- Μηνύματα
- 7.000
- Reaction score
- 5.934
Πριν ενα μηνα εβγαλε προβλημα το μοτερ ρελαντι στο Saxo μου,και δεν δουλευει πανω απο 500-600 στροφες.
Δεν δουλευει σωστα το ελατηριο να κρατησει τις στροφες.
Λογω οτι ο μηχανικος μου βγηκε στην συνταξη που εμπιστευομαι,αναγκαστηκα και πηγα σε ενα συνεργειο της περιοχης μου.
Αλλαξε το μοτερακι με ιμιτασιον,λογω οτι δεν βρισκαμε το γνησιο. Κοστος 70€
Μετα απο δυο ημερες χρησης αρχισε παλι τα ιδια. Περασα να κανει εναν ελεγχο και μου ειπε οτι εχει προβλημα και θα το επιστρεψει στον προμηθευτη ωστε να μας στειλει ενα αλλο. Ξαναπερασε το παλιο επανω στο αυτοκινητο.
Ο προμηθευτης ειπε οτι θα το εχει τον Σεπτεμβρη.
Πηρα τα φραγκα πισω,και πηγα στον Χανιαδακη στην Ι.Οδο,οπου μου ειπε οτι το ανταλλακτικο αυτο σταματησε η παραγωγη λογω παλαιοτητας,και οτι θα ψαξουν να βαλουν ενα του εμποριου. Με ενημερωσαν οτι σε λιγο καιρο θα εχω παλι προβλημα με το ιμιτασιον.
Στο ebay βρηκα ιμιτασιον και το γνησιο,αλλα ειναι πανακριβο.
http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-CITROEN-BERLINGO-SAXO-PEUGEOT-106-306-PARTNER-1-1-IDLE-CONTROL-VALVE-MOTOR-/331418254082?fits=Model:Saxo&hash=item4d2a113b02:g:mcUAAOSwQJhUkaKA
http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-106-MK2-Citroen-Saxo-S0-S1-1996-2004-Bosch-Idle-Air-Control-Valve-/401112943229?fits=Car+Make
eugeot|Model:106|Plat_Gen:MK+II&hash=item5d6431ca7d:g:Xp4AAOSw1DtXImE8
Eιναι αυτο με τα 6 pin
H λυση ειναι να ψαχτω στα μεταχειρισμενα,αλλα ειδα οτι μπορω να το ανοιξω και να του κανω ενα καλο καθαρισμα μπας και δουλεψει.
Για να μην σας κουραζω πολυ γνωριζεται κανεναν καλο και εμπιστο μηχανικο Αγ.Αναργυρους και γυρω περιοχες να το πηγαινω για σερβις,και να δουμε τι θα κανουμε με το προβλημα?
Δεν δουλευει σωστα το ελατηριο να κρατησει τις στροφες.
Λογω οτι ο μηχανικος μου βγηκε στην συνταξη που εμπιστευομαι,αναγκαστηκα και πηγα σε ενα συνεργειο της περιοχης μου.
Αλλαξε το μοτερακι με ιμιτασιον,λογω οτι δεν βρισκαμε το γνησιο. Κοστος 70€
Μετα απο δυο ημερες χρησης αρχισε παλι τα ιδια. Περασα να κανει εναν ελεγχο και μου ειπε οτι εχει προβλημα και θα το επιστρεψει στον προμηθευτη ωστε να μας στειλει ενα αλλο. Ξαναπερασε το παλιο επανω στο αυτοκινητο.
Ο προμηθευτης ειπε οτι θα το εχει τον Σεπτεμβρη.
Πηρα τα φραγκα πισω,και πηγα στον Χανιαδακη στην Ι.Οδο,οπου μου ειπε οτι το ανταλλακτικο αυτο σταματησε η παραγωγη λογω παλαιοτητας,και οτι θα ψαξουν να βαλουν ενα του εμποριου. Με ενημερωσαν οτι σε λιγο καιρο θα εχω παλι προβλημα με το ιμιτασιον.
Στο ebay βρηκα ιμιτασιον και το γνησιο,αλλα ειναι πανακριβο.
http://www.ebay.co.uk/itm/FOR-CITROEN-BERLINGO-SAXO-PEUGEOT-106-306-PARTNER-1-1-IDLE-CONTROL-VALVE-MOTOR-/331418254082?fits=Model:Saxo&hash=item4d2a113b02:g:mcUAAOSwQJhUkaKA
http://www.ebay.co.uk/itm/Peugeot-106-MK2-Citroen-Saxo-S0-S1-1996-2004-Bosch-Idle-Air-Control-Valve-/401112943229?fits=Car+Make
Eιναι αυτο με τα 6 pin
H λυση ειναι να ψαχτω στα μεταχειρισμενα,αλλα ειδα οτι μπορω να το ανοιξω και να του κανω ενα καλο καθαρισμα μπας και δουλεψει.
Για να μην σας κουραζω πολυ γνωριζεται κανεναν καλο και εμπιστο μηχανικο Αγ.Αναργυρους και γυρω περιοχες να το πηγαινω για σερβις,και να δουμε τι θα κανουμε με το προβλημα?
Last edited:
