- Μηνύματα
- 16.004
- Reaction score
- 14
Το πιο εντυπωσιακό είναι η προγνωστική ανάρτηση
Το τελευταίο πρωτότυπο της σειράς “F” της γερμανικής εταιρείας εφοδιάζεται με κορυφαία τεχνολογία όσον αφορά τα μηχανικά του μέρη αλλά και την άνεση των τυχερών επιβατών του. Η F700 είναι ένα concept που σίγουρα θα αλλάξει τον τρόπο που σχεδιάζονται τα μεγάλα πολυτελή μοντέλα.
To σχεδιασμό της F700 επιμελήθηκε το Στούντιο Προχωρημένης Σχεδίασης της Mercedes, που βρίσκεται στο Irvine των ΗΠΑ. Εξωτερικά, το μεγάλο μεταξόνιο (3,45 μ.- 28,5 εκ. μακρύτερο από της υπάρχουσας S Class) τοποθετεί τους τροχούς στις άκρες του αμαξώματος και κάνει το μήκους 5,18 μ. concept να δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό. Παράλληλα τονίζει το χαμηλό ύψος (1,43 μ.) και το μεγάλο πλάτος (1,96 μ.) και αφήνει υπόνοιες για την ευρύχωρη καμπίνα του εσωτερικού.
Τα σχεδιαστικά στοιχεία δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για την προέλευση της F700, με το εμπρόσθιο μέρος να χαρακτηρίζεται από την τεράστια μάσκα και τα ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ το πίσω αντλεί την έμπνευσή του από μοντέλα της μεταπολεμικής περιόδου του προηγούμενου αιώνα. Εντύπωση προκαλεί και η σχεδίαση της οροφής με την γυάλινη τριγωνική επιφάνεια, να χωρίζεται στη μέση από μία μεταλλική λωρίδα, η οποία φέρει ένα «πτερύγιο καρχαρία», όπως το ονομάζει η εταιρεία, που φιλοξενεί την κάμερα οπισθοπορείας, την κεραία του ηχοσυστήματος και το τρίτο «στοπ».
Το τελευταίο πρωτότυπο της σειράς “F” της γερμανικής εταιρείας εφοδιάζεται με κορυφαία τεχνολογία όσον αφορά τα μηχανικά του μέρη αλλά και την άνεση των τυχερών επιβατών του. Η F700 είναι ένα concept που σίγουρα θα αλλάξει τον τρόπο που σχεδιάζονται τα μεγάλα πολυτελή μοντέλα.
To σχεδιασμό της F700 επιμελήθηκε το Στούντιο Προχωρημένης Σχεδίασης της Mercedes, που βρίσκεται στο Irvine των ΗΠΑ. Εξωτερικά, το μεγάλο μεταξόνιο (3,45 μ.- 28,5 εκ. μακρύτερο από της υπάρχουσας S Class) τοποθετεί τους τροχούς στις άκρες του αμαξώματος και κάνει το μήκους 5,18 μ. concept να δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό. Παράλληλα τονίζει το χαμηλό ύψος (1,43 μ.) και το μεγάλο πλάτος (1,96 μ.) και αφήνει υπόνοιες για την ευρύχωρη καμπίνα του εσωτερικού.
Τα σχεδιαστικά στοιχεία δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για την προέλευση της F700, με το εμπρόσθιο μέρος να χαρακτηρίζεται από την τεράστια μάσκα και τα ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ το πίσω αντλεί την έμπνευσή του από μοντέλα της μεταπολεμικής περιόδου του προηγούμενου αιώνα. Εντύπωση προκαλεί και η σχεδίαση της οροφής με την γυάλινη τριγωνική επιφάνεια, να χωρίζεται στη μέση από μία μεταλλική λωρίδα, η οποία φέρει ένα «πτερύγιο καρχαρία», όπως το ονομάζει η εταιρεία, που φιλοξενεί την κάμερα οπισθοπορείας, την κεραία του ηχοσυστήματος και το τρίτο «στοπ».
Attachments
-
55,1 KB Προβολές: 144
-
68 KB Προβολές: 129