Lamm L2.1 Reference/M1.2 Reference. Γιατί το ψάρι ψήνεται και από τις δύο πλευρές

Μηνύματα
1.167
Reaction score
1.441
@dapost , τα εύσημα στον γκουρού (@Bhutia ) για το πόστ. O romy τα ήξερε ο κακομοίρης αλλά μόνο με το αυτί.

Ο γκορου τα ξέρει και με το αυτί και με τεχνιική γνώση χα χα.

Βέβαια τιμή και στον Romy που διαλεγει το δρόμο της "αλήθειας" και δε φοβάται να πεί τη γνωμη του (εναντια σε όλες τις άλλες που στην ουσία συμφωνούν) για το συγκεκριμένο (απο το 2005) καθώς με τα Lamm ξεκίνησε απο οτι ξέρω. Θέλετε ουδετερότητα Placette preamp (αλλά δε θα μας (σας) αρέσει όπως λέει και ο κατασκευαστής του).
 

Μηνύματα
1.167
Reaction score
1.441
Δεν μπορώ παρά να διαφωνήσω. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο πράγμα η ακουστική αντίληψη και εμπειρία από την βραχυπρόθεσμη διατήρηση του ακουστικού ερεθίσματος. Ένας έμπειρος πιανίστας μπορεί να έχει ακούσει πολλά πιάνα στην πορεία της ενασχόλησής του με αυτά, που να του άρεσαν. Όταν όμως βρεθεί μπροστά σε ένα που θα τον ενθουσιάσει αυτό γίνεται γιατί ακριβώς μπορεί εκείνη την στιγμή να το συγκρίνει με την ακουστική εμπειρία που έχει συσσωρεύσει από άλλα πιάνα και ας τα έχει ακούσει πριν είκοσι χρόνια. Το πιθανότερο είναι πως ο εγκέφαλος δεν θα κάνει λάθος σε αυτή την περίπτωση.
Σωστό, κάθε καλός μουσικός πιθανόν να μπορεί, αλλά εαν μου επιτρέπεις με την υποσημείωση ότι ο μουσικός α) είναι μουσικός αλλά κυρίως β) μπορεί συνήθως να το κάνει μόνο για το όργανο που γνωρίζει να παιζει και πιο δύσκολα για συνολικό άκουσμα πολλών οργάνων , ιδίως εαν μιλάμε για αναπαραγωγή (καμμια σχέση με το πραγματικό άκουσμα).

Αλλά , να μη το κουράζω, θεωρητικά έχες δίκιο και συμφωνώ. Εξάλλου σου μένει και μια αίσθηση, πέρα των άλλων, έστω και σαν έμπειρος ακροατής.
 

Μηνύματα
1.413
Reaction score
3.395
Ενδιαφέρον το απόσπασμα.
-Θαυμάζω τον Ρομυ για το πάθος του και τον Σταματακο για τις γνώσεις
και την ορθή του κριση.
Αν και κανενός τα κατεβατα
δεν έχω διαθεση να διαβάσω ολοκληρα.
-Ακομα όμως και αν κάποιος κατάφερνε να μιμηθει την "λειτουργία"του expander
με λιγότερα εξαρτήματα στον προενισχυτη είμαι σίγουρος ότι θ'ακουγοταν καλύτερα και
θα το προτιμούσα
απο προσθετες μονάδες plug in, expander και dsp.
(Αυτος ο Amir από κάτω με τα διακόσια ποστ είναι
ο γνωστός με τους Mark Levinson);
 

Μηνύματα
1.167
Reaction score
1.441
Ενδιαφέρον το απόσπασμα.
-Θαυμάζω τον Ρομυ για το πάθος του και τον Σταματακο για τις γνώσεις
και την ορθή του κριση.
Αν και κανενός τα κατεβατα
δεν έχω διαθεση να διαβάσω ολοκληρα.
-Ακομα όμως και αν κάποιος κατάφερνε να μιμηθει την "λειτουργία"του expander
με λιγότερα εξαρτήματα στον προενισχυτη είμαι σίγουρος ότι θ'ακουγοταν καλύτερα και
θα το προτιμούσα
απο προσθετες μονάδες plug in, expander και dsp.
(Αυτος ο Amir από κάτω με τα διακόσια ποστ είναι
ο γνωστός με τους Mark Levinson);
Ένας Ινδός, χα χα που σπάει τα νεύρα του romy , απο οτι θυμαμαι με τα power conditioner καθώς η Ινδία δεν έχει καλό ρεύμα :) . Δε διαβάζω εδω και χρόνια.

Εαν προσεξες πάντως (που είμαι σιγουρος οτι θα το προσεξες , απο όσο παρακολουθώ), λέει ο Ρομυ (τότε τουλαχιστον 2005) ότι του αρέσει το εφέ , όπως λές και εσυ, αλλά να το πετύχαινε ο Βλαντιμιρ με ¨σωστό" τρόπο και χωρίς το ελάττωμα (που ο Ρομυ πάλι θεωρεί) της έλλειψης του focus γενικά αλλά και τις επιπτώσεις στο μπάσο. Κλασικός Ρόμυ... λέει τι θέλει και ας κόψει το λαιμό του ο μηχανικός να βρεί τρόπο να το κάνει .... σωστός ... κάτι τετοιο θέλει και οι Έλληνες πολίτες να κάνουμε με τους πολιτικούς μας και όχι να καθόμαστε να το "συζητάμε" το πρόβλημα και με αυτό τον πονηρό τρόπο να μας "βάζουν" στο πρόβλημα, εμας σαν πολίτες (εχουμε γινει εδω γιατροί, δικηγοροι, μηχανικοι .... οτι θες πρπει να γίνουμε εδω.).
 
Last edited:

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
7.867
Reaction score
7.287
Δεν μπορώ παρά να διαφωνήσω. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο πράγμα η ακουστική αντίληψη και εμπειρία από την βραχυπρόθεσμη διατήρηση του ακουστικού ερεθίσματος. Ένας έμπειρος πιανίστας μπορεί να έχει ακούσει πολλά πιάνα στην πορεία της ενασχόλησής του με αυτά, που να του άρεσαν. Όταν όμως βρεθεί μπροστά σε ένα που θα τον ενθουσιάσει αυτό γίνεται γιατί ακριβώς μπορεί εκείνη την στιγμή να το συγκρίνει με την ακουστική εμπειρία που έχει συσσωρεύσει από άλλα πιάνα και ας τα έχει ακούσει πριν είκοσι χρόνια. Το πιθανότερο είναι πως ο εγκέφαλος δεν θα κάνει λάθος σε αυτή την περίπτωση.
Μπορείς να διαφωνείς μπορείς όμως και να προσπαθήσεις να καταλάβεις.
Ο πιανίστας κάθε ημέρα πατάει λα σε ένα πιάνο και ακούει. Αυτό δεν είναι βραχυπρόθεσμη ακουστική μνήμη. Όταν πατήσει λα σε άλλο πιάνο η διαφορά είναι ευδιάκριτη. Μιλάμε για χρόνια αποτύπωση επαναλαμβανομενου γεγονότος σε καθημερινή βάση.
εσυ άκουσες lamm και ενθουσιάστηκες.
Μπράβο.
Μην τα συγκρίνεις όμως με ypsilon.
Η σύγκριση σου είναι άτοπη.
Επιστημονικά.
Αφφφφτα.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
3.590
Reaction score
7.662
Και τα ypsilon μας ενθουσιάζουν και μας τρέχουν επίσης τα σάλια. Επίσης, χαιρόμαστε πολύ με την κορυφή που κατέκτησαν σε παγκόσμιο επίπεδο.



Οι μετρήσεις παραμόρφωσης των μηχανημάτων της είναι αυτές που είναι.
Η μουσική που ακούμε είναι επίσης αυτή που είναι.
Αη βάλε τον Τούλ να κάνει μερικά πειράματα ψυχοακουστικής, τώρα στη σύνταξη του, να μας πει τι προτιμά ο κόσμος: να ακούει τη μουσική του με ή χωρίς παραμόρφωση.
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
7.867
Reaction score
7.287
Άσε άσε…. Το μεγαλύτερο λάθος που έδωσα τα y!
Δύσκολα χρόνια, τώρα δεν θα το σκεφτόμουν καν…
 

Μηνύματα
22
Reaction score
7
Μπορείς να διαφωνείς μπορείς όμως και να προσπαθήσεις να καταλάβεις.
Ο πιανίστας κάθε ημέρα πατάει λα σε ένα πιάνο και ακούει. Αυτό δεν είναι βραχυπρόθεσμη ακουστική μνήμη. Όταν πατήσει λα σε άλλο πιάνο η διαφορά είναι ευδιάκριτη. Μιλάμε για χρόνια αποτύπωση επαναλαμβανομενου γεγονότος σε καθημερινή βάση.
εσυ άκουσες lamm και ενθουσιάστηκες.
Μπράβο.
Μην τα συγκρίνεις όμως με ypsilon.
Η σύγκριση σου είναι άτοπη.
Επιστημονικά.
Αφφφφτα.
Άλλα γράφω εγώ άλλα μου απαντάς. Για τον Y δεν γνωρίζω για να πω. Αν η ηχητική του συμπεριφορά είναι τόσο κοντά στους Lamm είμαστε σύμφωνοι, μπορεί να διατηρήσει επιφυλάξεις κάποιος αν δεν τους βάλει δίπλα δίπλα. Αλήθεια εσύ ως χομπίστας πως διαμόρφωσες γνώμη για τον ενισχυτή που ενδεχομένως και απέκτησες; Ποιά είναι αναλυτικά η διαδικασία; Βασίστηκες μόνο σε εργαστηριακές μετρήσεις ή συνέκρινες αυστηρά και μόνο ό,τι μπορούσες να αντιπαραβάλλεις στον ίδιο τόπο και χρόνο; Γιατί για να πει κάποιος ότι εγώ προτιμώ τον τάδε ενισχυτή σημαίνει ότι με κάποιον τρόπο τον ξεχώρισε συγκρίνοντάς τον με άλλους. Ποιός είναι αυτός ο τρόπος; Ποιό είναι το χρονικό όριο πέρα από το οποίο χάνει την επιστημονική εγκυρότητά της η ικανότητα για σύγκριση με βάση την ακουστική μνήμη όπως εσύ την θεωρείς;
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
7.867
Reaction score
7.287
Βρήκα έναν Υ σε καλή τιμή και τον πήρα χωρίς να τον ακούσω.
Πήρα τα beolab 5 χωρίς να τα ακούσω.
Πήρα τα kef reference χωρίς να τα ακουσω
Πήρα τα kef ls50 χωρίς να τα ακούσω.
Πήρα το dr feickert πικαπ χώρος να το ακούσω.
Πήρα τον 12αρη Jelco χωρίς να τον ακούσω.
Βαριέμαι…
Αν θες πες μου να γράψω και τα λοιπά…
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
27.685
Reaction score
57.242
Ποιός είναι αυτός ο τρόπος;
τα specs της κάθε συσκευής....;)

από εκεί και πέρα αν κάτι δεν ακούγεται καλά στον χώρο σου...φταίει ο χώρος σου....δεν αλλάζεις καλώδια φίλε μου

ο vet δεν είναι απλά ένας ακόμα χαιενδάς που έχει δώσει λεφτά σε μηχανάκια...είναι ένας σωστά διαβασμένος χαιενδάς....που δεν θα κάτσει να σου πει παπάδες
 

Μηνύματα
22
Reaction score
7
τα specs της κάθε συσκευής....;)

από εκεί και πέρα αν κάτι δεν ακούγεται καλά στον χώρο σου...φταίει ο χώρος σου....δεν αλλάζεις καλώδια φίλε μου

ο vet δεν είναι απλά ένας ακόμα χαιενδάς που έχει δώσει λεφτά σε μηχανάκια...είναι ένας σωστά διαβασμένος χαιενδάς....που δεν θα κάτσει να σου πει παπάδες
🤣
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
23.839
Reaction score
16.494
Δεν μπορώ παρά να διαφωνήσω. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο πράγμα η ακουστική αντίληψη και εμπειρία από την βραχυπρόθεσμη διατήρηση του ακουστικού ερεθίσματος. Ένας έμπειρος πιανίστας μπορεί να έχει ακούσει πολλά πιάνα στην πορεία της ενασχόλησής του με αυτά, που να του άρεσαν. Όταν όμως βρεθεί μπροστά σε ένα που θα τον ενθουσιάσει αυτό γίνεται γιατί ακριβώς μπορεί εκείνη την στιγμή να το συγκρίνει με την ακουστική εμπειρία που έχει συσσωρεύσει από άλλα πιάνα και ας τα έχει ακούσει πριν είκοσι χρόνια. Το πιθανότερο είναι πως ο εγκέφαλος δεν θα κάνει λάθος σε αυτή την περίπτωση.
Προσπαθώ να σου εξηγήσω αυτό που είπε ο vet. Ο εαυτός σου -κι ο εαυτός καθενός μας- είναι μια σειρά από ξεχωριστούς εαυτούς σε σειρά αυν τω χρόνω και σε συνάρτηση με το χώρο. Καθένας από αυτούς τους εαυτούς σου διαφέρει από όλους τους άλλους, συνήθως, δε, αυτές οι διαφορές είναι ανιχνεύσιμες και πειραματικά επαναλήψιμες μόνον εάν απέχουν χρονικά αρκετά μεταξύ των. Εξαιρουμένης βεβαίως κάποιας περίπτωσης κάποιου αιφνιδίου γεγονότος που θα θα προκαλέσει μεγάλη ψυχολογική μεταβολή από τη μια στιγμή στην άλλη.

Αυτό που θυμάσαι από τότε που άκουσες εκείνα τα Lamm δεν είναι πλέον αυτό τούτο το άκουσμα, αλλά το γεγονός ότι σου άρεσαν πολύ αυτά που άκουσες. Αν υπήρχε η δυνατότητα να συγκρίνεις τυφλά εκείνα να Lamm με κάτι άλλο διαφορετικό και αντίστοιχης ποιότητας, δηλαδή άλλα ενισχυτικά και άλλα αντιστοίχου μεγέθους ηχεία, η επιτυχία σου στο τεστ θα ήταν πολύ κοντά στο 50% δηλαδή στο κέντρο της τυχαιότητας.

Και κάτι για τον έμπειρο πιανίστα. Ο πιανίστας δεν ασχολείται με το κούρδισμα - δεν είναι το ίδιο όπως με τον κιθαρίστα, το βιολιστή ή τον μπουζουξή. Ο ενθουσιασμός έρχεται με τη στάθμη, τη χροιά του οργάνου, την αίσθηση του κλαβιέ. Τα σύγχρονα πιάνα κοντσέρτου είναι πραγματικά τέρατα, είναι πολύ ανώτερα αυτών που κατασκευάστηκαν προ 50 ή 100 ετών. Θα καταλάβει ο πιανίστας το κούρδισμα, αλλά συγκριτικά, μεταξύ των πλήκτρων, παίζοντας κάτι της στιγμής, καθώς δεν θα έχουν ξεφύγει όλες οι χορδές. Αν χτυπήσει μια νότα που έχει ξεφύγει, έτσι ξερά, δεν θα καταλάβει κάτι.

Πέρα αυτών, τον έμπειρο μουσικό, τέλος πάντων, το μουσικό που έχει ελάχιστες ή καθόλου γκρίζες περιοχές μέσα στο ρεπερτόριο που δραστηριοποιείται, δεν τον ενδιαφέρει το κούρδισμα, που είναι αυτονόητο στο κάτω της γραφής, αλλά η ερμηνεία.
 

vet

Audio, Δημοσιογράφος
Μηνύματα
7.867
Reaction score
7.287
Ο εαυτός σου -κι ο εαυτός καθενός μας- είναι μια σειρά από ξεχωριστούς εαυτούς σε σειρά αυν τω χρόνω και σε συνάρτηση με το χώρο. Καθένας από αυτούς τους εαυτούς σου διαφέρει από όλους τους άλλους, συνήθως, δε, αυτές οι διαφορές είναι ανιχνεύσιμες και πειραματικά επαναλήψιμες μόνον εάν απέχουν χρονικά αρκετά μεταξύ των.
τι είπε ο ανθρωπας ρε!
Ρεσπεκτ!
(Αν και δεν νομίζω να τον βοήθησες….)
 

Μηνύματα
22
Reaction score
7
Προσπαθώ να σου εξηγήσω αυτό που είπε ο vet. Ο εαυτός σου -κι ο εαυτός καθενός μας- είναι μια σειρά από ξεχωριστούς εαυτούς σε σειρά αυν τω χρόνω και σε συνάρτηση με το χώρο. Καθένας από αυτούς τους εαυτούς σου διαφέρει από όλους τους άλλους, συνήθως, δε, αυτές οι διαφορές είναι ανιχνεύσιμες και πειραματικά επαναλήψιμες μόνον εάν απέχουν χρονικά αρκετά μεταξύ των. Εξαιρουμένης βεβαίως κάποιας περίπτωσης κάποιου αιφνιδίου γεγονότος που θα θα προκαλέσει μεγάλη ψυχολογική μεταβολή από τη μια στιγμή στην άλλη.

Αυτό που θυμάσαι από τότε που άκουσες εκείνα τα Lamm δεν είναι πλέον αυτό τούτο το άκουσμα, αλλά το γεγονός ότι σου άρεσαν πολύ αυτά που άκουσες. Αν υπήρχε η δυνατότητα να συγκρίνεις τυφλά εκείνα να Lamm με κάτι άλλο διαφορετικό και αντίστοιχης ποιότητας, δηλαδή άλλα ενισχυτικά και άλλα αντιστοίχου μεγέθους ηχεία, η επιτυχία σου στο τεστ θα ήταν πολύ κοντά στο 50% δηλαδή στο κέντρο της τυχαιότητας.

Και κάτι για τον έμπειρο πιανίστα. Ο πιανίστας δεν ασχολείται με το κούρδισμα - δεν είναι το ίδιο όπως με τον κιθαρίστα, το βιολιστή ή τον μπουζουξή. Ο ενθουσιασμός έρχεται με τη στάθμη, τη χροιά του οργάνου, την αίσθηση του κλαβιέ. Τα σύγχρονα πιάνα κοντσέρτου είναι πραγματικά τέρατα, είναι πολύ ανώτερα αυτών που κατασκευάστηκαν προ 50 ή 100 ετών. Θα καταλάβει ο πιανίστας το κούρδισμα, αλλά συγκριτικά, μεταξύ των πλήκτρων, παίζοντας κάτι της στιγμής, καθώς δεν θα έχουν ξεφύγει όλες οι χορδές. Αν χτυπήσει μια νότα που έχει ξεφύγει, έτσι ξερά, δεν θα καταλάβει κάτι.

Πέρα αυτών, τον έμπειρο μουσικό, τέλος πάντων, το μουσικό που έχει ελάχιστες ή καθόλου γκρίζες περιοχές μέσα στο ρεπερτόριο που δραστηριοποιείται, δεν τον ενδιαφέρει το κούρδισμα, που είναι αυτονόητο στο κάτω της γραφής, αλλά η ερμηνεία.
Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο Κώστα, συμφωνώ απόλυτα ότι θα υπάρξει σύγχυση μεταξύ δυο συσκευών που έχουν παρόμοια ηχητική συμπεριφορά αν απέχουν χρονικά οι ακροάσεις. Δεν θα συμβεί το ίδιο όμως αν υπάρχουν διαφορές τις οποίες και επισημαίνει κανείς δια της ακοής και οι οποίες μπορούν να ανακληθούν στην μνήμη και να συγκρίνει κάποιος με αυτό το κριτήριο, έτσι δεν είναι; Δηλαδή αν κάνει κανείς το εξής πείραμα που λέει και η επιστήμη: Ας πει σε 1000 χομπίστες του χώρου: Χθες άκουσα στον Ιωνά τον Χ150 Musical fidelity ολοκληρωμένο και μου άρεσε πολύ. Πριν 5-6 χρόνια άκουσα στον Αλέκο τον RG10 και θυμάμαι μου άρεσε πολύ. Σήμερα μου πρότειναν και οι δυο να μου τους χαρίσουν αν θέλω. Αλλά δεν νιώθω σίγουρος...με τον RG έχουν περάσει 5 χρόνια..να εμπιστευτώ την ακουστική μου αντίληψη; Την ακουστική εμπειρία που αποκόμισα; Ποιά θα είναι η απάντηση που θα πάρω; Εγώ μαντεύω ότι οι 950 θα μου πουν: μα καλά έχουν καμία σχέση; Φυσικά τον RG!Και το ερώτημα που θα προκύψει τότε είναι γιατί όλοι θα συμφωνούν σε κάτι το οποίο άκουσαν σε διαφορετικούς αντιπροσώπους και χρονικά σημεία; Μήπως ο άνθρωπος μπορεί βασισμένος σε χαρακτηριστικές διαφορές του ήχου να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα;
Όσον αφορά το πιάνο δεν αναφέρθηκα στο κούρδισμα αλλά στην ικανότητα ενός πιανίστα να εκδηλώσει προτίμηση στο τάδε μοντέλο με βάση τη γενική ηχητική εκτίμηση -πες λόγω ξύλου δεν ξερω τι - βασιζόμενος στην ακουστική εμπειρία που έχει διαμορφώσει επί σειρά ετών δηλαδή συγκρίνοντας το με άλλα όργανα που άκουσε πριν 5, 10, 20 χρόνια.
Τέλος θα θελα να σε ρωτήσω κάτι. Είναι καλή ιδέα κάτι που αγοράζουμε για να το ακούμε να το κάνουμε αυτό χωρίς να το ακούσουμε; Δηλαδή με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά και μόνο; Θεωρείς ότι οι εφαρμοσμένες μέθοδοι εργαστηριακής εκτίμησης μπορούν να αποτελέσουν την πλέον ασφαλή διαδικασία για να επιλέξει κανείς το μέσον με το οποίο θα ακούει μουσική παρακάμπτοντας την ακρόασή του;
 


Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
21.218
Reaction score
55.328
Θεωρείς ότι οι εφαρμοσμένες μέθοδοι εργαστηριακής εκτίμησης μπορούν να αποτελέσουν την πλέον ασφαλή διαδικασία για να επιλέξει κανείς το μέσον με το οποίο θα ακούει μουσική παρακάμπτοντας την ακρόασή του;
Ναι, αλλά είναι τόσο δυσνόητες που ελάχιστοι τις καταλαβαίνουν.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.870
Reaction score
41.205
Δεν μπορώ παρά να διαφωνήσω. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο πράγμα η ακουστική αντίληψη και εμπειρία από την βραχυπρόθεσμη διατήρηση του ακουστικού ερεθίσματος. Ένας έμπειρος πιανίστας μπορεί να έχει ακούσει πολλά πιάνα στην πορεία της ενασχόλησής του με αυτά, που να του άρεσαν. Όταν όμως βρεθεί μπροστά σε ένα που θα τον ενθουσιάσει αυτό γίνεται γιατί ακριβώς μπορεί εκείνη την στιγμή να το συγκρίνει με την ακουστική εμπειρία που έχει συσσωρεύσει από άλλα πιάνα και ας τα έχει ακούσει πριν είκοσι χρόνια. Το πιθανότερο είναι πως ο εγκέφαλος δεν θα κάνει λάθος σε αυτή την περίπτωση.
Αφού διατυπώθηκαν όσα διατυπώθηκαν,ας επανέλθει ο εγκέφαλος στην...άπονη πραγματικότητα :

:sneaky:
Το να συγκρίνουμε ακουστικές εντυπώσεις ηχοσυστημάτων από διαφορετικούς τόπους,χρόνους και υπό διαφορετικές συνθήκες,ισοδυναμεί με το ν'αναρωτιόμασταν από ποια πλευρά θα έπρεπε να ψήνεται πρώτα ένα ψάρι...Το ίδιο άτοπο με το να εκτιμούσαμε με ποιο πλευρό...κοιμάται καθένας μας. :sneaky:

Η μνήμη που μπορεί να συγκρατεί σε βάθος χρόνου ο εγκέφαλος ενός τυπικού ακροαματικόφιλου δεν αφορά στις παραμέτρους από το ίδιο το συμβάν,αλλά στον αντίκτυπο που είχαν ακριβώς εκείνη τη στιγμή και για τη δική του αποκλειστικά συνείδηση..Ένα τέτοιο στοιχείο εκ των πραγμάτων δεν θεωρείται απολύτως αξιόπιστο...
 

Μηνύματα
22
Reaction score
7
Αφού διατυπώθηκαν όσα διατυπώθηκαν,ας επανέλθει ο εγκέφαλος στην...άπονη πραγματικότητα :

:sneaky:
Το να συγκρίνουμε ακουστικές εντυπώσεις ηχοσυστημάτων από διαφορετικούς τόπους,χρόνους και υπό διαφορετικές συνθήκες,ισοδυναμεί με το ν'αναρωτιόμασταν από ποια πλευρά θα έπρεπε να ψήνεται πρώτα ένα ψάρι...Το ίδιο άτοπο με το να εκτιμούσαμε με ποιο πλευρό...κοιμάται καθένας μας. :sneaky:

Η μνήμη που μπορεί να συγκρατεί σε βάθος χρόνου ο εγκέφαλος ενός τυπικού ακροαματικόφιλου δεν αφορά στις παραμέτρους από το ίδιο το συμβάν,αλλά στον αντίκτυπο που είχαν ακριβώς εκείνη τη στιγμή και για τη δική του αποκλειστικά συνείδηση..Ένα τέτοιο στοιχείο εκ των πραγμάτων δεν θεωρείται απολύτως αξιόπιστο...
Το δέχεται εύκολα κανείς αυτό δεν ακούγεται παράξενο εφόσον αντικειμενικά πια φαίνεται ότι η διαφορά ανάμεσα στα όργανα του παραδείγματος είναι εξαιρετικά δυσδιάκριτη. Αλλά εγώ σκέφτομαι ένα παράδειγμα λίγο διαφορετικό. Κάποιος ισχυρίζεται ότι έχει αποθηκεύσει στην μνήμη του τις διαφορές του ηχητικού χαρακτήρα ενός Musical Fidelity και ενός Lamm.
Αφού διατυπώθηκαν όσα διατυπώθηκαν,ας επανέλθει ο εγκέφαλος στην...άπονη πραγματικότητα :

:sneaky:
Το να συγκρίνουμε ακουστικές εντυπώσεις ηχοσυστημάτων από διαφορετικούς τόπους,χρόνους και υπό διαφορετικές συνθήκες,ισοδυναμεί με το ν'αναρωτιόμασταν από ποια πλευρά θα έπρεπε να ψήνεται πρώτα ένα ψάρι...Το ίδιο άτοπο με το να εκτιμούσαμε με ποιο πλευρό...κοιμάται καθένας μας. :sneaky:

Η μνήμη που μπορεί να συγκρατεί σε βάθος χρόνου ο εγκέφαλος ενός τυπικού ακροαματικόφιλου δεν αφορά στις παραμέτρους από το ίδιο το συμβάν,αλλά στον αντίκτυπο που είχαν ακριβώς εκείνη τη στιγμή και για τη δική του αποκλειστικά συνείδηση..Ένα τέτοιο στοιχείο εκ των πραγμάτων δεν θεωρείται απολύτως αξιόπιστο...
Πολύ ωραία, εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το άρθρο είναι ότι οι βιολιστές δεν βρήκαν ουσιαστικά διαφορές εκεί που δεν υπήρχαν. Αν όμως εντόπιζαν σημαντικές διαφορές σε δυο δοκιμές που απείχαν χρονικά μεταξύ τους δεν έπρεπε να εμπιστευτούν την αισθητηριακή μνήμη τους; Θα 'ταν καλύτερα να αναζητήσουν την συμβουλή ενός τεχνικού που θα αναζητούσε στον ήχο κάποιες επιμέρους παραμέτρους;
 

Μηνύματα
1.413
Reaction score
3.395
Δεν μπορώ να δεχθώ ότι
ο άνθρωπος έχει
ακουστικη μνημη χρυσοψαρου.
Ο,τι τον ενδιαφέρει πραγματικά
ειδικά αν του δημιουργεί έντονα συναισθήματα σίγουρα το θυμάται πολλά χρόνια μετά.

Κανενας δεν θυμάται συστήματα που τον εντυπωσίασαν σε παλαιές εκθέσεις;
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
160.752
Μηνύματα
2.541.835
Members
36.207
Νεότερο μέλος
iagos
Top