- Μηνύματα
- 28.176
- Reaction score
- 60
[IMGl]http://img.pathfinder.gr/CMAN/i/25/I5/673860-45245270.jpg[/IMGl]
Mirrors Edge
Όταν πριν κάποιους μήνες είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό το Mirror's Edge, η αλήθεια είναι πως η έκπληξη ήταν μεγάλη μιας και οι πρώτες εικόνες ήταν ανέλπιστα ελπιδοφόρες. Η συνολική απλότητα του gameplay, σε συνδυασμό με την απαράμιλλη αισθητική του τίτλου, κατάφεραν να τον κάνουν να ξεχωρίσει και τελικά να προκαλέσουν ένα έντονο αίσθημα ανυπομονησίας.
Και ευτυχώς το τελικό αποτέλεσμα θα δικαιώσει σε μεγάλο βαθμό όσους αναζητούν κάτι πραγματικά ενδιαφέρον και σίγουρα διασκεδαστικό. Το πλέον ενθαρρυντικό στοιχείο είναι πως, στο νέο αυτό τίτλο της DICE, κυριαρχεί η απλότητα, αποδεικνύοντας έτσι για άλλη μια φορά πως είναι εφικτό μια απλή ιδέα με την κατάλληλη υποδομή να εξελιχθεί σε κάτι το πρωτότυπο.
Πάντως, για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, αυτά που προσφέρει το Mirror's Edge δεν είναι και τόσο άγνωστα για τους παλαιότερους κυρίως παίκτες, αλλά ο τρόπος υλοποίησής τους δείχνει να είναι ο ιδανικός. Και έτσι αντί να προσφέρονται πολύπλοκοι μηχανισμοί gameplay ή ακόμα και αλλεπάλληλες ανταλλαγές πυροβολισμών, πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει το τρέξιμο.
Αυτό που εντυπωσιάζει στο Mirror's Edge είναι πως πραγματικά δεν έχει κάποιο σοβαρό ελάττωμα στον κεντρικό του πυρήνα, μιας και τα πάντα δείχνουν να λειτουργούν σχεδόν άψογα.
Όπως θα αναφερθούμε και αργότερα, η DICE έχει πάρει συγκεκριμένες αποφάσεις που είναι σίγουρο πως δεν θα είναι αρεστές προς όλους, αλλά από την άλλη θα είναι κρίμα μια τόσο ευχάριστη δημιουργία να κατηγορηθεί για ορισμένα ατοπήματα, που στην τελική δεν θέλησε και η ίδια η εταιρία να ασχοληθεί μαζί τους.
Και όπως ισχύει με την πλειοψηφία των τίτλων που βρίσκονται στην αγορά, έτσι και ο συγκεκριμένος -παρόλο που προσπαθεί για το αντίθετο- δεν φαίνεται να απευθύνεται σε μεγάλη μερίδα του κοινού. Τους λόγους θα τους αναλύσουμε παρακάτω.
Πέρα από το περιεχόμενο, έκπληξη προκαλεί και ο ίδιος ο developer μιας και η DICE φαίνεται πως αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από την σειρά Battlefield και να ασχοληθεί με κάτι το εντελώς διαφορετικό. Τελικά, το αποτέλεσμα τη δικαιώνει και το μόνο σίγουρο είναι πως η εταιρία οφείλει πολλά και στην ΕΑ, που έχει αναλάβει την διανομή του και που στο μεσοδιάστημα μέχρι την επίσημη κυκλοφορία κατάφερε να κάνει το Mirror's Edge γνωστό σε όλους.
Και γνώμη μας είναι πως του αξίζει και με το παραπάνω μια τέτοια αναγνώριση -αν και η αλήθεια είναι πως σε πολλά σημεία οι επιλογές της εταιρίας δεν φαίνεται να είναι οι ιδανικές, μιας και το επιβεβαιωμένο sequel αφήνει πολλά ερωτηματικά σχετικά με την πληρότητα της παρούσας δημιουργίας.
Βέβαια, η αλήθεια είναι πως από τα πρώτα λεπτά ο τίτλος θα καταφέρει να συνεπάρει και τους πλέον απαιτητικούς κυρίως με την αισθητική και την αρμονία των χρωμάτων που προσφέρει, τον σχετικά εύκολο χειρισμό αλλά και με το ιδιαίτερα ενδιαφέρον σενάριό του.
