- Μηνύματα
- 49.247
- Reaction score
- 104.195
Αλλαγή εποχής για πολλά απ' όσα ξέραμε στην Formula 1 τα τελευταία χρόνια.
Πρώτο και βασικό, τέλος το DRS. Τέλος το ground effect.
Δεύτερο, τα μονοθέσια θα είναι μικρότερα, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη (μιλάμε για πάνω από 1000 ίππους), πιο αργά στις στροφές, πολύ πιο γρήγορα στις ευθείες.
Οι διαστάσεις μειώνονται κατά 20 εκατοστά σε μήκος και 10 σε πλάτος. Επίσης οι διαστάσεις των ελαστικών (στις 18άρες ζάντες) μειώνονται κατά 25 mm εμπρός και 30 mm πίσω, ενώ μειώνεται και το βάρος κατά 30 κιλά.
Η ιπποδύναμη του ηλεκτροκινητήρα σχεδόν τριπλασιάζεται (475 ίπποι από 160) ενώ τα 575 άλογα του κινητήρα 1,6 lt V6 εσωτερικής καύσης θα αποδίδονται από 100% βιώσιμα καύσιμα.
Η FIA μιλάει για περισσότερο θέαμα και ευκολότερες προσπεράσεις. Για το δεύτερο ας κρατήσουμε μικρό καλάθι, γιατί πολλοί οδηγοί αμφιβάλλουν, λόγω κατάργησης του DRS.
Για να δούμε τι θα μας φέρει το 2026...
Πρώτο και βασικό, τέλος το DRS. Τέλος το ground effect.
Δεύτερο, τα μονοθέσια θα είναι μικρότερα, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη (μιλάμε για πάνω από 1000 ίππους), πιο αργά στις στροφές, πολύ πιο γρήγορα στις ευθείες.
Οι διαστάσεις μειώνονται κατά 20 εκατοστά σε μήκος και 10 σε πλάτος. Επίσης οι διαστάσεις των ελαστικών (στις 18άρες ζάντες) μειώνονται κατά 25 mm εμπρός και 30 mm πίσω, ενώ μειώνεται και το βάρος κατά 30 κιλά.
Η ιπποδύναμη του ηλεκτροκινητήρα σχεδόν τριπλασιάζεται (475 ίπποι από 160) ενώ τα 575 άλογα του κινητήρα 1,6 lt V6 εσωτερικής καύσης θα αποδίδονται από 100% βιώσιμα καύσιμα.
Η FIA μιλάει για περισσότερο θέαμα και ευκολότερες προσπεράσεις. Για το δεύτερο ας κρατήσουμε μικρό καλάθι, γιατί πολλοί οδηγοί αμφιβάλλουν, λόγω κατάργησης του DRS.
Για να δούμε τι θα μας φέρει το 2026...