GP F1 Monaco

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ












ERT.gr said:
Ο Kimi Raikkonen κατέκτησε με εντυπωσιακό τρόπο και χρόνο την προσωρινή pole position για το Grand Prix του Monaco. Παρότι ήταν 6ος και 3ος στα δύο σκέλη ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου που κέρδισαν οι Montoya και Fisichella, κατάφερε να σημειώσει νέο ρεκόρ στην πίστα του Monaco βελτιώνοντας την περσινή επίδοση του Jarno Trulli κατά 3 δέκατα περίπου. Επίσης εντυπωσιακή είναι η διαφορά που εξασφάλισε από τον Fernando Alonso που θεωρώντας ότι αυτός είναι στην πρώτη θέση, έμεινε έκπληκτος μόλις συνειδητοποίησε την πραγματικότητα. Όλοι οι οδηγοί συμφώνησαν πως η πίστα είχε χειρότερο κράτημα σε σχέση με τις πρωινές ελεύθερες δοκιμές. Αυτό φάνηκε και από τους χρόνους των περισσότερων οδηγών. Ενώ στα πρώτα χρονομετρημένα όλοι μπαίνουν χωρίς πολλά καύσιμα, κάτι που σημαίνει ότι λογικά κάνουν τους ταχύτερους χρόνους τους, δεν έγινε έτσι. Οι χρόνοι ήταν ανεβασμένοι και δεν έλειψαν οι εκπλήξεις.




Εντυπωσιακός ήταν ο Villeneuve σημειώνοντας χρόνο που τον διατήρησε για αρκετή ώρα στην πρώτη θέση. Στη συνέχεια ο Mark Webber πέρασε επικεφαλής. Όσο περνούσε η ώρα η πίστα βελτιωνόταν. Ο Ralf Schumacher έκανε ήταν ταχύτερος του Mark Webber μέχρι τη στιγμή που ακούμπησε τον εσωτερικό τροχό της Toyota στη μπαριέρα. Ο τροχός έσπασε και ο Ralf, επιβάτης πλέον στην ακυβέρνητη Toyota, κατέληξε πάνω στην εξωτερική μπαριέρα. Η διαδικασία των χρονομετρημένων διακόπηκε για να καθαριστεί η πίστα στο συγκεκριμένο σημείο. Επόμενος οδηγός ήταν ο Jarno Trulli ο οποίος φοβούμενος τη σκόνη από το τσιμέντο που έριξαν οι κριτές στο σημείο που βγήκε ο Ralf, δεν πίεσε και έχασε αρκετό χρόνο. Τελικά, έκανε την 7η ταχύτερη επίδοση. Ακολούθησε ο Fernando Alonso. O Ισπανός ήταν ταχύτατος και σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος του Webber. Προσωρινά πέρασε στην 1η θέση και το πανηγύρισε πιστεύοντας ότι ο Raikkonen δε θα μπορούσε να κάνει ταχύτερο χρόνο. Βλέποντας τον Alonso να πανηγυρίζει, είδαμε ταυτόχρονα τον Raikkonen να κατεβαίνει από το 1:14 και να σταματάει το χρονόμετρο στο 1:13:644, χρόνο ρεκόρ για το Monaco και σχεδόν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερο του Alonso. Οι διαφορές αυτές δύσκολα μπορούν να ανατραπούν στο δεύτερο σκέλος των χρονομετρημένων.




