LG TV UJ620V - προβληματικό panel αλλά άρνηση βλάβης και αντικατάστασης από την LG

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Καινούργιος στο φόρουμ, αλλά ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το απαράδεκτο support της LG, και να ζητήσω τη συμβουλή όποιου έχει περάσει κάτι αντίστοιχο.

Στις 15/12, αγόρασα από τα Public ένα budget μοντέλο UHD TV, το UJ620V, στις 55".
Από την πρώτη μέρα, εντόπισα ένα πρόβλημα με την απόδοση του κίτρινου χρώματος - ουσιαστικά, το ανοιχτό κίτρινο εμφανίζεται μουντό και με πρασινωπή απόχρωση. Λεπτομέρεια θα μου πείτε, αλλά σε games και σε ταινίες γίνεται εμφανές (π.χ. κιτρινοπράσινο χρώμα στις εκρήξεις). Προσπάθησα να το διορθώσω όσο γινόταν με calibration (και με το THX app) αλλά το πρόβημα στο κίτρινο επέμενε.
Στις 16/1, βλέποντας ότι δεν μπορώ να το βελτιώσω και ότι είναι εμφανώς πρόβλημα, επικοινωνώ με το support της LG, και εντός 2 ημερών το service Μανωλόπουλος παραλαμβάνει την τηλεόραση για έλεγχο.
Μετά από 4 ημέρες, με καλούν για να μου την παραδώσουν, λέγοντας ότι δεν έχουν εντοπίσει κανένα πρόβλημα. Φυσικά αρνούμαι να την παραλάβω, και με κατευθύνουν να μιλήσω ξανά με LG μήπως μου την αντικαταστήσουν επειδή δεν είμαι ικανοποιημένος με το προϊόν. Μιλώντας με την LG, με ενημερώνουν ότι το service θα την ξαναελέγξει και θα με ενημερώσει μόλις υπάρχουν νεότερα.
Μετά από 4 μέρες χωρίς νέα, μιλάω με το service, και μου λένε ότι δεν κάνουν κάποιο έλεγχο, γιατί δεν βρήκαν εξαρχής πρόβλημα, αλλά περιμένουν νεότερα από την LG (συνεννόηση μπουζούκι με λίγα λόγια). Κλείνω ραντεβού με τον τεχνικό, να του δείξω από κοντα το πρόβλημα που εννοώ.
Από κοντά πλέον, ο τεχνικός παραδέχεται ότι το χρώμα όντως δεν απεικονίζεται σωστά, αλλά ότι αυτό δεν μπορεί να δηλωθεί ως βλάβη, γιατί είδαν στον έλεγχό τους ότι όλα τα μοντέλα της σειράς απεικονίζουν τα χρώματα ακριβώς έτσι. Φυσικά, αφήνω την τηλεόραση στο service.
Μιλάω ξανά με το support της LG, όπου με απαράδεκτο ύφος με ενημερώνουν ότι αφού δε δηλώνεται ως βλάβη, δε δικαιούμαι κάποια αντικατάσταση ή επιστροφή, παρά μόνο να καταγραφεί ένα "παράπονο για την ποιότητα του προϊόντος" στο σύστημα, το οποίο παραδέχτηκαν ότι δεν έχει κανέναν ουσιαστικό σκοπό. Μάλιστα, όταν ανέφερα ότι δεν είναι δυνατόν να έχω πληρώσει για μια τηλεόραση με ελάττωμα και να με υποχρεώνουν να την κρατήσω, ο εκπρόσωποσ του support αναρωτήθηκε με ειρωνία γιατί περίμενα 1 μήνα για να δηλώσω το πρόβλημα και δεν επέστρεψα την τηλεόραση αμέσως στα Public αν είχε πρόβλημα εξαρχής. Η απάντηση που έλαβε φυσικά ήταν ότι για να επιστρέψεις προϊόν στα Public, πρέπει να είναι κλειστό στο κουτί του - άρα αποκλείεται να έχεις δει τέτοιο πρόβλημα και να μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν.

Και τώρα προσπαθώ να επικοινωνήσω με κάποιον πιο υπέυθυνο για να δω τι μπορεί να γίνει. Προφανώς δε θα παραλάβω πίσω την τηλεόραση όπως είναι, γιατί είναι σαν να παραδέχομαι ότι δεν έχει ελάττωμα.