Εδώ η DICE έχει πράξει αρκετά έξυπνα μιας και, πρακτικά, παρουσιάζει μια ιστορία που θα βρει σύμφωνη την πλειοψηφία της νεανικής κοινότητας, που θέλει να αντισταθεί στο κατεστημένο. Η πρωταγωνίστρια του τίτλου -ονόματι Faith- είναι μια νεαρή κοπέλα που ανήκει σε μία εταιρία courier, η οποία έχει αναλάβει τη διανομή ορισμένων πακέτων σε συγκεκριμένα άτομα.
Τόσο ή ίδια, όσο και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, δεν γνωρίζον το περιεχόμενο που κουβαλούν αλλά ούτε και τον παραλήπτη, μιας και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό ανέπαφοι και όσο το δυνατόν ταχύτερα. Η πλοκή του τίτλου είναι γενικά αρκετά πρωτότυπη, μιας και, όπως πληροφορείται ο παίκτης, στην πόλη του Mirror's Edge δεν υπάρχει πια ελευθερία κινήσεων δεδομένου ότι τα πάντα παρακολουθούνται.
[IMGr]http://img.pathfinder.gr/CMAN/i/25/I5/673860-45245268.jpg[/IMGr]
Η όποια αντίσταση οδηγεί στην φυλάκιση από τα διεφθαρμένα πλέον όργανα του νόμου, αν και σταδιακά αποκαλύπτεται ένα οργανωμένο σχέδιο, το οποίο αποδεικνύεται ενδιαφέρον και σε καμία περίπτωση δεν κουράζει. Σε αυτό συντελεί και η παρουσίαση των cut scenes, στις οποίες ακολουθείται μια -κατά κάποιο τρόπο- καρτουνίστικη φιλοσοφία, η οποία δεν είναι μόνο καλοφτιαγμένη, αλλά ξεχωρίζει και για το γενικότερο art direction.
Σε αυτό τον αγώνα της, η Faith θα έχει στο πλευρό της πάντοτε τις χρήσιμες συμβουλές των συνεργατών της, αν και την κρίσιμη ώρα τα πάντα θα εξαρτώνται από την ίδια. Έτσι, με σχετικά συνοπτικές διαδικασίες θα ξεκινήσει και η δράση, όπου τα πρώτα λεπτά θα κυλήσουν γρήγορα μιας και είναι έτσι είναι σχεδιασμένος ο τίτλος.
Το Mirror's Edge δείχνει τα δόντια του από την πρώτη κιόλας αποστολή, ενώ σχεδόν αμέσως διαχωρίζει την θέση του από τις υπόλοιπες δημιουργίες της αγοράς. Μπορεί αρχικά να δημιουργείται μία σύγχυση σχετικά με τη φύση του, αλλά τελικά ο τίτλος της DICE ανήκει στην κατηγορία των platform παιχνιδιών με αρκετούς γρίφους να είναι παρόντες. Αυτοί επικεντρώνονται στην πορεία που θα πρέπει να ακολουθήσει ο παίκτης για να φτάσει σε κάποιο σημείο μιας και, αρκετές φορές, το μονοπάτι δεν θα είναι και τόσο εμφανές.
Από το Mirror's Edge δεν απουσιάζει και το action μέρος καθώς επίσης και οι ανταλλαγές πυροβολισμών, αλλά οι συγκεκριμένοι τομείς -και ειδικά ο δεύτερος- φαίνεται πως επίτηδες δεν έχουν τύχει ιδιαίτερης προσοχής από τον developer. Μιας και η Faith θα έρθει πολλές φορές αντιμέτωπη με τα όργανα του νόμου, αυτά δεν θα διστάσουν να ανοίξουν πυρ και έτσι η κατάσταση θα γίνει ακόμα πιο αγχωτική.
Ο τίτλος προσπαθεί να επικεντρώσει την προσοχή του στο καθαρά platform μέρος και παρόλο που οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν όπλα, γρήγορα θα καταλάβουν πως αυτά δεν είναι απαραίτητα. Ο αφοπλισμός των αντιπάλων είναι μια αρκετά απλή υπόθεση, αν και η ουσία δεν βρίσκεται εδώ αλλά στον ρυθμό που θα ακολουθήσει ο καθένας.