Ανακεφαλαιώνοντας βλέπουμε πρώτο τον Rraikkonen, δεύτερο με διαφορά μισού δευτερολέπτου τον Alonso και τρίτο με διαφορά σχεδόν ενός δευτερολέπτου από τον Raikkonen, βλέπουμε τον Mark Webber σε μια πάρα πολύ καλή επίδοση. Ο Giancarlo Fisichella ήταν τέταρτος και ο Juan Pablo Montoya πέμπτος. Όμως, μετά την ολοκλήρωση των χρονομετρημένων δοκιμών οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή γιατί προκάλεσε σοβαρό ατύχημα λίγο πριν την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους ελεύθερων δοκιμών. Ο Montoya έχοντας πολύ χαμηλή ταχύτητα σε ένα ανηφορικό και πολύ γρήγορο σημείο της πίστας, αγνόησε τις μπλε σημαίες των κριτών που του έδειχναν να κάνει χώρο στα αυτοκίνητα που ακολουθούσαν και κινούνταν γρήγορα. Έτσι, ο Ralf Schumacher που ακολουθούσε αναγκάστηκε να φρενάρει απότομα. Ο Coulthard για να μην πέσει πάνω στον Ralf φρενάρισε και έστριψε απότομα κλείνοντας το δρόμο του Massa. Έτσι, ο Massa έπεσε πάνω στον Coulthard και ο Coulthard πάνω στον Ralf. Ο Montoya συνέχισε ανέπαφος αλλά οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι θα ξεκινήσει τον αγώνα από την τελευταία θέση μηδενίζοντας την επίδοση που θα πετύχει στα χρονομετρημένα. Έτσι, ενώ ήταν πέμπτος θα βρεθεί τελευταίος. Από την 5η θέση θα ξεκινήσει ο Nick Heidfeld, από την 6η ο Jarno Trulli, από την 7η ο David Coulthard και από την 8η ο Jacques Villeneuve που πήγε πάρα πολύ καλά. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν σε μια ακόμα απογοητευτική εμφάνιση οι οδηγοί της Ferrari, Rubens Barrichello και Michael Schumacher. Χωρίς ελπίδες για σημαντική βελτίωση των θέσεων τους στα δεύτερα χρονομετρημένα, μάλλον θα ασχοληθούν με το να βρουν κάποια τολμηρή τακτική για τον αγώνα ώστε να κερδίσουν κάποιες θέσεις αφού τα προσπεράσματα στην εποχή μας και ειδικά στο Monaco, είναι κάτι που δε συνηθίζεται.



1 Raikkonen McLaren 1:13.644
2 Alonso Renault 1:14.125 (+0.481)
3 Webber Williams 1:14.584 (+0.940)
4 Fisichella Renault 1:14.783 (+1.139)
5 Heidfeld Williams 1:15.128 (+1.484)
6 Trulli Toyota 1:15.189 (+1.545)
7 Coulthard Red Bull 1:15.329 (+1.685)
8 Villeneuve Sauber 1:15.921 (+2.277)
9 Barrichello Ferrari 1:16.142 (+2.498)
10 M.Schumacher Ferrari 1:16.186 (+2.542)
11 Massa Sauber 1:16.218 (+2.574)
12 Liuzzi Red Bull 1:16.817 (+3.173)
13 Friesacher Minardi 1:18.574 (+4.930)
14 Albers Minardi 1:19.229 (+5.585)
15 Monteiro Jordan 1:19.408 (+5.764)
16 Karthikeyan Jordan 1:19.474 (+5.830)
17 R.Schumacher Toyota - ( - )
18 Montoya(ποινή)McLaren 1:14.858 (+1.214)
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
Nikos_s3 said:
go Kimi...!!!! ;)
Μπααα........Πιθανότατα να σκάσει......

Προσέξτε τον Webber σήμερα!!
Παίζει με μεγάλες πιθανότητες (αν δεν του κάτσει καμιά στραβή....)




f1.racing-live.com said:
Kimi Raikkonen has retained the Pole Position for the Monaco Grand prix despite the best efforts of Fernando Alonso who set the pace in the second and final qualifying session, closing the gap from just under half a second to 0.083s.

It was a gamble from Renault and Alonso even to go for the Pole Position as Raikkonen will have qualified with more fuel on board thinking his gap was sufficient to retain the position. It was and now Alonso heads into the race in second position knowing that he probably has less fuel on board than his rival.

Mark Webber retained his third position in his BMW Williams as did Giancarlo Fisichella who starts fourth in the second Renault. With Montoya being placed at the back of the grid for his Saturday practice indiscretion, Jarno Trulli vaults up to fifth position in his Toyota.

Trulli, who took a conservative approach in Saturday qualifying but was aggressive and quick this morning gaining one position over Nick Heidfeld who drops down to sixth in his BMW Williams.

David Coulthard starts a fine seventh in his Red Bull Cosworth and will be aiming to score solid points come the chequered flag.



Michael Schumacher gained ground in second qualifying and starts eighth, moving ahead of both Jacques Villeneuve and Rubens Barrichello who start ninth and tenth respectively. It remains to be seen whether Schumacher will run his now traditional long first stint and try to gain track position when his rivals pit, or whether he is on the same strategy as his rivals close to him on the grid.

Felipe Massa starts in 11th position in his Sauber and after finishing tenth and 11th in the last two Grand Prix, will be looking to haul the Sauber Petronas into the points.

