1. Καλώς ήρθατε στο AVsite! Ελάτε στην παρέα μας κάνοντας εγγραφή!
    Απόκρυψη ανακοίνωσης

Floyd Toole: Ένα βίντεο που πρέπει να δεις ολοκληρο

Συζήτηση στο φόρουμ 'ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ HIGH FIDELITY' που ξεκίνησε από το μέλος editor, στις 23 Σεπτεμβρίου 2017.

  1. editor

    Εγγραφή:
    14 Ιουνίου 2014
    Μηνύματα:
    516
    Likes:
    660
    Τι έχει να μας πει ένας κατά τεκμήριο ειδικός για τα blind tests
    την ακουστικη, ψυχοακουστικη, τα ηχεία και τους χώρους ?

    Είναι ο βραβευμένος από την AES Floyd Toole και το σύνθημα του είναι :
    Using science in the service of art. What matters is what we hear.

    Λίγο μεγάλο αλλά πολύ ενδιαφέρον. Διαλύει μυθους.
    Μελετηστε τα slides.

     
    lefterisp, kkaram, platon and 6 others like this.
  2. Zizik

    Zizik Space for rent
    Moderator

    Εγγραφή:
    7 Ιουνίου 2007
    Μηνύματα:
    35.016
    Likes:
    43.229
    iason, dapost, platon and 4 others like this.
  3. Alexandros1986

    Εγγραφή:
    11 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    1.721
    Likes:
    1.889
    Τωρα αυτο ειναι αληθινο η τρολ?
     
  4. Zizik

    Zizik Space for rent
    Moderator

    Εγγραφή:
    7 Ιουνίου 2007
    Μηνύματα:
    35.016
    Likes:
    43.229
  5. Dimifoot

    Dimifoot Грези c Xeдpум
    Editor

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    10.834
    Likes:
    19.834
    O Toole γράφει στο βιβλίο του πως κάτω απο τη transition/Schroeder frequency (περίπου 200Hz συνήθως σε οικιακά συστήματα) οι ιδιοσυντονισμοί του δωματίου κυριαρχούν, και απο κει και πάνω κυριαρχεί το ηχείο.
    Αρα αν κάνεις ισοστάθμιση κάτω απο τα 200Hz κάνεις room eq, και αν κάνεις πάνω απο τα 200Hz τότε κάνεις Loudspeaker eq. Στην δεύτερη περίπτωση αντιπροτείνει να αγοράσεις καλύτερα ηχεία...

    Δεν έχει βγει άκρη ακόμα τι απο τα δυο είναι πιο σωστό, full range eq ή μόνο κάτω απο την Schroeder fr.
     
    #5 Dimifoot, 21 Αυγούστου 2018
    Last edited: 22 Αυγούστου 2018
  6. editor

    Εγγραφή:
    14 Ιουνίου 2014
    Μηνύματα:
    516
    Likes:
    660
    Φυσικα δεν περιμενεις να έχει κάνει το σαλόνι του χώρο εργασίας αλλά ....
    Κάποιες απαντήσεις του σε απορουντες τους αφήνουν ακόμα πιο εκπληκτους....
    Τα λέει και στο βίντεο.
    Ευχαριστω Ζιζικ. Οι υπογραμισεις δικές μου.

    Όπως :
    "If you have read my book, or even my 1985/86 JAES papers, it is clear that power response is not a dominant factor in determining the sound quality/timbre we hear"

    If you equalize the steady-state room curve above the transition frequency you will alter the direct sound. This can degrade the performance of well designed loudspeakers.

    Many things that show up in typical room measurements are simply not heard by humans

    there is abundant evidence that the direct sound is perceptually separable from the reflected sound field. Humans adapt to rooms, and quickly are able to separate the sound of the source from the sound of the room - think about live performances. If we have a minute or so to experience a room, speech intelligibility improves. We don't feel the need to equalize unamplified musical instruments and voices when they perform in different venues.They are simply those same instruments and voices in different rooms.