Και σε γενικές γραμμές αυτό είναι το Mirror's Edge. Ένα ασταμάτητο κυνηγητό, το οποίο γίνεται υπερβολικά ενδιαφέρον όταν ο κλοιός γύρω από την Faith στενεύει υπερβολικά. Η DICE έχει καταφέρει να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση της απόλυτης ελευθερίας, έστω και αν πρακτικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει μιας και η διαδρομή είναι πάντοτε προκαθορισμένη.
[IMGl]http://img.pathfinder.gr/CMAN/i/25/I5/673860-45245271.jpg[/IMGl]
Φυσικά, υπάρχουν αρκετά παράπλευρα μονοπάτια, αλλά ακόμα και έτσι δεν είναι δυνατό να περάσει απαρατήρητο το γεγονός πως πρόκειται για μια γραμμική περιπέτεια. Από την άλλη, όμως, με ορισμένα έξυπνα τρικ αυτό το μειονέκτημα δεν γίνεται τόσο αντιληπτό, μιας και πολλές φορές δεν θα υπάρχει ο χρόνος ώστε να πάρει κάποιος έστω και μια ανάσα.
Η δράση του τίτλου ξεχωρίζει κυρίως για τις διαδρομές που γίνονται στις ταράτσες των κτιρίων, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ο χαρακτήρας δεν θα επισκεφθεί και το εσωτερικό τους. Η εικόνα της Faith να τρέχει πάνω σε έναν ουρανοξύστη και κατόπιν να εκτελεί ένα άλμα στο κενό μπορεί να είναι ανατριχιαστική, αλλά έχει αποδοθεί άψογα και σε αυτό συντελεί η απόλυτα επιτυχημένη χρήση της οπτικής πρώτου προσώπου.
Πραγματικά, είναι ελάχιστοι οι τίτλοι που καταφέρνουν να μεταφέρουν τη δράση με αυτόν τον τρόπο και το Mirror's Edge είναι ένας από αυτούς. Πολλοί ίσως να αναρωτηθούν πως θα ήταν αν υπήρχε μια κάμερα τρίτου προσώπου, ωστόσο, εκτιμούμε ότι κάτι τέτοιο θα μείωνε σε μεγάλο βαθμό την ένταση αλλά και την αγωνία του παίκτη -πέρα από το γεγονός πως η αίσθηση θα ήταν εντελώς διαφορετική.
Η ουσία του τίτλου, όπως είπαμε και πιο πριν, είναι η ταχύτητα, η οποία θα παίξει και σημαντικό ρόλο στο κατά πόσο μία αποστολή θα είναι επιτυχημένη ή όχι. Αφήνοντας στην άκρη τα κυνηγητά με τους αστυνομικούς, αν ο παίκτης είναι ακριβής στις κινήσεις του τότε η Faith θα κινείται ταχύτατα υπερπηδώντας ορισμένα κενά με χαρακτηριστική άνεση.
Ο σωστός συγχρονισμός κρίνεται απαραίτητος και έτσι, όταν κάποιος καταφέρει να κατανοήσει τη λογική του τίτλου, τότε το σίγουρο είναι πως η πορεία του από την αρχή μέχρι το τέλος του εκάστοτε επιπέδου θα είναι γεμάτη στυλ.
Γενικά το Mirror's Edge είναι μια δημιουργία που δείχνει να θέτει σε προτεραιότητα τον αισθητικό της τομέα, αν και το ευχάριστο είναι πως αυτό δεν γίνεται εις βάρος κάποιου άλλου. Η πόλη στην οποία εξελίσσεται ο τίτλος δείχνει πραγματικά πανέμορφη και πεντακάθαρη.
Το άσπρο χρώμα που κυριαρχεί παντού δημιουργεί μοναδικές αντιθέσεις με το κόκκινο, το μπλε, το πορτοκαλί και το πράσινο, χρώματα τα οποία πολλές φορές σηματοδοτούν και την πορεία την οποία θα πρέπει να ακολουθήσει ο παίκτης. Αυτό που προσπαθεί να επιτύχει η DICE είναι η εικόνα μιας ιδανικής πόλης, όπου κυριαρχεί η ηρεμία, μιας και η χρωματική παλέτα -καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αυτή χρησιμοποιείται- είναι πραγματικά μοναδική.
