- Μηνύματα
- 49.289
- Reaction score
- 104.339
Η C-Class –αν όχι από την αρχή ύπαρξής στην αγορά, πάντως σίγουρα έπειτα από λίγα χρόνια ένταξής της σε αυτή– αντιμετωπιζόταν από τα στελέχη της Mercedes-Benz ως μια «μικρογραφία» της εκάστοτε S-Class.
Περίπου 21 χρόνια έπειτα από την δημιουργία της πρώτης «γενιάς», η καινούργια C-Class έχει λίγα κοινά στοιχεία με εκείνη, όμως το ζητούμενο από αυτή παραμένει ίδιο: να πρωταγωνιστεί σε μια κατηγορία όπου ο εμπορικός ανταγωνισμός είναι εντονότερος από ποτέ (και, κυρίως, εγχώριος, δηλαδή Γερμανικός).
Η νέα C-Class διακρίνεται από τον σχεδιασμό της –όπου η προσπάθεια να μοιάζει όσο το δυνατόν στη «μεγάλη αδερφή» της (S-Class) είναι εμφανέστατη και σκόπιμη– και από την υιοθέτηση πολλών συστημάτων παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης, κάποια από τα οποία εφαρμόζονται για πρώτη στην κατηγορία.
Η τέταρτη «γενιά» της θα κατασκευάζεται σε τέσσερα μέρη του κόσμου. Στη Γερμανία (Βρέμη), στη Νότια Αφρική (South London), στις ΗΠΑ (Αλαμπάμα), και φυσικά στην Κίνα (Πεκίνο). Αυτό δείχνει την πρόθεση των ανθρώπων της Mercedes-Benz να δημιουργήσουν ένα όχημα το οποίο να αναδεικνύει και να προωθεί τις αξίες της εταιρείας, σε υποψήφιους πελάτες από διαφορετικές ηπείρους, με διαφορετική κουλτούρα μεταξύ τους αλλά με μια κοινή επιθυμία: να αποκτήσουν σχετικώς προσιτά ένα πολυτελές, ασφαλέστατο όχημα με ιδιαίτερο κύρος.
Η νέα C-Class είναι κατά 9,5 cm πιο μακριά σε μήκος, κατά 4,0 cm πιο πλατιά από το μοντέλο που αντικαθιστά ενώ και το μεταξόνιό της είναι κατά 8,0 cm πιο μακρύ, συγκριτικά (πλέον, φτάνει τα 2.840 mm). Το τελευταίο στοιχείο σημαίνει αύξηση του εσωτερικού ωφέλιμου χώρου για τους επιβάτες –όπως διαπιστώσαμε– αλλά και τις αποσκευές τους (το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 480 lt). Είναι το πρώτο μοντέλο το οποίο βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα που ονομάζεται «MRA» («Mercedes Rear-wheel drive Architecture») και η οποία θα χρησιμοποιηθεί εφεξής σε όλα τα πισωκίνητα καθώς και στα SUV οχήματά της.
Παρότι το καινούργιο μοντέλο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, το βάρος του είναι μικρότερο και η διαφορά φτάνει ως και τα 100 kg σε κάποιες εκδόσεις, σε σχέση με πριν. Αυτό επετεύχθη χάρη στην εκτενέστερη χρήση αλουμινίου σε πολλά τμήματα του πλαισίου και του αμαξώματος. Σύμφωνα με την εταιρεία, το 48% του αυτών αποτελούνται από το συγκεκριμένο υλικό, κάνοντας της C-Class το ελαφρύτερο μοντέλο της κατηγορίας. Επίσης, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη μείωση του βάρους σε κάθε τομέα του οχήματος, με την επιλογή ελαφρύτερων αλλά ποιοτικότερων υλικών για το εσωτερικό.
Η νέα C-Class έχει νέα ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων εμπρός, για την όσο το δυνατόν καλύτερη οδική συμπεριφορά ενώ για πρώτη φορά στην ως τώρα ιστορία της –αλλά και για όχημα της συγκεκριμένης κατηγορίας– εφοδιάζεται και με την αερανάρτηση «Airmatic» (συνδυασμός μοχλικής διάταξης με πνευματικά στοιχεία), σε κάποιες εκδόσεις της. Η νέα ηλεκτρική υποβοήθηση συμβάλλει στην αμεσότερη αντίδραση του τιμονιού στις εντολές του οδηγού, στην καλύτερη πληροφόρησή του για τον δρόμο αλλά και στη λειτουργία του συστήματος «Steering Assist» που υποβοηθά τον οδηγό να διατηρεί την πορεία του, αν αποσπαστεί η προσοχή του από τον δρόμο.
Ένα από τα καίρια στοιχεία του καινούργιου μοντέλου της Mercedes-Benz είναι το γεγονός ότι αποτελεί μια κινητή πλατφόρμα ηλεκτρονικών εφαρμογών που σκοπό έχουν την μεγιστοποίηση της ασφαλούς και άνετης μετακίνησης των επιβατών.