Vitantonio Liuzzi drove an aggressive and rather ragged lap in the second Red Bull Cosworth and starts his Monaco Grand Prix from 12th position ahead of Patrick Freisacher in the Minardi.

Freisacher has performed well all weekend long in his PS05 and thanks to good driving and some luck compared to his rivals who have received penalties, starts a very fine 13th ahead of team-mate Christijan Albers.

Tiago Monteiro extended his advantage over Narain Karthikeyan in the Jordan Toyota battle and starts 15th ahead of his Indian team-mate while Ralf Schumacher and Juan Pablo Montoya start at the back of the field after their respective problems on Saturday.

The Monaco Grand Prix begins at 14.00 CET with Kimi Raikkonen and Fernando Alonso all set to battle it out around the streets of Monte Carlo.
 

Μηνύματα
1.896
Reaction score
457
δεν έσκασε ο Κίμι...οι άλλοι έσκασαν που τον είδαν να χάνεταιιιιιι.....:p :)
είναι τρελόοοςςςς ο Φινλανδόοοοοοςςςς....;)
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
O Raikonen ήταν άψογος.
Απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι φτιαγμένος για πρωταθλητής.
Πολύ καλή οδήγηση, στρωτή (απαραίτητο στοιχείο για τους στενούς και επικίνδυνους δρόμους του Monaco) και κυρίως με γρήγορο αλλά σταθερό γυρολόγιο........

Είχα δίκιο για τον Webber που αν δεν έκανε την κακή εκκίνηση θα ήταν 2ος λογικά..........

Έκπληξη, ευχάριστη, ο Heidfeld που κάθε αγώνας που περνά μας δείχνει ότι έχει ταιριάξει στο κόκπιτ της Williams (μέχρι βέβαια να θυμηθεί ο sir Williams να τον διώξει......)

Αυτός που έφαγε μεγάλη ήττα ήταν βέβαια ο Alonso που ντροπιάστηκε 3 φορές στο ίδιο σημείο δείχνοντας ότι ναι μεν είναι πολύ καλός, αλλά θέλει ακόμα να πήξει το μυαλό του (και να μάθει βέβαια να "κλείνει" πιο επιτυχημένα τις "πόρτες"....) :roll:
Όπως επίσης να μάθει να χάνει και να κόβει όταν κάνει κομπίνες στα εσάκια γιατί του χαλούν την καλή του (γενικά) εικόνα........... :wink:

Τα περίεργα του αγώνα?
Η off-road οδήγηση του Trulli :twisted: αλλά και η "φρένα-φρένα-φρένααααα.....γαμώτ,γαμώτ΄γαμώτ........." οδήγηση του Massa που το μόνο που κατάφερε ήταν να πάρει μαζί του και τον έτερο οδηγό της Sauber Villeneuve.........

 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
Δείτε την φωτογραφία από πάνω..........

Ο Heidfeld είναι στο 2ο σκαλοπάτι και ο Webber που είναι στο χαμηλότερο του "ρίχνει" 1 κεφάλι........ :lol:



Αααα...............
Προσοχή.
Ο επόμενος αγώνας είναι την ΕΠΟΜΕΝΗ Κυριακή 29/05
Είναι το Ευρωπαικό GP στο NURBURGRING..............

Για να δούμε!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
Βαθμολογία Πρωταθλήματος Οδηγών

1 F. Alonso Renault 49
2 K. Räikkönen McLaren 27
3 J. Trulli Toyota 26
4 M. Webber Williams 18
5 N. Heidfeld Williams 17
= R. Schumacher Toyota 17
7 G. Fisichella Renault 14
= JP. Montoya McLaren 14
9 M. Schumacher Ferrari 12
10 D. Coulthard Red Bull 10
11 R. Barrichello Ferrari 9
12 A. Wurz McLaren 6
13 J. Villeneuve Sauber 5
14 P. de la Rosa McLaren 4
15 C. Klien Red Bull 3
16 F. Massa Sauber 2
17 V. Liuzzi Red Bull 1
- J. Button BAR 0
- T. Sato BAR 0
- N. Karthikeyan Jordan 0
- T. Monteiro Jordan 0
- C. Albers Minardi 0
- P. Friesacher Minardi 0


