LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Γεια σας,
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου που αφορά την την εταιρία LG . Συγκεκριμένα πριν από περίπου 1 μήνα άρχισα να ψάχνω για καινούρια συσκευή πλυντηρίου ρούχων. Μία και είμαι από αυτούς που πριν αγοράσουν κάτι το ψάχνουν, μετά από αρκετή αναζήτηση στο διαδίκτυο και διαβάζοντας συγκριτικά test και αφού επισκέφτηκα την ιστοσελίδα της εταιρίας LG (http://hellas.lge.com/), κατέληξα στο μοντέλο «LG F-1407TDSP6», λαμβάνοντας υπ' όψιν τις δυνατότητες αλλά και κυρίως την αισθητική του πλυντηρίου μια και ήταν χρώματος μαύρου με μια μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD), γαλάζιου φωτισμού που απεικόνιζε τις ενδείξεις του διαφόρων λειτουργιών. (βλ. την παρακάτω εικόνα)

Κατόπιν απευθύνθηκα σ’ ένα κατάστημα πώλησης ηλεκτρικών συσκευών στα Χανιά όπου διαμένω και ρώτησα βάση του κωδικού, αν υπήρχε διαθέσιμο. Με ενημέρωσαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν το έχουν ξαναφέρει και ούτε το συμπεριλαμβάνει ο τελευταίος κατάλογος της LG και αφού επικοινώνησαν με τον πωλητή της LG στην Αθήνα τους είπαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε περίπου 1 μήνα. Έτσι προχώρησα στην παραγγελία βάση του κωδικού.
Μετά από 20 περίπου μέρες παρέλαβα το πλυντήριο. Όταν όμως άνοιξα την συσκευασία, με έκπληξη διαπίστωσα ότι το πλυντήριο ήταν διαφορετικό. Συγκεκριμένα δεν υπήρχε η μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων (LCD) γαλάζιου φωτισμού μία μικρή απλή οθόνη με LED. (βλ. την παρακάτω εικόνα)