Όλα αυτά εντάσσονται στο ολοκληρωμένο σύστημα που η Mercedes-Benz ονομάζει «Intelligent Drive» και περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων όπως τα: «Attention Assist», «Collision Prevention Assist» (που λειτουργεί σε ταχύτητα από 7 km/h ως και 200 km/h), «Distronic Plus», «Active Parking Assist», «360 Camera», κ.λπ.
Αξιοσημείωτα στην καινούργια C-Class είναι επίσης, ο χαμηλός για την κατηγορία αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0.24) ο οποίος επιτυγχάνεται χάρη και στα κινούμενα μέρη στην γρίλια (τα οποία κλείνουν όταν ο κινητήρας δεν χρειάζεται να ψυχθεί πολύ), και στο ιδιότυπο (και προσδιοριστικό του οχήματος) «touchpad» για τον χειρισμό μέσω αυτού των επιμέρους λειτουργιών του συστήματος «Comand online».
Αρχικά, η νέα C-Class θα διατίθεται με τον 1.6 υπερτροφοδοτούμενο βεζινοκινητήρα των 156 ίππων (C 180), τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο των 184 ίππων (C 200).Αργότερα θα διατεθούν και αυτές με τους πιο ισχυρούς βενζινοκινητήρες. Επίσης, θα διατίθεται και με τους diesel, με μέγιστη απόδοση από 115 ίππους ως 204 ίππους.
Όπως μάθαμε, από το φθινόπωρο θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση με τον υβριδικό κινητήρα που θα αποδίδει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 231 ίππους, θα έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 3,6 lt/100 km και θα εκπέμπει 94 g/km διοξείδιο του άνθρακα. Επίσης, προετοιμάζεται και μια πιο σπορ έκδοση με εξακύλινδρο κινητήρα μέγιστης ισχύος 333 ίππων.
Η πρώτη οδηγική εμπειρία μας από την καινούργια C-Class μάς άφησε με πολύ καλές εντυπώσεις. Οι κινητήρες diesel και βενζίνη που είχαν τα οχήματα που οδηγήσαμε έχουν καλή ροπή από τις χαμηλές σ.α.λ., το επίπεδο θορύβου είναι χαμηλό, η ποιότητα κύλισης κορυφαία για την κατηγορία.
Εντύπωση μας έκανε η γενικότερη οδική συμπεριφορά της C-Class η οποία παραμένει σταθερή στην τροχιά της ακόμα και όταν την πιέζεις, ενώ η άνεση στο ταξίδι είναι τυπική μιας Mercedes-Benz.
http://caranddriver.e-go.gr/article.asp?catid=33050&subid=2&pubid=7335110
Περίπου 21 χρόνια έπειτα από την δημιουργία της πρώτης «γενιάς», η καινούργια C-Class έχει λίγα κοινά στοιχεία με εκείνη, όμως το ζητούμενο από αυτή παραμένει ίδιο: να πρωταγωνιστεί σε μια κατηγορία όπου ο εμπορικός ανταγωνισμός είναι εντονότερος από ποτέ (και, κυρίως, εγχώριος, δηλαδή Γερμανικός).
Η νέα C-Class διακρίνεται από τον σχεδιασμό της –όπου η προσπάθεια να μοιάζει όσο το δυνατόν στη «μεγάλη αδερφή» της (S-Class) είναι εμφανέστατη και σκόπιμη– και από την υιοθέτηση πολλών συστημάτων παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας και άνεσης, κάποια από τα οποία εφαρμόζονται για πρώτη στην κατηγορία.
Η τέταρτη «γενιά» της θα κατασκευάζεται σε τέσσερα μέρη του κόσμου. Στη Γερμανία (Βρέμη), στη Νότια Αφρική (South London), στις ΗΠΑ (Αλαμπάμα), και φυσικά στην Κίνα (Πεκίνο). Αυτό δείχνει την πρόθεση των ανθρώπων της Mercedes-Benz να δημιουργήσουν ένα όχημα το οποίο να αναδεικνύει και να προωθεί τις αξίες της εταιρείας, σε υποψήφιους πελάτες από διαφορετικές ηπείρους, με διαφορετική κουλτούρα μεταξύ τους αλλά με μια κοινή επιθυμία: να αποκτήσουν σχετικώς προσιτά ένα πολυτελές, ασφαλέστατο όχημα με ιδιαίτερο κύρος.
Η νέα C-Class είναι κατά 9,5 cm πιο μακριά σε μήκος, κατά 4,0 cm πιο πλατιά από το μοντέλο που αντικαθιστά ενώ και το μεταξόνιό της είναι κατά 8,0 cm πιο μακρύ, συγκριτικά (πλέον, φτάνει τα 2.840 mm). Το τελευταίο στοιχείο σημαίνει αύξηση του εσωτερικού ωφέλιμου χώρου για τους επιβάτες –όπως διαπιστώσαμε– αλλά και τις αποσκευές τους (το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 480 lt). Είναι το πρώτο μοντέλο το οποίο βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα που ονομάζεται «MRA» («Mercedes Rear-wheel drive Architecture») και η οποία θα χρησιμοποιηθεί εφεξής σε όλα τα πισωκίνητα καθώς και στα SUV οχήματά της.
