μεσα απο αυτα να εξαιρεσουμε τα συγκεριμενα Advance που δημιουργησαν απιστευτα προβληματα γιατι μετα απο 15 χρονια ναι μεν η Advance παρεχει ανταλλακτικα πλην ομως αποδειχτηκε οτι το ανταλλακτικο τους μαλλον εχει ψοφησει .

Σακης Πετροπουλος
Post automatically merged:

Πολλα! μα παρα πολλα λογια χωρις ουσια,οπως παντα .
Εχεις κατι ουσιωδες να προσφερεις στην συζητηση ? εχεις καποιο συγκεριμενο παραπονο ?
Αν ναι σε ακουω με μεγαλη προσοχη
 
Last edited:

Μηνύματα
224
Reaction score
316
Από τι κατάλαβα χρειάζεστε ένα άτομο στη διαχείριση των επισκευών,όχι τεχνικό με κάποιο πρόγραμμα- πελατολόγιο σε υπολογιστή.
 


east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.229
Reaction score
1.048
Από τι κατάλαβα χρειάζεστε ένα άτομο στη διαχείριση των επισκευών,όχι τεχνικό με κάποιο πρόγραμμα- πελατολόγιο σε υπολογιστή.
Υπαρχει αυτο και υπαρχει και πολυ εξελιγμενο προγραμμα διαχειρισης αλλα δυστυχως το αποτελεσμα ενος υπολογιστκου συστηματος ειναι παντα ισo
η μικρoτερο με το data entry
 

gid

Μηνύματα
2.034
Reaction score
2.175
Υπαρχει αυτο και υπαρχει και πολυ εξελιγμενο προγραμμα διαχειρισης αλλα δυστυχως το αποτελεσμα ενος υπολογιστκου συστηματος ειναι παντα ισo
η μικρoτερο με το data entry
Κατά την παραλαβή του μηχανήματος εκδίδετε σχετικό δελτίο για τον πελάτη, από υπολογιστή, με ημερομηνία παραλαβής.. Συνεπώς είναι, κυριολεκτικά και μεταφορικά, στο χέρι σας π.χ. κάθε εβδομάδα να βλέπετε τι εκκρεμεί πάνω από 2 μήνες και να το κυνηγάτε λίγο περισσότερο. Αν και εφόσον σας ενοχλούν κουβέντες σαν τούτη εδώ.
 

east electronics

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.229
Reaction score
1.048
Κατά την παραλαβή του μηχανήματος εκδίδετε σχετικό δελτίο για τον πελάτη, από υπολογιστή, με ημερομηνία παραλαβής.. Συνεπώς είναι, κυριολεκτικά και μεταφορικά, στο χέρι σας π.χ. κάθε εβδομάδα να βλέπετε τι εκκρεμεί πάνω από 2 μήνες και να το κυνηγάτε λίγο περισσότερο. Αν και εφόσον σας ενοχλούν κουβέντες σαν τούτη εδώ.
Ισα ισα οχι δεν με ενοχλει το συζηταω και ακουω αποψεις
Ακριβως ετσι γινεται και επισης καθε Δευτερα εκδιδεται μια συγκεντρωτικη κατασταση με μηχανηματαπου ειναι σε αναμονη
Αν καποιος ομως τσεκαρει οτι ενα μηχανημα ειναι σε αναμονη γιατι ΠΧ λειπει η εχιε καθυστερησει ενα ανταλλακτικο υπαρχει το προβλημα οτι αυτο μετα πρεπει να γινει follow up
μετα πρεπει να γινει και follow up με τον προμηθευτη
και ολα παλι απο την αρχη μετα ας πουμε απο μια εβδομαδα
καταλαβαινεις ας πουμε οτι την ωρα που εχει γινει η παραλαβη ενος ανταλλακτικου μετα πρεπει αυτο να συνδεθει με το αντιστοιχο μηχανημα που περιμενει
εκει γινονται τα λαθη
 


Y

Yiannis_B

Guest
- το πρόβλημα είναι ότι συνήθως ο δυσαρεστημένος θα διαμαρτυρηθεί δημόσια, ο ευχαριστημένος δεν θα γράψει έναν καλό λόγο.
- αν ήταν κατάστημα επισκευών με ιντερνετικό rating πελατών, 4,9/5, θα πηγαίνατε το μηχανημά σας?
- 5 μηχανήματα πήγα, και η αντιμετώπιση και το αποτέλεσμα ήταν άψογο.
- και νομίζω ότι οι απαντήσεις που δίνει ο Σάκης σε αυτό το νήμα, είιναι πραγματικά ειλικρινείς.

