Most visitors online was 3013 , on 22 Aug 2025
Ευχαριστώ για την απάντηση ( μου είναι η μόνη με μετατροπή που έχει γίνει ) . Μόλις ξεμπερδεύσω με τη γραφειοκρατία μου θα βγάλω τον RB-300 από το rega ( που στην ανάδραση είναι απελπισία ) για μετακόμιση και δοκιμή ( ούτως ή άλλως ο γνήσιος του μκ2 πρέπει να βγεί για κενούργιο γράσο στο σπείρωμα του VTA οπότε η δοκιμούλα θα γίνει ) .Έχω δύο πικάπ technics το ένα με βραχίονα origin live το άλλο audiomods, αμφότερα τροποποιήσεις του rega. Nαι αξίζει τον κόπο και η διαφορά είναι ακουστή.
Επειδή το έχω ρίξει σε μετρήσεις και στα δύο πικάπ ( και στους δύο βραχίονες ) με πολλά ενδιαφέροντα ειδικά στο μκ2 ( καθηστερώ γιατί εχω κολλήσει σε ιδιοκατασκευή κάποιων αισθητήρων μέτρησης ) είναι κρίσιμη για μένα η εξής πληροφορία : έχει παρατηρήσει κανείς μια αυξημένη φθορά στις βελόνες ( έστω και μικρή έως ελάχιστη ) στη χρήση του μκ2 με τον βραχίονα που φοράει ( ακόμη και σε συγκεκριμένο είδος βελόνας -) θα εκτιμήσω πραγματικά τη βοήθειά σας - θα με βοηθήσει για να μη ψάχνω σε λάθος κατεύθυνση για κάτι που υποπτεύομαι και ανατρέπει κάποια δεδομένα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!!Προς ενημέρωση : Η αλλαγή στον βραχίονα δεν έγεινε ακόμη μιά που αφού ο RB300 είναι πάνω σε ένα rega3 σκέφτηκα πρίν την μετακίνηση να μετακινήσω αρχικά την κεφαλή ( ortofon MC25FL ) από πικάπ σε πικάπ . Το συμπέρασμα είναι ότι η κεφαλή παίζει υπέροχα και στα δύο πικάπ ( για να μη πώ στο ΜΚ2 ίσως και + αλλά ίσως να είναι και ιδέα μου ) .Πάντως καραμπινάτη διαφορά δεν είχα . Η καθαρότητα ίδια και όχι μουντάδες και περίεργα . Βέβαια αν λάβει κανείς υπό όψι του το υψηλό βάρος της κεφαλής 10,5g , την υψηλή ενδοτικότητα 16 μm/mN και τις ενεργές μάζες στους βραχίονες ( που είναι σχεδόν ίδιες rega 11.5 και technics 12 g με το headshell ) με τη συχνότητα συντονισμού οριακά στο κάτω επιτρεπτό όριο μάλλον το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο . Ίσως με κάποια κεφαλή μικρότερου βάρος και ενδοτικότητας ( ΑΤ 7F ίσως ....) να έβλεπα κάτι ( να δούμε και προς το πάνω όριο τι γίνεται ) . Το άκουσμα έγεινε με ενισχυτή DENON PMA1500R , και ηχεία B&W 604 s1 ( δοκιμή έγεινε και με τον denon σαν pre με τελικό power house tsakiridi με τα ίδια αποτελέσματα αλλά η χροιά λίγο διαφορετική - αλλά και στα δύο το ίδιο ) . Ένταση σε λογικά επιπεδα μια που το rega από ανάδραση εμφανώς πάσχει ( το technics δεν καταλαβαίνει τίποτα ) . Βέβαια επειδή το άκουσμα είναι σχετικό θα κάνω και καμιά εγραφή να συγκρίνω τα σήματα αν και η καλή μέρα από το πρωϊ φαίνεται . Όταν τοποθετηθεί ο βραχίονας στο technics θα ενημερώσω εκ νέου . Να είστε καλά !!!!!
Πως να το μετρήσουμε αυτό;....Δύσκολο....Επειδή το έχω ρίξει σε μετρήσεις και στα δύο πικάπ ( και στους δύο βραχίονες ) με πολλά ενδιαφέροντα ειδικά στο μκ2 ( καθηστερώ γιατί εχω κολλήσει σε ιδιοκατασκευή κάποιων αισθητήρων μέτρησης ) είναι κρίσιμη για μένα η εξής πληροφορία : έχει παρατηρήσει κανείς μια αυξημένη φθορά στις βελόνες ( έστω και μικρή έως ελάχιστη ) στη χρήση του μκ2 με τον βραχίονα που φοράει ( ακόμη και σε συγκεκριμένο είδος βελόνας -) θα εκτιμήσω πραγματικά τη βοήθειά σας - θα με βοηθήσει για να μη ψάχνω σε λάθος κατεύθυνση για κάτι που υποπτεύομαι και ανατρέπει κάποια δεδομένα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων !!!!