    Subjective ratings of loudspeakers remain remarkably stable when evaluated in very different rooms

    Two ears and a brain are much more complicated than a curve generated by a dumb omnidirectional mic

    After 50 years of pursuing the science of loudspeakers, rooms and listeners, one gets to a point where it is clear that not everything matters as much as one originally thought. Purveyors of acoustical treatments would have us covering most surfaces with absorbers and traps. I reject that notion, and not just because it results in ugly rooms. When put to the test, the science does not support many of the promotional arguments. If I believed otherwise, trust me, I would have designed a room that incorporated all of the tricks of the trade"

    Το μόνο που δεν διαπραγματεύεται απ ότι φαίνεται είναι ή επαρκής οδήγηση
    Καλά κάνει.
     
    kkaram, zakman35 and ABSENTI like this.
  7. Dimifoot

    Dimifoot Грези c Xeдpум
    Editor

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    10.834
    Likes:
    19.834
    Ισως κάποια πράγματα να μην γίνονται κατανοητά απο ενα video. Για ξεκίνημα, δεν είναι έκπληξη αυτό απο αναφέρει για το power response. Γνωρίζετε περί τίνος πρόκειται; Εξηγείται σαφώς στο βιβλίο.

    Το δεύτερο που επισημαίνετε το εξήγησα ανωτέρω.

    Θα μπορούσα να γράψω για όλα όσα αναφέρετε την επιστημονική θεώρηση του Toole, αλλά θα μου πάρει κανένα δίωρο. Καλύτερα διαβάστε το βιβλίο. Τίποτα δεν ειναι υπερβατικό και ανεξήγητο στο βιβλίο, όλα έχουν επιστημονική τεκμηρίωση.

    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα

    E7D2456A-4F71-4B7B-924B-53179DAB6C60.jpeg
     
  8. editor

    Εγγραφή:
    14 Ιουνίου 2014
    Μηνύματα:
    516
    Likes:
    660
    Τώρα που το σκέφτομαι
    Ή συνταγή του είναι διαβολεμενα απλη και αποτελεσματικη.

    Ξεκινα με το καλύτερο ηχείο που μπορείς να αγοράσεις.
    Οδήγησε το επαρκώς.
    Μην ασχολεισαι με λεπτομέρειες αν δεν υπάρχει λόγος.


    @Dimifoot
    Δεν αμφιβάλλω για όσα λέει. Καθε άλλο.
    Και δεν αντιδικω με κανέναν.
    Αμφισβητω την αποψη που λεει
    "Ξεκινα με τη φροντίδα του χώρου γιατί είναι το σημαντικότερο όλων".
     
    kkaram, spylab and Dimifoot like this.
  9. Dimifoot

    Dimifoot Грези c Xeдpум
    Editor

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    10.834
    Likes:
    19.834
    Ο Toole μάλλον τρώει παντόφλα 8-)
     
    Alex_Zapantis and stavros_k like this.
  10. Dimifoot

    Dimifoot Грези c Xeдpум
    Editor

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    10.834
    Likes:
    19.834
    Και για να μιλάμε σοβαρά, ας διαβαστεί πρώτα το βιβλίο, και ας μην απομονώνονται φράσεις που παραπλανούν

    (Εγω είμαι στην 160 σελίδα).
     
    Alex_Zapantis likes this.
  11. Bhutia

    Bhutia Hidden Guru
    Editor

    Εγγραφή:
    28 Μαρτίου 2009
    Μηνύματα:
    8.899
    Likes:
    14.264
    Δεν έχει νόημα ούτε η πρόθεση ν'αντιταχθούμε στον Δόκτορα...Tool(e) - έχει φάει πολλούς περισσότερους άρτους από εμάς στον τομέα της ηχητικής αναπαραγωγής - μήτε και η διάθεση να ΄΄χτυπήσουμε προσοχές΄΄ στους αφορισμούς του,αφού έτσι όπως είναι διατυπωμένοι δεν βρίσκονται υπεράνω πάσης αμφισβήτησης.

    Οι δε παρατηρήσες που θα ακολουθήσουν από τον υποφαινόμενο ως προς τα σεσημασμένα από τον editor χωρία αποσκοπούν ακριβώς στο να καταδείξουν αποκλειστικά αυτό χωρίς καμία απαξιωτική ή επιτιμητική διάθεση.Και αυστηρώς στο πλαίσιο του παρόντος ιστοτόπου που πρεσβεύει δεδομένα πρότυπα.

