IVDC : Εκπληκτική ανάρτηση από την FORD

Μηνύματα
7.407
Reaction score
2.585
Re: Απάντηση: IVDC : Εκπληκτική ανάρτηση από την FORD

@messenger σηκώνει πολύ κουβέντα , όπως και πότε γίνεται η εμπλοκή του ABS , ESP , TCS και πόσα άλλα ακρωνύμια που υπάρχουν στην αγορά , όμως όσον αφορά την ενεργητική ανάρτηση , όλοι οι κατασκευαστές είναι πολύ κοντά μεταξύ τους , και διαφοροποιούνται μόνο κατα τον τρόπο οδήγησης του ... Εγώ , ως χαλαρός οδηγός θα πρέπει να πάρω citroen c5 με πνευματικές-ενεργητικές αναρτήσεις , ενώ ο κολλητός ως γκαζάκιας θα πρέπει να πάρει Alfa romeo Junior ( έρχεται το καλοκαίρι ) με manettino που έρχεται στανταρντ με την ενεργητική ανάρτηση
Την ΝΕΑ C5 φαντάζομαι...Πολύ (θα) μου αρέσει....
Ωραίο το Ferrari!
Αλήθεια καμμιά εξέλιξη με το Diesel σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη υπάρχει βρε παιδιά;:mad_2:
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: IVDC : Εκπληκτική ανάρτηση από την FORD

εγώ τα βλέπω τα dieselάτα μέσα στην Θεσσαλονίκη ...
Εννοείται την νέα C5 , αλλά και η παλιά δεν πάει πίσω :)
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Citroen..................
Αθηνα και σαλλονικα ακομα δεν επιτρεπονται αλλα πολλοι τα εχουν.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.856
Reaction score
146.314
Πετρέλαιο ακόμα δεν επιτρέπεται, όχι από τον ΚΟΚ, έτσι κι αλλιώς δεν ήταν ποτέ εντός ΚΟΚ η "απαγόρευση", αλλά προέρχεται από προεδρικό διάταγμα του 1972 αν δε κάνω λάθος στην ημερομηνία (όποιος το θυμάται σίγουρα ας με διορθώσει).

Στην πράξη δεν κυνηγά κανένας τα πετρελαιοκίνητα στις πόλεις. Υπάρχει καταγεγραμμένο ένα περιστατικό που σταμάτησαν ντιζελ ντάτσουν πριν 8 χρόνια στην παραλία γιατί κάπνιζε τόσο πολύ η εξάτμιση που κόντευε να λιποθυμήσει ο κοσμάκης....

Στο ίντερνετ έχω βρεί άλλο ένα περιστατικό που τον τσακώσανε πριν 3,5 χρόνια. Είναι ένα πρόστιμο (μικρό χρηματικό ποσό) και 1 μήνα αφαίρεση της άδειας οδήγησης. Αυτά.

Οι σύγχρονοι πλέον ντιζελοκινητήρες είναι πιο "οικολογικοί" από τους βενζινοκινητήρες, ιδίως όταν συνδυάζονται με φίλτρο μικροσωματιδίων. Τρανή απόδειξη η Γαλλία που έχει τραγικά μικρότερη ρύπανση με το 80% του στόλου των ΙΧ αυτοκινήτων της σε ντίζελ, συγκριτικά με την "καθαρή" από ντίζελ ΙΧ Αθήνα, αυτά είναι τα χάλια μας....

Καλού κακού πάντως, για να μη τραβώ τα βλέμματα, ξήλωσα το ενδεικτικό αυτοκόλλητο σηματάκι που είχε το όχημα για ντίζελ, και φυσικά κυκλοφορώ μέσα στην πόλη, όπως όλα τα υπόλοιπα ντιζελοκίνητα ΙΧ, και βλέπω πάρα πολλά ανάμεσά μας, ιδίως τώρα που το προσέχω, το 90% των μεγάλων SUV-τζιπ είναι ντιζελ, αλλά και πολλά σεντάν και άλλα κυκλοφορούν ντιζελάτα.

