Martin Logan restoration

Μηνύματα
27
Reaction score
24
Καλησπέρα σε όλους,

Είχα λοιπόν αρκετό καιρό να ασχοληθώ με ηχεία και λοιπά. Τελευταία με ξαναέπιασε το μικρόβιο και αποφάσισα να δω τι υπάρχει στην αποθήκη

Ένα από αυτά που βρήκα λοιπόν ήταν και κάτι Martin Logan Aerius. Αν θυμάμαι καλά είναι τα πρώτης γενιάς και όχι τα i που είχαν βγει αργότερα.

Αυτό που σκέφτομαι είναι αρχικά να τα περάσω με μια σκούπα με βουρτσάκι να διώξω ότι σκόνη μπορώ. Πριν τα βάλω στο ρεύμα. Επειδή δεν έχω ενισχυτή κατάλληλο να τα οδηγήσει αυτή τη στιγμή θα αναλάβει το τεστ ένας παλιός πολυκάναλος που έχω σε χαμηλές εντάσεις να δούμε αν βγάζει έστω κάποιον ήχο

Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι οι εξής

Λογικά αν τα βάλω στο ρεύμα και αρχίσει να φορτίζει το πάνελ το πιθανότερο είναι να ακούω διάφορους ήχους από την σκόνη που θα έχει μείνει. Διάβασα κάπου για πλύσιμο. Το έχει δοκιμάσει κανείς; είναι αποτελεσματικό;

Το άλλο που είδα είναι ότι μπορεί το γούφερ να χρειαστεί refoam. Επειδή δεν την έχω κάνει τη διαδικασία ποτέ ξέρεις κάποιος να μου πει που μπορεί να γίνει και τι περίπου κοστίζει;

Και τρίτο και τελευταίο. Σε περίπτωση που το πάνελ έχει πεθάνει οριστικά.... έχει κάποιος πρόσφατα μπει στη διαδικασία αλλαγής του; και τι έκανε;

Ευχαριστώ πολύ για τις όποιες απαντήσεις σας
 

Μηνύματα
75
Reaction score
65
Καλησπέρα σε όλους,

Είχα λοιπόν αρκετό καιρό να ασχοληθώ με ηχεία και λοιπά. Τελευταία με ξαναέπιασε το μικρόβιο και αποφάσισα να δω τι υπάρχει στην αποθήκη

Ένα από αυτά που βρήκα λοιπόν ήταν και κάτι Martin Logan Aerius. Αν θυμάμαι καλά είναι τα πρώτης γενιάς και όχι τα i που είχαν βγει αργότερα.

Αυτό που σκέφτομαι είναι αρχικά να τα περάσω με μια σκούπα με βουρτσάκι να διώξω ότι σκόνη μπορώ. Πριν τα βάλω στο ρεύμα. Επειδή δεν έχω ενισχυτή κατάλληλο να τα οδηγήσει αυτή τη στιγμή θα αναλάβει το τεστ ένας παλιός πολυκάναλος που έχω σε χαμηλές εντάσεις να δούμε αν βγάζει έστω κάποιον ήχο

Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι οι εξής

Λογικά αν τα βάλω στο ρεύμα και αρχίσει να φορτίζει το πάνελ το πιθανότερο είναι να ακούω διάφορους ήχους από την σκόνη που θα έχει μείνει. Διάβασα κάπου για πλύσιμο. Το έχει δοκιμάσει κανείς; είναι αποτελεσματικό;

Το άλλο που είδα είναι ότι μπορεί το γούφερ να χρειαστεί refoam. Επειδή δεν την έχω κάνει τη διαδικασία ποτέ ξέρεις κάποιος να μου πει που μπορεί να γίνει και τι περίπου κοστίζει;

Και τρίτο και τελευταίο. Σε περίπτωση που το πάνελ έχει πεθάνει οριστικά.... έχει κάποιος πρόσφατα μπει στη διαδικασία αλλαγής του; και τι έκανε;

Ευχαριστώ πολύ για τις όποιες απαντήσεις σας

Δεν έχω απάντηση στις περισσότερες ερωτήσεις σου, ξέρω όμως να σου πω το εξής:

Επικοινώνησε με την Martin Logan!

Ψαχνόμουν να πάρω ένα Aerius που υπήρχε κάποια στιγμή σε αγγελία, και η εξυπηρέτηση τους ήταν εξαιρετική.

Και της ελληνικής αντιπροσωπείας, και της μαμάς εταιρίας!

Οχι τόσο γρήγορη ανταπόκριση αλλά με γνώση και σεβασμό, χωρίς αναγκαστικά να σε πηγαίνουν προς το να αγοράσεις κάτι.

Τουλάχιστον αυτό αντιμετώπισα εγώ πριν από 2-3 χρόνια!

Επικοινώνησε μαζί τους!
 

Μηνύματα
27
Reaction score
24
Δεν έχω απάντηση στις περισσότερες ερωτήσεις σου, ξέρω όμως να σου πω το εξής:

Επικοινώνησε με την Martin Logan!

Ψαχνόμουν να πάρω ένα Aerius που υπήρχε κάποια στιγμή σε αγγελία, και η εξυπηρέτηση τους ήταν εξαιρετική.

Και της ελληνικής αντιπροσωπείας, και της μαμάς εταιρίας!

Οχι τόσο γρήγορη ανταπόκριση αλλά με γνώση και σεβασμό, χωρίς αναγκαστικά να σε πηγαίνουν προς το να αγοράσεις κάτι.

Τουλάχιστον αυτό αντιμετώπισα εγώ πριν από 2-3 χρόνια!

Επικοινώνησε μαζί τους!
Καλημέρα,

Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Αν δεν τα καταφέρω να βρω κάποια λύση εννοείται θα δοκιμάσω την αντιπροσωπεία.

Να σου πω την αλήθεια να επικοινωνήσω με την μαμά εταιρεία δεν το είχα σκεφτεί γιατί υπέθετα ότι σιγά μην απαντήσουν αλλά φαίνεται αξίζει να κάνω μια δοκιμή!
 

ika

News
Μηνύματα
21.780
Reaction score
18.852
Η μαμά εταιρεία θα σε παραπέμψει στον αντιπρόσωπο και παράλληλα θα τον ενημερώσει (νομίζω ο ΟΡΦΕΑΣ είναι).
Ο αντιπρόσωπος μπορεί να μην κάνει ο ίδιος service και με την σειρά του θα σε παραπέμψει σε συνεργαζόμενο εξωτερικό service.
Αλλαγή foam γίνεται εύκολα στον Πανταζόπουλο πχ, η στον Γουσέτη και αλλού.
Το θέμα είναι πως αν το woofer είναι custom, πως θα βρεί το ίδιο/κατάλληλο ανταλλακτικό.
Επίσης θα πρέπει να βγάλεις τα woofer και να τα πας εκεί.
Πράγμα που σημαίνει πως ίσως χρειαστεί κολλητήρι.
 
Last edited:


Μηνύματα
27
Reaction score
24
Η μαμά εταιρεία θα σε παραπέμψει στον αντιπρόσωπο και παράλληλα θα τον ενημερώσει (νομίζω ο ΟΡΦΕΑΣ είναι).
Ο αντιπρόσωπος μπορεί να μην κάνει ο ίδιος service και με την σειρά του θα σε παραπέμψει σε συνεργαζόμενο εξωτερικό service.
Αλλαγή foam γίνεται εύκολα στον Πανταζόπουλο πχ, η στον Γουσέτη και αλλού.
Το θέμα είναι πως αν το woofer είναι custom, πως θα βρεί το ίδιο/κατάλληλο ανταλλακτικό.
Επίσης θα πρέπει να βγάλεις τα woofer και να τα πας εκεί.
Πράγμα που σημαίνει πως ίσως χρειαστεί κολλητήρι.
Ναι αυτό έψαχνα τώρα για το refoam. Δεν βλέπω να μπορώ να την κάνω μόνος μου επομένως θα πάει σε κάποιον εξωτερικά.

Custom δεν είναι το woofer. Είναι αυτό που είχε από την μαμά του. Απλά κολλάω λιγάκι να το βγάλω μόνος. Σε κάτι Klipsch που είχα το έβγαλα εύκολα (κόλλησε το ένα και έκανα εγχείρηση αλλαγής με woofer από το κεντρικό του που ήταν ίδια σειρά) αλλά δεν ξέρω. Με τα ML κολλάω λίγο

Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.662
Μηνύματα
3.109.344
Members
38.857
Νεότερο μέλος
kostισ mennis
Top