Eurovision 2026

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
26.919
Reaction score
43.587
Αμάν βρε λυσσαξατε. Για Γιουροβίζιον καλό είναι το τραγουδάκι.

Τι είδους διαγωνισμός νομίζετε δλδ πως είναι;
Ένα θέαμα ένα σόου είναι, όχι το Φεστιβάλ του Μπαϊρόιτ

Εσείς να υποθέσω πήγατε στο Μπαϊρόιτ γι'αυτό και σας ξινιζει η γιουροβιζο. Οκ.
 

Μηνύματα
21.493
Reaction score
17.879


Για μένα η συμμετοχή της Σερβίας με το « Δίπλα μου « -Lavina - Kraj Mene ξεχώρισε μετά από τα 2 φαβορί ,όπως και η Λιθουανία με τον Lion Ceccah - Solo quiero más.

To Michelle του Νοam Bettan μου θύμισε το ομόηχο τραγούδι Μishale του Andre Donalds.


 

Μηνύματα
20.499
Reaction score
24.669
Αμάν βρε λυσσαξατε. Για Γιουροβίζιον καλό είναι το τραγουδάκι.

Τι είδους διαγωνισμός νομίζετε δλδ πως είναι;
Ένα θέαμα ένα σόου είναι, όχι το Φεστιβάλ του Μπαϊρόιτ

Εσείς να υποθέσω πήγατε στο Μπαϊρόιτ γι'αυτό και σας ξινιζει η γιουροβιζο. Οκ.
Εμεις ποιο στείλαμε ; Αυτό με τον Ακύλα ; Δεν το εχω ακουσει.

Ακύλας ... ωραιο όνομα συνηθως μονο απο τις Σέρρες που εχει Μικρασιάτες.

Ακύλα και Πρισκίλλης αντί Αγίου Βαλεντίνου.

Η eurovision λένε είναι απο την αρχαία Ελλαδα που μαζευονταν ορχηστρες απο ολες τις πόλεις - κρατη σε ενα νησί και η καλύτερη επαιρνε και βραβείο. :D Μεγάλη τιμή για την πόλη που το έπαιρνε.
 

Μηνύματα
8.950
Reaction score
7.030
Προσφυώς ορισμένοι φίλοι χαρακτήρισαν το...πόνημα του πολύφερνου Ακύλα ως..."αριστουργηματικό κιτς", "εξαιρετική μουσική (?) καρικατούρα" κ.α.
Βέβαια, με όσα σχετικά "αριστουργήματα" που έχουν κερδίσει το "βραβείο" του...θεσμού τα τελευταία έτη, ο Ακύλας..."ταιριάζει σαν γάντι"...
Το λίαν αξιοπρόσεκτο φαινόμενο είναι το τι εφευρίσκει ο κάθε είδους δημόσιος λόγος για να "εξυμνήσει" το..."μουσικό" αυτό πόνημα ως το εθνικό μεγαλούργημα (66 φορές ακούγεται μέσα σε τρία λεπτά το..."Φερ'το"!) που θα μας χαρίσει το βραβείο...επάξια...
 



abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
84.703
Reaction score
114.667
66 φορές ακούγεται μέσα σε τρία λεπτά το..."Φερ'το
Ε και;

Και με το Ισραήλ είμαστε! 🤘
 

Μηνύματα
8.950
Reaction score
7.030
Ε και;

Και με το Ισραήλ είμαστε! 🤘
Πρόκειται για "μεγάλης έμπνευσης" στιχουργική και μουσική ανάπτυξη η επανάληψη 66 φορές της ίδιας φράσης σε ένα τραγούδι τριών λεπτών.
Βέβαια, έχουν συμβεί σχετικά "επιτεύγματα" στον εν λόγω...θεσμό όπου τα πάντα επιτρέπονται...(εφόσον μπορούν να υλοποιηθούν).
 

Μηνύματα
14.449
Reaction score
7.592
Ρε πάρτε πίτσες πιείτε μπύρες ακούστε μουσική, έχει και καλά κομμάτια δείτε και κανα χορευτικό. Μην κάνετε σα γέροι
εσύ μάλλον έχεις πιτσαρία......:)

θα έχει ωραία βραδιά......βγείτε μια βόλτα (στην γειτονιά σας,στο κέντρο με το μετρό ή με το αυτοκίνητο όσοι έχετε να κάψετε βενζίνη με 2+ το λίτρο) με τον φίλο-φιλη,σύντροφο κλπ ,τσιμπήστε κάτι στο όρθιο,πάρτε και την μπυρίτσα (ή καθίστε όσοι μπορείτε.....).Θα περάσετε πιο όμορφα και δεν θα υποστείτε το μαρτύριο των μουσικών ευρωσκουπιδιών.
 



Μηνύματα
1.459
Reaction score
1.927
H Πυργακη θα αρεσε μονο στους παραδοσιακους και μεγαλους ηλικιακα. Η Θωδη θα επιανε και τους νεους, λατρεις του κιτς! :)
 


Μηνύματα
34.054
Reaction score
29.364
ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝΤΖΑΣ....

ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΑΞΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ....

ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΤΑΛΙΝΟΧΑΦΙΕΔΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟ ΤΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ

ΣΤΟ ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ.

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ.... :party: :party:
 

Μηνύματα
1.439
Reaction score
2.894
ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝΤΖΑΣ....

ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΑΞΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ....

ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΤΑΛΙΝΟΧΑΦΙΕΔΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟ ΤΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ

ΣΤΟ ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ.

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ.... :party: :party:
Διαβασμένο σε κόβω :)
 

Attachments




TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
13.275
Reaction score
12.162
Ο β' προκριματικός είναι πολύ καλύτερος από τον πρώτο!
 

jag

Μηνύματα
13.526
Reaction score
32.361
Μόλις άκουσα Κύπρο, στα σχόλια κράζουν για τη φωνή, τουλάχιστον βλέπεται :biggrin:
άστους να λαλούν :spiteful:

 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
9.107
Reaction score
12.507
Φέτος είδα κι εγώ! Κρίνοντας από τα υπόλοιπα, δικαιολογημένα είμαστε στα φαβορί. Πάντως, το καλύτερο γιουροβίζιον φέτος είναι από τη Βουλγαρία.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.670
Μηνύματα
3.109.508
Members
38.858
Νεότερο μέλος
GiannisS
Top