FlexRay - επικοινωνία με αισθητήρες και επεξεργαστές

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Semiconductors to give BMW split personality

By Michael Kanellos
http://news.com.com/Semiconductors+to+give+BMW+split+personality/2100-11389_3-6136990.html
Mon Nov 20 06:52:42 PST 2006

BMW will become the first car company to introduce a technology called FlexRay, which lets users change the way the car drives by pushing a button.

FlexRay is a high-speed communication standard devised to let sensors and microprocessors embedded in a car speak to each other. Car manufacturers will likely adopt the protocol for a wide variety of functions: a sensor embedded in a side mirror, for example, could provide information to a microcontroller about cars in the blind spot, and, if a driver tries to move into that lane, the microcontroller will send a warning to the driver.
Now on News.com:

In the BMW X5, FlexRay is being used to enable AdaptiveDrive. In AdaptiveDrive, sensors gather data on road speed, acceleration, steering angles and other phenomena. The car's microprocessors then absorb this data and use it to control the shock absorbers and swivel motors on the anti-roll bars. The car can drive in the more stiff "sporty" mode or, at the push of a button, drive more like a family car.

BMW is scheduled to release the X5 in North America at the end of November and start shipping it worldwide in spring 2007.

Freescale, the semiconductor spin-off of Motorola, is providing the microcontrollers for the X5. Cars have become one of the major target markets for semiconductor makers that aren't Intel or AMD. Other companies placing heavy emphasis on autos are NXP and Infineon.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Εμένα δεν μου αρέσει τίποτα από όλα αυτά.......
Το μοναδικό που θεωρώ αξιόλογο και ιδιαίτερα χρήσιμο είναι το ABS και άντε και τον αερόσακο του οδηγού (στο τιμόνι). Όλα τα άλλα ξεκινούν από απλά μπιχλιμπίδια και καταλήγουν σε ηλίθια γκάτζετ που το μόνο που κάνουν είναι να έχουν εκτοξεύσει το βάρος των αυτοκινήτων μας κατά ένα +30% τα τελευταία 5 με 7 χρόνια.

Τα δε περισσότερα από αυτά τα μπιχλιμπίδια είναι για να καλύψουν σχεδιαστικές ατέλειες των αυτοκινήτων που δεν διορθώθηκαν κατά την εξέλιξη των.
Που είναι τα 2-3 χρόνια τεστ στον δρόμο που υπήρχαν πριν από μια 10ετία??
Τώρα όλα γίνονται στους υπολογιστές.
Και γι αυτό και βγαίνουν τόσα προβλήματα.
Όσο καλός και να είναι ο υπολογιστής, όσες παραμέτρους και να ελέγξει, πάντα θα απέχει από το real life....

Σήμερα μπαίνει ο δοκιμαστής και κάνει βόλτα στην πίστα.
Αν το αυτοκίνητο έχει πρόβλημα συμπεριφοράς στο όριο (έντονη υπερστροφή ή έντονη υποστροφή ή φαινόμενο εκκρεμούς κ.ο.κ), πρόβλημα που ξεκινάει από λάθος σχεδιασμό στα γεωμετρικά στοιχεία της ανάρτησης ή απλά λάθος συνδυασμό των αναρτώμενων μερών του αυτοκινήτου ή ακόμα πιο πίσω λάθος σχεδιασμό στα δομικά μέρη του πλαισίου (λάθος πχ κατανομή βάρους, ή λάθος θέση στο κέντρο βάρους ή του κέντρου περιστροφής) τι κάνει ο δοκιμαστής??
Ενημερώνει το αρχιμηχανικό ή τον διευθυντή εξέλιξης.
Και αν το κόστος του ESP είναι χαμηλότερο (που στο 90% είναι) βάζουν ένα ESP, το διαφημίζουν σαν "προσφορά" της εταιρίας και....voila.
Και πάει ο πελάτης και λέει και ευχαριστώ που τον "προστατεύει" η εταιρία!!!!!!!

