F1: αλλαγμένη εκ θεμελίων

Costas Coyias

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.163
Reaction score
23.478
'Αραξα επροχθές επί του καναπέως να δω τον πρώτο αγώνα - ο πρώτος δεν ήταν; Ε, ο πρώτος. Και έπεσα απ' τα σύννεφα. Κάτι είχε πάρει το μάτι μου για τις αλλαγές αίτινες εκυοφορούντο, αλλά με εντυπωσίασε ο ήχος των μοτέρ. Καμιά σχέση με το παρελθόν, πάνε τα ουρλιαχτά. Σαν viper ακούγονται. Δεν πήρε κάτι το μάτι μου, έχουν κόφτη - και σε πόσες στροφές;
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.744
Reaction score
4.439
The 2014 season will see the introduction of a new engine formula, with turbocharged engines returning to the sport for the first time since 1988. The new engines will be a 1.6 litre V6 format with an 8-speed semi automaticgearbox.[1] The rules dictate the use of a ninety-degree engine bank, with fixed crankshaft and mounting points for the chassis, while the engines will be limited to 15,000rpm. Individual engine units under the 2014 specifications must last for at least 4,000 km (2,500 mi) before being replaced, in comparison to the pre-2014 engines, which were required to last for just 2,000 km (1,200 mi)

http://en.wikipedia.org/wiki/2014_Formula_One_season
 




MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.915
Reaction score
12.116
Για όσους παρακολουθούμε τηλεοπτικά, είναι πράγματι ξενέρωμα. Αν όμως κοιτάξετε προσεκτικά, θα δείτε ότι στα πλάνα του 2013 οι περισσότεροι θεατές φορούσαν ωτοασπίδες (οι υπόλοιποι προφανώς είχαν ήδη κουφαθεί και δεν τους ενοχλούσε πλέον ο θόρυβος :D).
 

profi

Γκαντεμόσαυρος του λασπολόγου
Μηνύματα
804
Reaction score
1.439
προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου ο καινούργιος ήχος.
βλέπω τον αγώνα κ ακούω ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα,το turbo από τα On board μου φαίνεται σαν high tech υψίσυχνη ενοχλητική σφυρίχτρα(τον ήχο κράζω όχι την τεχνολογία).δεν θέλω να φανταστώ πως θα ακούγεται από σοβαρά ηχεία.
τα team radio είναι πλέον χαλαρή κουβεντούλα αφού μπορούν να μιλάνε κ να ακούγονται παντού.
απογοήτευση.
κ το θέαμα δεν πέτυχε αλλά οκ πρώτος αγώνας ήταν μετά από τόσες αλλαγές δεν είναι δείγμα...θα δούμε.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
83.143
Reaction score
110.368
Άλλο ένα βιντεάκι με τις διαφορές στον ήχο.

 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.744
Reaction score
4.439
'αλλά με εντυπωσίασε ο ήχος των μοτέρ. Καμιά σχέση με το παρελθόν, πάνε τα ουρλιαχτά. Σαν viper ακούγονται. Δεν πήρε κάτι το μάτι μου, έχουν κόφτη - και σε πόσες στροφές;
H αλλαγή στον ήχο δεν νομίζω να οφείλεται στο όριο των στροφών,όσο στον κυβισμό με την ύπαρξη υπερσυμπιεστή.
Το 1990 έχουμε πλέον ατμοσφαιρικούς 3.5L κινητήρες με όριο πέριξ τις 13000 στροφές,δλδ χαμηλότερο από το σημερινό.
Ακούστε:

Και σε σύγκριση με το 1985,δλδ 1.5L με turbo:

Βέβαια βλέπουμε ότι και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει περισσότερη ''αγριάδα'' σε σχέση με σήμερα πράγμα που με βάζει σε σκέψεις περί χρήσης σιγαστήρων..
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • spylab
    TrumpoMusk
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.922
Μηνύματα
3.067.250
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top