Kona electric

Μηνύματα
227
Reaction score
99
Την καλημέρα μου σε όλο το φόρουμ.
Ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινητου, στο autotriti λέει τιμή για το ηλεκτρικο kona το ποιο φθηνο γύρω στα 26000,δηλαδή θα κάνω δόση για τα 26000 η θα κάνω δόση για 33000;
 

Μηνύματα
227
Reaction score
99
Το σκεπτικό είναι ότι ενώ έχω κλείσει το test drive για αγορά ( βενζινη) με 250 τον μήνα γιατί να μην πάρω το ηλεκτρικό με 2000 παραπάνω προκαταβολή και 330 περίπου την διαφορά θα την έδινα ούτως ή άλλως στην βενζίνη.
 

Μηνύματα
12.799
Reaction score
5.453
Η τιμή αυτή είναι με την κρατική επιδότηση,συν την έκπτωση της αντιπροσωπείας.Προφανώς δόση βάζεις στο που θα πρέπει να πληρώσεις.Ειλικρινά όμως,θα αγοράσεις αυτοκίνητο που στα 300 χιλιόμετρα (το μέγιστο) θα χρειάζεται φόρτιση?
 

Μηνύματα
227
Reaction score
99
Είμαι στην Ρόδο οι αποστάσεις το μέγιστο που θα διανυω είναι 200 χιλιόμετρα επίσης έχω αυλή για φόρτιση.
Έτσι όπως έχει πάει η βενζίνη τι να κανω;
Αν η βενζίνη ήταν όπως όταν είχα κλείσει το kona test drive ( βενζινη) πριν την αύξηση δεν θα είχα πρόβλημα όμως τώρα δεν ξέρω ειλικρινά.
 

Μηνύματα
12.799
Reaction score
5.453
Είμαι στην Ρόδο οι αποστάσεις το μέγιστο που θα διανυω είναι 200 χιλιόμετρα επίσης έχω αυλή για φόρτιση.
Έτσι όπως έχει πάει η βενζίνη τι να κανω;
Αν η βενζίνη ήταν όπως όταν είχα κλείσει το kona test drive ( βενζινη) πριν την αύξηση δεν θα είχα πρόβλημα όμως τώρα δεν ξέρω ειλικρινά.
Δεν γνώριζα οτι μένεις σε νησί,αυτό τα αλλάζει όλα. Για τόσο μικρή διαφορά δεν το συζητάμε.
 

Μηνύματα
227
Reaction score
99
Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο μέλος που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο kona electric να μας πει 300 χλμ με ποια ταχύτητα
Μέχρι 100 ..120 για να σου βγάλει αυτήν την αυτονομια;
 

Μηνύματα
663
Reaction score
1.884
Υπόψη ότι πρόσφατα έκανα test drive το kona (στην βενζινοκίνητη έκδοση) και η οδηγική του συμπεριφορά ήταν άθλια. Σου συνιστώ να κοιτάξεις για κάτι άλλο.
 

Μηνύματα
227
Reaction score
99
Υπόψη ότι πρόσφατα έκανα test drive το kona (στην βενζινοκίνητη έκδοση) και η οδηγική του συμπεριφορά ήταν άθλια. Σου συνιστώ να κοιτάξεις για κάτι άλλο.
Όταν λες άθλια!?!?! Δηλαδή γέρνει.. αίσθηση τιμονιού...φρένα. κλισεις...τριξιματα;;;;
Δεν έχει άλλο τόσο φθηνο
Τι ήταν αυτό που δεν σου άρεσε,θέλεις να μου πεις σε παρακαλώ,επισεις ποιο σου άρεσε.
 

Μηνύματα
11.447
Reaction score
13.972
Υπόψη ότι πρόσφατα έκανα test drive το kona (στην βενζινοκίνητη έκδοση) και η οδηγική του συμπεριφορά ήταν άθλια. Σου συνιστώ να κοιτάξεις για κάτι άλλο.
Έχουν τεράστια διαφορά τα 2κινητα από τα 4κινητα , τα δεύτερα έχουν πολλαπλών συνδέσμων πίσω ενώ τα 2 κινητά ημιακαμπτο .
Στο ηλεκτρικό πάλι δεν ξέρω τι παίζει , στο 4κινητο πχ ο ημιακαμπτος απλά δεν χωράει μαζί με διαφορικό και ημιαξόνια.

Στο ζουμί της υπόθεσης η οδικη συμπεριφορά σε πολλές περιπτώσεις είναι ένα αδιάφορο χαρακτηριστικό , για οδηγούς που δεν ψάχνονται και δεν έχουν περίεργα δρομολόγια ότι και να πάρουν είναι ασφαλεστατο
 


Μηνύματα
663
Reaction score
1.884
Δεν έχει άλλο τόσο φθηνο
Τι ήταν αυτό που δεν σου άρεσε,θέλεις να μου πεις σε παρακαλώ,επισεις ποιο σου άρεσε.
Η αίσθηση του αυτοκινήτου σε στροφές/μεγάλες ταχύτητες δεν άρεσε και επίσης η συμπεριφορά σε λακούβες ήταν απαράδεκτη. Τελικά καταλήξαμε σε μικρό επιβατικό.

Έχε υπόψη σου ότι το kona έρχεται κατευθείαν από κορέα ενώ τα υπόλοιπα της hyundai φτιάχνονται ευρώπη (ότι σημασία μπορεί να έχει αυτό).
 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
4.090
Την καλημέρα μου σε όλο το φόρουμ.
Ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την επιδότηση ηλεκτρικού αυτοκινητου, στο autotriti λέει τιμή για το ηλεκτρικο kona το ποιο φθηνο γύρω στα 26000,δηλαδή θα κάνω δόση για τα 26000 η θα κάνω δόση για 33000;
Γιατί δεν πέρνεις το 1000άρι Kona με 18.700 ευρώ (δηλαδή 8.000 ευρώ φτηνότερο, με την προυπόθεση να πάρεις την κρατική επιδότηση γιατί δεν νομίζω να έχει πάρει κανένας την επιδότηση προς το παρόν). Η κατανάλωση του ηλεκτρικού είναι 15KWh/100Km δηλαδή με μια μέση τιμή 22 λεπτα/KWh θέλεις 3,5 ευρώ/100Km (με την προυπόθεση να το φορτίζεις αποκλειστικά στο σπίτι). Αντίθετως το βενζινοκίνητο θέλει 5lit/100 δηλαδή 13 ευρώ: ήτοι 9,5 ευρώ/100Km περισσότερο. Αν κάνεις 6000Km ετησίως στο νησί (δεν ξέρω μπορεί να κάνεις και λιγότερα) η ετήσια διαφορά είναι 570 ευρώ. Ουσιαστικά για να κάνεις απόσβεση των 8000 ευρώ στην διαφορά τιμης θες 14 χρόνια!
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
5.268
Reaction score
5.816
Διερωτώμαι αν αξίζει η επένδυση ενός τέτοιου ποσού ακόμη και με την έκπτωση, για ..... ένα kona, όταν αυτό ξεκινά από τα 18000! Ας είναι ηλεκτρικό, ας είναι ότι θέλει! Είναι ένα kona! (Χωρίς να θέλω να το υποτιμήσω φυσικά, αλλά όταν και όποτε έρθει η στιγμή της μεταπώλησης, αυτό θα μετρά!).
 

Μηνύματα
227
Reaction score
99
Γιατί δεν πέρνεις το 1000άρι Kona με 18.700 ευρώ (δηλαδή 8.000 ευρώ φτηνότερο, με την προυπόθεση να πάρεις την κρατική επιδότηση γιατί δεν νομίζω να έχει πάρει κανένας την επιδότηση προς το παρόν). Η κατανάλωση του ηλεκτρικού είναι 15KWh/100Km δηλαδή με μια μέση τιμή 22 λεπτα/KWh θέλεις 3,5 ευρώ/100Km (με την προυπόθεση να το φορτίζεις αποκλειστικά στο σπίτι). Αντίθετως το βενζινοκίνητο θέλει 5lit/100 δηλαδή 13 ευρώ: ήτοι 9,5 ευρώ/100Km περισσότερο. Αν κάνεις 6000Km ετησίως στο νησί (δεν ξέρω μπορεί να κάνεις και λιγότερα) η ετήσια διαφορά είναι 570 ευρώ. Ουσιαστικά για να κάνεις απόσβεση των 8000 ευρώ στην διαφορά τιμης θες 14 χρόνια!





Music fanatic έχω ήδη κλείσει το test drive kona 1.0 120hp ( βενζινη).
Απλά έλεγα μήπως συμφερει;
Γιαυτό ρωτάω αν αξίζει τον κόπο να πάρω το ηλεκτρικό.
 

Μηνύματα
634
Reaction score
1.552
Διερωτώμαι αν αξίζει η επένδυση ενός τέτοιου ποσού ακόμη και με την έκπτωση, για ..... ένα kona, όταν αυτό ξεκινά από τα 18000! Ας είναι ηλεκτρικό, ας είναι ότι θέλει! Είναι ένα kona! (Χωρίς να θέλω να το υποτιμήσω φυσικά, αλλά όταν και όποτε έρθει η στιγμή της μεταπώλησης, αυτό θα μετρά!).
Δεν υπαρχει Kona στα 18.000.
Η φθηνοτερη εκδοση του ειναι αυτη με το βενζινοκινητηρα στα 120 αλογα στα 19.000 με το κλειδι στο χερι και ακατεβατα,
Γενικα το kona σαν αυτοκινητο ειναι μια καλη επιλογη στα SUVs. Παρεχει πολλα εξτρα ακομα και στη βασικη εκδοση, φερει ημιακαμπτο αξονα πισω, εχει απο τις υψηλες εγγυησεις της εγχωριας αγορας και ερχεται απο ενα κατασκευαστη με οχι κακο ονομα ως προς την αξιοπιστια.

Επιπλεον, σε σχεση με τον ανταγωνισμο απ'οσο γνωριζω:
Α. Εχει απο τους μικροτερους χρονους παραδοσης (ειναι προβλημα αυτο για πολυ κοσμο, πχ η συμπαθης toyota παραδιδει πολλα μοντελα της απο... 2024 αν μπει σημερα παραγγελια),
Β. Την περιοδο των αυξησεων τιμων εχει τσιμπησει σχεδον λιγοτερο απ'ολους (πχ το full hybrid εχει παρει ενα 700ρι πανω , οταν κατι c3 aircross εχουν τσιμπησει 3χιλιαρα-5χιλιαρα)
Γ. Η αντιπροσωπεια ακολουθει πολιτικη κλειδωματος τιμης κατα την παραγγελια, γιατι αυτο δε το κανουν ολοι. Υπαρχει εισαγωγεας , να μη λεω ονοματα, που σου λεει παραγγελνεις σημερα με τιμη 25.000, παραλαμβανεις σε 1 χρονο και αν τοτε η τιμη εχει παει 30.000, πληρωνεις 30.000.

Ολα αυτα αν συμψηφιστουν, μαζι με μερικα ακομα , το καθιστουν καλη επιλογη. Και αν το καλοσκεφτεις 19.000 βασικης βενζινοκινητης εκδοσης vs 26.000 της πιο φορτωμενης ηλεκτρικης, δεν ειναι καθολου ασχημα ως διαφορα.
 

Μηνύματα
12.799
Reaction score
5.453
Aν κάποιος καταφέρει να κάψει ,5 λίτρα για 100 χιλιόμετρα,σε μικτό κύκλο (όχι με 90 στην Εθνική),με το Κόνα,του πληρώνω την βενζίνη για ένα χρόνο.
Το Κονα είναι από τις πιο αξιόπιστες και προσιτές επιλογές. Δεν ειναι Ford Puma,δεν ειναι 2008,δεν είναι ούτε καν Seat Arona,Skoda Kamiq,αλλά σαν αγορά είναι η πιο συμφέρουσα.
 

Μηνύματα
634
Reaction score
1.552
Γιατί δεν πέρνεις το 1000άρι Kona με 18.700 ευρώ (δηλαδή 8.000 ευρώ φτηνότερο, με την προυπόθεση να πάρεις την κρατική επιδότηση γιατί δεν νομίζω να έχει πάρει κανένας την επιδότηση προς το παρόν). Η κατανάλωση του ηλεκτρικού είναι 15KWh/100Km δηλαδή με μια μέση τιμή 22 λεπτα/KWh θέλεις 3,5 ευρώ/100Km (με την προυπόθεση να το φορτίζεις αποκλειστικά στο σπίτι). Αντίθετως το βενζινοκίνητο θέλει 5lit/100 δηλαδή 13 ευρώ: ήτοι 9,5 ευρώ/100Km περισσότερο. Αν κάνεις 6000Km ετησίως στο νησί (δεν ξέρω μπορεί να κάνεις και λιγότερα) η ετήσια διαφορά είναι 570 ευρώ. Ουσιαστικά για να κάνεις απόσβεση των 8000 ευρώ στην διαφορά τιμης θες 14 χρόνια!
Το βενζινοκινητο καιει αρκετα παραπανω απο 5lt/100χλμ. Δεν τα προσεγγιζει καν αυτα τα νουμερα σε πραγματικες συνθηκες η βενζινοκινητη εκδοση. Ουτε με το κυαλι, ουτε εντος, ουτε εκτος πολης, ουτε σε μικτο, ουτε σε αναμικτο κυκλο :) Συμφωνα με reviews η πραγματικη μεση καταναλωση του 1.0Τ 120ps Kona, κυμαινεται περι τα 7,5lt/km.

(Οριακα 5lt/100km -και λιγοτερο- πιανει εντος πολης το kona στη full hybrid εκδοση και αναλογα προσεκτικη οδηγηση για να εκμεταλλευτει κανεις την υβριδικη τεχνολογια. Μονο που το full hybrid ξεκιναει απο 26.000).

Επιπλεον, στους υπολογισμους σου ξεχνας οτι το ηλεκτρικο δεν πληρωνει τελη κυκλοφοριας (το βενζινοκινητο πληρωνει 82/χρονο) και ξεχνας και το κοστος σερβις βενζινοκινητου vs ηλεκτρικου. Με ολα τα παραπανω, η αποσβεση των 7.000 (και οχι 8.000) ευρω της αρχικης διαφορας, θα γινει πολυ νωριτερα απο τα 14 χρονια που αναφερεις.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.972
Reaction score
4.090
Το βενζινοκινητο καιει αρκετα παραπανω απο 5lt/100χλμ. Δεν τα προσεγγιζει καν αυτα τα νουμερα σε πραγματικες συνθηκες η βενζινοκινητη εκδοση. Ουτε με το κυαλι, ουτε εντος, ουτε εκτος πολης, ουτε σε μικτο, ουτε σε αναμικτο κυκλο :)

Οριακα 5lt/100km -και λιγοτερο- πιανει εντος πολης το kona στη full hybrid εκδοση και αναλογα προσεκτικη οδηγηση για να εκμεταλλευτει κανεις την υβριδικη τεχνολογια.

Μονο που το full hybrid ξεκιναει απο 26.000.

Επιπλεον, στους υπολογισμους σου ξεχνας οτι το ηλεκτρικο δεν πληρωνει τελη κυκλοφοριας (το βενζινοκινητο πληρωνει 82/χρονο) και ξεχνας και το κοστος σερβις βενζινοκινητου vs ηλεκτρικου. Με ολα τα παραπανω, η αποσβεση των 7.000 (και οχι 8.000) ευρω της αρχικης διαφορας, θα γινει πολυ νωριτερα απο τα 14 χρονια που αναφερεις.
και η κατανάλωση φυσικά του ηλεκτρικού δεν είναι αυτή που αναφέρει η εταιρεία, αλλά μπορεί να είναι αρκετά παραπάνω.
 

Μηνύματα
634
Reaction score
1.552
και η κατανάλωση φυσικά του ηλεκτρικού δεν είναι αυτή που αναφέρει η εταιρεία, αλλά μπορεί να είναι αρκετά παραπάνω.
Με τη διαφορα οτι λογω του κοστους βενζινης vs ηλεκτρικου ρευματος, οσο ανεβαινουν οι πραγματικες καταναλωσεις, τοσο πιο κερδισμενο βγαινει το ηλεκτρικο στο θεμα της αποσβεσης.

Η αλλη διαφορα ειναι οτι οι εργοστασιακες καταναλωσεις στα ηλεκτρικα προσεγγιζουν σημαντικα περισσοτερο τις πραγματικες τιμες γιατι οι οροι με τους οποιους εκτελουνται καλυπτουν πολυ περισσοτερα σεναρια.
Δηλαδη, ενω για το βενζινοκινητο η hyundai δηλωνει 5,7lt/100 μεση καταναλωση και τα reviews αναφερουν περι τα 7,2lt/100 (περιπου 30% πανω), στο ηλεκτρικο δηλωνει 14kWh/100 και τα reviews αναφερουν 16 (δηλαδη 15% πανω).
 
Last edited:

Μηνύματα
227
Reaction score
99
Έχω την εντύπωση ότι θαβγω ποιο κερδισμένος με το ηλεκτρικό ας είναι ποιο ακριβό το ηλεκτρικό και με λιγότερη αυτονομία.
Η διαφορά στη δόση των 70 ευρώ περίπου παραπάνω στη δοση και 2000 παραπάνω προκαταβολή δεν είναι τόσο μεγάλο θέμα ,η βενζίνη ακριβαίνει ίδιος εδώ στα νησιά.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
164.639
Μηνύματα
2.653.335
Members
36.807
Νεότερο μέλος
Nikos-Stylidis
Top