    "If you have read my book, or even my 1985/86 JAES papers, it is clear that power response is not a dominant factor in determining the sound quality/timbre we hear"
    Μπορεί να μην αποτελεί κυρίαρχο παράγοντα για το πώς θα κρίνεται η ακροαματική ποιότητα,αλλά συναρτάται αμετάκλητα με την πιστότητα του ηχητικού ερεθίσματος που θα δέχεται δεδομένος ακοατής.Οπότε το ουσιαστικό ζήτημα έγκειται στο πόσο καλά εξασκεί καθένας μας την ιδιότητά του ως ακροατή...
    Επιπροσθέτως,πέραν της αντιλαμβανόμενης χροιάς,εγείρεται και η κυρίαρχη παράμετρος της στερεοφωνικής απεικόνισης - ο λόγος για τον οποίο ασχολούμαστε άλλωστε με στερεοφωνική αναπαραγωγή. Και γι αυτό κιόλας αρκετοί εξ ημών έχουν φαγωθεί με την ανάγκη για εφαρμογή παθητικής ακουστικής φροντίδας σε δεδομένο χώρο ακρόασης.

    "If you equalize the steady-state room curve above the transition frequency you will alter the direct sound. This can degrade the performance of well designed loudspeakers..."
    Υφίστανται ήδη παράγοντες όπως ο βαθμός συνέργειας μιας τελικής ενισχυτικής βαθμίδας συνδεδεμένης προς δεδομένο σύνθετο φορτίο,η ίδια η λειτουργία του κροσόβερ,δομικά χαρακτηριστικά δεδομένης καμπίνας και ιδιότητες μεγαφώνων,οι οποίοι μεταβάλλουν αναπόφευκτα την εν λόγω καμπύλη χωρίς καν την εμπλοκή οιουδήποτε λογισμικού ισοστάθμισης.Οπότε το ουσιαστικό ζήτημα έγκειται στο πόσα προγράμματα ηχητικής αναπαραγωγής προσεγγίζουν την ιδανική συνθήκη σταθερής κατάστασης,όπως και πόσα ηχεία είναι αρτίως σχεδιασμένα και υλοποιημένα (ΣΣ: πολύ λιγότερα απ'όσα νομίζουμε...)

    "Many things that show up in typical room measurements are simply not heard by humans"
    Μπορεί να μη γίνονται αμέσως αντιληπτά,αλλά δύνανται να ενεργούν σε υποσυνείδητο επίπεδο και σε βάθος χρόνου...

    "there is abundant evidence that the direct sound is perceptually separable from the reflected sound field. Humans adapt to rooms, and quickly are able to separate the sound of the source from the sound of the room - think about live performances. If we have a minute or so to experience a room, speech intelligibility improves..."
    Η διακριτική ικανότητα του ακουστικού μας συστήματος εντός περιβάλλοντος πλούσιου σε παρασιτικά ερεθίσματα έχει ήδη αναλυθεί στη ΄΄Λειτουργία της Ακοής΄΄:
    https://www.avsite.gr/forum/threads/Η-λειτουργία-της-ακοής.66469/page-8#post-973766
    Oύτως ή άλλως είναι τεκμηριωμένα τα όρια όπου οι συνιστώσες άμεσου ήχου θα υπερισχύουν έναντι των ανακλαστικών στην αντίληψη του ακροατή.
    Σε αυτά τα δεδομένα μάλιστα βασίζεται η σύσταση δωματίων επισκόπησης υψηλών απαιτήσεων:
    https://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-10
    Για τις δε τυπικές οικιακές συνθήκες ακρόασης,υφίσταται το αντιληπτικό κάτω όριο των 6 χιλιοστών δευτερολέπτου.
    https://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-11#post-1756413

    "...We don't feel the need to equalize unamplified musical instruments and voices when they perform in different venues.They are simply those same instruments and voices in different rooms..."
    Ο λόγος που δεν είθισται να γίνεται είναι ότι στις εν λόγω περιπτώσεις ισχύει αυθεντική παραγωγή ηχητικού ερεθίσματος αντί αναπαραγωγής.Η δε ενεργή ισοστάθμιση δεν θα ήταν διόλου πρακτική,αφού θα όφειλε να εφαρμόζεται διαφοροποιημένη σε συνάρτηση με την χωροταξία της εκάστοτε συστάδας από θέσεις,με αποτέλεσμα ένα ηχητικό κομφούζιο.Κατά τα άλλα,η ακουστική συμπεριφορά διαφορετικών λυρικών αιθουσών αποτελεί τεράστιο κεφάλαιο στην ιστορία της μουσικής ακρόασης.

