Το γεγονός πως δεν έχεις απόδειξη αγοράς σημαίνει πως δεν έχεις εγγύηση. Τι σχέση έχει αυτό με το service όμως? Θα πρέπει, αν είναι επίσημο service-αντιπροσωπεία, να αναλάβει την επισκευή με την αντίστοιχη χρέωση.
Δεν υπάρχει service στα Fiio πουθενά στην ΕΕ.
Αν έχεις απόδειξη και είσαι εντός εγγύησης σου στέλνουν καινούργιο.
Post automatically merged:
Και μόνο από εκεί που το αγόρασες.
Ο Γερμανός πχ δεν καλύπτει τον Άγγλο ή αντίστροφα κλπ.
Το στέλνεις εκεί που το αγόρασες.
Post automatically merged:
Δεν μπορείς ούτε μπαταρία να αλλάξεις εκτός αν ψάξεις στο διαδίκτυο
για πατέντα.
Και για αυτό σε αντίθεση με ότι συμβαίνει σε άλλες ηλεκτρονικές συσκευές
που οι μπαταρίες έχουν το πολύ 6 μήνες εγγύηση , στην Fiio στα δύο χρόνια
σε καλύπτει και για μπαταρία.