Αυτό με ενόχλησε ιδιαίτερα αφού άλλο περίμενα και άλλο παρέλαβα. Αμέσως μίλησα τηλεφωνικά με τον καταστηματάρχη ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι αυτό ακριβώς είναι το μοντέλο που του ζήτησα βάση του κωδικού.
Την ιδία μέρα στέλνω e-mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας της εξυπηρέτησης πελατών στην ιστοσελίδα της LG σχετικά με το πρόβλημα που προέκυψε.
Μέχρι και προχτές 15/04/09 δεν είχα καμία απάντηση... Έτσι αποφάσισα να επισκεφτώ το κατάστημα από το οποίο το αγόρασα για να ρωτήσω κατά πόσο μπορούν αυτοί να μεσολαβήσουν μια και εγώ δεν είχα καμία απάντηση.
Με το που μπαίνω στο κατάστημα βλέπω στη βιτρίνα το πλυντήριο που είχα δει και στη συνέχεια παραγγείλει ακριβώς όπως εικονιζόταν στη φωτογραφία στην ιστοσελίδα της LG! Αυτό με την μεγάλη LCD οθόνη!!
Όταν του είπα ότι αυτό είναι το πλυντήριο που του είχα παραγγείλει μου είπε ότι αυτό το πλυντήριο έχει άλλο κωδικό και συγκεκριμένα τον «LG WD-14376 FD» το οποίο δεν υπάρχει πουθενά στο site της LG ....
Όπως ήταν φυσικό του ζήτησα να μου το αντικαταστήσει.
Η απάντηση του ήταν ότι το το συγκεκριμένο πλυντήριο το παράγγειλε μόνο για μένα και ότι αν το πάρει πίσω θα του μείνει μια δεν το είχε ξαναφέρει ποτέ μέχρι τώρα και ούτε του το είχε ξαναζητήσει κανείς. Από αυτή την άποψη ο καταστηματάρχης από την πλευρά του είχε δίκιο μια κι εγώ του ζήτησα το συγκεκριμένο μοντέλο που βρήκα και είδα στην επίσημη ιστοσελίδα της LG .
Την ίδια μέρα κάλεσα τηλεφωνικά το τμήμα εξυπηρέτησης της LG στο τηλ. 801 11 200 900 και μίλησα με έναν κύριο, ο οποίος αφού τον ενημέρωσα για το πρόβλημα, παραδέχτηκε ότι προφανώς είναι λάθος η εικόνα και χωρίς καν να προσπαθήσει να δικαιολογηθεί μου είπε : ‘’ Αν κοιτάξετε κάτω στη σελίδα στους «όρους χρήσης» γράφει ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν λάθη. ‘’ Τόσο απλά... Όταν επέμεινα ότι πρόκειται για δικό τους λάθος , μετά απο λίγο μου λέει: “ Και τώρα δηλαδή τι θέλετε από εμάς;” . Του λέω, να μου το αλλάξετε. Και μου απαντάει: “Δεν γίνεται. Διαβάστε τους «όρους χρήσης» όπου γράφει ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν λάθη..”
Τον ρώτησα αν αυτή την απάντηση μπορεί να μου τη δώσει γραπτώς και μου έδωσε ένα τηλέφωνο για να στείλω ένα φαξ με το αίτημα μου.. Αυτό και έκανα.
Την επόμενη μέρα ξαναπήρα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης της LG για να μου επιβεβαιώσουν ότι παρέλαβαν το φαξ. Στο τηλέφωνο απάντησε ένας άλλος κύριος (έχω κρατήσει τα ονόματα..) ο οποίος με ρώτησε το λόγο που είχα στείλει το φαξ. Του εξήγησα λοιπόν πως έχει το θέμα.
Η απάντηση του ήταν η εξής: “Εσείς σαν πελάτης είστε υποχρεωμένος να γνωρίζετε τι παραγγέλνετε..”. Του λέω ότι ενημερώθηκα από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρίας η οποία παρέχει λανθασμένες πληροφορίες.. Με τα πολλά του ζητάω να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο του. Και η απάντηση; “Δεν γίνεται..” Του λέω γιατί; Μου λέει: “Δεν μπορείτε να μιλήσετε με κανέναν άλλο..”. Και όλα αυτά μ’ ένα στυλ, λες και ήταν ο Κορεάτης διευθυντής της LG.. Πάλι καλά που δεν μου είπε και να μην τους ξαναενοχλήσω..
Όπως καταλαβαίνετε αρχικά θεωρώ ότι έχω εξαπατηθεί από την λάθος και παραπλανητική εικόνα του προϊόντος που παράγγειλα και κατόπιν αγόρασα και μετά από αυτό, αντί η εταιρία να προσπαθήσει να δώσει κάποια λύση στο πρόβλημα που προέκυψε εξ’ αιτίας τους, αντιθέτως αποποιούνται την οποιαδήποτε ευθύνη και κατηγορούν έμενα που ενημερώθηκα από την επίσημη ιστοσελίδα τους.. Η όλη στάση των υπαλλήλων του τμήματος εξυπηρέτησης ήταν κάθε άλλο παρά ευγενική χωρίς την παραμικρή διάθεση εξυπηρέτησης.
Όπως καταλαβαίνετε το θέμα θα το φτάσω στα άκρα, με καταγγελία σ’ όλους τους αρμόδιους φορείς γιατί θεωρώ ότι απλά εξαπατήθηκα.. Φανταστείτε ότι μέχρι και τι στιγμή που γράφω όλα αυτά , εξακολουθεί να υπάρχει η παραπλανητική εικόνα του συγκεκριμένου πλυντηρίου στην επίσημη ιστοσελίδα της συγκεκριμένης εταιρίας..
http://hellas.lge.com/prodmodeldeta...&parentId=050301&modelCodeDisplay=F-1407TDSP6
Πάλι καλά που το χρώμα αλλά και το είδος στην εικόνα ήταν το σωστό. Φανταστείτε να ερχόταν κανένα πλυντήριο χρώματος ροζ ή κάποιο άλλο είδος π.χ. φούρνος μικροκυμάτων...
Το ξέρω ότι σας κούρασα αλλά θεώρησα σκόπιμο να ενημερώσω και άλλους που πιθανόν να βρεθούν σε παρόμοια κατάσταση και να αντιμετωπίσουν μια τέτοια στάση από τους εκπροσώπους της εν λόγω εταιρίας. Φυσικά στο θέμα έπεται συνέχεια..

Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σ’ όλους!
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Kαλησπέρα peTTros. Θα ήθελα να σου επισημάνω ότι καταγγελίες στο φόρουμ που αφορούν συγκεκριμένα καταστήματα/αντιπροσωπείες πρέπει να γίνονται επώνυμα. Αν δεν θέλεις να υπογράψεις το μήνυμά σου με πλήρες ονοματεπώνυμο και στοιχεία επικοινωνίας, θα σε παρακαλούσα να στείλεις τα στοιχεία αυτά σε κάποιον από τους Διαχειριστές.

Ευχαριστώ και καλή Ανάσταση!
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Απάντηση: Re: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Kαλησπέρα peTTros. Θα ήθελα να σου επισημάνω ότι καταγγελίες στο φόρουμ που αφορούν συγκεκριμένα καταστήματα/αντιπροσωπείες πρέπει να γίνονται επώνυμα. Αν δεν θέλεις να υπογράψεις το μήνυμά σου με πλήρες ονοματεπώνυμο και στοιχεία επικοινωνίας, θα σε παρακαλούσα να στείλεις τα στοιχεία αυτά σε κάποιον από τους Διαχειριστές.

Ευχαριστώ και καλή Ανάσταση!
Καλησπέρα Μαρία! Όπως μου είπες έστειλα στα στοιχεία μου στον κ. Χρήστο Ακρατόπουλο. Ελπίζω να είναι το σωστό άτομο.. Αν και πιστεύω οτι μάλλον πρόκειται για την δημοσιοποίηση της εμπειρίας μου με την LG και το τμήμα εξυπηρέτισης πελατών και οχι για καταγγελία μεσω του forum. Καταγγελία άλλωστε θα γίνει στους αρμόδιους φορείς. ;)

Πέτρος

Κι εγώ σ' ευχαριστώ! Καλη Ανάσταση και καλό Πάσχα
 

Μηνύματα
891
Reaction score
29
Απάντηση: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Για πρώτη κίνηση κράτα ενα screenshot της ιστοσελίδας με τον κωδικό και τη φωτό του πλυντηρίου.

Κάτι μου λέει οτι θα σου χρειαστεί.:102:

Μου κάνει εντύπωση γιατί η LG φημίζεται για το customer service.Απευθύνσου στα κεντρικά του εξωτερικου.

Καλή τύχη.
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Απάντηση: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Για πρώτη κίνηση κράτα ενα screenshot της ιστοσελίδας με τον κωδικό και τη φωτό του πλυντηρίου.

Κάτι μου λέει οτι θα σου χρειαστεί.:102:

Μου κάνει εντύπωση γιατί η LG φημίζεται για το customer service.Απευθύνσου στα κεντρικά του εξωτερικου.

Καλή τύχη.
Φιλε Johnkok φυσικά και έχω κρατήσει τα screenshots...

Κι εγώ μ' αυτή την εντύπωση ήμουν για το support της LG μέχρι πριν λίγες μέρες.. Τουλάχιστoν έτσι είχα διαβάσει στα forum. Αλλά μονο να μπορούσατε να ακούσετε το "στυλάκι" των παιδίων στο τηλέφωνο... Δεν ξέρω πόση δικαιοδοσία τους έχουν δώσει αλλά μιλάμε για εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά..