Βαθμολογία Πρωταθλήματος Κατασκευαστών


1 Renault 63
2 McLaren 51
3 Toyota 43
4 Williams 35
5 Ferrari 21
6 Red Bull 14
7 Sauber 7
- BAR 0
- Jordan 0
- Minardi 0
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Από την αρχή του φετινού πρωταθλήματος, προσπαθώ να δώσω λογική εξήγηση για όλα αυτά τα περίεργα που συμβαίνουν, τα οποία ενώ ουσιαστικά δεν κραρτούν ψηλά το ενδιαφέρον του κόσμου (οι μεγάλοι πρέπει πάντα να κερδίζουν και οι μικροί να χάνουν...), δίνουν με έναν απλοϊκό τρόπο περισσότερα έσοδα από παλαιότερα στα αφεντικά της f1....

- Το παρακάτω άρθρο με εκφράζει απόλυτα αν και θα μπορούσα να πω μερικά περίεργα ακόμη....
Διαβάστε το (είναι από το flash):

Η δεύτερη συνεχόμενη και -πάλι- δια περιπάτου νίκη του Ραϊκόνεν στο Γκραν Πρι του Μονακό και ο σαρωτικός τρόπος που κινήθηκε αυτός και το αυτοκίνητό του στον αγώνα, μας κάνουν να βλέπουμε από τώρα τον πρωταθλητή του 2005, αν κάτι δεν αλλάξει. Διότι αυτές οι ξαφνικές και ανατρεπτικές αλλαγές του σκηνικού -Είναι πολλά τα λεφτά Αρη- (ποιός μίλησε;) των 6 πρώτων αγώνων, μας έχουν τόσο πολύ μπερδέψει. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε -Είναι πολλά τα λεφτά Αρη- (μα ποιός μιλάει;) πώς μπορεί να γίνονται όλα αυτά.



Nick Heidfeld
Ας δούμε από που και πώς ξεκινήσαμε και πού και πώς είμαστε σήμερα, μετά το Μονακό και την ξαφνική επέλαση της ΜcLaren και των Χαϊντφελντ-Βέμπερ με τις Williams-BMW, που κατάργησαν τη θεωρία ότι δεν γίνονται προσπεράσματα στο Μονακό και έστειλαν τον Αλόνσο στην 4η θέση, και επειδή είχαν φθαρεί τα πίσω του λάστιχα, αν και όλοι έτρεχαν με Michelin. Το πρωτάθλημα του 2005 άρχισε, λοιπόν, με τη Renault να σαρώνει τα πάντα και μάλιστα με τον έναν οδηγό της, ενώ ο άλλος, πέρα από τη μία ξαφνική του νίκη, είναι χαμένος! Και στο Μονακό μάλλον... τιμωρήθηκε προκαταβολικά!

Ξαφνικά όμως, στον Αγιο Μαρίνο, έρχεται πάλι από το πουθενά, μια ΜcLaren, διαγράφει τις τρεις νίκες της Renault και αρχίζει αυτή να σαρώνει, πάλι με τον έναν οδηγό, μια και ο άλλος είναι τραυματισμένος. Εγκαταλείπει όμως νωρίς ο Ραϊκόνεν και έτσι, ο ένας της Renault, βρίσκεται πάλι νικητής! Πάλι ξαφνικά, μία Ferrari, χαμένη αναπάντεχα όλο αυτό το διάστημα, πάλι με τον γνωστό έναν οδηγό, ξαφνικά στην ιταλική πίστα, έκανε τη ζωή δύσκολη στον οδηγό-οδοστρωτήρα της Renault Αλόνσο, χωρίς όμως να μπορέσει να τον κερδίσει.


Εκκίνηση
Το ίδιο ξαφνικά, η Τοyοta έχει αναγεννηθεί, φυσικά μόνο με τον Τρούλι, λες και είναι το μεγάλο αστέρι και ο Ράλφ κάποιος μαθητευόμενος! Και τα ξαφνιάσματα συνεχίζονται με τη McLaren και τον ένα οδηγό, ο οποίος οριστικοποιείται μπροστά από τη Renault 1-2'' στο γύρο! Και στην Ισπανία και στο Μονακό. Έτσι ξαφνικά, για να μη στενοχωρήσουμε και τον Αντώνη Ρέμο, η Ferrari έχει πάψει να υπάρχει, σε σημείο που, ακόμη και ο χαλαρός Κούλθαρντ με το playmobil της Red Bull να είναι με άνεση μπροστά του!