Η ίδια ενδιαφέρουσα εικόνα συνεχίζεται και στο εσωτερικό των κτιρίων, όπου το καθένα χρησιμοποιεί ένα βασικό χρώμα με πολλές αποχρώσεις του, δημιουργώντας έτσι ένα μοντέρνο σύνολο. Παράλληλα, η DICE φαίνεται πως πήρε ορισμένες σημαντικές αποφάσεις σχετικά με τη γενικότερη καλλιτεχνική προσέγγιση του τίτλου, οι οποίες ενθαρρύνουν ακόμα περισσότερο τη λογική της χρήσης της οπτικής πρώτου προσώπου.
Η φυσιογνωμία της Faith δεν είναι και τόσο θηλυκή -ισχύει μάλλον το αντίθετο- μιας και πρόκειται για έναν χαρακτήρα από τον οποίο απουσιάζουν εντελώς οι καμπύλες και ο αισθησιασμός. Η συγκεκριμένη επιλογή φαίνεται πως είναι συνειδητή και παρόλο που υπάρχει σοβαρή πιθανότητα κάποιος να νιώσει απέχθεια προς το πρόσωπό της, το σίγουρο είναι πως θα κερδίσει την εκτίμησή μας με το απαράμιλλο κουράγιο της, τις κινητικές της ικανότητες και φυσικά για το γεγονός πως, παρά το νεαρό της ηλικίας της, ορθώνει το ανάστημά της σε ένα κατεστημένο που δεν της είναι αρεστό.
Tο μεγάλο ερώτημα είναι κατά πόσο η επιλογή της DICE να προσφέρει ουσιαστικά ένα μοντέρνο -ας μας επιτραπεί ο όρος- platform παιχνίδι, σε συνδυασμό με τη βία,θα ικανοποιήσει τους οπαδούς της έντονης δράσης μιας και αυτή στο Mirror's Edge παρουσιάζεται με έναν ιδιαίτερα προσεγμένο τρόπο.
Mirrors Edge
Όταν πριν κάποιους μήνες είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό το Mirror's Edge, η αλήθεια είναι πως η έκπληξη ήταν μεγάλη μιας και οι πρώτες εικόνες ήταν ανέλπιστα ελπιδοφόρες. Η συνολική απλότητα του gameplay, σε συνδυασμό με την απαράμιλλη αισθητική του τίτλου, κατάφεραν να τον κάνουν να ξεχωρίσει και τελικά να προκαλέσουν ένα έντονο αίσθημα ανυπομονησίας.
Και ευτυχώς το τελικό αποτέλεσμα θα δικαιώσει σε μεγάλο βαθμό όσους αναζητούν κάτι πραγματικά ενδιαφέρον και σίγουρα διασκεδαστικό. Το πλέον ενθαρρυντικό στοιχείο είναι πως, στο νέο αυτό τίτλο της DICE, κυριαρχεί η απλότητα, αποδεικνύοντας έτσι για άλλη μια φορά πως είναι εφικτό μια απλή ιδέα με την κατάλληλη υποδομή να εξελιχθεί σε κάτι το πρωτότυπο.
Πάντως, για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, αυτά που προσφέρει το Mirror's Edge δεν είναι και τόσο άγνωστα για τους παλαιότερους κυρίως παίκτες, αλλά ο τρόπος υλοποίησής τους δείχνει να είναι ο ιδανικός. Και έτσι αντί να προσφέρονται πολύπλοκοι μηχανισμοί gameplay ή ακόμα και αλλεπάλληλες ανταλλαγές πυροβολισμών, πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει το τρέξιμο.
Αυτό που εντυπωσιάζει στο Mirror's Edge είναι πως πραγματικά δεν έχει κάποιο σοβαρό ελάττωμα στον κεντρικό του πυρήνα, μιας και τα πάντα δείχνουν να λειτουργούν σχεδόν άψογα.
Όπως θα αναφερθούμε και αργότερα, η DICE έχει πάρει συγκεκριμένες αποφάσεις που είναι σίγουρο πως δεν θα είναι αρεστές προς όλους, αλλά από την άλλη θα είναι κρίμα μια τόσο ευχάριστη δημιουργία να κατηγορηθεί για ορισμένα ατοπήματα, που στην τελική δεν θέλησε και η ίδια η εταιρία να ασχοληθεί μαζί τους.
Και όπως ισχύει με την πλειοψηφία των τίτλων που βρίσκονται στην αγορά, έτσι και ο συγκεκριμένος -παρόλο που προσπαθεί για το αντίθετο- δεν φαίνεται να απευθύνεται σε μεγάλη μερίδα του κοινού. Τους λόγους θα τους αναλύσουμε παρακάτω.
Πέρα από το περιεχόμενο, έκπληξη προκαλεί και ο ίδιος ο developer μιας και η DICE φαίνεται πως αποφάσισε να κάνει ένα διάλειμμα από την σειρά Battlefield και να ασχοληθεί με κάτι το εντελώς διαφορετικό. Τελικά, το αποτέλεσμα τη δικαιώνει και το μόνο σίγουρο είναι πως η εταιρία οφείλει πολλά και στην ΕΑ, που έχει αναλάβει την διανομή του και που στο μεσοδιάστημα μέχρι την επίσημη κυκλοφορία κατάφερε να κάνει το Mirror's Edge γνωστό σε όλους.
Και γνώμη μας είναι πως του αξίζει και με το παραπάνω μια τέτοια αναγνώριση -αν και η αλήθεια είναι πως σε πολλά σημεία οι επιλογές της εταιρίας δεν φαίνεται να είναι οι ιδανικές, μιας και το επιβεβαιωμένο sequel αφήνει πολλά ερωτηματικά σχετικά με την πληρότητα της παρούσας δημιουργίας.
Βέβαια, η αλήθεια είναι πως από τα πρώτα λεπτά ο τίτλος θα καταφέρει να συνεπάρει και τους πλέον απαιτητικούς κυρίως με την αισθητική και την αρμονία των χρωμάτων που προσφέρει, τον σχετικά εύκολο χειρισμό αλλά και με το ιδιαίτερα ενδιαφέρον σενάριό του.
Εδώ η DICE έχει πράξει αρκετά έξυπνα μιας και, πρακτικά, παρουσιάζει μια ιστορία που θα βρει σύμφωνη την πλειοψηφία της νεανικής κοινότητας, που θέλει να αντισταθεί στο κατεστημένο. Η πρωταγωνίστρια του τίτλου -ονόματι Faith- είναι μια νεαρή κοπέλα που ανήκει σε μία εταιρία courier, η οποία έχει αναλάβει τη διανομή ορισμένων πακέτων σε συγκεκριμένα άτομα.
Τόσο ή ίδια, όσο και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας, δεν γνωρίζον το περιεχόμενο που κουβαλούν αλλά ούτε και τον παραλήπτη, μιας και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να φτάσουν στον τελικό τους προορισμό ανέπαφοι και όσο το δυνατόν ταχύτερα. Η πλοκή του τίτλου είναι γενικά αρκετά πρωτότυπη, μιας και, όπως πληροφορείται ο παίκτης, στην πόλη του Mirror's Edge δεν υπάρχει πια ελευθερία κινήσεων δεδομένου ότι τα πάντα παρακολουθούνται.
[IMGr]http://img.pathfinder.gr/CMAN/i/25/I5/673860-45245268.jpg[/IMGr]
Η όποια αντίσταση οδηγεί στην φυλάκιση από τα διεφθαρμένα πλέον όργανα του νόμου, αν και σταδιακά αποκαλύπτεται ένα οργανωμένο σχέδιο, το οποίο αποδεικνύεται ενδιαφέρον και σε καμία περίπτωση δεν κουράζει. Σε αυτό συντελεί και η παρουσίαση των cut scenes, στις οποίες ακολουθείται μια -κατά κάποιο τρόπο- καρτουνίστικη φιλοσοφία, η οποία δεν είναι μόνο καλοφτιαγμένη, αλλά ξεχωρίζει και για το γενικότερο art direction.
Σε αυτό τον αγώνα της, η Faith θα έχει στο πλευρό της πάντοτε τις χρήσιμες συμβουλές των συνεργατών της, αν και την κρίσιμη ώρα τα πάντα θα εξαρτώνται από την ίδια. Έτσι, με σχετικά συνοπτικές διαδικασίες θα ξεκινήσει και η δράση, όπου τα πρώτα λεπτά θα κυλήσουν γρήγορα μιας και είναι έτσι είναι σχεδιασμένος ο τίτλος.
Το Mirror's Edge δείχνει τα δόντια του από την πρώτη κιόλας αποστολή, ενώ σχεδόν αμέσως διαχωρίζει την θέση του από τις υπόλοιπες δημιουργίες της αγοράς. Μπορεί αρχικά να δημιουργείται μία σύγχυση σχετικά με τη φύση του, αλλά τελικά ο τίτλος της DICE ανήκει στην κατηγορία των platform παιχνιδιών με αρκετούς γρίφους να είναι παρόντες. Αυτοί επικεντρώνονται στην πορεία που θα πρέπει να ακολουθήσει ο παίκτης για να φτάσει σε κάποιο σημείο μιας και, αρκετές φορές, το μονοπάτι δεν θα είναι και τόσο εμφανές.
Από το Mirror's Edge δεν απουσιάζει και το action μέρος καθώς επίσης και οι ανταλλαγές πυροβολισμών, αλλά οι συγκεκριμένοι τομείς -και ειδικά ο δεύτερος- φαίνεται πως επίτηδες δεν έχουν τύχει ιδιαίτερης προσοχής από τον developer. Μιας και η Faith θα έρθει πολλές φορές αντιμέτωπη με τα όργανα του νόμου, αυτά δεν θα διστάσουν να ανοίξουν πυρ και έτσι η κατάσταση θα γίνει ακόμα πιο αγχωτική.
Ο τίτλος προσπαθεί να επικεντρώσει την προσοχή του στο καθαρά platform μέρος και παρόλο που οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν όπλα, γρήγορα θα καταλάβουν πως αυτά δεν είναι απαραίτητα. Ο αφοπλισμός των αντιπάλων είναι μια αρκετά απλή υπόθεση, αν και η ουσία δεν βρίσκεται εδώ αλλά στον ρυθμό που θα ακολουθήσει ο καθένας.
Και σε γενικές γραμμές αυτό είναι το Mirror's Edge. Ένα ασταμάτητο κυνηγητό, το οποίο γίνεται υπερβολικά ενδιαφέρον όταν ο κλοιός γύρω από την Faith στενεύει υπερβολικά. Η DICE έχει καταφέρει να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση της απόλυτης ελευθερίας, έστω και αν πρακτικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει μιας και η διαδρομή είναι πάντοτε προκαθορισμένη.
[IMGl]http://img.pathfinder.gr/CMAN/i/25/I5/673860-45245271.jpg[/IMGl]
Φυσικά, υπάρχουν αρκετά παράπλευρα μονοπάτια, αλλά ακόμα και έτσι δεν είναι δυνατό να περάσει απαρατήρητο το γεγονός πως πρόκειται για μια γραμμική περιπέτεια. Από την άλλη, όμως, με ορισμένα έξυπνα τρικ αυτό το μειονέκτημα δεν γίνεται τόσο αντιληπτό, μιας και πολλές φορές δεν θα υπάρχει ο χρόνος ώστε να πάρει κάποιος έστω και μια ανάσα.
Η δράση του τίτλου ξεχωρίζει κυρίως για τις διαδρομές που γίνονται στις ταράτσες των κτιρίων, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ο χαρακτήρας δεν θα επισκεφθεί και το εσωτερικό τους. Η εικόνα της Faith να τρέχει πάνω σε έναν ουρανοξύστη και κατόπιν να εκτελεί ένα άλμα στο κενό μπορεί να είναι ανατριχιαστική, αλλά έχει αποδοθεί άψογα και σε αυτό συντελεί η απόλυτα επιτυχημένη χρήση της οπτικής πρώτου προσώπου.