Για επικοινωνία μέσω email μπορείς μόνο στην αντιπροσωπεία κάθε χώρας.. Ελλάδα, Αγγλία, Γερμανια κ.α. που δεν νομίζω να τους αφορά και πολυ το θέμα.. Έχω βρεί όμως την ταχυδρομική διεύθυνση της LG στην Κορέα και πολύ πιθανό να τους στείλω ένα γραμμα τις επόμενες μέρες...
 

Μηνύματα
42
Reaction score
0
Απάντηση: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Οντως φαινεται λαθος της photo εφοσον σε ολα τα μοντελα υπαρχει η σωστη photo.
Η περιγραφη παντως δεν ειναι παραπλανητικη εφοσον αναφερει LED δεν νομιζω οτι η LG εχει την αναγκη να παραπλανησει τους αγοραστες με μια photo χαμηλης αναλυσης.

η αξια του μοντελου που αγορασες με οθονη LED ειναι ιδια με εκεινο με την LCD?
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Απάντηση: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Οντως φαινεται λαθος της photo εφοσον σε ολα τα μοντελα υπαρχει η σωστη photo.
Η περιγραφη παντως δεν ειναι παραπλανητικη εφοσον αναφερει LED δεν νομιζω οτι η LG εχει την αναγκη να παραπλανησει τους αγοραστες με μια photo χαμηλης αναλυσης.

η αξια του μοντελου που αγορασες με οθονη LED ειναι ιδια με εκεινο με την LCD?


Απ' ότι έμαθα εκ των υστέρων υπαρχει μια διαφορα 30 ευρω παραπανω για το μοντελο με την ψηφιακη οθονη. Το θεμα ομως δεν ειναι αν και κατα ποσο ο σκοπος της εταιριας ειναι να παραπλανησει ή οχι, αλλα κυριως η απο εκει και περα σταση των εκπροσωπων της εν λογω εταιριας σε ενα δεδομενα δικο τους λαθος..
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Πέτρο έχεις δίκιο και πρέπει να το αναζητήσεις.....
Πόσο μάλλον όταν για μια ελάχιστη χρέωση 30€ επιπλέον θα είχες το μοντέλο που ήθελες.....
Το λάθος θεωρώ πως ξεκινά από το κατάστημα πώλησης που έπρεπε επί τόπου να πάρει πίσω τη συσκευή και να βρει λύση στο πρόβλημα....
Από την άλλη δεν κατάλαβα γιατί η εταιρία δεν φέρει ευθύνη για το τι ανεβάζει στο επίσημο site της. Για μένα μπορεί άνετα να θεωρηθεί και παραπλάνηση πελάτη το ότι άλλα δείχνεις και άλλα πουλάς......

Και επειδή ξέρουν πως στο 90% των πελατών δεν θα το ψάξουν με δικηγόρους κλπ κάνουν τις πάπιες....
Στείλε ένα εξώδικο και καλό είναι να αναφέρεις τα ονομ/μα των υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο και την άσχημη συμπεριφορά τους. Κοινοποίησε την επιστολή και στα κεντρικά Ευρώπης αλλά και στα κεντρικά του εργοστασίου.

Καλή τύχη!
Αν δε σου είναι κόπος ενημέρωσέ μας για το θέμα.....
Για να βλέπουμε τελικά πόσο αξίζει το after sales της κάθε εταιρίας για να σταματάμε να ψωνίζουμε από αυτές......
 

Μηνύματα
23
Reaction score
0
Απάντηση: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Πέτρο έχεις δίκιο και πρέπει να το αναζητήσεις.....
Πόσο μάλλον όταν για μια ελάχιστη χρέωση 30€ επιπλέον θα είχες το μοντέλο που ήθελες.....
Το λάθος θεωρώ πως ξεκινά από το κατάστημα πώλησης που έπρεπε επί τόπου να πάρει πίσω τη συσκευή και να βρει λύση στο πρόβλημα....
Από την άλλη δεν κατάλαβα γιατί η εταιρία δεν φέρει ευθύνη για το τι ανεβάζει στο επίσημο site της. Για μένα μπορεί άνετα να θεωρηθεί και παραπλάνηση πελάτη το ότι άλλα δείχνεις και άλλα πουλάς......