Η ομάδα που απειλούσε πριν λίγους μήνες τη Ferrari, η BAR-Honda έχει, πάλι ξαφνικά, χαθεί στα Τάρταρα και για σιγουριά, τη στέλνουν και λίγο πιο βαθειά, με έναν αποκλεισμό για κάτι που δεν παραβιάζει μόνο αυτή. Τιμωρούν τον Μπαρικέλο επειδή πέρασε με 5-10 χλμ/ω πιο γρήορα από πίτ, αλλά δεν τιμωρούν τον Αλόνσο που δύο φορές έκοψε δρόμο, ούτε τον Σούμι που πέρασε τη γραμμή στην έξοδο των πιτ, ενώ το έχουν κάνει με άλλους οδηγούς!

Ε, όχι! Δεν εξηγούνται αυτά παρά μόνο με τους νόμους της μεταφυσικής! Και δος του να λένε οι ειδικοί σε όλο τον κόσμο ότι φταίνε τα λάστιχα της Bridgestone που δεν πάει φέτος καλά η Ferrari, διότι τάχα μου το λάστιχο δεν έχει προσαρμοστεί στα νέα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και το αντίθετο. Μέχρι και τον παλιό team manager της εποχής του Λάουντα, τον Φοργκιέρι, ξέθαψαν από το πουθενά για να το βεβαιώσει. Καλά, και τα 2'' του Ραϊκόνεν στο γύρο, σε μια Renault που ήδη σάρωνε από που βγήκαν; Tα περίεργα όμως συνεχίζονται, με τη Renault να καλεί, στο Μονακό, ταυτόχρονα στα πίτ και τους δύο... οδηγούς της για αλλαγή ελαστικών!


Fernando Alonso
Η μήπως για να βγάλει από το παιχνίδι τον Φιζικέλα, ο οποίος περίμενε σαν χαζός να έρθει η σειρά του! Ομως, είναι πολλά τα λεφτά Αρη για να βγει από το αυτοκίνητο και να πάει για καφέ. Ασε που τέτοιες κινήσεις θέλουν τσαγανό που δεν φαίνεται να το έχουν τα παληκάρια της F1. Τέτοια λάθη δεν γίνονται, ότι και να πουν οι εμπλεκόμενοι, αφήστε που είναι και γνωστή η συμπάθεια του επικεφαλής Μπριατόρε προς τον Αλόνσο. Έχει, κυριολεκτικά, επενδύσει πολλά σ' αυτόν και πρέπει ο Ισπανός να φθάσει ψηλά άμεσα. Τα ανεξήγητα όμως συνεχίζονται. Εκεί που ο κύριος Ραϊκόνεν γυρίζει ανενόχλητος στο Μονακό (εννοείται πως ο Μοντόγια δεν υπάρχει!), κάποιο αυτοκίνητο που έχει μεγάλο πρόβλημα με τα λάστιχα της Βridgestone, που δεν μπορεί, που δεν συνεργάζονται λάστιχο-αυτοκίνητο, που δεν έτσι και που δεν αλλιώς, ξαφνικά λοιπόν παίρνει τον ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΓΥΡΟ από τον οδηγό της McLaren!


Michael Schumacher
Ούτε ο Μοντόγια τον έκανε, ούτε ο Αλόνσο, ούτε ο Χάϊντφελντ, ούτε ο Τρούλι, ούτε κανείς άλλος από τους... αναγεννημένους του 2005. Το έκανε ο οδηγός με το αυτοκίνητο που μέχρι τώρα είχε πατώσει, αυτός που το αυτοκίνητό του δεν πήγαινε καλά επί 6 αγώνες, αυτός που δεν μπορούσε να περάσει το playmobil, διότι έχει το αυτοκίνητό του από την αρχή του πρωταθλήματος πρόβλημα με τα... λάστιχα! Έτσι, ξαφνικά, κάπου στη μέση του 6ου αγώνα, όλα τα προβλήματα εξαλείφθηκαν και ο Σουμάχερ πέτυχε ταχύτερο γύρο! Αλλά το αυτοκίνητο το καημένο δεν μπορούσε να πάει άλλο. Ήταν στεναχωρημένο με τα λάστιχα, τις προάλλες είχε και μαύρη μουσούδα για το θάνατο του Πάπα, τώρα πενθούσε για τον Ρενιέ!