Τι άλλο μπορώ να κάνω όμως; Θα έβρισκα κάποια άκρη με το ΙΝΚΑ ή κάποια αντίστοιχη καταγγελία;
Έχει κανείς κάποια παρόμοια εμπειρία με LG; Αν ναι, πώς λύθηκε το θέμα;
 


spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
12.559
Reaction score
30.948

Μηνύματα
5
Reaction score
0
INKA και συνηγορο του πολιτη , υπευθυνο ειναι το καταστημα που στο πουλησε ,να πιεσεις και εκει γιατι αυτοι πρεπει να συνεννοηθουν με την LG !
[DOUBLEPOST=1518187793][/DOUBLEPOST]https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm
[DOUBLEPOST=1518187956][/DOUBLEPOST]Αρμόδιοι επικοινωνίας στα κράτη μέλη - Ελλάδα
Ευχαριστώ πολύ! Έστειλα επωνυμες καταγγελίες σε ΙΝΚΑ, συνήγορο καταναλωτή και γενική γραμματεία καταναλωτή - ελπίζω να βρω καμιά άκρη από εκεί, γιατί έχω αρχίσει και απελπίζομαι. Με τα Public δεν έχω κάνει επικοινωνία, μου είπε ένας γνωστός που δούλευε στο τμήμα logistics ότι θα χάσω το χρόνο μου, γιατί απλά θα με παραπέμψουν στην LG μετά τις πρώτες επικοινωνίες που θα έκαναν εκείνοι. Ίσως το δοκιμάσω κι αυτό. Ευχαριστώ!
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Ευχαριστώ πολύ! Έστειλα επωνυμες καταγγελίες σε ΙΝΚΑ, συνήγορο καταναλωτή και γενική γραμματεία καταναλωτή - ελπίζω να βρω καμιά άκρη από εκεί, γιατί έχω αρχίσει και απελπίζομαι. Με τα Public δεν έχω κάνει επικοινωνία, μου είπε ένας γνωστός που δούλευε στο τμήμα logistics ότι θα χάσω το χρόνο μου, γιατί απλά θα με παραπέμψουν στην LG μετά τις πρώτες επικοινωνίες που θα έκαναν εκείνοι. Ίσως το δοκιμάσω κι αυτό. Ευχαριστώ!
Δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει κάτι με τον μεταπωλητή ,όταν ο εισαγωγέας-αντιπρόσωπος ,που δίνει άλλωστε την εγγύηση, δεν αναγνωρίζει πρόβλημα στη συσκευή.
Τυπικά το public είναι καλυμμένο.
[DOUBLEPOST=1518254422][/DOUBLEPOST]
Από κοντά πλέον, ο τεχνικός παραδέχεται ότι το χρώμα όντως δεν απεικονίζεται σωστά, αλλά ότι αυτό δεν μπορεί να δηλωθεί ως βλάβη, γιατί είδαν στον έλεγχό τους ότι όλα τα μοντέλα της σειράς απεικονίζουν τα χρώματα ακριβώς έτσι.
Αυτό να το ζητήσεις γραπτώς;)
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
12.559
Reaction score
30.948
Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

Ο πωλητης πρεπει να τα βρει με την αντιπροσωπεια !
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά
Εδώ είναι το σημείο που ο πωλητής βγαίνει εκτός κάδρου σε αυτές τις περιπτώσεις.
Ποιος πιστοποιεί το παραπάνω?
Μα φυσικά μόνο το εξουσιοδοτημένο σέρβις.
Αν λοιπόν ,σύμφωνα με αυτό όλα είναι οκ ,ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι.
Το αν θα πρέπει το κάνει ,ως ένδειξή καλής θέλησης για να κρατήσει έναν πελάτη ευχαριστημένο ,είναι άλλο θέμα
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Δεν νομίζω πως μπορεί να γίνει κάτι με τον μεταπωλητή ,όταν ο εισαγωγέας-αντιπρόσωπος ,που δίνει άλλωστε την εγγύηση, δεν αναγνωρίζει πρόβλημα στη συσκευή.
Τυπικά το public είναι καλυμμένο.
[DOUBLEPOST=1518254422][/DOUBLEPOST]