    "Subjective ratings of loudspeakers remain remarkably stable when evaluated in very different rooms"
    Μπορεί να ισχύει μόνο για απαράλλακτο σύνολο εξεταζόμενων ηχείων εντός απαράλλακτου συνόλου χώρων,είναι όμως απίθανο για τυχαία ηχεία εντός τυχαίων χώρων - ιδίως άμα πρόκειται κιόλας περί διαδικασίας κρίσης μιας καινούριας συσκευής (reviewing)...

    "Two ears and a brain are much more complicated than a curve generated by a dumb omnidirectional mic"
    Το ακουστικό μας σύστημα εξαιτίας ακριβώς της πολυπλοκότητός του,είναι πιο επιρρεπές στο να ξεγελαστεί κατά τις πρώιμες ακροαματικές εντυπώσεις σε σχέση με ένα άρτιο μετρητικό σύστημα.Και κάτι τέτοιο θα πιστοποιείται σε βάθος χρόνου.Εξ ου και οι ατελείωτες παλινδρομήσεις στις προτιμήσεις των ακροαματικόφιλων.

    "...After 50 years of pursuing the science of loudspeakers, rooms and listeners, one gets to a point where it is clear that not everything matters as much as one originally thought. Purveyors of acoustical treatments would have us covering most surfaces with absorbers and traps. I reject that notion, and not just because it results in ugly rooms. When put to the test, the science does not support many of the promotional arguments. If I believed otherwise, trust me, I would have designed a room that incorporated all of the tricks of the trade..."

    Η περίφημη ΄΄καμπύλη-στόχος΄΄ (target curve) δεν αποτελεί στείρα ακαδημαϊκή παράμετρο,αλλά έχει προκύψει από ενδελεχείς μελέτες διεξηγμένες υπό τις πραγματικές και όχι εξεζητημένες συνθήκες ακρόασης.

    Υπό καθεστώς ελεύθερης αγοράς πάντως,τα επιστημονικά δεδομένα τείνουν γενικώς να μη δικαιώνουν εις το έπακρον τα προωθητικά επιχειρήματα για την πλειοψηφία των αγαθών που διακινούνται εντός αυτής - των ηχομηχανών συμπεριλαμβανομένων.

    Και πράγματι,σε αρκετές περιπτώσεις η εφαρμογή ακουστικής φροντίδας και δη παθητικής τείνει να είναι διόλου κομψή ή...βολική για το μέσο γούστο.Εδώ ούτε ο υποφαινόμενος δεν θα άντεχε να έφτιαχνε ό.τι χώρο ακρόασης διαθέτει ΄΄by the book΄΄...Εξ ου και η παράπλευρη ενασχόληση με ακουστικά.
     
    #11 Bhutia, 22 Αυγούστου 2018
    Last edited: 22 Αυγούστου 2018
    sterkon, Alex_Zapantis, AKARL and 5 others like this.
  12. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.291
    Likes:
    28.239
    Ήθελα να πω ότι μου άρεσε πολύ το ηχείο που έχει στη φωτογραφία στο βιβλίο του.;)

    Για τον εργαλείο (Τουλ) δεν έχω κάτι να πω, εκτός από το ότι το βιβλίο του, αποτέλεσε για μένα σημαντικό μπάτσο (επί εποχής που ήμουν χαλιεντάς το απέκτησα σε έντυπη μορφή), με το οποίο ξύπνησα από τον ύπνο της μαύρης μαγείας του όντιοφιλ περιβάλλοντος της ντόπιας υποκουλτούρας των χαλιεντάδων, στην οποία επί χρόνια συγκαταβατικώς ροχάλιζα..
     
