Jabra - Ευχαριστώ.

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Θα ήθελα μέσα από τις σελίδες να ευχαριστήσω την εταιρία Jabra για την άμεση και δωρεάν αποστολή φορτιστή και καλωδίου σύνδεσης με υπολογιστή, που ύστερα από δικό μου λάθος είχαν καεί. Όλα στάλθηκαν από Αγγλία χωρίς απαιτήσεις από μέρους τους μέσα σε 5 ημέρες για το Jabra BT 800.

Ευχαριστώ.

http://www.jabra.com/JabraCMS/NA/EN/MainMenu/Products/WirelessHeadsets/JabraBT800/JabraBT800
 

Μηνύματα
5.116
Reaction score
7
Πολύ χαίρομαι όταν βλέπω τέτοια πόστ...Δεν πρέπει να γκρινιάζουμε μόνο επειδή δεν μας εξυπηρέτησαν.Θα πρέπει και να αναφέρουμε όσους επαγγελματίες είναι άψογοι...Εύγε Mike
 

Μηνύματα
6.141
Reaction score
173
Απάντηση: Jabra - Ευχαριστώ.

Μπραβο και σ'αυτους αλλα και σε σενα
 


Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Jabra - Ευχαριστώ.

1.Θέλω να πω ότι πίστευα ότι το καλώδιο για τον υπολογιστή είναι χαλασμένο και τους ζήτησα καινούργιο.
2. Εξαιτίας υπερτασης του δικτύου κάηκε ή για την ακρίβεια έλειωσε ο φορτιστής.

Και στις δύο ξεχωριστές περιπτώσεις η απάντηση ήταν η ίδια:

We are pleased to advise you that we have the spare part you requested for your Jabra device and we are happy to send it to you free of charge. You should receive it very soon (approximately 5 working days).

Thank you for contacting Jabra Customer Service, Europe

Oscar Giampietro
Customer Support Specialist
Jabra Customer Support EMEA
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.155
Μηνύματα
3.044.150
Members
38.538
Νεότερο μέλος
Evasound
Top