- Μηνύματα
- 2.064
- Reaction score
- 1.467
Βγαίνουμε εκτός θέματος αλλα εντός αστικου ιστού το rx8 ήταν πιο εύκολα διαχειρισιμο και σε περισσότερες περιπτώσεις στενακια και δρόμους πιο διασκεδαστικο κ με περισσότερη ασφάλειαΣίγουρα θα είχε στο μυαλό του ο δημοσιογράφος και το παράγοντα κόστος μέσα δεν εξηγείται αλλιώς.
Καλό , χρύσο και άγιο το 8άρι αλλά Μ3 Ε46 δεν είναι (το 92 ήταν λίγο πιο "αποστειρωμένο" από το 46άρι αλλά και πάλι μόνο το βάρος να είχε στο μυαλό του... δε ξέρω, για Πόρσε δεν έχω άποψη λολ).
Καλα το e92 αν ποτέ δεν το οδηγησα με τον βαρυ v8 και τα 420 που να τα βαλεις κατω?
Το e46 με 100 αλογα κατω κ κιλα ροπης λιγότερα μικρότερο αμαξωμα και ολα αυτα ζωγραφιζε και σε περιπτωσεις που δεν επειδιωκες σχεδόν με ολες τος σχέσεις
Το rx8 με τα 25 κατι κιλα ροπης την μαλακοτερη αναρτηση και το πιο φιλικό στησιμο σε περιπτώσεις οχι ειδικες αλλα ηπιες και στην πολη μεσα πιθανό το αναταγωνιζεται στα ισια στο κομμάτι ευχαρίστηση
Το εχω σπουδασει το θεμα
Τα ειχα και τα δυο
Το e46 είναι μυθος και μετα την πρώτη m3 που είναι ιστορική κτλ σιγά σιγα περνει την θεση της καλύτερης m3 ολων των εποχών στις τάξεις των αυτοκινητοφιλων
Αχχ παω τωρα με το diesel των 100 ιππων στην δουλειά μου κλαιγοντας
Καλημέρα