Ξέρω ότι αν με τσακώσει κάποιος για το θέμα ντίζελ και πάμε δικαστικά θα κερδίσω, αλλά αυτό το ξέρουν και αυτοί, γι'αυτό δε κυνηγάνε κανένα πλέον. Είναι θέμα ισότητας δικαιωμάτων πολιτών ίδιας χώρας και εθνικότητας κλπ (δε τα ξέρω καλά τα νομικά, μόνο το συμπέρασμα μου έμεινε) και υπάρχουν και ταξιτζήδες, έμποροι, επαγγελματικά, λεωφορεία κλπ κλπ κλπ

Η άδεια δε γράφει ντίζελ απ'όσο μου λένε (γράφει σύγχρονης αντυρυπαντικής τεχνολογίας) και σιγά μην ανοίξει το καπώ κάποιος στο δικό μου όχημα για να πιστοποιήσει ότι είναι ντίζελ! Δεν ανοίγει σε κανέναν και για κανένα λόγο!

Οι αντιπροσωπείες μια χαρά πουλάνε τα ντίζελ σε αθηναίους και σαλονικείς, και τους λένε: ε, μη το κυκλοφορείς μέσα στην πόλη, εντάξει? χαχαχαχαχχα, διότι δεν απαγορεύεται να το αγοράσεις, απαγορεύεται να το κυκλοφορείς μέσα στην πόλη (υποτίθεται)! Δηλώνεις ότι διεύθυνση θες και παίρνεις ντιζελ αυτοκίνητο, έτσι έχουν τα πράγματα. Αν δηλώσεις διεύθυνση κέντρου σου σφραγίζουν την άδεια με σφραγίδα που αναγράφει πως απαγορεύεται να κυκλοφορείς στο κέντρο. Οπότε δηλώνεις διεύθυνση το χωριό σου ή βρίσκεις ένα γνωστό να μη στο "σφραγίσουν" όταν βγεί η άδεια.

Κάποιες μάλιστα αντιπροσωπείες σε κάποια οχήματα προτείνουν ΜΟΝΟ ντίζελ, και φυσικά έχουν δίκιο.

Αν δεις που επιτρέπεται και που απαγορεύεται θα σκάσεις στα γέλια, καθώς επιτρέπεται να το πας στο καράβι για να πας σε νησάκι εκδρομή, αλλά δεν επιτρέπεται να το πας μέχρι το καράβι, τουλάχιστον σε κάποιους δρόμους! Έχει πολύ πλάκα το θέμα. Όλα αυτά είναι για να κάνεις χαβαλέ σε πιθανό δικαστήριο ένα πράγμα...

Για μένα η βενζίνη έχει λήξει, και μικρό αυτοκίνητο (πόλης) να αλλάξω, κι αυτό πετρελαιοκίνητο θα το πάρω, πχ το μικρό KIA.

Στο S-Max ιδίως, το πετρέλαιο είναι ιδιανική λύση, καθώς πρόκειται για οικογενειακό πολυμορφικό, χωρίς κατευθύνσεις για σπορ οδήγηση ή αγώνες κλπ, οπότε η κατανάλωση είναι σημαντικός παράγοντας και στο ντίζελ έρχεται η μισή απ'όσο στη βενζίνη.

Αργότερα, μετά από καμιά 10αριά χρόνια, ίσως να έχουμε σοβαρές επιλογές και σε ηλεκτροκίνητα ή άλλες εναλλακτικές λύσεις, ως τότε ζήτω το ντίζελ.....
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Από νοθεία πώς πάτε εκεί στα Βόρεια; Είναι το νούμερο 1 πρόβλημα στα diesels.
Αν έχεις κολλητό βενζινοπώλη βέβαια αλλάζει. Θα σου φυλάει το δικό σου καύσιμο σε μπιτονάκια! :cool_11::happy_8:
Μια αντλία diesel έχει περί τα 2-3 χιλιάρικα πάντως, αναλόγως την εταιρεία.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Απάντηση: IVDC : Εκπληκτική ανάρτηση από την FORD

