Killzone 2 already using more than 4 Cell SPEs

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Οποτε μεχρι να φτασουν στους 6 συνεπεξεργαστες εχουνε να δουνε πολλα τα ματια μας!!!!
Εδω το αρθρο που με καμαρι μιλανε οτι εφτασαν αισιος τους 4. :111:
http://seek.cc/news/ps3/killzone-2-already-using-more-than-4-cell-spes/

Καλα τοοοοσο δυσκολο ειναι να ρουφηξουν την δυναμη του Cell?
Μαλλον ναι.
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Οποτε μεχρι να φτασουν στους 6 συνεπεξεργαστες εχουνε να δουνε πολλα τα ματια μας!!!!
Εδω το αρθρο που με καμαρι μιλανε οτι εφτασαν αισιος τους 4. :111:
http://seek.cc/news/ps3/killzone-2-already-using-more-than-4-cell-spes/

Καλα τοοοοσο δυσκολο ειναι να ρουφηξουν την δυναμη του Cell?
Μαλλον ναι.
Έχω μερικές απορίες;
1) Τί κατάληξη είναι το cc στο url? :136:
2) Ο Cell απ' όσο ξέρω έχει 7 SPEs (πυρήνες).
3) Για να τους εκμεταλλευθούν όλους δεν πρέπει να γράψουν κώδικα που να λαμβάνει υπόψη το πλήθος όλων των πυρήνων εξαρχής;
4) Ο Kojima δεν είπε ότι το MGS4 εκμεταλλεύεται πλήρως τον CELL? Ίσως όχι με τον πιο efficient τρόπο αλλά πλήρως.
 

Μηνύματα
7.140
Reaction score
4
Έχω μερικές απορίες;
1) Τί κατάληξη είναι το cc στο url?
2) Ο Cell απ' όσο ξέρω έχει 7 SPEs (πυρήνες).
3) Για να τους εκμεταλλευθούν όλους δεν πρέπει να γράψουν κώδικα που να λαμβάνει υπόψη το πλήθος όλων των πυρήνων εξαρχής;
4) Ο Kojima δεν είπε ότι το MGS4 εκμεταλλεύεται πλήρως τον CELL? Ίσως όχι με τον πιο efficient τρόπο αλλά πλήρως.
2) Ο ενας ειναι ρεσερβε για το OS.
3) Δεν ειναι μονο ο κωδικας αλλα πιο πολυ η διαιρεση των διεργασιων σε μικρα αυτοτελη προβληματα. Αυτο ειναι κατι πρωτογνωρο για τους developers και αν σκεφτεις και τις δυσκολιες απο τους περιορισμους σε μνημη και ταχυτητας του BR γινεται ακομη πιο δυσκολο.
4) Προσωπικα δεν πιστευω οτι μετα απο ενα ή δυο χρονια μπορεις να παρεις το 100% ενος επεξεργαστη που δεν εχει ξαναεμφανιστει και ειδικα με αυτην την αρχιτεκτονικη.
Ειναι τεχνικα αδυνατον.
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
2) Ο ενας ειναι ρεσερβε για το OS.
3) Δεν ειναι μονο ο κωδικας αλλα πιο πολυ η διαιρεση των διεργασιων σε μικρα αυτοτελη προβληματα. Αυτο ειναι κατι πρωτογνωρο για τους developers και αν σκεφτεις και τις δυσκολιες απο τους περιορισμους σε μνημη και ταχυτητας του BR γινεται ακομη πιο δυσκολο.
4) Προσωπικα δεν πιστευω οτι μετα απο ενα ή δυο χρονια μπορεις να παρεις το 100% ενος επεξεργαστη που δεν εχει ξαναεμφανιστει και ειδικα με αυτην την αρχιτεκτονικη.
Ειναι τεχνικα αδυνατον.
2) Δεν το ήξερα αυτό. Από multitasking είναι λίγο νούλα το OS αν και με το fw 2.40 αυτό θα αλλάξει.
3) Απλά μου κάνει εντύπωση η μεθοδολογία. Φανταζόμουν ότι θα μοιράζουν εξαρχής κάποια tasks στον κάθε πυρήνα.
4) Σίγουρα είναι αδύνατον, γι 'αυτό και δεν λέω ότι πήραν το 100% όσων μπορεί να δώσει, απλά ότι τον ανάγκασαν να δουλέψει στο όριο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.306
Μηνύματα
3.047.666
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top