High Definition και κόκκος (film grain)

Μηνύματα
1.155
Reaction score
7
Going with the Grain

O Janusz Kaminski, διευθυντής φωτογραφίας σε πολλές ταινίες του Spielberg και κάτοχος Οσκαρ Φωτογραφίας για τον Σίντλερ και τον Στρατιώτη Ράιαν, εξηγεί, μεταξύ άλλων, γιατί επιλέχθηκε ο τρόπος κινηματογράφησης που εφαρμόστηκε στο Minority Report.

Λέει χαρακτηριστικά:
The look of Minority Report is “gritty, full of texture; we wanted viewers to get close to the story by making them feel that what they're looking at has a little bit of patina and roughness.” It was important to the DP to get grain into the images.
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Εγώ πιστεύω οτι σε πολλές ταινίες ο κόκκος είναι ένας εύκολος τρόπος για να φαίνονται πιο πειστικά τα εφέ. Μα σε όλες τις τελευταίες του ταινίες πια ο Spielberg ήθελε αν δείξει κάτι με τον κόκκο? Από πολεμικές μέχρι επιστημονικής φαντασίας?
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
Εγώ πιστεύω οτι σε πολλές ταινίες ο κόκκος είναι ένας εύκολος τρόπος για να φαίνονται πιο πειστικά τα εφέ. Μα σε όλες τις τελευταίες του ταινίες πια ο Spielberg ήθελε αν δείξει κάτι με τον κόκκο? Από πολεμικές μέχρι επιστημονικής φαντασίας?
Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό...
Γιατί άν δεις τα εφέ σε high definition μερικά είναι πολύ καλά , μερικά όμως σου χαλάνε όλη την ταινία...
 

Μηνύματα
1.155
Reaction score
7
Μα σε όλες τις τελευταίες του ταινίες πια ο Spielberg ήθελε αν δείξει κάτι με τον κόκκο? Από πολεμικές μέχρι επιστημονικής φαντασίας?
Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Το θέμα είναι ότι ο κόκκος είναι επιλογή και όχι ελάττωμα. Και ως επιλογή θα έπρεπε να κριθεί σε άλλο τόπικ σχετικό με κρίσεις/προτάσεις/υποδείξεις προς επίδοξους σκηνοθέτες.
 




Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.054
Reaction score
30.558
Απάντηση: High Definition και κόκκος (film grain)

Νομίζω ότι με τη χρήση των φίλτρων μπορεί να επιτύχει το αποτέλεσμα που θέλει ο κάθε σκηνοθέτης. Ο κόκκος εμένα ποτέ δεν μου άρεσε.
Δείτε το Swordfish που είναι όλο ωχρό προς κίτρινο καθώς και το Black Hawk Down με το σκληρό κοντράστ.
Είναι πεντακάθαρα και ευκρινέστατα κι ας έχουν τα φίλτρα.
Το Seven χωρίς να έχει κόκκο, με τη χρήση φίλτρων πετυχαίνει το επιθυμητό απότέλεσμα, όπου φαίνεται αλλού σαν άχρωμο και αλλού σαν παλιό. Είναι όμως ευκρινές και στα έξτρα του λέει και δείχνει πώς ο David Fincher επέλεγε τα φίλτρα και το αποτέλεσμα που είχαν για να δώσει έναν μελαγχολικό τόνο στα πλάνα του.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.756
Μηνύματα
3.026.773
Members
38.491
Νεότερο μέλος
Δημήτριος Φάβας
Top