costa ear περιμένω σε μερικές μέρες το s-max 2,5 τιτανιουμ με την ivdc ανάρτηση και παραγματικά ούτε και εγώ μπορούσα να βρώ επιπλέον πληροφορίες για την αποτελεσματικότητά της. Τελικά την έβαλα διότι απο golf gti 2.0 turbo που είχα με εξαιρετικό στήσιμο δεν ήξερα πως θα ανταποκρινόταν ένα μεγαλύτερο σε όγκο αυτοκίνητο χωρίς τις αναρτήσεις ivdc.Άσε που η λακούβα στους ελληνικούς δρόμους θέλει μαλακή ανάρτηση για να μην κοπανάει το αυτοκίνητο.Οπότε το δίλημα σπορ ανάρτηση για γκάζι, μαλακή ανάρτηση για την πόλη λύθηκε με αυτόν τον τρόπο.Ενημερωσέ με για την γενικότερη εικόνα του αυτοκινήτου.Εγώ πάντως που το έψαξα πάρα πολύ για οικογενειακό σπορ αυτοκίνητο και αφου το οδήγησα σε αττική οδό θεωρώ πως είναι απίστευτο σε άνεση αίσθηση χώρους ποιότητα κατασκευής και υλικών και φυσικά τιμής.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
0
Απάντηση: IVDC : Εκπληκτική ανάρτηση από την FORD

Εδώ και λίγες μέρες οδηγώ το νέο μου αυτοκίνητο, το Ford S-Max και ανακάλυψα από "πρώτο χέρι" τι σημαίνει στην πράξη IVDC ανάρτηση, καθώς η ενημέρωση για το εν λόγω σύστημα ανάρτησης είναι σχεδόν ανύπαρκτη!

Ας τα πάρουμε από την αρχή.

Η Ford με το S-Max (και στη συνέχεια και στο Mondeo) λάνσαρε ως έξτρα όπσιον (με επιβάρυνση ~950 e) μια νέα ηλεκτρική ανάρτηση με την ονομασία IVDC (Interactive Vehicle Dynamic Control), η οποία δίνει στο χρήστη 3 ρυθμιστικά πλήκτρα στο κεντρικό μέρος της κονσόλας, εμπρός από το νέας εμφάνισης χειρόφρενο, με τις επιλογές (από αριστερά προς τα δεξιά) Comfort, Normal και Sport:
costa ear περιμένω σε μερικές μέρες το s-max 2,5 τιτανιουμ με την ivdc ανάρτηση και παραγματικά ούτε και εγώ μπορούσα να βρώ επιπλέον πληροφορίες για την αποτελεσματικότητά της. Τελικά την έβαλα διότι απο golf gti 2.0 turbo που είχα με εξαιρετικό στήσιμο δεν ήξερα πως θα ανταποκρινόταν ένα μεγαλύτερο σε όγκο αυτοκίνητο χωρίς τις αναρτήσεις ivdc.Άσε που η λακούβα στους ελληνικούς δρόμους θέλει μαλακή ανάρτηση για να μην κοπανάει το αυτοκίνητο.Οπότε το δίλημα σπορ ανάρτηση για γκάζι, μαλακή ανάρτηση για την πόλη λύθηκε με αυτόν τον τρόπο.Ενημερωσέ με για την γενικότερη εικόνα του αυτοκινήτου.Εγώ πάντως που το έψαξα πάρα πολύ για οικογενειακό σπορ αυτοκίνητο και αφου το οδήγησα σε αττική οδό θεωρώ πως είναι απίστευτο σε άνεση αίσθηση χώρους ποιότητα κατασκευής και υλικών και φυσικά τιμής.
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: IVDC : Εκπληκτική ανάρτηση από την FORD

Citroen............
[/quote]

αν παρεις citroen φροντισε να κανεις και κολητηλικια με τα συνεργεια ωστε να εχεις αγορασει μεσα σε 5-6 χρονια και δευτερο για ανταλακτικα.
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Δεν μαρεσει η Citroen σαν μαρκα....Παντα κατωτερη σε ποιοτητα υλικων και γενικα με πολλα προβληματα.....Ωστοσο οταν σου πουλαει 180 αλογα στο C4 με 21.000ε δεν απορω που προσελκυει κοσμο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.877
Μηνύματα
3.066.143
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top