Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Το πιο εντυπωσιακό είναι η προγνωστική ανάρτηση

Το τελευταίο πρωτότυπο της σειράς “F” της γερμανικής εταιρείας εφοδιάζεται με κορυφαία τεχνολογία όσον αφορά τα μηχανικά του μέρη αλλά και την άνεση των τυχερών επιβατών του. Η F700 είναι ένα concept που σίγουρα θα αλλάξει τον τρόπο που σχεδιάζονται τα μεγάλα πολυτελή μοντέλα.

To σχεδιασμό της F700 επιμελήθηκε το Στούντιο Προχωρημένης Σχεδίασης της Mercedes, που βρίσκεται στο Irvine των ΗΠΑ. Εξωτερικά, το μεγάλο μεταξόνιο (3,45 μ.- 28,5 εκ. μακρύτερο από της υπάρχουσας S Class) τοποθετεί τους τροχούς στις άκρες του αμαξώματος και κάνει το μήκους 5,18 μ. concept να δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό. Παράλληλα τονίζει το χαμηλό ύψος (1,43 μ.) και το μεγάλο πλάτος (1,96 μ.) και αφήνει υπόνοιες για την ευρύχωρη καμπίνα του εσωτερικού.





Τα σχεδιαστικά στοιχεία δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για την προέλευση της F700, με το εμπρόσθιο μέρος να χαρακτηρίζεται από την τεράστια μάσκα και τα ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ το πίσω αντλεί την έμπνευσή του από μοντέλα της μεταπολεμικής περιόδου του προηγούμενου αιώνα. Εντύπωση προκαλεί και η σχεδίαση της οροφής με την γυάλινη τριγωνική επιφάνεια, να χωρίζεται στη μέση από μία μεταλλική λωρίδα, η οποία φέρει ένα «πτερύγιο καρχαρία», όπως το ονομάζει η εταιρεία, που φιλοξενεί την κάμερα οπισθοπορείας, την κεραία του ηχοσυστήματος και το τρίτο «στοπ».
 

Attachments


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Το εσωτερικό της F700 θυμίζει περισσότερο εσωτερικό... ιδιωτικού liar-jet τόσο με την πολυτέλειά και το διάκοσμό του όσο και με τη δυνατότητα του πίσω δεξιού καθίσματος- ή καλύτερα πολυθρόνας- να περιστρέφεται και να δημιουργεί μία «ξαπλωτή» θέση όμοια με αυτή της Α΄ θέσης των αεροπλάνων. Οι λόγοι που η εταιρεία προχώρησε σε αυτή την επιλογή είναι πολλοί, με πρώτο και κύριο την αίσθηση που μεταφέρεται στον επιβάτη, αφού νιώθει ότι δεν είναι πλέον μέσα σε αυτοκίνητο. Για αυτό φροντίζει και το σύστημα ψυχαγωγίας, τελευταίας τεχνολογίας, με μία οθόνη 20 ιντσών και τρισδιάστατων γραφικών να «ξεπετάγεται» αυτόματα από το χώρο αποσκευών και με τη βοήθεια ενός surround sound ηχοσυστήματος δημιουργεί μία ατμόσφαιρα που θυμίζει, αν μη τι άλλο, κινηματογραφική αίθουσα.





Όλη αυτή η χλιδή θα πήγαινε…στράφι, αν οι επιβάτες της F700 ένιωθαν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, γι’ αυτό και οι μηχανικοί της εταιρείας εφοδίασαν το πρωτότυπο μοντέλο με ένα νέο τύπο ενεργητικής ανάρτησης (Pre-Scan ονομάζεται), ο οποίος συνδυάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις της Mercedes σε αυτό τον τομέα και προχωρά ένα βήμα παραπέρα αφού λειτουργεί και… προγνωστικά. Κάτι τέτοιο γίνεται εφικτό με τη χρήση αισθητήρων λέιζερ που βρίσκονται ενσωματωμένοι στα φωτιστικά σώματα. Αυτοί «σαρώνουν» τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο, μέσω του υπέρυθρου φάσματος, εντοπίζοντας τυχόν ανωμαλίες και στη συνέχεια στέλνουν τις πληροφορίες (μαζί με άλλους αισθητήρες που βρίσκονται σε άλλα μέρη του αμαξώματος) σε μία κεντρική ηλεκτρονική μονάδα που προετοιμάζει την ρύθμιση της ανάρτησης έτσι ώστε να λειτουργεί «ισοπεδωτικά».
 

Attachments


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Ένα μοντέλο σαν την F700 είναι πιο πιθανό να φιλοξενεί τον ιδιοκτήτη του στο πίσω κάθισμα παρά στη θέση του οδηγού. Μη νομίζετε όμως ότι αυτό το σημείό έχει παραμεληθεί για χάρη του υπόλοιπου αυτοκινήτου αφού και εκεί υιοθετούνται οι τελευταίες λύσεις της φίρμας όσον αφορά την εργονομία και την interactive επικοινωνία οδηγού και οχήματος. Πέρα από το γνωστό σύστημα διαχείρισης λειτουργιών COMMAND, που βρίσκεται εδώ σε αναβαθμισμένη και απλουστευμένη μορφή, την εμφάνισή του κάνει και το Human-Machine Interface (HMI) που έχει ως σκοπό να προσαρμόσει την τεχνολογία ακόμη περισσότερο στις ανθρώπινες ανάγκες και να προσφέρει στο οδηγό τον μέγιστο αριθμό πληροφοριών αποσπώντας την προσοχή του από το δρόμο όσο το δυνατό λιγότερο. Κυρίαρχο ρόλο σε αυτό παίζει ο…διάλογος που μπορεί να ανοίξει ο οδηγός με το αυτοκίνητο όπου μέσω απλών φωνητικών εντολών να εκτελούνται διάφορες λειτουργίες (από τηλεφωνική κλήση και αναζήτηση ηλεκτρονική σελίδας). Ακούραστος βοηθός αποτελεί ο…avatar (ή η computerese αν προτιμάτε γυναίκα!), ο οποίος εμφανίζεται με ανθρώπινη μορφή στην μεγάλη οθόνη του πίνακα οργάνων και σας καθοδηγεί με απλές ερωτήσεις, ενώ μπορεί να σας…διαβάζει τα email που λαμβάνετε, να ενημερώνει την ατζέντα των ραντεβού σας κ.α.







Η F700 χρησιμοποιεί ένα 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο άμεσου ψεκασμού, 1,8 λίτρων με δύο turbo και μεταβαλλόμενο χρονισμό των βαλβίδων αλλά και μεταβαλλόμενη συμπίεση, το οποίο, όπως όλα δείχνουν, θα αποτελέσει το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης, καθώς συνδυάζει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του diesel και του βενζινοκινητήρα.
Στις χαμηλές στροφές και με αυξημένη τη συμπίεση, η κινητήρια μονάδα λειτουργεί χωρίς τη συμβολή των μπουζί, ενώ όταν οι καταστάσεις το απαιτήσουν (υψηλότερες στροφές ή επιτάχυνση), σε διάστημα μίας περιστροφής του στροφάλου, μπαίνουν σε λειτουργία τα μπουζί με αποτέλεσμα ο κινητήρας να λειτουργεί σαν ένα συμβατικό μηχανικό σύνολο.
 

Attachments


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14






Με τους δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων διαφορετικής διαμέτρου (ένας μικρός για το χαμηλό φάσμα λειτουργίας και ένας μεγαλύτερος για τις υψηλές στροφές) η απόδοσή του αγγίζει τους 238 ίππους και τα 400 Nm ροπής.

Τα νούμερα αυτά, που αντιστοιχούν στην απόδοση του υπάρχοντος V6 και 3,5 λίτρων της εταιρείας, καταδεικνύουν την αποδοτικότητα του DIESOTTO, όπως ονομάζεται.

Την εικόνα συμπληρώνει ένα «ήπιας» μορφής υβριδικό σύστημα με ένα ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει για την κίνηση του μοντέλου 20 επιπλέον ίππους, ενώ όταν οι υπηρεσίες του δεν απαιτούνται λειτουργεί ως φορτιστής για την μπαταρία του συστήματος, που συνδυάζεται με τα αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic.



Επίσης, βοηθά τον βενζινοκινητήρα στις εκκινήσεις, ο οποίος σε αστικό περιβάλλον, τίθεται εκτός λειτουργίας (π.χ. περιμένοντας σε ένα φανάρι), μειώνοντας εντυπωσιακά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, για αυτοκίνητο αυτή της κατηγορίας. Τα δύο τελευταία ανέρχονται σε 5 λίτρα/ 100χλμ. και 127 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο αντίστοιχα.

Εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις που επιτυγχάνει η F700, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι ζυγίζει 1,7 τόνους. Τα 0-100χλμ./ώρα έρχονται σε 7,5 δεύτερα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200χλμ./ώρα.
 

Attachments



Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
"Προγνωστική ανάρτηση";
Και αν η πρόγνωση δεν του κάτσει και πάει "στον κουβά" και ο οδηγός σε κανένα δέντρο, τι γίνεται; )(
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

οι μηχανές είναι αλάνθαστες , ο άνθρωπος όχι , άρα κάποιος προγραμματιστής θα μπει φυλακή και τέλος ...
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
καλά δεν στρίβει και μόνο του.... κάποια υποβοήθηση κάνει προφανώς car leveling ώστε να μην πέρνει κλιση το αμάξι στις στροφές. Δεν νομίζω ότι αποφέυγει μόνο του τις λακούβες!
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Re: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Δεν νομίζω ότι αποφέυγει μόνο του τις λακούβες!
Eλπίζω όχι... Στην Ελλάδα θα "μουλαρώνει" και θα αρνείται να φύγει από το γκαράζ! :happy_8:

Να το κοιτάξουμε αυτό γιατί σκεφτόμουν να αλλάξω το Clio μου.. :happy_9:
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Αυτό λέω... αν το leveling γίνει από την ανάποδη και από τρένο γίνει βάρκα-γιαλό;
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
Πειραζει που δεν μου αρεσει? Οπως και οι περισσοτερες mercedes αλλωστε...
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Re: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Πειραζει που δεν μου αρεσει? Οπως και οι περισσοτερες mercedes αλλωστε...
Εσύ στην εμφάνιση κόλλησες?
Πως φαίνεται ότι έχεις Alfa Romeo... :happy_9:
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
:happy_9:

Τι να κανουμε ρε Κωστα, αν σε χαλαει θα το παρεις γιατι ειναι "χλιδη" και status symbol? Αυτα τα κανουνε οι χαϊενταδες :happy_9:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Re: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

:happy_9:

Τι να κανουμε ρε Κωστα, αν σε χαλαει θα το παρεις γιατι ειναι "χλιδη" και status symbol? Αυτα τα κανουνε οι χαϊενταδες :happy_9:
Όχι, δεν θέλω να πω αυτό, αλλά το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο εμφάνιση...
(Φυσικά δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει έτσι όπως είναι στις φώτο - αν κυκλοφορήσει ποτέ.)

Άσε που ο καθένας έχει διαφορετικό γούστο (πχ εμένα μου αρέσει περισσότερο η Brera από την SLK αλλά αυτό δεν είναι νόμος για όλους) ενώ η τεχνολογία που κουβαλάει επάνω του το συγκεκριμένο concept είναι αντικειμενικά πολύ μπροστά. Πιστεύεις θα μπορούσε η Alfa να παρουσιάσει κάτι αντίστοιχο σήμερα?
 

Μηνύματα
2.632
Reaction score
2
Re: Απάντηση: Re: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Κατ' αρχην χαλαρωσε ρε, ειπα οτι σε μενα δεν αρεσει, δεν εβαλα το Ντρημογιαννο να πει "απεταξαμην την μερτσεντε" :happy_8:. Μπορει να ειναι πολυ μπροστα τεχνολογικα, αλλα μαντεψε, δεν μου αρεσει :happy_9:. Δεν ξερω αν θα μπορουσε η Alfa να παρουσιασει κατι αναλογο, δεν νομιζω κιολας. Αλλα απο το concept στην παραγωγη εχει δρομο ακομα, κατσε να δουμε...
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Ναι ρε, θεωρητικά μιλάμε.
Άλλωστε εσύ έχεις ένα λόγο παραπάνω να μένεις στην εμφάνιση. Δεν έχεις δίπλωμα. :mrgreen:

Κι εμένα μου την έλεγε ο Σπέρτος που μου αρέσουν οι Ducati... Αφού δεν οδηγάω μηχανή ρε μάστορα και τις βλέπω μόνο από φώτο, τι με νοιάζει αν είναι καλύτερη στο δρόμο η Γιαπωνέζα?! :respect:
 

Μηνύματα
4.356
Reaction score
1.772
ουτε εμενα μου αρεση.

παντως εντυπωσιαστηκα απο την τεχνολογια που
ενσωματωνη.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Αυτό λέω... αν το leveling γίνει από την ανάποδη και από τρένο γίνει βάρκα-γιαλό;
Περνούν από testing βρε Βασίλη...βέβαια, δεν τα δοκιμάζουν στην Ελλάδα, και στους υπέροχους δρόμους μας, αλλά όλο και κάποιο setting θα έχει το computer που μπορείς να διαλέξεις, π.χ. "Βομβαρδισμένο και σκαμμένο οδόστρωμα". :happy_8:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Πιστεύεις θα μπορούσε η Alfa να παρουσιάσει κάτι αντίστοιχο σήμερα?

Eυτυχώς όχι.
Γιατί πέρα από την εμφάνιση, κάθε Alfa που σέβεται τον εαυτό της και τον (τυχερό) κάτοχό της, οφείλει να χρειάζεται οδηγό που θέλεικαι όχι που υποχρεώνεται να οδηγήσει.

Θεωρώ ότι οι περισσότεροι δεν χρειαζόμαστε οχήματα που σκέφτονται για εμάς πριν από εμάς. Κυρίως λόγω ηλικίας (ε...χμμμ...όχι όλοι!!! :cool_11: :happy_8: )
Άλλωστε να μην ξεχνάμε ότι τα μεγάλα Merc είναι ιδανικά αν κάθεσαι στο...πίσω κάθισμα.
Και πίστεψέ με Κώστα.
Πιστεύω ότι μία φορά θα απαιτείται να πάω βόλτα και να κάθομαι πίσω......Και θα ήθελα αυτό να είναι απομακρυσμένο ως γεγονός.....:cool_4: :happy_8:
Και τότε δεν θα ασχολούμαι ούτε με την αισθητική ούτε με την...οδήγηση!! :cool_11: :cool_11: :cool_11:

































Πανάθεμά την...Είναι και...Maybach :cool_11: :cool_11: :cool_11: :cool_11: :cool_11:

 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Mercedes Benz F700 - απίθανη!

Πέρα από την πλάκα.....
Το όχημα είναι ένα πεδίο έρευνας για την Merc.
Και ό,τι διαβάζουμε ως βασικό στοιχείο εξοπλισμού, θα το δούμε στην επόμενη γενιά S-Class (σε 3-4 χρόνια) και συνεπώς στα δικά μας οχήματα σε άλλα 5 χρόνια.
Άρα....Διαβάζουμε για την F700 και καταλαβαίνουμε τι θα βρίσκουμε στα οχήματά μας το 2015.

Είναι γνωστό άλλωστε το πολύ απλό που μπορούμε να κάνουμε όλοι μας:
Κοιτάμε τον εξοπλισμό των S-Class και "προβλέπουμε" τι θα βρίσκουμε στα καθημερινά μας οχήματα 10 χρόνια μετά :happy_4: :cool_4:
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.880
Μηνύματα
3.066.263
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top