Ecu tuning σε hyundai sonata 2004.

Μηνύματα
1.689
Reaction score
631
Λοιπόν για πείτε.

Πρόγραμμα,χταπόδι,τελικό τι θα αποδώσει καλύτερα και χωρίς προβλήματα?

Δεν ζητάω την υπερβολή να πάρω τουλάχιστον τη διαφορά του κλιματιστικού που με γονατίζει η όπου πάει χωρίς να δημιουργήσω προβλήματα,

Εχω βρεί άνθρωπο στον Πύργο για πρόγραμμα αλλά είναι λόγο φόρτου τουλάχιστον....... απρόσιτος!!!!(οχι σε χρήματα, να τον βρείς).
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.132
Reaction score
61.835

Μηνύματα
1.689
Reaction score
631
Το έχω μια δεκαετία στα χέρια μου και ήδη έχω χαλάσει λεφτά όπου είχε την παραμικρή φθορά, από ελατήρια και αμορτισέρ μέχρι το παραμικρό!
Και έχω σκοπό να το κρατήσω αλλά τόσα!
Για αυτό έλεγα για κάτι που να μην έχει ρίσκο πχ εξάτμιση.....
Θα ήθελα να ανασάνει λίγο πιστεύω ότι θα είναι και πιο οικονομικό με νορμάλ οδήγηση!
 

Μηνύματα
620
Reaction score
399
Οντως συμφωνω με τους προλαλησαντες. Μην κανεις τιποτα, δεν αξιζει. Στην τελικη αν θες αλλαγη το δινεις και παιρνεις αλλο μεταχειρισμενο πιο δυνατο.
 

Μηνύματα
566
Reaction score
656
Πρόγραμμα,χταπόδι,τελικό τι θα αποδώσει καλύτερα και χωρίς προβλήματα?
Aυτο που θα κερδισεις σιγουρα ειναι πολυ θορυβο..... ;)
Καταρχην για ποιο μοτερ μιλαμε;
 


Μηνύματα
566
Reaction score
656
Ατμοσφαιρικο......λιγα περιθωρια βελτιωσης,πολυ χρημα και εαν ασχοληθεις τελικα για να βελτιωθει πραγματικα θελει μελετη (εισαγωγη,εκκεντροφορους,χταποδι κλπ κλπ)
Φευγει απο τη λογικη και το χαρακτηρα του συγκεκριμενου αυτοκινητου......με οτι αυτο συνεπαγεται,θορυβος,κραδασμοι,καταναλωση,θα χασει τη ροπη χαμηλα κλπ.
 

Μηνύματα
1.689
Reaction score
631
Δεν κυνηγάω υπερβολές!

5-6 αλογάκια να μου παει με τον κλιματισμό όπως πάει τώρα χωρίς!
Να βγάζω το καλοκαίρι μου χωρίς να μου βγαίνει η ψυχη!
 

Μηνύματα
3.682
Reaction score
6.644
Κάτι παρόμοιο αντιμετώπισα με το Lantra του 92 που είχα. Του έκανα γενικό σέρβις στις 176000 χλμ, έδωσα ένα σκασμό λεφτά και μόλις μου ζήτησε δυναμό, ξεπέρασα τους συναισθηματισμούς και τους φόβους μου, πήρα το Focus και ξένοιασα. Μήπως να το σκεφτείς για αλλαγή σε κάτι πιο σύγχρονο..?
 


Timaras

*****
Μηνύματα
2.445
Reaction score
1.663
Ψάξε να βρεις ένα κορωνοπήνιο από το αμέσως μικρότερο μοτέρ που θα έχει διαφορά με το δικό σου και φόρεσέ το πάνω.Θα καίει λίγο παραπάνω αλλά θα αποκτήσει περισσότερο νεύρο.
Φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση για να πάρεις 7-10 ίππους και αν συν τη φασαρία της εξάτμισης δεν αξίζει με τίποτα σε ατμοσφαιρικό μοτέρ.
 

Μηνύματα
1.772
Reaction score
3.092
Λοιπόν για πείτε.

Πρόγραμμα,χταπόδι,τελικό τι θα αποδώσει καλύτερα και χωρίς προβλήματα?

Δεν ζητάω την υπερβολή να πάρω τουλάχιστον τη διαφορά του κλιματιστικού που με γονατίζει η όπου πάει χωρίς να δημιουργήσω προβλήματα,

Εχω βρεί άνθρωπο στον Πύργο για πρόγραμμα αλλά είναι λόγο φόρτου τουλάχιστον....... απρόσιτος!!!!(οχι σε χρήματα, να τον βρείς).
Προγραμματισμο ξεχνα τον διοτι ειναι ακριβος για αυτα που δινει σε NA μοτερ.

Value for money ειναι καταλυτης,εισαγωγη κρυου αερα και χταποδι.

Επισης αυτο που λενε για φασαρια δεν ισχυει.Ενα αμαξι μπορει να κανει θορυβο αλλα να μην πηγαινει οπως και ενα αλλο μπορει να ειναι σφαιρα αλλα sleeper.Στο χερι σου ειναι ο θορυβος ή οχι.
 

Μηνύματα
2.487
Reaction score
2.175
@Γιάνννης, μεταξύ μας, όταν μου ήρθε η ειδοποίηση email ότι απάντησες, φαντάστηκα πως θα έχεις γράψει "αν σε ενοχλεί ο θόρυβος, γέμισε με κουβέρτες το πορτμπαγκάζ και το πίσω κάθισμα"! :biggrin:

Προγραμματισμο ξεχνα τον διοτι ειναι ακριβος για αυτα που δινει σε NA μοτερ.

Value for money ειναι καταλυτης,εισαγωγη κρυου αερα και χταποδι.

Επισης αυτο που λενε για φασαρια δεν ισχυει.Ενα αμαξι μπορει να κανει θορυβο αλλα να μην πηγαινει οπως και ενα αλλο μπορει να ειναι σφαιρα αλλα sleeper.Στο χερι σου ειναι ο θορυβος ή οχι.
Ο προγραμματισμός είναι ακριβός ενώ τα άλλα όχι?

Καταλύτης = 300€
Πολλαπλή εξαγωγής (χταπόδι) = 200-300€
Εισαγωγή κρύου αέρα (χοάνη? σκούπα? υπάρχει για αυτό το μοντέλο άραγε?) = 200-300€

...που χωρίς πρόγραμμα (άλλα 300-400€) δε θα λειτουργούν σωστά. Επίσης το να αλλάξεις καταλύτη (υποθέτω εννοείς να μπει κάποιος μεταλλικός με μικρότερη αντίσταση ροής) χωρίς αλλαγή στην υπόλοιπη εξάτμιση (περί τα 500-600€) δεν έχει κανένα νόημα. Αν και μιλάμε για ατμοσφαιρικό μοτέρ (ήτοι με ανάγκη ύπαρξης υποπίεσης στο σύστημα εξαγωγής), θα υπάρχει πάντα ο περιορισμός της διαμέτρου του σωλήνα και των καζανακίων, δημιουργώντας φαινόμενο bottleneck.

Η ιδέα με το κορονοπήνιο δε θα ήταν άσχημη εάν:
α) γνωρίζαμε μετά βεβαιότητος ότι το κορονοπήνιο του "αμέσως μικρότερου μοτέρ" (το οποίο δεν υφίσταται στην περίπτωση του Sonata, αφού δεν ήταν εμπορικά διαθέσιμο με μικρότερο μοτέρ από το δίλιτρο) έχει όντως κοντύτερο βήμα, και
β) μιλούσαμε για αυτοκίνητο άλλης χρήσης, δηλαδή για βουνό ή πίστα.

Στην παρούσα περίπτωση όμως, δε βολεύει καθώς για ταξίδι σε αντίστοιχες ταχύτητες ο κινητήρας θα έπρεπε να δουλεύει σε υψηλότερες στροφές/λεπτό, ανεβάζοντας έτσι την κατανάλωση, το θόρυβο και ταυτόχρονα μειώνοντας την αξιοπιστία όλων των κινούμενων μερών (για να μην αναφέρω την υπομονή των επιβατών λόγω του αυξημένου βουητού).

Εν τέλει μιλάμε για μια εν δυνάμει αύξηση 5%, άντε 10% στην καλύτερη περίπτωση (με πρόγραμμα). Επίσης, θυμίζω πως πρόκειται για μοντέλο/κινητήρα που α) δεν είναι "εμπορικά" και β) δεν απευθύνονται σε "ενθουσιώδεις" χρήστες, άρα αμφιβάλλω ότι θα υπάρχουν έτοιμες λύσεις στο εμπόριο. Αυτό ανεβάζει ακόμη παραπάνω το κόστος (για μια χειροποίητη πολλαπλή εξαγωγής πχ). Συνεπώς για ένα ολοκληρωμένο σενάριο φτάνουμε ή ξεπερνάμε τα 2.000€, όσο δηλαδή η τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου ως σύνολο.

@ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ, εάν αξίζει να σπαταλήσεις 150-200€/νέο ίππο, εσύ θα το κρίνεις.
 

Μηνύματα
1.689
Reaction score
631
Καταλύτη εχω ηδη μεταλικό πιο ελεύθερο απο χρόνια καθώς και φίλτρο ελευθέρας για χταπόδι μου είπαν γύρω στα 4 κατοστάρικα αλλά δεν ξέρω ακόμα αν υπάρχει καλούπι,είμαι σε αναμονή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
33.132
Reaction score
61.835
στα 400 κατοστάρικα
Πόρσε.
40 χιλιάρικα είναι αυτά..


ΥΓ. Καλούπι έχει, ξακόσια πενήντα Ντάλαρς.


Μόνο μπουζί βάλε ιριδίου, στην επόμενη αλλαγή, αν δεν έχεις βάλει ήδη.
 
Last edited:


Μηνύματα
1.689
Reaction score
631
Εχει και κάτι σκουπίδια που βρίσκω και εκείνο το race chip που συνδέεται και στον αισθητήρα εκκεντροφόρου αλλά μόνο προβλήματα διαβάζω.
Πολύ κακό για το τίποτα μου φαίνεται τελικά.

Πάντως στο αέριο με την τελευταία αναβάθμιση λογισμικού είναι η νύχτα με την ημέρα.

Πάει πολύ καλύτερα απο την απλή βενζίνη και λίγο χειρότερα ψηλά απο τη V power!

Αυτό που μου κάνει εντύπωση ειναι πως στη βενζίνη είναι αμελητέα η μείωση της ιπποδύναμης ενω το αέριο γονατίζει!
 
Last edited:

Μηνύματα
7.206
Reaction score
5.141
Μωρέ προγραμματισμός θα σου δώσει κάτι που σε απόλυτα νούμερα δε θα λέει κάτι αλλά θα σου αρέσει
Λίγη προπορεια και μείγμα μπορούν να κάνουν αισθητή διαφορά στις μεσαίες ωστόσο το κόστος είναι σχεδόν 500 με 600 (αν μιλάμε για προγραμματιστή που θα γράψει πάνω στο αυτοκίνητο με δοκιμές και μετρήσεις στο δρόμο )
Vfm δεν το λες πάντως.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
154.980
Μηνύματα
2.364.025
Members
35.168
Νεότερο μέλος
zisisv
Top