Ferrari 488 GTB, η διάδοχος της 458 Italia

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.954
Παρουσιάστηκε επίσημα και δεν είναι απλώς η αρχή των σύγχρονων Turbo κεντρομήχανων Ferrari. Είναι ένα αυτοκίνητο που δε χορταίνεις να βλέπεις και σίγουρα δε θα χορταίνεις να οδηγείς







Η νέα 488 GTB θα μείνει στην ιστορία ως κάτι παραπάνω από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την 458 Italia.
Ο εκπληκτικός ατμοσφαιρικός V8 των 4,5 λίτρων της τελευταίας έδωσε τη θέση του σε έναν επίσης V8 3,9 λίτρων με δύο τούρμπο, που είναι εξελιγμένος στο έπακρο σε όλα του, μέχρι και τον ήχο. Η Ferrari κάνει λόγο για εξαιρετική απόκριση στο γκάζι και ανακοινώνει 670 ίππους στις 8.000 rpm (!) και 760 Nm ροπής στις 3.000 rpm, εφόσον είναι κουμπωμένη η 7η ταχύτητα στο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τα νούμερα είναι καλύτερα όχι μόνο από εκείνα των 458 Italia και Speciale, αλλά και από του μεγάλου ανταγωνιστή, της Mclaren 650S των 650 ίππων. Η 488 GTB κάνει 0-100 km/h σε 3 sec και 0-200 km/h σε 8,3 sec (δηλαδή όσο ένα σβέλτο συμβατικό μοντέλο για τα 0-100 km/h), ενώ ολοκληρώνει το γύρο της πίστας του Fiorano σε 1,23 sec.
Η κτηνώδης δύναμη ελέγχεται από ένα σύστημα που ονομάζεται Variable Torque Management και αναλαμβάνει να ελευθερώνει ομαλά τη ροπή, ανάλογα με τη σχέση που έχεις στο κιβώτιο. Η Ferrari δηλώνει ότι η 488 GTB θα είναι το πιο «αγωνιστικό» αυτοκίνητο δρόμου που έγινε ποτέ. Κάτι που όσοι έχουν οδηγήσει την 458 Italia δε δυσκολεύονται καθόλου να πιστέψουν. Θα έχει μάλιστα και το αναβαθμισμένο σύστημα Side Slip Control2, που σου επιτρέπει να γλιστράς το πίσω μέρος μέχρι μια συγκεκριμένη γωνία χωρίς καν να καταλαβαίνεις την επέμβασή του. Το SSC2 διαχειρίζεται πλέον όχι μόνο το F1-Trac και το διαφορικό E-Diff αλλά και τα αμορτισέρ. Έτσι, παρέχει ακόμα περισσότερη ακρίβεια στις πολύ γρήγορες στροφές.
Σχεδιασμένη από το Ferrari Styling Center, η 488 GTB είναι σαφώς πιο μυώδης από την 458 και με περισσότερες εισαγωγές αέρα. Έχει επίσης ακόμα καλύτερη αεροδυναμική συμπεριφορά, με ριζοσπαστικά στοιχεία όπως το διπλό εμπρός σπόιλερ και τα ενεργά πίσω βοηθήματα που συμπληρώνουν το διαχύτη. Ο τελευταίος είναι μεγαλύτερος από της 458, αφού η τριπλή εξάτμιση είναι παρελθόν.
Το εσωτερικό αρχικά μοιάζει να έχει ελάχιστες διαφορές από της 458 Italia, όμως μια πιο προσεκτική παρατήρηση φανερώνει διαφορές στους αεραγωγούς και τον πίνακα οργάνων. Ωστόσο, παραμένει απόλυτα εστιασμένο στον οδηγό, όπως ακριβώς οφείλει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

http://www.gocar.gr/news/feed/14273,488_GTB_h_diadoxos_ths_458_Italia.html
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.954
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΜΠΟ!!!!

ΑΝΤΕ ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ.....
 


Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.954
Ε όχι και τετρακίνηση σε τέτοιες Ferrari. Αμαρτία...
ΓΙΑΤΙ?
ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΚΑΝΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ?
ΟΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΑΠ ΤΙΣ 1500-3000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΜΟΝΟ ΜΟΣΤΡΑ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ.
 

Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Καταρχήν με τα ηλεκτρονικά που έχουν πάνω τα πισωκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις/ροπές, μια χαρά κινείσαι μ' αυτά και στην πόλη και σε μεγάλες ταχύτητες με ασφάλεια (προφανώς δεν τα έχω οδηγήσει, από όσα reviews διαβάζω/βλέπω στο youtube). Αλλά αν θες το κάτι παραπάνω (να παίξεις με την ουρά, να το οδηγήσεις σε πίστα για οδηγική απόλαυση κτλ.), η πισωκίνηση είναι μονόδρομος. Γενικά είναι άλλη φιλοσοφία η πίσω κίνηση σε σχέση με την τετρακίνηση.

Άλλωστε σ' αυτές τις κατηγορίες αν κάνεις τη μ@λ@κί@ και απενεργοποιήσεις όλα τα ηλεκτρονικά δε σε σώζει ούτε η τετρακίνηση. Γιατί να κόψεις τη δυνατότητα για fun to drive; Άντε να πιέσεις τετρακίνητο για drift και να σου φύγει - δεν το μαζεύεις με τίποτα. Πάντα βέβαια μιλάμε σε ελεγχόμενο περιβάλλον, με οδηγό που κατέχει το άθλημα κτλ.

Και στο κάτω κάτω επιλογές τετρακίνησης υπάρχουν ένα σωρό. Καλό είναι να υπάρχουν και αντίστοιχες πισωκίνητες υλοποιήσεις. Ο καθένας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει (από αυτούς που έχουν τέτοιες επιλογές).
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.954
ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΝΑ Τ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΠΑΣ ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ.
ΣΤΑ 150+ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΚΑΙ ΛΕΩ ΓΙΑ ΣΤΕΓΝΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΤΑ 80 ΧΛΜ ΓΙΑ ΦΕΡΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ!!!!.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.892
Μηνύματα
3.066.756
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top