Παρότι το καινούργιο μοντέλο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, το βάρος του είναι μικρότερο και η διαφορά φτάνει ως και τα 100 kg σε κάποιες εκδόσεις, σε σχέση με πριν. Αυτό επετεύχθη χάρη στην εκτενέστερη χρήση αλουμινίου σε πολλά τμήματα του πλαισίου και του αμαξώματος. Σύμφωνα με την εταιρεία, το 48% του αυτών αποτελούνται από το συγκεκριμένο υλικό, κάνοντας της C-Class το ελαφρύτερο μοντέλο της κατηγορίας. Επίσης, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη μείωση του βάρους σε κάθε τομέα του οχήματος, με την επιλογή ελαφρύτερων αλλά ποιοτικότερων υλικών για το εσωτερικό.
Η νέα C-Class έχει νέα ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων εμπρός, για την όσο το δυνατόν καλύτερη οδική συμπεριφορά ενώ για πρώτη φορά στην ως τώρα ιστορία της –αλλά και για όχημα της συγκεκριμένης κατηγορίας– εφοδιάζεται και με την αερανάρτηση «Airmatic» (συνδυασμός μοχλικής διάταξης με πνευματικά στοιχεία), σε κάποιες εκδόσεις της. Η νέα ηλεκτρική υποβοήθηση συμβάλλει στην αμεσότερη αντίδραση του τιμονιού στις εντολές του οδηγού, στην καλύτερη πληροφόρησή του για τον δρόμο αλλά και στη λειτουργία του συστήματος «Steering Assist» που υποβοηθά τον οδηγό να διατηρεί την πορεία του, αν αποσπαστεί η προσοχή του από τον δρόμο.
Ένα από τα καίρια στοιχεία του καινούργιου μοντέλου της Mercedes-Benz είναι το γεγονός ότι αποτελεί μια κινητή πλατφόρμα ηλεκτρονικών εφαρμογών που σκοπό έχουν την μεγιστοποίηση της ασφαλούς και άνετης μετακίνησης των επιβατών.
Όλα αυτά εντάσσονται στο ολοκληρωμένο σύστημα που η Mercedes-Benz ονομάζει «Intelligent Drive» και περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων όπως τα: «Attention Assist», «Collision Prevention Assist» (που λειτουργεί σε ταχύτητα από 7 km/h ως και 200 km/h), «Distronic Plus», «Active Parking Assist», «360 Camera», κ.λπ.
Αξιοσημείωτα στην καινούργια C-Class είναι επίσης, ο χαμηλός για την κατηγορία αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0.24) ο οποίος επιτυγχάνεται χάρη και στα κινούμενα μέρη στην γρίλια (τα οποία κλείνουν όταν ο κινητήρας δεν χρειάζεται να ψυχθεί πολύ), και στο ιδιότυπο (και προσδιοριστικό του οχήματος) «touchpad» για τον χειρισμό μέσω αυτού των επιμέρους λειτουργιών του συστήματος «Comand online».
Αρχικά, η νέα C-Class θα διατίθεται με τον 1.6 υπερτροφοδοτούμενο βεζινοκινητήρα των 156 ίππων (C 180), τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο των 184 ίππων (C 200).Αργότερα θα διατεθούν και αυτές με τους πιο ισχυρούς βενζινοκινητήρες. Επίσης, θα διατίθεται και με τους diesel, με μέγιστη απόδοση από 115 ίππους ως 204 ίππους.
Όπως μάθαμε, από το φθινόπωρο θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση με τον υβριδικό κινητήρα που θα αποδίδει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 231 ίππους, θα έχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 3,6 lt/100 km και θα εκπέμπει 94 g/km διοξείδιο του άνθρακα. Επίσης, προετοιμάζεται και μια πιο σπορ έκδοση με εξακύλινδρο κινητήρα μέγιστης ισχύος 333 ίππων.
Η πρώτη οδηγική εμπειρία μας από την καινούργια C-Class μάς άφησε με πολύ καλές εντυπώσεις. Οι κινητήρες diesel και βενζίνη που είχαν τα οχήματα που οδηγήσαμε έχουν καλή ροπή από τις χαμηλές σ.α.λ., το επίπεδο θορύβου είναι χαμηλό, η ποιότητα κύλισης κορυφαία για την κατηγορία.
Εντύπωση μας έκανε η γενικότερη οδική συμπεριφορά της C-Class η οποία παραμένει σταθερή στην τροχιά της ακόμα και όταν την πιέζεις, ενώ η άνεση στο ταξίδι είναι τυπική μιας Mercedes-Benz.
http://caranddriver.e-go.gr/article.asp?catid=33050&subid=2&pubid=7335110