- αυτά τα 3 μηχανήματα, ήταν δικά μου:

https://www.eastelectronics.gr/service-kenwood-kr-4070/
https://www.eastelectronics.gr/service-kenwood-ka5700/
 
Last edited by a moderator:

JOHN MARKOU

Abasse
Μηνύματα
14.942
Reaction score
5.443
Ο Σάκης είναι από τα πιο γνωστά επισκευαστικά κέντρα στην Αθήνα.
Εχει κάποιους 1000δες πελάτες. Ε υπάρχουν και μερικοί δυσαρεστημένοι.
Λογικό και αναμενόμενο.
Οποιος δεν γουστάρει δεν ξαναπάει, απλά τα πράγματα.
 

daharis666

Crystalator
Μηνύματα
15.707
Reaction score
30.232
- το πρόβλημα είναι ότι συνήθως ο δυσαρεστημένος θα διαμαρτυρηθεί δημόσια, ο ευχαριστημένος δεν θα γράψει έναν καλό λόγο.
- αν ήταν κατάστημα επισκευών με ιντερνετικό rating πελατών, 4,9/5, θα πηγαίνατε το μηχανημά σας?
- 5 μηχανήματα πήγα, και η αντιμετώπιση και το αποτέλεσμα ήταν άψογο.
- και νομίζω ότι οι απαντήσεις που δίνει ο Σάκης σε αυτό το νήμα, είιναι πραγματικά ειλικρινείς.

- αυτά τα 3 μηχανήματα, ήταν δικά μου:

https://www.eastelectronics.gr/service-kenwood-kr-4070/
https://www.eastelectronics.gr/service-kenwood-ka5700/
Αασατσα βινταζζζιες ο Γιάννης....:tongue::laugh::roflmao:
 


Μηνύματα
558
Reaction score
261
Ειχα παει πριν 4 χρονια με εναν sanyo plus. Τον ειδε και μου ειπε οτι θελει περιπου 400 ευρω για να τον φτιαξει. Οταν του ειπα οτι τον αγορασα 400 ευρω μου ειπε οτι μονο ετσι θα λειτουργησει σωστα ο τελικος και ετσι μονο θα εχω ενα μηχανημα που να αξιζει να το εχω για τοσα χρονια που κουβαλα. Εγω του ειπα απλα οτι με 800 ευρω θα επαιρνα αλλο. Το παρουσιασε ως ατοπο. Μπορει να ειχε δικιο αλλα το υφος του ηταν απαραδεκτο και εκανε τον ξερολα. Το προβλημα ομως δεν ηταν τοσο αυτο αλλα η ανοησια του στο οτι δεν συμβουλευε. Επισης η λογικη αλλαξε τα ολα. Εχω την εντυπωση χωρις να το αποδεκνυω οτι ξερει αλλα δεν επισκευαζει απλα. Επεμβαινει τεχνικα αλλα αλλαζει τις χροιες και δεν τον νοιαζει το ηχητικο αποτελεσμα παρα μονο να λειτουργει σωστα το κυκλωμα χωρις να υπερθερμαινεται. Ειναι επισης οπαδος των ιαπωνικων. Δεν θα του εμπιστευομουνα ποτε αμερικανικα η αγγλικα.
 

Μηνύματα
224
Reaction score
316
Ισα ισα οχι δεν με ενοχλει το συζηταω και ακουω αποψεις
Ακριβως ετσι γινεται και επισης καθε Δευτερα εκδιδεται μια συγκεντρωτικη κατασταση με μηχανηματαπου ειναι σε αναμονη
Αν καποιος ομως τσεκαρει οτι ενα μηχανημα ειναι σε αναμονη γιατι ΠΧ λειπει η εχιε καθυστερησει ενα ανταλλακτικο υπαρχει το προβλημα οτι αυτο μετα πρεπει να γινει follow up
μετα πρεπει να γινει και follow up με τον προμηθευτη
και ολα παλι απο την αρχη μετα ας πουμε απο μια εβδομαδα
καταλαβαινεις ας πουμε οτι την ωρα που εχει γινει η παραλαβη ενος ανταλλακτικου μετα πρεπει αυτο να συνδεθει με το αντιστοιχο μηχανημα που περιμενει
εκει γινονται τα λαθη
Αυτό αποδεικνύει ή οι υπάλληλοι του συγκεκριμένου τομέα είναι ελλιπείς ή το υπολογιστικό πρόγραμμα δεν είναι πλήρες.
Μάλλον χρειάζεστε κάποιον εξειδικευμένο στο τομέα αυτό να σας εξηγησει-προτεινει βελτιώσεις.
 

