Focus RS 2015

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.766
Reaction score
79.406


Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.766
Reaction score
79.406
Είναι έτσι για να μη χρειάζονται ανεξάρτητα φώτα θέσης για το Αμέρικα. ;)
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.950
ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ST ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 320 ΗΡ.
ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΗΚΕ Ο ΘΗΡΙΩΔΗΣ 5ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΒΟΛΒΟ 2,5.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΦΟΚΟΥΣ.
ΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΔΥΑΖΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΛΒΟ ΚΑΙ 400ΗΡ ΘΑΤΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ.
ΚΡΙΜΑ......
 


Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.950
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΛΟ ΘΑΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ/ΣΕΙΡΙΑΚΟ 7ΑΡΙ Η 8ΑΡΙ.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.766
Reaction score
79.406
ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ST ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ 320 ΗΡ.
ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΗΚΕ Ο ΘΗΡΙΩΔΗΣ 5ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΒΟΛΒΟ 2,5.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΦΟΚΟΥΣ.
ΑΝ ΤΗΝ ΣΥΝΔΥΑΖΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΛΒΟ ΚΑΙ 400ΗΡ ΘΑΤΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ.
ΚΡΙΜΑ......
Την έχουν πουλήσει απ' το '10 σε Κινέζους, σιγά μη βάλουν το παλιό μοτέρ. Πέρασε δεκαετία και δε θα περνάει ρύπους.
Το νέο προέρχεται απ' τα Mustang.
To ST έχει 250 ίππους απο 2000κ.ε.

ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΛΟ ΘΑΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ/ΣΕΙΡΙΑΚΟ 7ΑΡΙ Η 8ΑΡΙ.
Όλα τα άρθρα εκθειάζουν την απόφαση να μπει χειροκίνητο. :p Κι εγώ.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.845
μαλακισμένη εταιρεία....δεν την γουστάρω .
100 φορές Audi,BMW και ας είναι παλιογερμαναράδες :(
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.766
Reaction score
79.406
Audi, ίου!




Η Ford πάντως, τα χρόνια '98-'07 που η Audi και το VW Group (και η Mercedes) έφτιαχναν σκουπίδια, συνεχώς βελτιωνόταν σε ποιότητα και αξιοπιστία.
Τα τελευταία 2-3 χρόνια πετάει παγκοσμίως.

Τα εσωτερικά τους όμως παραμένουν κακάσχημα.
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.950
Την έχουν πουλήσει απ' το '10 σε Κινέζους, σιγά μη βάλουν το παλιό μοτέρ. Πέρασε δεκαετία και δε θα περνάει ρύπους.
Το νέο προέρχεται απ' τα Mustang.
To ST έχει 250 ίππους απο 2000κ.ε.



Όλα τα άρθρα εκθειάζουν την απόφαση να μπει χειροκίνητο. :p Κι εγώ.

TO ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΤΕΡ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΡΥΠΟΥΣ.
ΑΠΛΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ ΒΟΛΒΟ-ΦΟΡΝΤ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ 2,3.
ΑΡΑΓΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ 2,3 ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ Η ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΟ?

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ 7ΑΡΙ Η 8ΑΡΙ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΗΡΧΑΙΩΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΖΗΜΙΕΣ.
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 100%-200% ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ!!!!!!

ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΠΙΕΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ.
ΞΕΚΑΘΑΡΑ Μ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΣΩΠΗΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΗ.

ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ "ΜΕ ΠΟΡΔΕΣ ΔΕΝ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΑΥΓΑ"......
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.766
Reaction score
79.406
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ 7ΑΡΙ Η 8ΑΡΙ ΣΕΙΡΙΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΗΡΧΑΙΩΜΕΝΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΖΗΜΙΕΣ.
Λιγότερες ζημιές απο τα χειροκίνητα; Αποκλείεται.
Δες τι έγινε στα VW.

Προσωπικά αποφεύγω με κάθε τρόπο να χρησιμοποιήσω πολύδισκο αυτόματο. :)
Τα διπλού συμπλέκτη μου αρέσουν πολύ όμως.
 

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.950
Λιγότερες ζημιές απο τα χειροκίνητα; Αποκλείεται.
Δες τι έγινε στα VW.

Προσωπικά αποφεύγω με κάθε τρόπο να χρησιμοποιήσω πολύδισκο αυτόματο. :)
Τα διπλού συμπλέκτη μου αρέσουν πολύ όμως.
ΟΝΤΩΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΥΠΟ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

ΤΑ ΤΡΙΠΤΡΟΝΙΚ ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΟΥΤΕ ΣΕ 500,000 ΧΛΜ!!!!

ΤΑ 7ΑΡΙΑ-8ΑΡΙΑ ΤΗΣ MB-BMW ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ.
ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ.

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΙΣΚΟ/ΠΛΑΤΩ/ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΡΑΒΑΝΕ ΖΟΡΙΑ ΜΕ
ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ ΚΑΙ ΦΟΥΡΚΕΤΕΣ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΑ 200,000 ΧΛΜ ΣΦΥΡΑΝΕ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΝ ΟΧΙ ΠΕΤΑΜΑ.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.766
Reaction score
79.406

Μηνύματα
32.941
Reaction score
27.950
ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΧ ΤΟΥ LEXUS ISF ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ Φ1!!!!!
 





Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.766
Reaction score
79.406
http://oppositelock.jalopnik.com/heres-how-the-focus-rs-awd-system-works-1683508180

Πώς λειτουργεί η τετρακίνηση του RS με torque vectoring.
Μέχρι 70% της ροπής στον πίσω άξονα, μέχρι 100% αυτού σε κάθε τροχό.
Χωρίς κεντρικό διαφορικό, υπάρχει ένα σετ δίσκων για τη μετάδοση στον πίσω άξονα κι άλλο ένα για τη σχέση μεταξύ των πίσω τροχών, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο φυσικά. Πιθανότατα νέας γενιάς ενεργό Haldex GKN Driveline.
Στην είσοδο της στροφής αυξάνει το ποσοστό της ροπής στον εξωτερικό πίσω τροχό για να βοηθήσει το αυτοκίνητο να στρίψει. Λειτουργεί παράλληλα με τη δυνατότητα φρεναρίσματος κάθε τροχού ανεξάρτητα (που έχουν όλα τα αυτοκίνητα με ESP).


 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.888
Μηνύματα
3.066.656
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top