Linkwitz Orion

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Aυτό το ηχείο πως σας φαίνεται?



Linkwitz Orion, ενεργό ηχείο, σχεδιασμένο απο τον Linkwitz τον...γνωστό (βλ. Linkwitz-Riley crossovers).
Tο καθένα έχει Seas μονάδες σε tweeter και midrange (πανάκριβες οι άτιμες, Seas T25CF-002 και W22EX001) + 2 10ιντσα Peerless για τις χαμηλές...Το τελευταίο upgrade που έχει βγάλει περιλαμβάνει άλλο ένα tweeter στην πίσω πλευρά.

Δεν κυκλοφορεί στο εμπόριο. Μπορείς να το παραγγείλεις direct απο τον κατασκευαστή (για Ευρώπη συνεργάζεται με ένα τύπο στη Γερμανία που αναλαμβάνει να το φτιάξει), ή μπορείς να πάρεις μόνο τα σχέδια και τα σχηματικά για το crossover/EQ για να το φτιάξεις ή να πάρεις μόνο τα σχέδια και το crossover ετοιμο κλπ. (υπάρχουν κι άλλες πολλές επιλογές αλλά καλύτερα να τις δείτε εδώ). Το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα με το πόσα θα πάρεις έτοιμα και πόσο προσωπικό χρόνο θα επενδύσεις.
Αν τα πάρεις όλα έτοιμα, το τελικό κόστος φτάνει τα 6 χιλιάρικα, αλλά περιλαμβάνει, πέρα απο τα έτοιμα ηχεία, και το crossover/EQ και τους ενισχυτές.

Όσοι το άκουσαν έχουν μόνο καλά λόγια να πουν. Εγώ το έψαξα περισσότερο γιατί ξέρω ότι απο αυτό ακούει, και το εκθειάζει με κάθε ευκαιρία, ο Peter Aczel του Audio Critic που είναι πολύ δύσκολος και τις καλές κουβέντες τις βγάζει με το σταγονόμετρο...

Σελίδα κατασκευαστή
The Audio Critic - Orion Review
The Sensible Sound - Orion Review (pdf)

Kαι μία photo απο το crossover/equalizer:


Φαίνεται ενδιαφέρον...
Αν ξέρετε κάποιον που να το έχει κατασκευάσει ή έστω να το έχει ακούσει, let me know! :cool_4:
 

Μηνύματα
89
Reaction score
16
Απάντηση: Linkwitz Orion

Θεωρητικα παντα, πρεπει να προκειται για ενα ηχειο αρκετα δυσκολο στο στησιμο του στο χωρο
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Linkwitz Orion

Παίζει πολύ με τις ανακλάσεις του χώρου, όπως είναι λογικό για open-baffle ηχείο. Θέλει χώρο γύρω του. Απο την άλλη, εφόσον το στήσεις σωστά, φαντάζομαι δεν είναι το ίδιο απαιτητικό στο στήσιμο του χώρου - σε αντίθεση με άλλες σχεδιάσεις. Αν βάλεις αποσβεστικά κλπ στο χώρο σου, μάλλον το σκότωσες. ;)

Ο Linkwitz προτείνει:

Room size: >180 ft2 (>17 m2) area, >8 ft ceiling
Speaker placement measured from tweeter:
>4 ft from wall behind it, >2 ft from side walls,
speaker separation >8 ft
Listening distance 8 ft to 18 ft
Room acoustics: Fairly live with RT60 of 400 ms to 700 ms
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Linkwitz Orion

Υπόψην, αν κάποιος αποφασίσει να τα κάνει όλα μόνος του, χρειάζεται κάτω απο 2.000 ευρώ για τα απαραίτητα υλικά.

Σε αυτά περιλαμβάνονται:
- ORION Construction Plans+ ($300)
- Crossover/EQ electronic parts, chassis, power supply ($350)
- Loudspeaker drivers ($1350)
- Wood, grill & miscellaneous cosmetics ($200)
- Plugs, cables, interconnects ($100 :mrgreen:)

...και το μόνο που χρειάζεται είναι η συναρμολόγηση ηχείων και crossover και φυσικά οι τελικοί ενισχυτές (οι οποίοι δεν χρειάζεται να είναι ούτε ακριβοί ούτε ιδιαίτερα δυνατοί).
 

