ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.
Ιδρυτής
- Μηνύματα
- 30.058
- Reaction score
- 729
Έχουμε απώλεια ακρίβειας στην ταχύτητα περιστροφής...Και γω δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο...Στο παλιό transrotor tourbillon όμως νομίζω πως οι 3 ιμάντες 'αγκαλιάζουν' περιμετρικά το πλατώ...Στο νέο απλά ΔΕΝ υπάρχει ιμάντας...http://www.highendpalace.com/HEP Analogue.htmΠολύ έξυπνη εκμετάλλευση χώρου!
Εκείνο που δεν μου αρέσει είναι που ο ιμάντας μπαίνει σε εσωτερική διάμετρο του πλατώ και δεν τον "αγκαλιάζει" στη full διάμετρο...
Κάτι που δεν μου αρέσει και στην TRANSROTOR...
πότε, πως και γιατί...Έχουμε απώλεια ακρίβειας στην ταχύτητα περιστροφής...
Μια απλή ΜΗ επιστημονική εξήγηση είναι οι σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων των οχημάτων...Δεδομένου ότι ο κινητήριος άξονας έχει σταθερή διάμετρο μεταβάλλουμε τον δευτερεύοντα άξονα(αυτόν που πάνω του εδράζουν οι 'γραναζωμένοι' δίσκοι των ταχυτήτων) για να αλλάζουμε τη σχέση μετάδοσης...Όσο πιο μικρή είναι η σχέση μετάδοσης της κίνησης(μικρές ταχύτητες) τόσο πιο πολύ δύναμη έχουμε και σταθερότητα στο σύστημα...πότε, πως και γιατί...
Λοιπόν ας αναλύσουμε το σύστημα μετάδοσης ενός πλατώ με ιμάντα...Όσο πιο μικρή είναι η σχέση μετάδοσης της κίνησης(μικρές ταχύτητες) τόσο πιο πολύ δύναμη έχουμε και σταθερότητα στο σύστημα...