Electronic music

Μηνύματα
39
Reaction score
6
Καλησπερα, εφτιαξα αυτο το thread ωστε electroφιλοι και μη να διευρινουμε τις ακουστικες μας εμπειριες πανω σε αυτο το ειδος μουσικης. Οποιοσδηποτε θελησει μπορει να ποσταρει το αγαπημενο του κοματι.

Αρχιζω με τους kraftwerk και το radioactivity:

http://www.youtube.com/watch?v=kXD6Gtinvbc


υγ. Πως ενσωματωνουμε το βιντεακι? δηλαδη να φαινεται στο φορουμ? :)
 









Μηνύματα
136
Reaction score
204
Παλιο απο μαστορα στο ειδος.Οσοι εχουν σαμπ με @ρχ##ι@ θα καταλάβουν τι εστι ενεργεια και σεισμος .
 








costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
62.102
Reaction score
149.933
Καλησπερα, εφτιαξα αυτο το thread ωστε electroφιλοι και μη να διευρινουμε τις ακουστικες μας εμπειριες πανω σε αυτο το ειδος μουσικης. Οποιοσδηποτε θελησει μπορει να ποσταρει το αγαπημενο του κοματι.

Αρχιζω με τους kraftwerk και το radioactivity:



υγ. Πως ενσωματωνουμε το βιντεακι? δηλαδη να φαινεται στο φορουμ? :)
Επικαιροποίηση του πρώτου ποστ, με μια πιο μπασιάρικη έκδοση των κραφτγουερκ:

 




Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.662
Μηνύματα
3.109.346
Members
38.857
Νεότερο μέλος
kostισ mennis
Top