Μηνύματα
89
Reaction score
16
Απάντηση: Linkwitz Orion

Μαλλον πρωτα πρεπει να βρουμε τον καταλληλο χωρο και επειτα να σκεφθουμε για τα συγκεκριμενα ηχεια και οπως αναφερεις και εσυ το παραμικρο μπορει να μεταβαλει την ακουστικη του ηχειου.Το ζητημα ειναι ποσα σπιτια μπορουν να εχουν εναν τοσο <καθαρο > χωρο για το στησιμο του ηχειου
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Linkwitz Orion

Μαλλον πρωτα πρεπει να βρουμε τον καταλληλο χωρο και επειτα να σκεφθουμε για τα συγκεκριμενα ηχεια και οπως αναφερεις και εσυ το παραμικρο μπορει να μεταβαλει την ακουστικη του ηχειου.Το ζητημα ειναι ποσα σπιτια μπορουν να εχουν εναν τοσο <καθαρο > χωρο για το στησιμο του ηχειου
Δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα βρε Πέτρο. Θέλει χώρο, ιδίως απο τους πίσω τοίχους, για να "αναπνέει", περίπου σαν τα πάνελ. Αν του δώσεις αυτό και έχεις ένα χώρο πάνω απο 17 τετραγωνικά, είσαι ok. Πάντα υπάρχει το καλύτερο φυσικά, αλλά δεν είναι "όλα ή τίποτα". :happy_6:

Απο το review του Audio Critic:

The Orions need to be set up quite differently from box speakers. The more air there is around them the better. They must be placed as far as possible from the back wall and not too near the side walls. Consequently, they are not suitable for all rooms and all decors. That’s the bad news. The good news is that they require no room treatment—the average live room is a perfect match to their dipole launch pattern. Also, they can be listened to at much closer range than typical box speakers. The angle subtended at the listening position by the distance between the speakers can be much larger than the conventional 60° and yield an awesome sonic perspective.

Το βασικό τους μειονέκτημα για εμένα?
Ότι καλείσαι να επενδύσεις ένα σημαντικό ποσό (απο 2 εώς 4 χιλιάρικα χωρίς τα ενισχυτικά - ανάλογα πως θα επιλέξεις να το αποκτήσεις) σε ένα ηχείο που μάλλον δεν έχεις τη δυνατότητα να το ακούσεις πριν το πάρεις και το οποίο το "παντρεύεσαι" γιατί ούτε λόγος για μεταπωλητική αξία. Αν αποφασίσεις να πας σε κάτι καλύτερο (που κάποιοι λένε πως δεν είναι εύκολο - και όντως αν ήταν ηχείο μαζικής παραγωγής με αντιπροσώπους κλπ η τελική τιμή του θα ήταν 15.000 τουλάχιστον) το πιθανότερο είναι να το δώσεις σε φίλο που ξέρει πως παίζει, όποτε θα το "σκοτώσεις".
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Linkwitz Orion

Να πούμε και κάτι άλλο ενδιαφέρον, που αφορά και άλλες συζητήσεις που έχουμε κάνει σε αυτήν εδώ την κατηγορία κατά καιρούς??

Ο Linkwitz πουλάει όλες τις πληροφορίες που αφορούν την κατασκευή του ηχείου για 220 ευρώ.

The ORION Construction Plans+ contain:
  • Drawings for all cabinet parts
  • Mechanical assembly instructions
  • Crossover/equalizer circuit diagram
  • ORION ASP printed circuit boards (2)
  • Material list for electrical components
  • Loading chart for printed circuit boards
  • Electrical assembly instructions
  • Test signal CD for crossover and speaker
  • Electrical test instructions
  • Speaker placement and hook-up recommendations

220 ευρώ.

Αυτά για όσους λένε περί πρόσθετου κόστους λόγω R&D κλπ....
Και αλοίμονο αν δεν ξέρει ο Linkwitz απο ηχεία...
 


