Καλησπέρα σε όλους,
Είχα λοιπόν αρκετό καιρό να ασχοληθώ με ηχεία και λοιπά. Τελευταία με ξαναέπιασε το μικρόβιο και αποφάσισα να δω τι υπάρχει στην αποθήκη
Ένα από αυτά που βρήκα λοιπόν ήταν και κάτι Martin Logan Aerius. Αν θυμάμαι καλά είναι τα πρώτης γενιάς και όχι τα i που είχαν βγει αργότερα.
Αυτό που σκέφτομαι είναι αρχικά να τα περάσω με μια σκούπα με βουρτσάκι να διώξω ότι σκόνη μπορώ. Πριν τα βάλω στο ρεύμα. Επειδή δεν έχω ενισχυτή κατάλληλο να τα οδηγήσει αυτή τη στιγμή θα αναλάβει το τεστ ένας παλιός πολυκάναλος που έχω σε χαμηλές εντάσεις να δούμε αν βγάζει έστω κάποιον ήχο
Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι οι εξής
Λογικά αν τα βάλω στο ρεύμα και αρχίσει να φορτίζει το πάνελ το πιθανότερο είναι να ακούω διάφορους ήχους από την σκόνη που θα έχει μείνει. Διάβασα κάπου για πλύσιμο. Το έχει δοκιμάσει κανείς; είναι αποτελεσματικό;
Το άλλο που είδα είναι ότι μπορεί το γούφερ να χρειαστεί refoam. Επειδή δεν την έχω κάνει τη διαδικασία ποτέ ξέρεις κάποιος να μου πει που μπορεί να γίνει και τι περίπου κοστίζει;
Και τρίτο και τελευταίο. Σε περίπτωση που το πάνελ έχει πεθάνει οριστικά.... έχει κάποιος πρόσφατα μπει στη διαδικασία αλλαγής του; και τι έκανε;
Ευχαριστώ πολύ για τις όποιες απαντήσεις σας
Είχα λοιπόν αρκετό καιρό να ασχοληθώ με ηχεία και λοιπά. Τελευταία με ξαναέπιασε το μικρόβιο και αποφάσισα να δω τι υπάρχει στην αποθήκη
Ένα από αυτά που βρήκα λοιπόν ήταν και κάτι Martin Logan Aerius. Αν θυμάμαι καλά είναι τα πρώτης γενιάς και όχι τα i που είχαν βγει αργότερα.
Αυτό που σκέφτομαι είναι αρχικά να τα περάσω με μια σκούπα με βουρτσάκι να διώξω ότι σκόνη μπορώ. Πριν τα βάλω στο ρεύμα. Επειδή δεν έχω ενισχυτή κατάλληλο να τα οδηγήσει αυτή τη στιγμή θα αναλάβει το τεστ ένας παλιός πολυκάναλος που έχω σε χαμηλές εντάσεις να δούμε αν βγάζει έστω κάποιον ήχο
Οι ερωτήσεις μου λοιπόν είναι οι εξής
Λογικά αν τα βάλω στο ρεύμα και αρχίσει να φορτίζει το πάνελ το πιθανότερο είναι να ακούω διάφορους ήχους από την σκόνη που θα έχει μείνει. Διάβασα κάπου για πλύσιμο. Το έχει δοκιμάσει κανείς; είναι αποτελεσματικό;
Το άλλο που είδα είναι ότι μπορεί το γούφερ να χρειαστεί refoam. Επειδή δεν την έχω κάνει τη διαδικασία ποτέ ξέρεις κάποιος να μου πει που μπορεί να γίνει και τι περίπου κοστίζει;
Και τρίτο και τελευταίο. Σε περίπτωση που το πάνελ έχει πεθάνει οριστικά.... έχει κάποιος πρόσφατα μπει στη διαδικασία αλλαγής του; και τι έκανε;
Ευχαριστώ πολύ για τις όποιες απαντήσεις σας