  13. Dimifoot

    Dimifoot Грези c Xeдpум
    Editor

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    10.834
    Likes:
    19.834
    Θα ήθελα να προσθέσω στο κείμενο του @Bhutia πως μέσα στο βιβλίο του Toole, όλα όσα υπογραμμίζει ο @editor στο ποστ του διευκρινίζονται με απολύτως επιστημονικό τρόπο.

    Και το κεντρικό νόημα κάθε φορά ειναι διαφορετικό απο οσα φαίνεται να υπονοούν αυτές οι απομονωμένες (τύπου μονταζιέρα ;)) φράσεις. Γιαυτό και επιμένω στην ανάγνωση του βιβλίου για όποιον θέλει να βγάλει συμπεράσματα.

    Είναι ο εφιάλτης του σχετικισμού και του χαϊεντά το συγκεκριμένο βιβλίο!!!!

    Τι να πούμε: για την απόλυτη επαλήθευση των (σωστών) μετρήσεων; για το στρώσιμο των καλωδίων; για το multichannel; για τα active dsp ηχεία; για την πλήρη απαξίωση των ακροάσεων πριν την αγορά, αλλά και των reviewers των γνωστών περιοδικών; ατελείωτο ξύλο. Ούτε ο Ear δεν είναι τόσο αγριεμένος :p

    Αν βρώ χρόνο (θα χρειαστούν πολλές ώρες διότι δεν το έχω σε ψηφιακή μορφή αλλά σε hard copy, οπότε θέλει πολύ δακτυλογράφηση αντι για copy-paste) θα γράψω τον Δεκάλογο (ή εικοσάλογο :roflmao:) Του Καλού Αντιχαϊεντά-κατά Toole, με αποσπάσματα και επεξηγήσεις. Και θα αναφερθώ και σε όσα γράφτηκαν παραπάνω.
     
  14. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.291
    Likes:
    28.239
    Βρες.

    Ο εργαλείος τά'γραψε στον μεσαίωνα της μαύρης χαλιεντομαγείας. Τώρα λίγοι γραφικοί έχουν απομείνει, τι νομίζεις... Κι αυτός χαλάρωσε, στο βίντεο είναι σκέτος τζουτζούκος, αντί να χέζει το σύμπαν όλο (και δε θα του'λεγε και κανείς τίποτα...)

    Έτσι.;)
     
  15. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.291
    Likes:
    28.239
    Σαφώς full range eq.:)

    Είμαι όμως σχεδόν βέβαιος, ότι το ενεργό (ψηφιακό) equalization (δλδ dsp) είναι ...άχρηστο. :o

    Βεβαίως, μόνο για σοβαρά ηχεία (που να μετράνε αυτό που πρέπει). Τότε ουσιαστικά αρκεί το ...παθητικό eq (περιποίηση χώρου, πονηρά τάργκετ κερβ χρόνων αντήχησης σε συνδυασμό με τοποθέτηση, χρήση πολλαπλών πηγών εκπομπής για χαμηλές συχνότητες, κλπ).

    Και πάλι όμως, ένα τσίμπημα στο eq μπορει να είναι χρήσιμο. Πόσο τέλειο να φτιάξεις ένα χώρο; Ιδού η Ρόδος... :drinks:
     
  16. Dimifoot

    Dimifoot Грези c Xeдpум
    Editor

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    10.834
    Likes:
    19.834
    Οχι, την φρέσκια έκδοση εννοώ, είναι σχεδόν απο την αρχή γραμμένο το βιβλίο.

    Δεν είναι αυτή που κάποιοι έχουν σε pdf :whistling:
    Πολύ ξύλο σου λέω.

    Γράφει και για σαλόνια, δεν του αρέσουν τα treatments σε σαλόνια, ναι....
    Για διακοσμητικούς λόγους.
    Αλλά γράφει και για dedicated, και πως πρέπει να κατασκευάζονται τα diffusers, και για συνηχητές και που να τους τοποθετείς και απ ολα. Και για Room eq.