Μηνύματα
5.581
Reaction score
298
Έτσι είναι: εάν ένα δίπολο μπορεί να εχει τον απαραίτητο χώρο γύρω του, η διέγερση των ακουστικών ιδιοτήτων του χώρου είναι κατά πολύ μικρότερη από ένα συμβατικό ηχείο.
 

Μηνύματα
519
Reaction score
80
Re: Απάντηση: Linkwitz Orion

Αυτά για όσους λένε περί πρόσθετου κόστους λόγω R&D κλπ....
Και αλοίμονο αν δεν ξέρει ο Linkwitz απο ηχεία...
Το θέμα του κόστους R&D ποικίλει από εταιρεία σε εταιρεία.
Ουσιαστικά ο Linkwitz δουλεύει "μόνος" του και μάλιστα το καθήκον της επίδειξης των ηχείων του στην Αμερική το επωμίζονται - νομίζω εθελοντικά - πελάτες του Linkwitz.

Υπάρχουν εταιρείες που δαπανούν σημαντικά ποσά στην έρευνα.
Αναφέρομαι πρωτίστως σε αυτές που ακολουθούν το δύσκολο και δαπανηρό δρόμο της σχεδίασης των δικών τους μεγαφώνων.

Οσον αφορά για τον Linkwitz : :rei:


'Όσον αφορά το Audio Critic και τον εντιμότατο κ. Aczel όπως και τα κολητάρια του ( πχ Tom Nousaine ) τα οποία εργολαβικά έχουν αναλάβει να μας σώσουν από τις κακιές Hi-End εταιρείες ( υπάρχουν αρκετές τέτοιες , αλλά αυτοί ισοπεδώνουν τα πάντα ) να είσαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός.

Οτι καλό έκανε στην αρχή με σοβαρά reviews σχεδόν το αναίρεσε γράφοντας και κάνοντας απίστευτες παπαριές αρκετά αργότερα.

Οσον αφορά τεύχη του Audio Critic τα οποία περιέργως αγόραζα, όταν τα βγάλω από τα κουτιά όπου τα έχω βάλει θα βρούν την μοίρα που τους αρμόζει.

Στην ανακύκλωση.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Re: Απάντηση: Linkwitz Orion

Το θέμα του κόστους R&D ποικίλει από εταιρεία σε εταιρεία.
Ουσιαστικά ο Linkwitz δουλεύει "μόνος" του και μάλιστα το καθήκον της επίδειξης των ηχείων του στην Αμερική το επωμίζονται - νομίζω εθελοντικά - πελάτες του Linkwitz.
Έτσι είναι. Γι'αυτό είπα άλλωστε πως το ίδιο ηχείο αν ήταν εμπορικό προϊόν μπορεί να έκανε και 15 χιλιάρικα.
Και, φυσικά, δεν θα είχα την απαίτηση να το αγοράσω στην ίδια τιμή. Εδώ για το συγκεκριμένο ηχείο βλέπεις πως τα υλικά κοστίζουν 2000 ευρώ αν τα συναρμολογήσεις όλα εσύ και 4000 ευρώ αν σου δώσουν έτοιμο το ηχείο. Αλλά, απο την άλλη, δε μπορεί να μου βάζει η X,Y εταιρία 2-3 χιλιάρικα καπέλο για έρευνα και ανάπτυξη που την έκαναν 1,2,3 ή 5 "Joe Doe", όταν ο Linkwitz ζητάει 200 ευρώ...

Και η "δικη μας" Audio Spectrum νομίζω συνεργαζόταν/συνεργάζεται με τη Seas στην ανάπτυξη μεγαφώνων αλλά οι τιμές τους είναι εξαιρετικά τίμιες για αυτά που προσφέρουν. Το Artemis αν είχε ταμπελάκι Linn ας πούμε επάνω (τυχαίο παράδειγμα), κάτι μου λέει ότι θα έκανε τα διπλά λεφτά.