Μήπως λοιπόν πρέπει κάποιος να μας εξηγήσει -Είναι πολλά τα λεφτά Αρη- (μα ποιός φωνάζει, επιτέλους) τι γίνεται εδώ; Εγώ δεν τα καταλαβαίνω αυτά και -σόρρυ Παντελή- δεν είμαι... Καψής! Σκέφτομαι δε τώρα στη Γερμανία τι θα γίνει; Θα λυθούν τα προβληματα της Bridgestone και θα κερίσει το Ίνδαλμα, θα κερδίσει πάλι ο Φινλανδός επειδή οδηγεί Mercedes, η ο Χάιντφελντ που είναι Γερμανός με ΒΜW ή Toyota που και Γερμανό οδηγό έχει και στη Γερμανία φτιάχνεται; Μεγάλη σπαζοκεφαλιά Αρη!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
Έλα ντε Νίκο!!!!
Όλα είναι θέμα συμφωνιών κάτω απ' το τραπέζι και πολύυυυυ μακρυά από τις κάμερες!!!
 

Μηνύματα
1.509
Reaction score
188
κορυφαιος ο ραικονεν παντα πιστευα σε αυτον εχει τη στοφα του πρωταθλητη!καλα ο σουμι καλυτερα ας το σταματησει το αθλημα.ειμαι σιγουρος οτι του κακοφαινεται τρελα τωρα που ειναι στην αφανεια!ειδες σουμι τι ωραια που ειναι να εχουν και οι αλλοι καλα μονοθεσια??

φοβερες οι προσπερασεις των weber και ειδικα του heidfild!!!
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Επιτρέψτε μου να εξακολουθώ να πιστεύω ότι ο μόνος από όλους εκεί μέσα που έχει στόφα πρωταθλητή είναι ο Μιχάλης....

Το άτομο αυτό έχει ένα κάρο άσχημα επάνω του αλλά μερικά πράγματα δεν αλλάζουν εύκολα. Δεν ξέρω αν θυμάστε τι έκανε ο εν λόγω τύπος όταν ήταν στην ηλικία του Kimi, του Alonso ή του Montoya... Κατά κάποιον τρόπο, καλό παιδί και πρωταθμητισμός f1 δεν πάνε μαζί. Όταν ο shumi ήταν στην ηλικία τους και δεν μπορούσε να κάνει προσπέραση, απλά περνούσε από πάνω τους, προκαλούσε ατύχημα και πλακωνόταν και στο ξύλο. Εκείνα τα χρόνια λείπουν από την f1...

Η τσαμπουκάτη κίνηση στον τελευταία γύρο του προχθεσινού αγώνα, μια κίνηση που προκάλεσε τα άσχημα σχόλια τόσο του ralf όσο και του barrichelo, δεν θα μπορούσε να έχει γίνει από κανέναν άλλον παρά τον shumi. Ποιός άλλος βρε παιδιά θα έθετε σε κίνδυνο την ζωή του αδερφού του?...

Δυστυχώς όσο καλός οδηγός και να είναι ο kimi τέτοιο χαρακτήρα, τόσο κωλόπαιδο, δεν είναι. Εκείνα τα χρόνια λείπουν από την f1, εκείνοι οι οδηγοί που δεν σκεφτόντουσαν τα ξενοδοχεία του monaco όπως ο coulthard αλλά πως θα βγούνε πρώτοι και αν δεν βγούνε αυτοί, πως θα χάσουν όλοι οι υπόλοιποι...

Ας μην μιλάμε πλέον λοιπόν για στόφα πρωταθλητή. Αυτό μας τελείωσε και θα εξαφανιστεί εντελώς με την αποχώρηση του Μιχάλη από το άθλημα εκτός κι αν αλλάξουν τραγικά κάποια πράγματα.

Σε αυτό βέβαια δεν φταίνε αποκλειστικα οι οδηγοί. Κυρίως φταίνε οι ομάδες, οι οδηγίες και κοινώς ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΡΗ....
 

Μηνύματα
1.509
Reaction score
188
για φετος ομως δεν εχει κοκο για τον σουμι

και μια δηλωση για μενα που λειει ψεματα

Ήξερα πάντοτε ότι κάποια στιγμή η κυριαρχία μας θα σταματήσει. Ειδικά μετά την πολύ πετυχημένη περσινή χρονιά αισθανόμουν ότι τα πράγματα θα δυσκολέψουν για μας. Ποτέ δεν πίστεψα ότι είμαι ανίκητος οπότε τώρα δεν έχω πρόβλημα με τον εαυτό μου όπως ίσως κάποιοι να φαντάζονται…
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
Nίκο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!