Αυτό να το ζητήσεις γραπτώς;)
Θα προσπαθήσω να ξαναπάω από το service και να το ζητήσω - αλλα αμφιβάλλω αν θα δεχτούν, γιατί είναι σαν έμμεσα να αποδέχονται τη βλάβη. Το πρόβλημα της υπόθεσης είναι ότι δεν μπορώ να το δείξω με φωτογραφία στις καταγγελίες, γιατί θα το αποδώσουν στις ρυθμίσεις της κάμερας, σε calibration κτλ. Μόνο από κοντά μπορώ να το υποδείξω και να το δει κανείς. Θα σύρω όλη την LG στο service να το δει :p

Εδώ είναι το σημείο που ο πωλητής βγαίνει εκτός κάδρου σε αυτές τις περιπτώσεις.
Ποιος πιστοποιεί το παραπάνω?
Μα φυσικά μόνο το εξουσιοδοτημένο σέρβις.
Αν λοιπόν ,σύμφωνα με αυτό όλα είναι οκ ,ο πωλητής δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι.
Το αν θα πρέπει το κάνει ,ως ένδειξή καλής θέλησης για να κρατήσει έναν πελάτη ευχαριστημένο ,είναι άλλο θέμα
Αυτή είναι η μόνη μου σκέψη για να εμπλέξω τα Public αν δε βγάλω άκρη με καταγγελίες στην LG. Να ζητήσω αντικατάσταση από τα Public, μιας και η τηλεόραση είναι με τα πλαστικά επάνω ακόμη, με το κουτί της. Ίδομεν.
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά
Spylab ειναι ετσι; Η μηπως εξαραταται απο την πολιτικη της καθε εταιριας κατασκευης του καθε προιοντος; Π.χ η Samsung ξερω οτι παρεχει παν' ευρωπαικη καλυψη. Απ' οπου και αν αγορασεις το προιον, με την προσκομιση της αποδειξης, ισχυει η εγγυηση. Αλλες εταιριες δεν το κανουν αυτο. Σε παραπεμπουν στον πωλητη της χωρας οπου εκανες την αγορα.

Σε ερωτηση μου παλαιοτερα για μια ρυθμιση στο δορυφορικο μου δεκτη (vu+), ο εδω εισαγωγεας μου απαντησε επι λεξη " να πας στο Γερμανο να σου πει".

Παρανομει;
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
12.559
Reaction score
30.948
Εγγυήσεις και επιστροφές

Δωρεάν, 2ετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) για όλα τα προϊόντα
Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.

Αυτή η 2ετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων.



Εγω προσωπικα δεν λεω τιποτα , τα δικαιωματα του ευρωπαιου καταναλωτη το λενε :wink:
 

Ν

Νίκος Τεγόπουλος

Guest
Συμφωνοι, το ειχα διβασει. Αφορα ομως προιοντα που η αγορα τους πραγματοποιηθηκε εντος των συνορων, οχι απο αλλη χωρα της EU. Πλην Samsung..
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Επικοινώνησα και με τα Public, για να ρωτήσω ποια είναι η διαδικασία για αντικαταστάση ελαττωματικής τηλεόρασης, και μου είπαν ότι εφόσον είναι εντός εγγύησης, την στέλνουν στο service της αντιπροσωπείας, και εκείνοι παίρνουν την απόφαση για το αν χρειάζεται αντικατάσταση ή όχι. Άρα λογικά, και μέσω Public να το πήγαινα, στα ίδια θα βρισκόμασταν.
Το προχωράω με καταγγελίες στην LG και βλέπουμε...
 

Μηνύματα
12
Reaction score
13
Καλησπέρα σε όλους. Αγαπητε Billerr σε καταλαβαινω απολυτα. Έχω αγοράσει από το 1996 έως σήμερα άπειρα ηλεκτρονικά και είμαι κι εγώ "ψειρας" όπως μας αποκαλούν οι άλλοι που δεν "βλέπουν" ένα καμένο πιξελ,μια χρωματική ανωμαλία ή δεν "ακουν" ένα βώμβο κ.ο.κ.