Και επειδή ξέρουν πως στο 90% των πελατών δεν θα το ψάξουν με δικηγόρους κλπ κάνουν τις πάπιες....
Στείλε ένα εξώδικο και καλό είναι να αναφέρεις τα ονομ/μα των υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο και την άσχημη συμπεριφορά τους. Κοινοποίησε την επιστολή και στα κεντρικά Ευρώπης αλλά και στα κεντρικά του εργοστασίου.

Καλή τύχη!
Αν δε σου είναι κόπος ενημέρωσέ μας για το θέμα.....
Για να βλέπουμε τελικά πόσο αξίζει το after sales της κάθε εταιρίας για να σταματάμε να ψωνίζουμε από αυτές......
Φίλε μου όπως τα λες είναι.. Απλά το κατάστημα έχει ένα δίκιο απο την πλευρά του γιατί ενα όχι και τόσο φτηνό μοντέλο ίσως και να του μείνει (ειδικά σε μία περίοδο κρίσης..).
Εχτές πήρα και εγγράφως την απάντηση της εταιρίας η οποία από την μία παραδέχεται ότι η είκονα είναι λάθος αλλά από την άλλη καλύπτει τους υπαλλήλους της και με ξανα-παραπέμπει να διαβάσω τους "όρους χρήσης" περί "αποποίησης ευθύνης". Άρα γι' αυτούς δεν τρέχει μία.. Άς πρόσεχα κοινώς...
Έχω ήδη προχωρίσει σε καταγγελία στους αρμόδιους φορείς προστασίας καταναλωτών και θα περιμένω να δώ τη θέση της Ελληνικής αντιπροσωπείας κατά πόσο θα συνεχίσει να υποτιμά τη νοημοσύνη μας..
Εννοοείται ότι θα σας ενημερώσω μια και πιστεύω ότι κι άλλοι θα μπορούσαν να βρεθούν σε παρόμοια θέση (ειδικά αυτοί που πριν αγοράσουν κάτι, ψάχνονται αλλά και ενημερώνονται από το διαδύκτιο...)
;)
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Αν δεν έχουν ευθύνη, γιατί τσακίστηκαν να την αλλάξουν και να βάλου την σωστή φωτογραφία...

Αυτή την αποποίηση της ευθύνης δεν μπορώ να την καταλάβω πάντως... το επίσημο site της είναι, αν δεν έχουν ευθύνη για αυτό, για ποιό πράγμα έχουν?

Χέσε μέσα, με τους καραγκιόζηδες.....
Κυνήγα τους....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Είναι το ίδιο με τις ταμπέλες στα πάρκινγκ που γράφουν:
δεν ευθυνόμαστε για κλοπές ή πυρκαγιά

Ή στα φυλλάδια των εταιριών που αναφέρουν πως δεν ευθύνονται για τυπογραφικά λάθη......

Σε τελική ανάλυση, για τι ευθύνονται?
 

Μηνύματα
209
Reaction score
0
Νομίζω ότι μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα - βάσει νόμου - μπορείς να υπαναχωρήσεις από την αγορά χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να αιτιολογήσεις την απόφαση σου
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
81.798
Reaction score
106.572
Απάντηση: Re: LG Ελληνική αντιπροσωπεία και απαράδεκτη συμπεριφορά..

Νομίζω ότι μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα - βάσει νόμου - μπορείς να υπαναχωρήσεις από την αγορά χωρίς να είσαι υποχρεωμένος να αιτιολογήσεις την απόφαση σου
Αυτό που λες πρέπει να είναι για 10 μέρες αν δεν κάνω λάθος!
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.626
Μηνύματα
3.018.531
Members
38.472
Νεότερο μέλος
nickger
Top