Πραγματικά, είναι ελάχιστοι οι τίτλοι που καταφέρνουν να μεταφέρουν τη δράση με αυτόν τον τρόπο και το Mirror's Edge είναι ένας από αυτούς. Πολλοί ίσως να αναρωτηθούν πως θα ήταν αν υπήρχε μια κάμερα τρίτου προσώπου, ωστόσο, εκτιμούμε ότι κάτι τέτοιο θα μείωνε σε μεγάλο βαθμό την ένταση αλλά και την αγωνία του παίκτη -πέρα από το γεγονός πως η αίσθηση θα ήταν εντελώς διαφορετική.
Η ουσία του τίτλου, όπως είπαμε και πιο πριν, είναι η ταχύτητα, η οποία θα παίξει και σημαντικό ρόλο στο κατά πόσο μία αποστολή θα είναι επιτυχημένη ή όχι. Αφήνοντας στην άκρη τα κυνηγητά με τους αστυνομικούς, αν ο παίκτης είναι ακριβής στις κινήσεις του τότε η Faith θα κινείται ταχύτατα υπερπηδώντας ορισμένα κενά με χαρακτηριστική άνεση.
Ο σωστός συγχρονισμός κρίνεται απαραίτητος και έτσι, όταν κάποιος καταφέρει να κατανοήσει τη λογική του τίτλου, τότε το σίγουρο είναι πως η πορεία του από την αρχή μέχρι το τέλος του εκάστοτε επιπέδου θα είναι γεμάτη στυλ.
Γενικά το Mirror's Edge είναι μια δημιουργία που δείχνει να θέτει σε προτεραιότητα τον αισθητικό της τομέα, αν και το ευχάριστο είναι πως αυτό δεν γίνεται εις βάρος κάποιου άλλου. Η πόλη στην οποία εξελίσσεται ο τίτλος δείχνει πραγματικά πανέμορφη και πεντακάθαρη.
Το άσπρο χρώμα που κυριαρχεί παντού δημιουργεί μοναδικές αντιθέσεις με το κόκκινο, το μπλε, το πορτοκαλί και το πράσινο, χρώματα τα οποία πολλές φορές σηματοδοτούν και την πορεία την οποία θα πρέπει να ακολουθήσει ο παίκτης. Αυτό που προσπαθεί να επιτύχει η DICE είναι η εικόνα μιας ιδανικής πόλης, όπου κυριαρχεί η ηρεμία, μιας και η χρωματική παλέτα -καθώς και ο τρόπος με τον οποίο αυτή χρησιμοποιείται- είναι πραγματικά μοναδική.
Η ίδια ενδιαφέρουσα εικόνα συνεχίζεται και στο εσωτερικό των κτιρίων, όπου το καθένα χρησιμοποιεί ένα βασικό χρώμα με πολλές αποχρώσεις του, δημιουργώντας έτσι ένα μοντέρνο σύνολο. Παράλληλα, η DICE φαίνεται πως πήρε ορισμένες σημαντικές αποφάσεις σχετικά με τη γενικότερη καλλιτεχνική προσέγγιση του τίτλου, οι οποίες ενθαρρύνουν ακόμα περισσότερο τη λογική της χρήσης της οπτικής πρώτου προσώπου.
Η φυσιογνωμία της Faith δεν είναι και τόσο θηλυκή -ισχύει μάλλον το αντίθετο- μιας και πρόκειται για έναν χαρακτήρα από τον οποίο απουσιάζουν εντελώς οι καμπύλες και ο αισθησιασμός. Η συγκεκριμένη επιλογή φαίνεται πως είναι συνειδητή και παρόλο που υπάρχει σοβαρή πιθανότητα κάποιος να νιώσει απέχθεια προς το πρόσωπό της, το σίγουρο είναι πως θα κερδίσει την εκτίμησή μας με το απαράμιλλο κουράγιο της, τις κινητικές της ικανότητες και φυσικά για το γεγονός πως, παρά το νεαρό της ηλικίας της, ορθώνει το ανάστημά της σε ένα κατεστημένο που δεν της είναι αρεστό.
Tο μεγάλο ερώτημα είναι κατά πόσο η επιλογή της DICE να προσφέρει ουσιαστικά ένα μοντέρνο -ας μας επιτραπεί ο όρος- platform παιχνίδι, σε συνδυασμό με τη βία,θα ικανοποιήσει τους οπαδούς της έντονης δράσης μιας και αυτή στο Mirror's Edge παρουσιάζεται με έναν ιδιαίτερα προσεγμένο τρόπο.