Μετά από τόσα χρόνια εμπειρία, Έχω να μοιραστώ με όλους σας το "απόσταγμα".

1. Ότι εγγύηση και αν γράφει κάτι (πχ τα iPhone γράφουν "1 χρονο"), στην Ευρώπη δικαιούσαι 2. Τελος. Αν η εταιρία δίνει έξτρα (πχ f&u δίνει 3) σουπερ. Αν δίνει λιγοτερο, δίνει βάση νόμου 2.

2. Παράλληλα με αυτο, έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης, πάλι βάση ευρωπαϊκής Ένωσης. Νομίζω 7 μερες. Αν πας κάτι πισω σε αυτό το διάστημα δεν έχει κανένα κατάστημα δικαίωμα να πει "δεν το παίρνω" ή "το παίρνω αλλά θα σου δώσω πίστωση-αλλαγη". Το πας πίσω και λεφτά πίσω no questions asked. Φυσικα, αυτό δεν γίνεται σωστά στα 9 από τα 10 καταστήματα ελλαδα. Όμως είναι ΝΟΜΟΣ.

Θα σου πω λοιπόν φίλε μου τι κάνω εγώ ΠΟΛΛΆ ΠΟΛΛΆ χρόνια και θα σου προτείνω και εσένα και σε όλους που διαβάζουν το άρθρο να κάνουν το ιδιο.

Σε ΚΆΘΕ αγορά μου,είτε είναι ακουστικά είτε είναι 60αρα tv, ανοίγω το κουτί κανονικά, αφήνω μέσα όλα τα της συσκευασίας και ΚΡΑΤΆΩ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΤΟ ΚΟΥΤΙ.
Ακούγεται "δυσκολο",όμως είναι ΠΑΝΕΎΚΟΛΟ και το κάνεις συνήθεια .

Εφαρμογή σε αυτό που σου συνέβη:

Το βλέπεις. Το παλεύεις 5 μερες.
Την πας πίσω επιτόπου στο κατάστημα για επιστροφη. The end.

Φυσικά δεν είναι εκεί το the end γιατί το κατάστημα 9 στις 10 φορές θα πει "δεν την παίρνω πήγαινε τη σερβις."

Ζητάς υπευθυνο. Εξηγείς ότι ξέρεις τα δικαιώματα σου και οφείλει να τα ξέρει, Όχι μόνο αυτός που μια χαρά τα ξερει, Αλλά και ο υπάλληλος που σε ταλαιπωρει. Θες τα λεφτά σου, τέλος.

Δεν χαλαμε/σκιζουμε/πεταμε συσκευασιες. Μαθαίνουμε και ασκούμε τα δικαιώματα μας.

Αυτά φυσικά για την ΕΠΌΜΕΝΗ αγορά σου.

Για ΑΥΤΉΝ προτείνω κάτι πιο ψαγμένο πλεον, μιας και το κατάστημα ΔΕΝ θα σε εξυπηρετήσει με το δίκιο του ενάμιση μήνα μετα.

Στείλε ένα mail σε στέλεχος της εισαγωγικής και γράφε σε πολύ αυστηρό τόνο ότι είναι απαράδεκτος ο τρόπος που σου φέρονται εξηγωντας με λεπτομεριες τα μπρος πισω που ζεις και τι ειπε ο τεχνικος κλπ. και απαιτείς να γυρίσεις πίσω την tv.
Ενημέρωσε παράλληλα ίδιο μειλ πως συντασεις το ίδιο μειλ στα Αγγλικά για να το στείλεις LG εξωτερικό και θέλεις να συμπεριλάβεις2και τα ονόματα όσων σε "δουλευουν" Ελλαδα. Έχεις του τεχνικού και του καταστήματος και, Αν αρνείται και ο Έλληνας αντιπρόσωπος να σε εξυπηρετήσει, το θες ΓΡΑΠΤΏΣ για να το συμπεριλάβεις .

Πολύπλοκο? Ναι. Όμως έχεις ΔΊΚΙΟ. Και τα λεφτά δεν χαρίζονται για να βλέπεις την οθόνη κίτρινη μέχρι να την σπασεις.

Με εκτιμηση , Πετρος.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.605
Μηνύματα
2.867.570
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top