Μην ξεχνάμε ότι πάντα ο Μιχαλάκης λέει την τελευταία κουβέντα!!
Και ακόμα δεν την έχει πει.............

Αλλάξανε τα δοκιμαστικά ΠΑΛΙ....
Το μάθατε?
Τώρα τα πράγματα θα έχουν ως εξής..............


Καταργούν το Qualifying της Κυριακής.
Θα κάνουν (όπως και πριν) 1 γύρο το Σάββατο και ο χρόνος του ενός και μοναδικού γύρου θα δίνει την σειρά κατάταξης & εκίνησης του αγώνα της Κυριακής.
Η σειρά με την οποία θα κατεβαίνουν στην πίστα είναι η ανάποδη από αυτήν που τερμάτισαν τα μονοθέσια στον τελευταίο αγώνα.
Με άλλα λόγια, το Σάββατο 28/05 στο Nurburgring πρώτος θα ξεκινήσει ο SATO με την BAR HONDA και τα δοκιμαστικά θα κλείσει ο RAIKONEN (αφού νίκησε στο MONACO)
Για τις αλλαγές συμφώνησαν και οι 10 ομάδες σε συμβούλιο που έγινε στο Μονακό στο τέλος του αγώνα και η απόφαση επικυρώθηκε από την FIA World Motorsport Council την Δευτέρα...........


Για να δούμε τι θα γίνει τώρα........ :roll:
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.217
Reaction score
3.896
Γιάννη κάτι μου λέει πως στην Γερμανία θα είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα...

Κατ' αρχάς δεν ξέρω αν έχετε προσέξει ότι στα δεύτερα sessions των δοκιμαστικών, εκεί που τα αυτοκίνητα έχουν και καύσιμο, η ferrari τα πάει καλύτερα...
Είναι σαν να προσαρμόζουν λοιπόν όλο το σύστημα κατατακτήριων δοκιμών στα μέτρα τους. :wink:

Για να δούμε...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
Νίκο βλέπω την Ferrari του Μιχαλάκη με λίγα καύσιμα (ενώ του Rubens με αρκετά) για να μπει πρώτος και να κάνει 10 αεράτους γύρους και να ολοκληρώνει τον αγώνα με 3 πιτ-στοπ!

Για να δούμε!!! :roll:
 

Μηνύματα
804
Reaction score
1
Re: GP F1 Europe Nurburgring

Συμφωνώ Γιάννη το αξύριστο παιδί με τα γυαλιά (βλ. R.Brown) θα σκεφτεί σίγουρα κάτι...

Για να θυμηθούμε λίγο και την ιστορία σύμφωνα και με τα όσα γράφει το sportime.gr...

Τέσσερις φορές έχει αναδειχτεί νικητής στο Νίρμπουργκρινγκ ο Μίχαελ Σουμάχερ και έχει φυσικά τις περισσότερες από κάθε άλλον σε μια πίστα που χαρακτηρίζεται ως μια από τις πιο δύσκολες του πρωταθλήματος. Τζάκι Στιούαρτ και Χουάν Μανουέλ Φάντζιο έχουν από τρεις.

2004 Michael Schumacher Ferrari
2003 Ralf Schumacher Williams-BMW
2001 Michael Schumacher Ferrari
2000 Michael Schumacher Ferrari
1999 Johnny Herbert Stewart
1998 Mika Hakkinen McLaren
1997 Jacques Villeneuve Williams
1996 Jacques Villeneuve Williams
1995 Michael Schumacher Benetton
1985 Michele Alboreto Ferrari
1984 Alain Prost McLaren
1976 James Hunt McLaren
1975 Carlos Reutemann Brabham
1974 Clay Regazzoni Ferrari
1973 Jackie Stewart Tyrrell
1972 Jacky Ickx Ferrari
1971 Jackie Stewart Tyrrell
1969 Jacky Ickx Brabham
1968 Jackie Stewart Mecanique
1967 Denny Hulme Brabham
1966 Jack Brabham Brabham
1965 Jim Clark Lotus
1964 John Surtees Ferrari
1963 John Surtees Ferrari
1962 Graham Hill British Racing Motors
1961 Stirling Moss Lotus
1958 Tony Brooks Vanwall
1957 Juan Manuel Fangio Maserati
1956 Juan Manuel Fangio Ferrari
1954 Juan Manuel Fangio Mercedes Benz
1953 Nino Farina Ferrari
1952 Alberto Ascari Ferrari
1951 Alberto Ascari Ferrari
ΥΓ το 1995 το είχε πάρει ο νεαρός τότε Μιχαλάκης με Benetton...
2005 - 1995... δέκα χρόνια κλείνουμε... :roll: :roll: βρε λες??... :lol: :wink:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
Γιάννη θυμάσαι τι σου είχα πει για την Renault μετά την Ισπανία??? :roll: :wink:
(αα....περιμένω πμ....Ξέρεις με τι!!! :roll: :wink: )