Κρίμα.....Πολύ κρίμα..... :( :( :( :(
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
"The proof of the pudding is the eating" που έλεγε ο Δον Κιχώτης. Δηλαδή όλα αυτά στον δρόμο τα βλέπουμε. Μερικές από τις εταιρείες ΔΕΝ σε αφήνουν να απενεργοποιήσεις τα ηλεκτρονικά, ή ακόμα και αν το κάνουν, δεν τα απενεργοποιούν όλα (π.χ. Mercedes), ενώ άλλες σου λένε, ορίστε, εδώ είναι το κουμπί (BMW, Porsche κ.α.). Και το αυτοκίνητο στρίβει και ΑΦΟΥ πατήσεις το κουμπί.
Κατ'εμέ, πιο ύποπτες είναι οι πρώτες.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.746
Reaction score
97.514
ak1s said:
δεν τα απενεργοποιούν όλα (π.χ. Mercedes)
Με το "παλιό" μου το Μερσεντικό έβγαζα το ESP και έκανα παντιλίκια με την ψυχή μου! Στο καινούργιο το απενεργοποιώ, αλλά μόλις ο "κώλος" φύγει περισσότερο απ' όσο πιστεύει αυτό ότι είναι στα όρια, επεμβαίνει και σου κόβει τον αέρα! Πολλές φορές είναι και επικίνδυνο γιατί πάνω που είσαι "διπλωμένος" κόβει το γκάζι και ενεργοποιεί τα φρένα και μένεις κάθετα; στο δρόμο.
Το αποτέλεσμα είναι ότι σταμάτησα να κάνω κολπάκια γιατί πολύ απλά δε μπορώ! Έχω λοιπόν πισω-κίνητο αυτοκίνητο και δε μπορώ να το εκμεταλλευτώ...
Είναι σαν το κάπνισμα στο Los Angeles. Μπορείς να αγοράσεις τσιγάρα, αλλά απαγορεύεται να καπνίσεις. 8)
 

Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Εγώ, οτιδήποτε έχει σχέση με την ασφάλεια, το θεωρώ χρήσιμο! Απο κεί και πέρα τα μπιχλιμπιδάκια είναι περριτά!! Αλλά η τεχνολογία καλπάζει πρός όλους τους τομείς και τ' αυτοκίνητα δεν είναι δυνατό να γλιτώσουν!!
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Συμφωνώ με τον Άκη. Μια χαρά είναι όλα απο τη στιγμή που σε αφήνει να τα απενεργοποιήσεις και το αμάξι μετά πάει μια χαρά. Αυτό που λέει ο Γιάννης βέβαια μπορεί να ισχύει για αυτοκίνητα μικρότερης κατηγορίας αφού πλέον λίγο πολύ όλα έχουν ESP ή κάτι αντίστοιχο είτε έχουν κίνηση εμπρός είτε πίσω, είτε είναι IBIZA είτε 911 :D

Μερικές BMW έχουν τώρα και ένα κουμπί M αυτό τί κάνει??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
xfader said:
Έχω λοιπόν πισω-κίνητο αυτοκίνητο και δε μπορώ να το εκμεταλλευτώ...
Δεν είναι όλα τα πισωκίνητα ίσα κι όμοια...αν θες να πηγαίνεις με τις πόρτες, πήγες σε λάθος μάρκα... ;)
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.746
Reaction score
97.514
ak1s said:
Δεν είναι όλα τα πισωκίνητα ίσα κι όμοια...αν θες να πηγαίνεις με τις πόρτες, πήγες σε λάθος μάρκα... ;)
Δεν επέλεξα το SLK για να πηγαίνω με τις πόρτες. Αυτά τα έκανα μικρότερος και επειδή ήμουν εθισμένος σε φτιαξίματα και κόντρες, αποφάσισα πριν μερικά χρόνια να ηρεμήσω. Έτσι πήρα το SLK που είναι "λίγο απ' όλα" και δεν έχει την απαιτούμενη δύναμη και χαρακτήρα για τρέλες. Που και που είχα μερικά ξεσπάσματα με παντιλίκια (με ESP off) και ηρεμούσα.
Όταν όμως το αντικατέστησα με το νέο μοντέλο αυτά σταμάτησαν όπως είπα πριν. Πάντως συνήθισα και δε μου λείπουν πια οι τρελίτσες. 8)
Μάλλον μεγάλωσα..
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.866
Μηνύματα
3.031.345
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top