Ποιό νομίζω εγώ ότι είναι το κοινό στοιχείο και στις δύο περιπτώσεις? Οne-man show με κύριο λόγο ενασχόλησης με το αντικείμενο το να κάνουν την τρέλα τους. Το κέρδος δεν φαίνεται είναι ο αυτοσκοπός για τον Πετρόπουλο - όπως άλλωστε και στην περίπτωση του Linkwitz μόνο που εκεί μπορούμε να είμαστε σίγουροι.

Μήπως, τελικά, σε αυτές τις περιπτώσεις εταιρειών βρίσκεται το πραγματικό value for money για τον μέσο audiophile?

Σίγουρα πάντως δεν βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι. Ο κόσμος καταλαβαίνει, Βασίλη. Έχεις ακούσει πολλούς να κράζουν τη B&W για την τιμολόγηση των Nautilus?

Τώρα, τον Aczel δεν τον έχω παρακολουθήσει όσο εσύ, αλλά έχω διαπιστώσει πως τις καλές κουβέντες τις γράφει με το σταγονόμετρο και σίγουρα έχει ακούσει πολλές συσκευές τόσα χρόνια που ασχολείται. Γι'αυτό άλλωστε μου έκαναν εντύπωση οι ύμνοι που έγραψε για τα Orion (η πιο αληθοφανής αναπαραγωγή ήχου που έχει ακούσει κλπ).
 

LUXMAN

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.995
Reaction score
69
Αγαπητε Κωστα μην συγκρινεις την Β&W με την AUDIO SPECTRUM πουθενα . Σε τιποτα δεν μοιαζουν οι δυο αυτες εταιρειες .

Το προβλημα των υψηλων τιμων της B&W υπαρχει κατα κυριο λογο εξαιτιας του διπλασιασμου της εγγλεζικης λιρας σε σχεση με την δραχμη και υστερα με το ευρω τα τελευταια 10 χρονια .
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Re: Linkwitz Orion

Έτσι είναι: εάν ένα δίπολο μπορεί να εχει τον απαραίτητο χώρο γύρω του, η διέγερση των ακουστικών ιδιοτήτων του χώρου είναι κατά πολύ μικρότερη από ένα συμβατικό ηχείο.
:happy_6:

To συγκεκριμένο ηχείο σχεδιάστηκε με σκοπό, εφόσον του δώσεις το minimum του χώρου που ζητάει να μπορεί να αποδώσει ένα μεγάλο ποσοστό των δυνατοτήτων του - ανεξάρτητα απο τον υπόλοιπο χώρο.

Ο Linkwitz κατέληξε στο ότι απο το Orion, και γενικώς τα ηχεία αυτής της σχεδιαστικής φιλοσοφίας, είναι ευκολότερο να πάρεις απόδοση κοντά στο 100% των δυνατοτήτων τους (στο μέσο σπίτι, δε μιλάμε για dedicated rooms) παρά απο άλλες συμβατικές (όπως box) ή λιγότερο συμβατικές (όπως πάνελ) σχεδιάσεις. Δεν έχω την πείρα και τις γνώσεις για να ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο ή όχι αλλά σίγουρα η γνώμη του έχει κάποια βαρύτητα.

Και απο τον ίδιο τον Linkwitz:

"ORION was originally developed to minimize the influence of the room on the accuracy of sound reproduction"

και

"In my experience the only hope for creating a better illusion lies with open baffle, constant directivity speakers or with non-directive speakers like acoustic point sources. A few truly omni-directional speaker designs on the market come close, but require exceptional room acoustics since they interact maximally with the room. They also have to solve the problem of box sound re-radiation through enclosure walls and cones. The only other practical constant directivity design that can extend to the lowest frequencies is the dipole radiator. It has been commonly implemented as a large plane radiator surface with magnetic or electrostatic motor and sometimes as a long and narrow ribbon driver. While these approaches solve several problems there remain issues with limited dynamic range and critical placement due to their non-uniform in-room response as a result of their large sound emitting surface areas. These problems can be overcome by using conventional electro-dynamic drivers, which have much smaller radiating surface areas. Since they can have much larger excursion capability than their planar counterparts they will displace larger volumes of air and generate higher sound pressure levels, which is especially needed at low frequencies.

A prime example of this open-baffle design approach is the ORION. It culminates for me many years of experimentation and learning. Better than any speaker that I have heard, it creates the illusion of being there."
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Re: Linkwitz Orion

Αγαπητε Κωστα μην συγκρινεις την Β&W με την AUDIO SPECTRUM πουθενα . Σε τιποτα δεν μοιαζουν οι δυο αυτες εταιρειες .
Μαρίνο, δεν έκανα τέτοια σύγκριση. Μίλησα για το κοινό σημείο στη φιλοσοφία του Οrion και των ηχείων της AS και μόνο (το μεράκι ενός ανθρώπου).

Δεν υφίσταται σύγκριση εταιρείας με εταιρεία, τα μεγέθη είναι τελείως διαφορετικά.

Η μόνη σύγκριση που θα είχε νόημα θα ήταν αυτή μεταξύ ηχείων των εταιρειών αυτών, εφόσον βρίσκονται στην ίδια κατηγορία τιμής.
Ας πούμε, στις σχετικά χαμηλές κατηγορίες τιμής που κινούνται αρκετά απο τα μοντέλα της AS δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο απο τη B&W, για τα γούστα μου. Μη μου πεις για τη σειρά 600 γιατί εμένα προσωπικά δε μου αρέσει ο "εμπορικός" ηχητικός χαρακτήραςνπου έχουν δώσει στον ήχο τους οι Άγγλοι στη "μικρή" σειρα. Οι λόγοι είναι προφανείς (home-cinema κλπ) αλλά, για καθαρά δικάναλο πρόγραμμα, θα προτιμούσα ένα Artemis απο ένα DM604.
-- Αλλά βγαίνουμε off topic.
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Re: Απάντηση: Linkwitz Orion

Οσον αφορά για τον Linkwitz : :rei:


'Όσον αφορά το Audio Critic και τον εντιμότατο κ. Aczel όπως και τα κολητάρια του ( πχ Tom Nousaine ) τα οποία εργολαβικά έχουν αναλάβει να μας σώσουν από τις κακιές Hi-End εταιρείες ( υπάρχουν αρκετές τέτοιες , αλλά αυτοί ισοπεδώνουν τα πάντα ) να είσαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός.

Οτι καλό έκανε στην αρχή με σοβαρά reviews σχεδόν το αναίρεσε γράφοντας και κάνοντας απίστευτες παπαριές αρκετά αργότερα.

Οσον αφορά τεύχη του Audio Critic τα οποία περιέργως αγόραζα, όταν τα βγάλω από τα κουτιά όπου τα έχω βάλει θα βρούν την μοίρα που τους αρμόζει.

Στην ανακύκλωση.
Βασίλη, το "γράφοντας και κάνοντας απίστευτες παπαριές αρκετά αργότερα" που αναφέρεται? Έψαξα αλλά δε βρήκα κάτι συγκεκριμένο.

Πάντως, πρέπει να αναφέρω ότι στο site του Audio Critic βρήκα τα παραπάνω:

"The Audio Critic shines by an absence of the typical technical nonsense that I find in all the other audio magazines. On top of that the tone of presentation makes it so much more readable"
SIEGFRIED LINKWITZ*
Linkwitz Lab, Corte Madera, CA
*of Linkwitz-Riley crossover fame

"Accountability in audio journalism' and your no-nonsense, rational approach to product reviews are a refreshing change and a source of continuing entertainment for me."
JOSEPH D'APPOLITO, Ph.D.*
Andover, MA
*of D'Appolito speaker geometry fame


Πάντως δεν ξέρω ούτε ποια ήταν τα γεγονότα στα οποία αναφέρεσαι ούτε, φυσικά, αν οι δηλώσεις αυτές έγιναν πριν ή μετά απο τα γεγονότα αυτά.

