Filmmakers Mode new TV Setup is coming.

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Έτσι το γούσταρε, έτσι το γύρισε γιατί έτσι ήθελε να μας το δείξει. Το να αλλάξεις τις επιλογές του επειδή έτσι γουστάρεις (και...καλά κάνεις....:whistling:) δεν σημαίνει ότι είναι κι ο σωστός τρόπος προβολής.
Kaι επειδη η σκηνοθετικη...συντεχνια των 24 αποφασισε οτι το judder ειναι κινηματογραφικο εμεις θα πρεπει να τους παρουμε στα σοβαρα ? :p
Kaποτε θεωρουσαν οτι το γυναικειο μαγιο πρεπει να ειναι απαραιτητα ολοσωμο , και κανεις δεν τολμουσε να αμφισβητησει τον σωστο τροπο ενδυμασιας , ε ο κοσμος προχωρησε
Post automatically merged:

Eδω τα λενε
Απο το 35 ' αρχιζουν τα ζουμερα .Θα ηθελε λεει να το πει anti-poopoo mode αλλα τον προλαβαν στο ονομα :D

 
Last edited:


Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
Βέβαια μπορείς.
Και θες περίπου 1000€ για το πρόγραμμα στην βασική του μορφή, ένα απλό σένσορα για TV και ένα άλλο απλό για προτζέκτορα. Τα είχα ψάξει παλιά και τα έβγαλα κάπου εκεί, συν το πολύ διάβασμα.
Οι επαγγελματίες έχουν δώσει περίπου 2500€-3000€ για αυτά και υπάρχουν και τα τούμπανα που έχουν στην Αμερική $5000-$6000 ο κάθε σένσορας και κάτι χιλιάρικα το πρόγραμμα.
Μπορεις να ασχοληθεις και τζαμπε με ενα μετρητικο απο 150e και παvω για TV -projector....ορεξη ναχεις
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.933
Kaποτε θεωρουσαν οτι το γυναικειο μαγιο πρεπει να ειναι απαραιτητα ολοσωμο , και κανεις δεν τολμουσε να αμφισβητησει τον σωστο τροπο ενδυμασιας , ε ο κοσμος προχωρησε
:lol::whistling::lol::rofl:
Εντελώς άσχετο αλλά ΟΚ.
By the way, δεν υπάρχει τίποτα πιο sexy στη γυναίκα σε μαγιό απο το όμορφο ολόσωμο στο κατάλληλο σώμα.
Και ο κόσμος ΔΕΝ προχώρησε, γδύθηκε. Διαφορετικά πράγματα.
Προχωρώ σημαίνει εξελίσσομαι και το γδυσιμο δεν προσφέρει τίποτα στην εξέλιξη παρά οφθαλμόλουτρο και τίποτε παραπάνω. Αντε και πιο όμορφο μαύρισμα στις κυρίες.

Στα δικά μας τώρα.

Μια χαρά τα είπαν στο video.
Για να καταλάβει κάποιος τη προσπαθούν να πουν οι δημιουργοί πρέπει να έχει ένα τεχνικό υπόβαθρο στα του κοινηματογράφου και της εικόνας, αλλιώς δεν θα καταλάβει ποτέ τίποτα.

Οι σκηνοθέτες, οι φωτογράφοι οι μοντέρ και άλλοι σπαταλούν αμέτρητες ώρες σε συζητήσεις και tests για να φέρουν το αποτέλεσμα εκεί που θέλουν.
Από το aspect ratio και το frame rate μέχρι τη χρωματική παλέτα στο color correction και τα speed ups & slow motions στο editing, από το πόση λεπτομέρεια θα φαίνεται στη σκιά μέχρι το ποσό φως θα έχει στο πρόσωπο, από τη φυσικότητα της κίνησης μέχρι την εσκεμμένη "αφύσικη" στα μάτια κάποιων ροή του νερού, όλα αυτά δημιουργούν μια εικόνα που περνάει ένα συγκεκριμένο συναίσθημα στον θεατή και σφραγίζεται με την κατάλληλη μουσική επένδυση. Αν κάτι από όλα αυτά αλλάξει αυτό το συναίσθημα και αυτή η δημιουργία χάνεται και ότι έχει μείνει δεν έχει σχέση με αυτό που θέλει να σου περάσει ο δημιουργός.
Ο κοινηματογράφος δεν είναι για να περνά η ώρα, αλλά για να δημιουργεί συναισθήματα. Αυτά μετράνε. Χαρά, λύπη, αγάπη, μίσος, ευτυχία, δυσαρέσκεια κ.α.
Οταν σου αρέσει μια ταινία σου αρέσει γιατί σου δημιούργησε συναισθήματα. Αυτή που δεν σου αρέσει δεν δημιούργησε τίποτα, για αυτό και σου έμεινε αδιάφορη.

