Humax iCord ή Lyngbox και γιατί ??

Reaction score
0
Ωραία, να που έφτασα να θέλω χτες, δέκτη !
ο δικός μου πνέει τα λοίσθια και ήρθε η ώρα του .......

η ερώτηση εύλογη, ο λόγος προφανής,

είμαι παντελώς άσχετος απο δορυφορικά, κλειδιά, μοντούλες κ.λ.π κ.λ.π

κι ούτε υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ τουλάχιστον άμεσα (για να μην πω ποτέ)

ο Lyngbox είναι για μένα by far ότι πιο όμορφο έχω δει σε δέκτες και αν δεν κάνω λάθος είναι και αρκετά καλός.
ο Humax απο την άλλη έχει διπλά tuner που δίνουν απεριόριστες δυνατότητες εγγραφής και απ' ότι έχω διαβάσει δύσκολα τον πλησιάζει κάποιος σε ποιότητα εικόνας...

λοιπόν, ποιόν απο τους δυο θα προτείνατε και γιατί ?

υ.γ α, να μην το ξεχάσω, έχω και μια ριμάδα κάρτα της Nova οπότε θα πρέπει όποιος απο τους δυο προκριθεί να μπορεί να την διαβάζει με τον α ή β τρόπο.

lyngbox & humax icord

Reaction score
4.909
Οι δεκτες ειναι της ίδιας συνομοταξίας...αλλά πολύ δύσκολα θα βρεις κάποιον που να ειδε και τους δυο! Τον Lyngbox τον εχω δει και ειχε προβλήματα λογισμικού που όμως μου ειπαν οτι λύθηκαν, ενω για τον Humax εχω ακούσει πολύ καλά λόγια αλλά δεν τον έχω δει. Σε επίπεδο εικόνας θα ειχε πολύ ενδιαφερον η αντιπαραβολή τους γιατι ο Lyngbox είχε πιθανόν την καλύτερη εικόνα που εχω δει σε HD δεκτη, ενω τα ίδια μου εχουν πει αλλοι για τον Humax αλλα ..δεν εχουν δει τον Lyngbox! Εννοείται πως και για τους δυο δεν περιμένεις πατσαρίσματα, ανεπίσημα λογισμικά και τα λοιπά ζητούμενα στην Ελλάδα, θα δεις με επίσημες κάρτες ή το πολυ με καμιά μοντούλα...

Reaction score
4.909
Τωρα θυμήθηκα ότι ο Ζωης εχει δει και τους δύο, αν και οταν ειδε τον Lyngbox δεν ειχε ακόμη κυκλοφορήσει κανονικά και ηταν με πολύ πρώιμο λογισμικό

Reaction score
0
Απάντηση: Humax iCord ή Lyngbox και γιατί ??

σ' ευχαριστώ πολύ Βόρειε !! :615:

Ζώης λαμβάνει ?:201:

Reaction score
0