gid

Μηνύματα
2.034
Reaction score
2.175
καταλαβαινεις ας πουμε οτι την ωρα που εχει γινει η παραλαβη ενος ανταλλακτικου μετα πρεπει αυτο να συνδεθει με το αντιστοιχο μηχανημα που περιμενει
εκει γινονται τα λαθη
Μπορείτε στη διεύθυνση αποστολής που ορίζετε κατά την παραγγελία να προσθέσετε τον αριθμό δελτίου του προς επισκευή μηχανήματος.

Leof. Mesogion 29 #90837

Έτσι με το που θα φτάσει σε σας θα δείτε αμέσως πού κολλάει. Λίγη φαντασία θέλει, σε κάθε περίπτωση.
 

Μηνύματα
806
Reaction score
1.119
1500 ´´αφίξεις´´ ετησίως ?.o_O ..δεν παίζει με τίποτα αυτό...(προσωπικά δε θα περνούσα ούτε απ´έξω)
 



Μηνύματα
10
Reaction score
5
Πηγα ενα κασετοφωνο για αλλαγη ιμαντων. Μου ειπε οτι θελει επιπλεον και αλλαγη πυκνωτων και μοτερ, το δεχτηκα κι εκτοτε περιμενα να το φτιαξει για....παντα. Μετα απο πολλα τηλεφωνα μου το ετοιμασε. Τι παρελαβα; Ενα κασετοφωνο που επαιζε στο fast forward γιατι ηταν κακορυθμισμενο το νεο μοτερ, που δεν ανοιγε η πορτα του ως το τελος της διαδρομης και μπονους μυριζε τοση καπνιλα που δεν μπορουσε να ξεμυρισει ενω το ειχα για δεκαετιες στην πενα και σε ακαπνο χωρο.

Αυτο με τις 1500 αφιξεις το χρονο το εχω ξανακουσει κατα τα σχετικα παραπονα που ειχα κανει . Και αναρωτιεμαι τι σχεση εχει με το κακο σερβις που ειχα εγω; Δηλαδη αν μπω σε ενα ταξι, περασει ο ταξιτζης με κοκκινο και παω στον αλλο κοσμο, η απαντηση του ταξιτζη στους συγγενεις μου ειναι οτι εχει γραψει 1000δες ωρες στο δρομο και δε γινεται να μην καψει και κανενα κοκκινακι που και που; Σορρυ αλλα αλλα η πελατεια δεν συνεπαγεται οτι δεν χρειαζονται σοβαρες βελτιωσεις στο customer care. Θα ελεγα μαλιστα το οτι υπαρχουν κι αλλα αντιστοιχα παραπονα δειχνει ισως την αδυναμια διαχειρισης των τοσο πολλων αφιξεων για τις οποιες γινεται λογος.
 

Μηνύματα
194
Reaction score
205
Το πρόβλημα με τον συγκεκριμένο τεχνικό είναι η μεταφορά της έδρας της επιχείρησης. Όταν ήταν στα east της Αττικής ήταν εξαιρετικός στην δουλειά του και στους χρόνους παράδοσης. Όταν μετακόμισε στο κέντρο, προφανώς λόγω της μεγάλης αύξησης του όγκου εργασίας, άρχισε να ξεχνά τα στοιχεία με τα οποία είχε κατακτήσει την εμπιστοσύνη των πελατών. Δεν αμφισβητώ την ικανότητα του στην επισκευή μηχανημάτων, αλλά πλέον δεν μπορώ να τον εμπιστευτώ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
152.642
Μηνύματα
2.295.878
Members
34.705
Νεότερο μέλος
Ansa
Top