Ο κάθε σκηνοθέτης έχει μια συγκεκριμένη ματιά στα πράγματα που δημιουργεί. Όταν πας να δεις Christopher Nolan ή James Cameron ή Martin Scorsese ή Paul Thomas Anderson και άλλους, πας γιατί σου αρέσει αυτό που έχεις δει σε άλλες ταινίες τους. Χρησιμοποιείς εμπειρίες από το παρελθόν για να ζήσεις πάλι αυτό που σου άρεσε τότε.
Δεν μπορείς να πειράζεις το τελικό αποτέλεσμα, δεν έχεις το δικαίωμα. Όπως δεν το κάνεις και στη μουσική, που έτσι και αλλιώς δεν έχεις την δυνατότητα να το κάνεις. Όταν επιλέγεις να ακούσεις τη μουσική κάποιου καλλιτέχνη γιατί προφανώς σου αρέσει και σε εκφράζει, ακούς το τελικό αποτέλεσμα χωρίς να αλλάξεις νότα.
Ευτυχώς οι άνθρωποι τελείωσαν κάποια μουσικά ή καλλιτεχνικά πανεπιστήμια και εκτός από άποψη έχουν και κατάρτιση για να το κάνουν σωστά.
Εσύ τη έχεις;;

Την μουσική δεν την πειράζεις.
Γιατί να το κάνεις στην εικόνα;

Ειναι το ίδιο πράγμα.

Το Once upon a time in Hollywood του Quentin Tarantino έχει διάφορες κριτικές από τους θεατές. Από αδιάφορη μέχρι εξαιρετική.
Αναρωτιέμαι όταν αποφάσισαν να δουν την ταινία πήγαν να δουν Tarantino ή Di Caprio? Γιατί αυτοί που πήγαν για τον πρώτο με αυτούς που πήγαν για τον δεύτερο πήγαν για εντελώς διαφορετικούς λόγους. Και οι δεύτεροι καλά να πάθουν αν δεν τους άρεσε γιατί δεν ξέρουν πως γίνεται η επιλογή μιας ταινίας.
 
Last edited:

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Εσύ τη έχεις;;

Την μουσική δεν την πειράζεις.
Γιατί να το κάνεις στην εικόνα;

Ειναι το ίδιο πράγμα.
Δεν την πειραζεις την μουσικη ? Και το loudness τι ειναι ? Τα διαφορα ρυθμιστικα που εχουν επανω τα στερο για μπασα και πριμα τι ειναι ? Οχι μονο την πειραζεις , την πειραζεις με ενα κουμπι αν θες.Εχει βεβαια και το direct για να ξεχειλιζεις απο γνησιο συναισθημα και να ταξιδευεις.. χωρις παρεμβολες :p
Τελωσπαντων, φαντασου τωρα να εβγαινε ο ..Κουροσαβα ξερω στο ιντερνετ και να ασχολιοταν για το αν εχει καποιος ενεργοποιημενο η οχι το noise reduction στην tv :p
Eνταξει απο γιγαντες του κινηματογραφου οπως ο...Shyamalan και ο Νolan το καταλαβαινω
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.592
Reaction score
27.933
Δεν την πειραζεις την μουσικη ? Και το loudness τι ειναι ? Τα διαφορα ρυθμιστικα που εχουν επανω τα στερο για μπασα και πριμα τι ειναι ? Οχι μονο την πειραζεις , την πειραζεις με ενα κουμπι αν θες :p
Δεν μιλάω για αυτά αλλά για τις νότες, την ενορχήστρωση, τις επιλογές. Τίποτα δεν πειράζεις γιατί δεν μπορείς.
Τα υπόλοιπα τα πειράζεις για να τα φέρεις στο χώρο σου σωστά.
Αυτά δεν υπάρχει η ανάγκη να γίνουν στην εικόνα.
 



Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Τις νοτες δεν τις πειραζεις οπως δεν πειραζεις το σεναριο στην ταινια.
Φαντασου τωρα να ακουγες το σαξοφωνο με κομπιασματα και να σου ελεγαν οτι αυτο συμβαλει στην μουσικη αισθηση :taunt:

Ενταξει , παιδια ειναι και οι σκηνοθετες ειναι αυτα, εχουν αναγκη επιβεβαιωσης .Θελουν να πουλησουν και οι εταιρειες κατι οι εταιρειες, μια το fillmmaker mode, μια το calibrated mode του netflix, αυριο το.. pure cinema mode καποια αλλης εταιρειας και παει λεγοντας.
Και μαλιστα εχουν τοση εμπιστοσυνη στον σινεφιλ καταναλωτη που θελουν να ειναι προεπιλεγμενο και να εχει και ενα κουμπι για να μην κουραζεσαι :tongue:
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.244
Reaction score
8.743
Δεν έχω διαβάσει ακόμα τα άρθρα που έχει παραθέσει ο zizik, αλλά δεν κρατιέμαι να κάνω ένα πρώτο σχόλιο.
Για ποιο filmmakers mode μιλάμε ρε παιδιά ; Έχετε πάρει χαμπάρι τι μπάχαλο επικρατεί στο uhd; Το όλο πρότυπο στηρίζεται σε μια απόλυτη καμπύλη (ας πούμε) gamma που φτάνει τα 10.000 nits και συνήθως οι fimmakers χρησιμοποιούν από 200-4000 nits pixels φωτεινότητας, αναγκάζοντας όλους τους κατασκευαστές προβολικών να υιοθετήσουν δικούς τους αλγόριθμους tone mapping. Λογικό όταν δεν μπορούν να φτάσουν εκεί πάνω και καλούνται να βάλουν στη ζυγαριά φωτεινότητα και λεπτομέρεια για να βρουν ισορροπία.
Οι διαφορές και η απόκλιση απ' το reference δε σταματάνε εκεί. Μεγάλο πρόβλημα υπάρχει και στα χαμηλά nits, shadow detail.
Να δώσω ένα παράδειγμα. Αυτή τη στιγμή το περισσότερο uhd υλικό στηρίζεται σε στατικό tone mapping, δηλαδή μια τιμή metadata για όλη την ταινία. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση διαφορά προσφέρει ένας αλγόριθμος δυναμικού tone mapping (lumagen και madvr "διαβάζουν" το υλικό ανά δευτερόλεπτο και επανυπολογίζουν τα metadata) στην ανάδειξη λεπτομέρειας.
Άλλη καμπύλη gamma θα υιοθετήσει ένα προβολικό όταν λαμβάνει συνεχή πληροφορία για 1000nits maxcll κι άλλη αν γνωρίζει ότι στη συγκεκριμένη σκηνή η τιμή δεν ξεπερνάει τα 50 nits.
 

Μηνύματα
22.267
Reaction score
15.542
Όπως;;
Δείχνει ότι δεν έχεις ασχοληθεί..
Διάβασε βρε...

Τις νοτες δεν τις πειραζεις οπως δεν πειραζεις το σεναριο στην ταινια.
Φαντασου τωρα να ακουγες το σαξοφωνο με κομπιασματα και να σου ελεγαν οτι αυτο συμβαλει στην μουσικη αισθηση :taunt:

Ενταξει , παιδια ειναι και οι σκηνοθετες ειναι αυτα, εχουν αναγκη επιβεβαιωσης .Θελουν να πουλησουν και οι εταιρειες κατι οι εταιρειες, μια το fillmmaker mode, μια το calibrated mode του netflix, αυριο το.. pure cinema mode καποια αλλης εταιρειας και παει λεγοντας.
Και μαλιστα εχουν τοση εμπιστοσυνη στον σινεφιλ καταναλωτη που θελουν να ειναι προεπιλεγμενο και να εχει και ενα κουμπι για να μην κουραζεσαι :tongue:
Εγώ θα ήθελα να αλλάζαμε ηθοποιούς :laugh:
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Εγώ θα ήθελα να αλλάζαμε ηθοποιούς :laugh:
Περιμενε λιγο.Μπορει στο μελλον να υπαρχει mode που θα επιτρεπει την επιλογη ψηφιακου (η ψηφιοποιημενου ) ηθοποιου :p
Βασικα θα επρεπε να υπαρχει επιλογη και για την εξελιξη της ταινιας /σειρας .Ποιος ειπε οτι εγω ηθελα να πεθανει η Daenerys ? .Eμεις δηλαδη θα πληρωνουμε της ανεπαρκεια των σεναριογραφων και την επιπολαιοτητα των σκηνοθετων ? :p
Post automatically merged:

Πλακα , πλακα , αυτος που εφτιαξε το madvr , τιτανοτεραστιος τυπος.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Δεν έχω διαβάσει ακόμα τα άρθρα που έχει παραθέσει ο zizik, αλλά δεν κρατιέμαι να κάνω ένα πρώτο σχόλιο.
Για ποιο filmmakers mode μιλάμε ρε παιδιά ; Έχετε πάρει χαμπάρι τι μπάχαλο επικρατεί στο uhd; Το όλο πρότυπο στηρίζεται σε μια απόλυτη καμπύλη (ας πούμε) gamma που φτάνει τα 10.000 nits και συνήθως οι fimmakers χρησιμοποιούν από 200-4000 nits pixels φωτεινότητας, αναγκάζοντας όλους τους κατασκευαστές προβολικών να υιοθετήσουν δικούς τους αλγόριθμους tone mapping. Λογικό όταν δεν μπορούν να φτάσουν εκεί πάνω και καλούνται να βάλουν στη ζυγαριά φωτεινότητα και λεπτομέρεια για να βρουν ισορροπία.
Οι διαφορές και η απόκλιση απ' το reference δε σταματάνε εκεί. Μεγάλο πρόβλημα υπάρχει και στα χαμηλά nits, shadow detail.
Να δώσω ένα παράδειγμα. Αυτή τη στιγμή το περισσότερο uhd υλικό στηρίζεται σε στατικό tone mapping, δηλαδή μια τιμή metadata για όλη την ταινία. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόση διαφορά προσφέρει ένας αλγόριθμος δυναμικού tone mapping (lumagen και madvr "διαβάζουν" το υλικό ανά δευτερόλεπτο και επανυπολογίζουν τα metadata) στην ανάδειξη λεπτομέρειας.
Άλλη καμπύλη gamma θα υιοθετήσει ένα προβολικό όταν λαμβάνει συνεχή πληροφορία για 1000nits maxcll κι άλλη αν γνωρίζει ότι στη συγκεκριμένη σκηνή η τιμή δεν ξεπερνάει τα 50 nits.
Α να γεια σου μάστορα.

Στην εικόνα έχουμε τρελό μπαχαλο μέχρι να σταθεροποιηθεί το πρότυπο θέασης στο uhd (αν ποτέ γίνει) ώστε να βγουν αυτοματοποιημένες λειτουργίες διόρθωσης.

Κρατάω μικρό καλάθι με το mode των παραγωγών, αν και πιθανώς να είναι προς αυτήν την κατεύθυνση.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.808
Δεν ξέρω τί θα έκανε ο Κουροσάβα και οι σύγχρονοί του,πλην όμως τις παλαιότερες εποχές είχαν υπάρξει ανάλογα κινήματα από την πλευρά των εταιριών παραγωγής με την τεχνική του Cinemascope...

Και σημειώνω ότι εάν υπήρχε κάποιο ηχοσύνολο παραδιδόμενο με mastering mode και προσαρμογή σε διαφορετικούς χώρους δεν θα επενέβαινα ο ίδιος ποτέ σε αυτές τις ρυθμίσεις που θα επέβαλλε.
 

