Abessalom
Βαρώνος
- Μηνύματα
- 26.942
- Reaction score
- 43.605
Αμάν βρε λυσσαξατε. Για Γιουροβίζιον καλό είναι το τραγουδάκι.
Τι είδους διαγωνισμός νομίζετε δλδ πως είναι;
Ένα θέαμα ένα σόου είναι, όχι το Φεστιβάλ του Μπαϊρόιτ
Εσείς να υποθέσω πήγατε στο Μπαϊρόιτ γι'αυτό και σας ξινιζει η γιουροβιζο. Οκ.
Τι είδους διαγωνισμός νομίζετε δλδ πως είναι;
Ένα θέαμα ένα σόου είναι, όχι το Φεστιβάλ του Μπαϊρόιτ
Εσείς να υποθέσω πήγατε στο Μπαϊρόιτ γι'αυτό και σας ξινιζει η γιουροβιζο. Οκ.