    Και μετά αρχίζει το ξύλο.
    Auto merged
    Ασε, με έχει βάλει ο γέρος στο τριπάκι και έφτιαξα φίλτρα μόνο μέχρι την Schroeder fr. και κάθομαι και ακούω διαφορές :gotcha: με τα full range φίλτρα

    :lolsign:
     
    Alex_Zapantis, platon and costas EAR like this.
  17. Zizik

    Zizik Space for rent
    Moderator

    Εγγραφή:
    7 Ιουνίου 2007
    Μηνύματα:
    35.016
    Likes:
    43.229
    Και; Τι λέει; Να φέρω Μανώλη για δοκιμές; :)

    Κάπου δεν έγραφαν οτι είχε επέμβει μέχρι το 1KHz;
     
  18. Dimifoot

    Dimifoot Грези c Xeдpум
    Editor

    Εγγραφή:
    27 Νοεμβρίου 2014
    Μηνύματα:
    10.834
    Likes:
    19.834
    Δεν εχω βγάλει συμπέρασμα. Που να καταλάβω ποιο ειναι το πιο σωστό; Και απο που κι ως που μπορώ εγω να εχω άποψη όταν δεν υπαρχει ακόμα τεκμηριωμένη απάντηση;

    Και τα δυο πάντως όμορφα ακούγονται. Το προβλημα ειναι πως επειδή κάνω εγώ την αλλαγή των φίλτρων το τεστ δεν ειναι blind, και δεν είμαι και σίγουρος για το κατά πόσο είμαι προκατειλημμένος. Μάλλον προτιμώ το full range.
    Να μην ξεχνάμε πως ακόμα και αν το βάλεις να μην κανει eq full range το Dirac, κανει πάντα phase correction σε όλο το φάσμα.

    Εγω το έβαλα οριακά πάνω απο τα 300Hz, και μάλλον είναι πολυ ψηλά. Αυτός νομίζω πολύ πιο κάτω. Δεν ειδα κάπου γραμμένο το 1000Hz που λες, το θεωρώ απίθανο, ειναι μακριά απο το transition fr.
     
    Alex_Zapantis and Zizik like this.
  19. costas EAR

    costas EAR Δόκτωρ ΔιαXύσιος
    Editor

    Εγγραφή:
    3 Οκτωβρίου 2004
    Μηνύματα:
    25.291
    Likes:
    28.239
    Μετά τον έλεγχο των χρόνων αντήχησης στο χώρο σου, με τα πάνελ που έβαλες, εφόσον το αποτέλεσμα είναι εντός προδιαγραφών (περί τα ,3) έτσι κι αλλιώς θα χρειάζεται ελάχιστη έως μηδαμινή ισοσταθμιση πάνω από τους 200 κύκλους, καθώς έχεις σοβαρά ηχεία που δε παίζουν στο γάμο του Καραγκιόζη. Η χρήση της ισοσταθμισης σε αυτή την περίπτωση, έχει ως μόνο στόχο την προσαρμογή της ορθής απόκρισης του ηχείου στις επιθυμητές (τυπικές) στάθμες αναπαραγωγής, δηλαδή το απαραίτητο λάουντνες, λόγω ακριβώς των γνωστών σχεδιαγραμμάτων λάουντνες (ακουστότητας), διότι δεν υπάρχει άλλος λόγος διόρθωσης της απόκρισης (είναι "σωστή").

    Αν το βολιουμ κοντρόλ σου, έχει ενσωματωμένο μεταβλητό λάουντνες, είσαι άρχοντας.

    Στις χαμηλές συχνότητες, είναι μια άλλη ιστορία, εκεί ακούς το χώρο. Ανεξαρτήτως του ηχείου. Για να παίξει σωστά ο χώρος, θέλει τα γνωστά.
     
  20. Alexandros1986

    Εγγραφή:
    11 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    1.721
    Likes:
    1.889
    Μόλις έριξες ατομική βομβα χωρις να το καταλαβεις. Αν το δουν αυτό οι χαλιενταδες την εβαψες. Θα βγαλουν όλοι το χώρο τους ιδανικο και θα αφορησουν το dsp δια παντως. Βεβαια υπάρχει και ένα ακομα μειονέκτημα του dsp και του eq που για εμένα έχει σοβαρό αντίκτυπο στην ακρόαση. Φέρνει τα ηχεια σε χαμηλότερη ένταση στα ορια της παραμορφωσης. :errwhat::errwhat:
     
    #20 Alexandros1986, 22 Αυγούστου 2018
    Last edited: 22 Αυγούστου 2018
    Alex_Zapantis and costas EAR like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα