Γεια σας,
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου που αφορά την την εταιρία LG . Συγκεκριμένα πριν από περίπου 1 μήνα άρχισα να ψάχνω για καινούρια συσκευή πλυντηρίου ρούχων. Μία και είμαι από αυτούς που πριν αγοράσουν κάτι το ψάχνουν, μετά από αρκετή αναζήτηση στο διαδίκτυο και διαβάζοντας συγκριτικά test και αφού επισκέφτηκα την ιστοσελίδα της εταιρίας LG (http://hellas.lge.com/), κατέληξα στο μοντέλο «LG F-1407TDSP6», λαμβάνοντας υπ' όψιν τις δυνατότητες αλλά και κυρίως την αισθητική του πλυντηρίου μια και ήταν χρώματος μαύρου με μια μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD), γαλάζιου φωτισμού που απεικόνιζε τις ενδείξεις του διαφόρων λειτουργιών. (βλ. την παρακάτω εικόνα)
Κατόπιν απευθύνθηκα σ’ ένα κατάστημα πώλησης ηλεκτρικών συσκευών στα Χανιά όπου διαμένω και ρώτησα βάση του κωδικού, αν υπήρχε διαθέσιμο. Με ενημέρωσαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το έχουν ξαναφέρει και ούτε το συμπεριλαμβάνει ο τελευταίος κατάλογος της LG και αφού επικοινώνησαν με τον πωλητή της LG στην Αθήνα τους είπαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε περίπου 1 μήνα. Έτσι προχώρησα στην παραγγελία βάση του κωδικού.
Μετά από 20 περίπου μέρες παρέλαβα το πλυντήριο. Όταν όμως άνοιξα την συσκευασία, με έκπληξη διαπίστωσα ότι το πλυντήριο ήταν διαφορετικό. Συγκεκριμένα δεν υπήρχε η μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD) γαλάζιου φωτισμού μία μικρή απλή οθόνη με LED. (βλ. την παρακάτω εικόνα)
Αυτό με ενόχλησε ιδιαίτερα αφού άλλο περίμενα και άλλο παρέλαβα. Αμέσως μίλησα τηλεφωνικά με τον καταστηματάρχη ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι αυτό ακριβώς είναι το μοντέλο που του ζήτησα βάση του κωδικού.
Την ιδία μέρα στέλνω e-mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών στην ιστοσελίδα της LG σχετικά με το πρόβλημα που προέκυψε.
Μέχρι και προχτές 15/04/09 δεν είχα καμία απάντηση... Έτσι αποφάσισα να επισκεφτώ το κατάστημα από το οποίο το αγόρασα για να ρωτήσω κατά πόσο μπορούν αυτοί να μεσολαβήσουν μια και εγώ δεν είχα καμία απάντηση.
Με το που μπαίνω στο κατάστημα βλέπω στη βιτρίνα το πλυντήριο που είχα δει και στη συνέχεια παραγγείλει ακριβώς όπως εικονιζόταν στη φωτογραφία στην ιστοσελίδα της LG! Αυτό με την μεγάλη LCD οθόνη!!
Όταν του είπα ότι αυτό είναι το πλυντήριο που του είχα παραγγείλει μου είπε ότι αυτό το πλυντήριο έχει άλλο κωδικό και συγκεκριμένα τον «LG WD-14376 FD» το οποίο δεν υπάρχει πουθενά στο site της LG ....
Όπως ήταν φυσικό του ζήτησα να μου το αντικαταστήσει.
Η απάντηση του ήταν ότι το το συγκεκριμένο πλυντήριο το παράγγειλε μόνο για μένα και ότι αν το πάρει πίσω θα του μείνει μια δεν το είχε ξαναφέρει ποτέ μέχρι τώρα και ούτε του το είχε ξαναζητήσει κανείς. Από αυτή την άποψη ο καταστηματάρχης από την πλευρά του είχε δίκιο μια κι εγώ του ζήτησα το συγκεκριμένο μοντέλο που βρήκα και είδα στην επίσημη ιστοσελίδα της LG .
Την ίδια μέρα κάλεσα τηλεφωνικά το τμήμα εξυπηρέτησης της LG στο τηλ. 801 11 200 900 και μίλησα με έναν κύριο, ο οποίος αφού τον ενημέρωσα για το πρόβλημα, παραδέχτηκε ότι προφανώς είναι λάθος η εικόνα και χωρίς καν να προσπαθήσει να δικαιολογηθεί μου είπε : ‘’ Αν κοιτάξετε κάτω στη σελίδα στους «όρους χρήσης» γράφει ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν λάθη. ‘’ Τόσο απλά... Όταν επέμεινα ότι πρόκειται για δικό τους λάθος , μετά απο λίγο μου λέει: “ Και τώρα δηλαδή τι θέλετε από εμάς;” . Του λέω, να μου το αλλάξετε. Και μου απαντάει: “Δεν γίνεται. Διαβάστε τους «όρους χρήσης» όπου γράφει ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν λάθη..”
Τον ρώτησα αν αυτή την απάντηση μπορεί να μου τη δώσει γραπτώς και μου έδωσε ένα τηλέφωνο για να στείλω ένα φαξ με το αίτημα μου.. Αυτό και έκανα.
Την επόμενη μέρα ξαναπήρα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης της LG για να μου επιβεβαιώσουν ότι παρέλαβαν το φαξ. Στο τηλέφωνο απάντησε ένας άλλος κύριος (έχω κρατήσει τα ονόματα..) ο οποίος με ρώτησε το λόγο που είχα στείλει το φαξ. Του εξήγησα λοιπόν πως έχει το θέμα.
Η απάντηση του ήταν η εξής: “Εσείς σαν πελάτης είστε υποχρεωμένος να γνωρίζετε τι παραγγέλνετε..”. Του λέω ότι ενημερώθηκα από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας η οποία παρέχει λανθασμένες πληροφορίες.. Με τα πολλά του ζητάω να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο του. Και η απάντηση; “Δεν γίνεται..” Του λέω γιατί; Μου λέει: “Δεν μπορείτε να μιλήσετε με κανέναν άλλο..”. Και όλα αυτά μ’ ένα στυλ, λες και ήταν ο Κορεάτης διευθυντής της LG.. Πάλι καλά που δεν μου είπε και να μην τους ξαναενοχλήσω..
Όπως καταλαβαίνετε αρχικά θεωρώ ότι έχω εξαπατηθεί από την λάθος και παραπλανητική εικόνα του προϊόντος που παράγγειλα και κατόπιν αγόρασα και μετά από αυτό, αντί η εταιρία να προσπαθήσει να δώσει κάποια λύση στο πρόβλημα που προέκυψε εξ’ αιτίας τους, αντιθέτως αποποιούνται την οποιαδήποτε ευθύνη και κατηγορούν έμενα που ενημερώθηκα από την επίσημη ιστοσελίδα τους.. Η όλη στάση των υπαλλήλων του τμήματος εξυπηρέτησης ήταν κάθε άλλο παρά ευγενική χωρίς την παραμικρή διάθεση εξυπηρέτησης.
Όπως καταλαβαίνετε το θέμα θα το φτάσω στα άκρα, με καταγγελία σ’ όλους τους αρμόδιους φορείς γιατί θεωρώ ότι απλά εξαπατήθηκα.. Φανταστείτε ότι μέχρι και τι στιγμή που γράφω όλα αυτά , εξακολουθεί να υπάρχει η παραπλανητική εικόνα του συγκεκριμένου πλυντηρίου στην επίσημη ιστοσελίδα της συγκεκριμένης εταιρίας..
http://hellas.lge.com/prodmodeldeta...&parentId=050301&modelCodeDisplay=F-1407TDSP6
Πάλι καλά που το χρώμα αλλά και το είδος στην εικόνα ήταν το σωστό. Φανταστείτε να ερχόταν κανένα πλυντήριο χρώματος ροζ ή κάποιο άλλο είδος π.χ. φούρνος μικροκυμάτων...
Το ξέρω ότι σας κούρασα αλλά θεώρησα σκόπιμο να ενημερώσω και άλλους που πιθανόν να βρεθούν σε παρόμοια κατάσταση και να αντιμετωπίσουν μια τέτοια στάση από τους εκπροσώπους της εν λόγω εταιρίας. Φυσικά στο θέμα έπεται συνέχεια..
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σ’ όλους!
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου που αφορά την την εταιρία LG . Συγκεκριμένα πριν από περίπου 1 μήνα άρχισα να ψάχνω για καινούρια συσκευή πλυντηρίου ρούχων. Μία και είμαι από αυτούς που πριν αγοράσουν κάτι το ψάχνουν, μετά από αρκετή αναζήτηση στο διαδίκτυο και διαβάζοντας συγκριτικά test και αφού επισκέφτηκα την ιστοσελίδα της εταιρίας LG (http://hellas.lge.com/), κατέληξα στο μοντέλο «LG F-1407TDSP6», λαμβάνοντας υπ' όψιν τις δυνατότητες αλλά και κυρίως την αισθητική του πλυντηρίου μια και ήταν χρώματος μαύρου με μια μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD), γαλάζιου φωτισμού που απεικόνιζε τις ενδείξεις του διαφόρων λειτουργιών. (βλ. την παρακάτω εικόνα)

Κατόπιν απευθύνθηκα σ’ ένα κατάστημα πώλησης ηλεκτρικών συσκευών στα Χανιά όπου διαμένω και ρώτησα βάση του κωδικού, αν υπήρχε διαθέσιμο. Με ενημέρωσαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το έχουν ξαναφέρει και ούτε το συμπεριλαμβάνει ο τελευταίος κατάλογος της LG και αφού επικοινώνησαν με τον πωλητή της LG στην Αθήνα τους είπαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε περίπου 1 μήνα. Έτσι προχώρησα στην παραγγελία βάση του κωδικού.
Μετά από 20 περίπου μέρες παρέλαβα το πλυντήριο. Όταν όμως άνοιξα την συσκευασία, με έκπληξη διαπίστωσα ότι το πλυντήριο ήταν διαφορετικό. Συγκεκριμένα δεν υπήρχε η μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD) γαλάζιου φωτισμού μία μικρή απλή οθόνη με LED. (βλ. την παρακάτω εικόνα)

Αυτό με ενόχλησε ιδιαίτερα αφού άλλο περίμενα και άλλο παρέλαβα. Αμέσως μίλησα τηλεφωνικά με τον καταστηματάρχη ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι αυτό ακριβώς είναι το μοντέλο που του ζήτησα βάση του κωδικού.
Την ιδία μέρα στέλνω e-mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών στην ιστοσελίδα της LG σχετικά με το πρόβλημα που προέκυψε.
Μέχρι και προχτές 15/04/09 δεν είχα καμία απάντηση... Έτσι αποφάσισα να επισκεφτώ το κατάστημα από το οποίο το αγόρασα για να ρωτήσω κατά πόσο μπορούν αυτοί να μεσολαβήσουν μια και εγώ δεν είχα καμία απάντηση.
Με το που μπαίνω στο κατάστημα βλέπω στη βιτρίνα το πλυντήριο που είχα δει και στη συνέχεια παραγγείλει ακριβώς όπως εικονιζόταν στη φωτογραφία στην ιστοσελίδα της LG! Αυτό με την μεγάλη LCD οθόνη!!
Όταν του είπα ότι αυτό είναι το πλυντήριο που του είχα παραγγείλει μου είπε ότι αυτό το πλυντήριο έχει άλλο κωδικό και συγκεκριμένα τον «LG WD-14376 FD» το οποίο δεν υπάρχει πουθενά στο site της LG ....
Όπως ήταν φυσικό του ζήτησα να μου το αντικαταστήσει.
Η απάντηση του ήταν ότι το το συγκεκριμένο πλυντήριο το παράγγειλε μόνο για μένα και ότι αν το πάρει πίσω θα του μείνει μια δεν το είχε ξαναφέρει ποτέ μέχρι τώρα και ούτε του το είχε ξαναζητήσει κανείς. Από αυτή την άποψη ο καταστηματάρχης από την πλευρά του είχε δίκιο μια κι εγώ του ζήτησα το συγκεκριμένο μοντέλο που βρήκα και είδα στην επίσημη ιστοσελίδα της LG .
Την ίδια μέρα κάλεσα τηλεφωνικά το τμήμα εξυπηρέτησης της LG στο τηλ. 801 11 200 900 και μίλησα με έναν κύριο, ο οποίος αφού τον ενημέρωσα για το πρόβλημα, παραδέχτηκε ότι προφανώς είναι λάθος η εικόνα και χωρίς καν να προσπαθήσει να δικαιολογηθεί μου είπε : ‘’ Αν κοιτάξετε κάτω στη σελίδα στους «όρους χρήσης» γράφει ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν λάθη. ‘’ Τόσο απλά... Όταν επέμεινα ότι πρόκειται για δικό τους λάθος , μετά απο λίγο μου λέει: “ Και τώρα δηλαδή τι θέλετε από εμάς;” . Του λέω, να μου το αλλάξετε. Και μου απαντάει: “Δεν γίνεται. Διαβάστε τους «όρους χρήσης» όπου γράφει ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν λάθη..”
Τον ρώτησα αν αυτή την απάντηση μπορεί να μου τη δώσει γραπτώς και μου έδωσε ένα τηλέφωνο για να στείλω ένα φαξ με το αίτημα μου.. Αυτό και έκανα.
Την επόμενη μέρα ξαναπήρα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης της LG για να μου επιβεβαιώσουν ότι παρέλαβαν το φαξ. Στο τηλέφωνο απάντησε ένας άλλος κύριος (έχω κρατήσει τα ονόματα..) ο οποίος με ρώτησε το λόγο που είχα στείλει το φαξ. Του εξήγησα λοιπόν πως έχει το θέμα.
Η απάντηση του ήταν η εξής: “Εσείς σαν πελάτης είστε υποχρεωμένος να γνωρίζετε τι παραγγέλνετε..”. Του λέω ότι ενημερώθηκα από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας η οποία παρέχει λανθασμένες πληροφορίες.. Με τα πολλά του ζητάω να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο του. Και η απάντηση; “Δεν γίνεται..” Του λέω γιατί; Μου λέει: “Δεν μπορείτε να μιλήσετε με κανέναν άλλο..”. Και όλα αυτά μ’ ένα στυλ, λες και ήταν ο Κορεάτης διευθυντής της LG.. Πάλι καλά που δεν μου είπε και να μην τους ξαναενοχλήσω..
Όπως καταλαβαίνετε αρχικά θεωρώ ότι έχω εξαπατηθεί από την λάθος και παραπλανητική εικόνα του προϊόντος που παράγγειλα και κατόπιν αγόρασα και μετά από αυτό, αντί η εταιρία να προσπαθήσει να δώσει κάποια λύση στο πρόβλημα που προέκυψε εξ’ αιτίας τους, αντιθέτως αποποιούνται την οποιαδήποτε ευθύνη και κατηγορούν έμενα που ενημερώθηκα από την επίσημη ιστοσελίδα τους.. Η όλη στάση των υπαλλήλων του τμήματος εξυπηρέτησης ήταν κάθε άλλο παρά ευγενική χωρίς την παραμικρή διάθεση εξυπηρέτησης.
Όπως καταλαβαίνετε το θέμα θα το φτάσω στα άκρα, με καταγγελία σ’ όλους τους αρμόδιους φορείς γιατί θεωρώ ότι απλά εξαπατήθηκα.. Φανταστείτε ότι μέχρι και τι στιγμή που γράφω όλα αυτά , εξακολουθεί να υπάρχει η παραπλανητική εικόνα του συγκεκριμένου πλυντηρίου στην επίσημη ιστοσελίδα της συγκεκριμένης εταιρίας..
http://hellas.lge.com/prodmodeldeta...&parentId=050301&modelCodeDisplay=F-1407TDSP6
Πάλι καλά που το χρώμα αλλά και το είδος στην εικόνα ήταν το σωστό. Φανταστείτε να ερχόταν κανένα πλυντήριο χρώματος ροζ ή κάποιο άλλο είδος π.χ. φούρνος μικροκυμάτων...
Το ξέρω ότι σας κούρασα αλλά θεώρησα σκόπιμο να ενημερώσω και άλλους που πιθανόν να βρεθούν σε παρόμοια κατάσταση και να αντιμετωπίσουν μια τέτοια στάση από τους εκπροσώπους της εν λόγω εταιρίας. Φυσικά στο θέμα έπεται συνέχεια..
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σ’ όλους!