Μηνύματα
3.663
Reaction score
5.496
Και σημειώνω ότι εάν υπήρχε κάποιο ηχοσύνολο παραδιδόμενο με mastering mode και προσαρμογή σε διαφορετικούς χώρους δεν θα επενέβαινα ο ίδιος ποτέ σε αυτές τις ρυθμίσεις που θα επέβαλλε.
Αυτό ακριβώς
Post automatically merged:

Περιμενε λιγο.Μπορει στο μελλον να υπαρχει mode που θα επιτρεπει την επιλογη ψηφιακου (η ψηφιοποιημενου ) ηθοποιου :p
Βασικα θα επρεπε να υπαρχει επιλογη και για την εξελιξη της ταινιας /σειρας .Ποιος ειπε οτι εγω ηθελα να πεθανει η Daenerys ? .Eμεις δηλαδη θα πληρωνουμε της ανεπαρκεια των σεναριογραφων και την επιπολαιοτητα των σκηνοθετων ? :p
Post automatically merged:

Πλακα , πλακα , αυτος που εφτιαξε το madvr , τιτανοτεραστιος τυπος.
Το Netflix σε σκέφτηκε και το εκανε ήδη με το black mirror
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Kaνεις δεν θα βαλθει να εξηγησει αυτα τα τεχνικα στοιχεια, ποσο μαλλον αφου κανεις σχεδον δεν θα τα καταλαβει, ποσο μαλλον αφου διαφοροποιουνται πολυ αναλογα το προβολικο μεσο.
Ειναι να γελας λοιπον με τον πολιτικαντικο τροπο με τον οποιο προβαλλουν την ..αριστεια τους ως filmmakers , επιτιθεμενοι στο τεχνικο χαρακτηριστικο που γινεται με κοινο τροπο αντιληπτο , το motion smoothing , κατηγορωντας το ως...αντισινεφιλ , skynet το ειπε καποιος , που θα...καταβροχθισει την αγνοτητα του κινηματογραφου :p
Μου θυμιζουν τριτοκλασσατα κομματικα στελεχη τα οπoια σιγονταρουν οι εταιρειες οι οποιες προωθησαν και το smooth motion , για να εχουν... καλλιτεχνικο βαρος στις πωλησει των τηλεορασεων με το νεο χαρακτηριστικο
 

loggeo

Projectors
Moderator
Μηνύματα
7.244
Reaction score
8.743
Α να γεια σου μάστορα.

Στην εικόνα έχουμε τρελό μπαχαλο μέχρι να σταθεροποιηθεί το πρότυπο θέασης στο uhd (αν ποτέ γίνει) ώστε να βγουν αυτοματοποιημένες λειτουργίες διόρθωσης.

Κρατάω μικρό καλάθι με το mode των παραγωγών, αν και πιθανώς να είναι προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ακόμα κι αν γίνει αυτό Κώστα, δεν βλέπω τους προβολείς να γίνονται κομμάτι της συζήτησης.
Θέλεις να δει ο άλλος το υλικό σου και να τρίβει τα ματάκια του κύριος; Δώσε μας κι ένα master για προβολείς μέσα στο δισκάκι σου!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.345
Reaction score
125.285
Ακόμα κι αν γίνει αυτό Κώστα, δεν βλέπω τους προβολείς να γίνονται κομμάτι της συζήτησης.
Θέλεις να δει ο άλλος το υλικό σου και να τρίβει τα ματάκια του κύριος; Δώσε μας κι ένα master για προβολείς μέσα στο δισκάκι σου!
Την πας πολύ μακριά την κουβέντα, και δικαίως, το έχεις τερματίσει.
Και στον ήχο κάποιοι θα εκτιμούσαμε τα μάστερ, κατά τον ίδιο τρόπο.
Έλα που δεν έχουν όλοι μηχανήματα να μπορούν να αναπαράγουν τα μάστερ...

Είναι μεγάλη η κουβέντα, και κατά βάση τεχνολογικοφιλοσοφικού περιεχομένου. Στην πράξη μας ενδιαφέρει η θέσπιση απλών κι εφρμοσιμων κανόνων από όλους, από όλα τα μέσα αποθήκευσης και αναπαραγωγής, στανταρισμενα πρότυπα.

Δεν φαίνεται πολύπλοκο, κι όμως το ζούμε κι αυτό...
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Ψοφαω για σχολια του τυπου ....εβαλα το filmmaker mode και ξαναβλεπω ολη την ταινιοθηκη μου απο την αρχη.Βλεπω λεπτομερειες που δεν ηξερα καν οτι υπαρχουν.Τωρα καταλαβαινω τι ηθελε να δειξει ο σκηνοθετης :p
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.594
Μηνύματα
2.865.222
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top