Αν θες μου λες και με PM για μη βγαίνουμε off-topic. :cool_4:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Linkwitz Orion

Επίσης κάτι που το διαβάζω όλο και συχνότερα τελευταία...
Ο Aczel συμφωνεί με τον Linkwitz ότι τα ηχεία συμβατικής σχεδίασης έχουν δώσει ότι είχαν να δώσουν και ήρθε καιρός να προχωρήσουμε.

I think ordinary forward-firing dynamic drivers with a passive crossover in a closed rectangular box are boring! I can guarantee that no transcendent sonic experience can possibly be delivered by such “monkey coffins.” Decent sound per dollar, at best. Powered loudspeakers with electronic crossovers and DSP correction are another matter. I’m looking forward to testing that type of equipment, as well as electrostatics, ribbons, and other unconventional transducers. -- Peter Aczel
 

Μηνύματα
519
Reaction score
80
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Linkwitz Orion

Βασίλη, το "γράφοντας και κάνοντας απίστευτες παπαριές αρκετά αργότερα" που αναφέρεται? .............
.....................Αν θες μου λες και με PM για μη βγαίνουμε off-topic. :cool_4:
Μετά χαράς.

Εχεις PM.
 


Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Kαι ένα update με εντυπώσεις από τα Orion+ (με το extra tweeter πίσω) και Orion++ (τα tweeter + 2 sub Τhor).





"The main change here is the addition of a rearward-firing tweeter, another Excel T25CF002 “Millennium” by SEAS, placed back-to-back against the forward-firing tweeter and wired in parallel with it, but with reversed phase, so that both domes move simultaneously toward and away from the listener. This one change makes the speaker an Orion+, in Linkwitz’s nomenclature. The Orion+ is therefore basically identical in radiation from the front and back of the dipole, although there are minor differences due to the physical structure of the speaker. There is nothing new about a rearward-firing tweeter (the Snell Acoustics Type A, for example, goes back to the ’70s), but the way it is integrated into the Orion to form a completely symmetrical and uniformly phased dipole is unusual. Linkwitz devotes considerable space on his website to the enlistment of a reflective rear wall for better sound, contrary to the traditional let’s-dampen-everything approach. I am not going to repeat here what he says; go to the website and read it. It’s great stuff.

...

When you add a pair of “Thor” subwoofers and a second crossover/equalizer to the Orion+, it becomes the Orion++. This is a luxury, and an expensive one at that, because the Orion+ and the Orion++ sound the same on most recordings. The superiority of the Orion++ becomes apparent only on recordings with a lot of bass energy (organ, double bass, synthesizer, and such), in which case you can play the music much louder with less bass distortion. The low-frequency rolloff of the Thor is about the same as of the Orion woofers, so there is no bass extension as such—the bass was extended all the way to begin with, without subwoofers. That’s why the Thor is not really a subwoofer in the conventional sense but rather a kind of superwoofer.

The Thor’s driver is a 12-inch Peerless Xtra Long Stroke (XLS) Model 830500 from Denmark; the enclosure is completely sealed, with an internal volume of approximately 50 liters (1¾ cubic feet); the crossover frequency is 50 Hz. The response profile is a combination of the sealed-box rolloff and electronic equalization. The latter is provided by the dedicated electronic crossover/equalizer, which also has pushbuttons to switch the two Thors in and out. In most cases, but not all, you hear nothing when you do that. I listen to more music with the Thors out than in. When you need it, however, there’s a complement of six woofers, four 10-inchers and two 12-inchers, to pump out the bass. That’s the equivalent, and then some, of a pair of 18-inch woofers—and more effectively deployed, more accurately crossed over, and lower in distortion than 18-inchers in conventional big systems. The Linkwitz crossover is of a highly sophisticated design to assure a totally seamless transition from the open dipole woofers of the basic Orions to the sealed boxes of the Thors. That would not be possible with a crossover frequency higher than 50 Hz. (Once again, read the website.)

...

I can tell you one thing: if you buy a $50,000 pair of monkey coffins with one of the iconic high-end labels, the sound in your listening room still won’t be as lifelike and musical as if you had bought the Orions."


theaudiocritic.com
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.882
Μηνύματα
3.032.282
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top