Είναι ένδειξη πιθανής ταλάντωσης (αυξημένης ) μεταξύ 45ΚΗz-50ΚΗz . Eίναι το τελευταίο που μου έχει απομείνει στήν έρευνα ( η πιθανή συσχέτιση με το κύκλωμα παλμών του drive με τη κίνηση της κεφαλής στο πλατό ( αλλά μέχρι στιγμής είναι μη μετρήσημο - αν και θα το παλέψω λίγο ακόμη με κάποιας μορφής αισθητήρα - αλλά έχω λίγο ελεύθερο χρόνο ) . Χωρίς να το αναλύσω αυτή τη στιγμή επιβάλονται δύο πράγματα 1. τροφοδοσία έξω 2. αλλαγή στο σωλήνα του βραχίονα του μκ2 ( το κομμάτι από τη βάση μέχρι το headshell ) . Στο rega η κατάσταση είναι απελπισία ο βραχίονας φαίνεται να υπέροχος στη συμεριφορά του και το καθοριστικό είναι το υλικό και η διατομή . Ευχαριστώ για την απάντηση !!!Πως να το μετρήσουμε αυτό;....Δύσκολο....
Θα πρέπει να καταγράφουμε τις ώρες που παίζουμε και να φωτογραφίζουμε (μικροσκοπικά) την βελόνα;
Πρακτικά μια ortofon red που έχω πάνω από το 2011, δεν μπορώ να καταλάβω φθορά. Για βόηθα...
Αυτό πράγματι φωνάζει . Όταν άρχιζα τις μετρήσεις με που ακουμπούσα στο λιφτ έκανε πάρτυ η παρεμβολή . Ευχαριστώ προφανώς θα γίνει και μάλλον θα κάνω και άλλη βάση !!!!Ασχετο με την τελευταια σου ερωτηση,και ισως να το ειπαμε ξανα,αλλα κατι που θα βελτιωσει τον rega ειναι ξεχωριστο καλωδιο γειωσης αντι της γειωσης μεσω του return που εχει τωρα.Ειναι ευκολο και ειναι ευκαιρια τωρα που δεν τον χρησιμοποιεις ακομη.
Από τα συμφραζόμενα φαίνεται δουλειά λεπτομέρειας, υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποια παρουσίαση/μετρήσεις;Είναι ένδειξη πιθανής ταλάντωσης (αυξημένης ) μεταξύ 45ΚΗz-50ΚΗz . Eίναι το τελευταίο που μου έχει απομείνει στήν έρευνα ( η πιθανή συσχέτιση με το κύκλωμα παλμών του drive με τη κίνηση της κεφαλής στο πλατό ( αλλά μέχρι στιγμής είναι μη μετρήσημο - αν και θα το παλέψω λίγο ακόμη με κάποιας μορφής αισθητήρα - αλλά έχω λίγο ελεύθερο χρόνο ) . Χωρίς να το αναλύσω αυτή τη στιγμή επιβάλονται δύο πράγματα 1. τροφοδοσία έξω 2. αλλαγή στο σωλήνα του βραχίονα του μκ2 ( το κομμάτι από τη βάση μέχρι το headshell ) . Στο rega η κατάσταση είναι απελπισία ο βραχίονας φαίνεται να υπέροχος στη συμεριφορά του και το καθοριστικό είναι το υλικό και η διατομή . Ευχαριστώ για την απάντηση !!!
Γιατί όχι . Αν και προσανατολιζόμουνα σε κάτι σαν μικρά βιντεάκια για να μη χαθεί κανείς στη θεωρία . Βέβαια υπάρχει ένα προβληματάκι όπου κάποια στιγμή αναγκάζεσαι να εξηγείς τα ανεξήγητα ( όμως πλήρως εξηγήσιμα ) οπότε μάλλον θα πάει σε κείμενο . Πρέπει όμως να έχω και χρόνο και να βάλω μία τάξη εδώ ( φαντάσου το μκ2 τακαρισμένο - το rega είναι παιχνιδάκι το συνθέτεις - αποσυνθέτεις σε χρόνο μηδέν - ο RB300 βγαίνει σε δύο λεπτά - το μκ2 σου βγάζει τη πίστη - έχει όμως το headshell ).υπάρχει περίπτωση να δούμε κάποια παρουσίαση/μετρήσεις;
Αναμένουμε (τουλάχιστον εγώ) με μεγάλο ενδιαφέρον!Γιατί όχι . Αν και προσανατολιζόμουνα σε κάτι σαν μικρά βιντεάκια για να μη χαθεί κανείς στη θεωρία . Βέβαια υπάρχει ένα προβληματάκι όπου κάποια στιγμή αναγκάζεσαι να εξηγείς τα ανεξήγητα ( όμως πλήρως εξηγήσιμα ) οπότε μάλλον θα πάει σε κείμενο . Πρέπει όμως να έχω και χρόνο και να βάλω μία τάξη εδώ ( φαντάσου το μκ2 τακαρισμένο - το rega είναι παιχνιδάκι το συνθέτεις - αποσυνθέτεις σε χρόνο μηδέν - ο RB300 βγαίνει σε δύο λεπτά - το μκ2 σου βγάζει τη πίστη - έχει όμως το headshell ).
Πάντως η χαλαρότης μερικές φορές στα χαμηλά εξηγήθηκε ( μετασχηματιστής - τροφοδοσία ) , το ελαφρό θόλωμα σε ορισμένα κομμάτια στο μεσουψηλό επίσης ( σωλήνας βραχίονα ) , και το λίγο μεταλικό χρώμα προς τα πάνω επίσης ( σωλήνας επίσης ) . Εχω κολλήσει αν υπάρχει κάποιο θέμα εκτός ακουστού φάσματος ( και εκει δεν μπορώ να κάνω χρήση της κεφαλής για μέτρηση κοντά στους 50ΚΗz) . Πάντως μερικά αρνητικά με εξηγήσεις που αναφέρονται σε ξένα site δεν ισχύουν ( οι εξηγήσεις που δίνουν ) .Το πηγάδι είναι αθόρυβο , ο κινητήρας άριστος , η στηρηξη του βραχίονα πολύ καλη μακράν αλλά με απαράδεκτη έδραση στη πλίνθο . Η πλάκα είναι ότι όλα λύνονται αλλά το δυσκολότερο είναι στο σωλήνα που πρέπει να γυρίση σε ευθύγραμμο άλλου υλικού και να έχει μεγαλυτερη διατομή ( εδώ για να αποφύγεις το μπλέξιμο βάζεις τον RB αλλά θέλει και αυτός μιά βάση λίγο διαφορετική από αυτή που πήρα για να έχω το VTA . Μέσα σε όλα αυτά έχω και επισκευή ενός σπιτιου ( για εκτόνωση ) και γραφιοκρατία από τη δουλείά όση δεν φαντάζεσαι .Πάντως αξίζει το κόπο , θα έχουμε αποτέλεσμα ( μάλλον θα ψάξω και για δεύτερο rega) . Να είσαι καλά !!!!!
Καλημέρα . Το γεγονός ότι είχες παρατηρήσει τα ίδια είναι καλό από την άποψη ότι τα συμπώματα είναι αποδεκτά ( βεβαίως είναι σε ελάχιστο βαθμό αλλά υπαρκτά ) . Σε καμία περίπτωση δεν έχω άγχος , ίσα ίσα που το διασκεδάζω και το βλέπω σαν διάλειμμα ( ούτως ή άλλως με κάτι θα έπαιζα ) αν έδωσα τέτοια εντύπωση πραγματικά θα είναι λάθος μου . Το κίνητρο ξεκίνησε από διάφορα που κατα καιρούς διάβαζα και προσπαθούσαν να εξηγήσουν τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου πικάπ ή άλλων με διάφορες υποθέσεις . Επειδή σε μερικά συμφωνούσα και σε άλλα διαφωνούσα είπα να κάνω μιά ποιό προσεκτική μελέτη κυρίως για μένα και αν θέλει κανείς άλλος τα παίρνει υπ όψι του . Η κατηγορία τιμής δεν δικαιλογεί άστοχες σχεδιαστικές επιλογές στο ΜΚ2 , το rega από την άλλη με ένα βραχίωνα χωρίς θέματα φρόντισε να έχει μιά πλίνθο για κλάματα με ένα μοτέρ που ταλαντώνεται απαράδεκτα ( βέβαια στο 24βολτο βελτιώθηκε ) με μια έδραση ....άστα..... ώστε να έχει τελικά και αυτό τα δικά του . Η περίπτωση ΜΚ2 ( σαν πλατό - πλίνθος ) σηκώνει βελτίωση αρκεί να έχεις λίγο σχέση με ηλεκτρονική και μηχανική ( και γνώση υλικών - για να μην πληρώσεις τα τρελά ποσά που απαιτούν για τις μετατροπές κάτι τζιμάνια βελτιωτές πχ τροφοδοσία με 400 ευρώ , ποδαράκια με 200 και πάει λέγοντας - με επιχείρημα την έρευνα που έχει γίνει - αλλά δεν την έχουν κάνει αυτοί ... ) . Ο υβρίδισμός γενικά δεν είναι θέμα προτίμησης αλλά αναγκαιότητας συνήθως για καλύτερα αποτελέσματα ( γενικότερα στη ζωή μας όχι μόνο στα πικάπ ) . Στα έγραψα για να καταλάβεις το σκεπτικό και να δικαιολογήσω το γεγονός ότι τόσο το μκ2 όσο και το rega θα υποστούν αυτά που πρέπει για να γίνουν < καλά παιδιά > ( είναι λίγο κακομαθημένα ..... ) . Ευχαριστώ για την παρατήρηση και αν θυμιθει και κάτι άλλο θα ήθελα να μου το αναφέρεις . Να είσαι πάντα καλά !!!!Πάντως εγώ που είχα και τα δυο πικάπ (mk2 -p3) παρατήρησα αντίστοιχη ηχητική συμπεριφορά που απορρέει από την κατηγορία τιμής τους , πάντως όχι τέτοιες διαφορές που να δικαιολογούν το άγχος που καταθέτεις στο νήμα.
Άποψη μου, άσε το p3 ως έχει και το mk2 το ίδιο.Βέβαια αν προτιμάς τα υβρίδια , o.k. περί ορέξεως κολοκυθόπιτα ...