Τώρα τι θα παίξει αύριο κανείς δεν το ξέρει..............



F1racing.net said:


Heidfeld snatches maiden pole

Nick Heidfeld snatched his first ever F1 pole position today from the jaws of Kimi Raikkonen and Mark Webber in the final moments of qualifying for the European Grand Prix. Having finished second in the Monaco Grand Prix Heidfeld was the penultimate qualifier in today's session but clocked a perfect lap in 1m30.081s.

Jarno Trulli set the pace for much of the session until the final three cars when Mark Webber pulled out a stunning lap to move a massive third of a second ahead of the Toyota. Webber's team mate was next and Heidfeld was even faster screaming over the line a further 0.287 ahead of the Australian.

Monaco winner Kimi Raikkonen was the last driver to qualify with the two BMW Williams cars setting a high bar. The Finn could not manage the magical pace of Nick Heidfeld but slipped his McLaren Mercedes in between the two Williams cars to qualify second. The good news for McLaren is that both its drivers are comfortably ahead of both Renaults.

There was more woe down at Ferrari. Michael Schumacher pushed hard on his qualifying lap using every inch of the track until half way around he ran wide and then never hooked the car up for the remaining corners. The reigning champion will start the race from tenth, 0.3s behind team mate Barrichello is seventh.

A lack lustre qualifying for Renault as championship leader Fernando Alonso had to make do with sixth position and team mate Fisichella was even further down the order in ninth. There is speculation however that the two Renaults may be carrying a bit more fuel than its rivals.

After a five-week lay off the BAR Hondas were back in action and forced to run first in the session. Sato ran wide in the final sector and qualified sixteenth while Button ended the day thirteenth.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
50
Γιάννη θυμάσαι τι σου είχα πει για την Renault μετά την Ισπανία??? :roll: :wink:
(αα....περιμένω πμ....Ξέρεις με τι!!! :roll: :wink: )



Τώρα τι θα παίξει αύριο κανείς δεν το ξέρει..............



F1racing.net said:


Heidfeld snatches maiden pole

Nick Heidfeld snatched his first ever F1 pole position today from the jaws of Kimi Raikkonen and Mark Webber in the final moments of qualifying for the European Grand Prix. Having finished second in the Monaco Grand Prix Heidfeld was the penultimate qualifier in today's session but clocked a perfect lap in 1m30.081s.

Jarno Trulli set the pace for much of the session until the final three cars when Mark Webber pulled out a stunning lap to move a massive third of a second ahead of the Toyota. Webber's team mate was next and Heidfeld was even faster screaming over the line a further 0.287 ahead of the Australian.

Monaco winner Kimi Raikkonen was the last driver to qualify with the two BMW Williams cars setting a high bar. The Finn could not manage the magical pace of Nick Heidfeld but slipped his McLaren Mercedes in between the two Williams cars to qualify second. The good news for McLaren is that both its drivers are comfortably ahead of both Renaults.

There was more woe down at Ferrari. Michael Schumacher pushed hard on his qualifying lap using every inch of the track until half way around he ran wide and then never hooked the car up for the remaining corners. The reigning champion will start the race from tenth, 0.3s behind team mate Barrichello is seventh.

A lack lustre qualifying for Renault as championship leader Fernando Alonso had to make do with sixth position and team mate Fisichella was even further down the order in ninth. There is speculation however that the two Renaults may be carrying a bit more fuel than its rivals.

After a five-week lay off the BAR Hondas were back in action and forced to run first in the session. Sato ran wide in the final sector and qualified sixteenth while Button ended the day thirteenth.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.061
Μηνύματα
3.039.597
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top