Montegiro. Lusso


Μηνύματα
111
Reaction score
0
Πανέμορφο
Και οι Γερμανοί είναι μανούλες στα μάζας Imho
 

Μηνύματα
2.227
Reaction score
7
:142: :142: :142: Μπα χα χα...το φυλακισμένο πικάπ.... Αν και γούστα είναι αυτά, προσωπικά :419:
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Πολύ έξυπνη εκμετάλλευση χώρου!

Εκείνο που δεν μου αρέσει είναι που ο ιμάντας μπαίνει σε εσωτερική διάμετρο του πλατώ και δεν τον "αγκαλιάζει" στη full διάμετρο...

Κάτι που δεν μου αρέσει και στην TRANSROTOR...
 

Μηνύματα
1.749
Reaction score
875
Πολύ έξυπνη εκμετάλλευση χώρου!

Εκείνο που δεν μου αρέσει είναι που ο ιμάντας μπαίνει σε εσωτερική διάμετρο του πλατώ και δεν τον "αγκαλιάζει" στη full διάμετρο...

Κάτι που δεν μου αρέσει και στην TRANSROTOR...
Έχουμε απώλεια ακρίβειας στην ταχύτητα περιστροφής...Και γω δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο...Στο παλιό transrotor tourbillon όμως νομίζω πως οι 3 ιμάντες 'αγκαλιάζουν' περιμετρικά το πλατώ...Στο νέο απλά ΔΕΝ υπάρχει ιμάντας...http://www.highendpalace.com/HEP Analogue.htm
 


Μηνύματα
1.749
Reaction score
875
Re: Απάντηση: Re: Montegiro. Lusso

πότε, πως και γιατί...
Μια απλή ΜΗ επιστημονική εξήγηση είναι οι σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων των οχημάτων...Δεδομένου ότι ο κινητήριος άξονας έχει σταθερή διάμετρο μεταβάλλουμε τον δευτερεύοντα άξονα(αυτόν που πάνω του εδράζουν οι 'γραναζωμένοι' δίσκοι των ταχυτήτων) για να αλλάζουμε τη σχέση μετάδοσης...Όσο πιο μικρή είναι η σχέση μετάδοσης της κίνησης(μικρές ταχύτητες) τόσο πιο πολύ δύναμη έχουμε και σταθερότητα στο σύστημα...
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Οσο πιο μεγάλος είναι ο λόγος διαμέτρου πλατώ και capstan μοτερ τόσο πιό σταθερή η περιστροφή του πλατώ.

Δηλ όσο πιό πολλές οι στροφές του μοτερ για την ίδια περιστροφή του πλατώ, τοσο καλύτερα.. και τόσο πιό αναίσθητο το σύστημα στις ισχυρές ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ που διαβάζει η κεφαλή.

Τουτεστιν ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Montegiro. Lusso

Όσο πιο μικρή είναι η σχέση μετάδοσης της κίνησης(μικρές ταχύτητες) τόσο πιο πολύ δύναμη έχουμε και σταθερότητα στο σύστημα...
Λοιπόν ας αναλύσουμε το σύστημα μετάδοσης ενός πλατώ με ιμάντα...

Πρώτον
Η πιο απλή προσέγγιση που μπορούμε να πάρουμε σε ένα τέτοιο σύστημα είναι δύο κύλινδροι ο ένας μικρής διατομής (capstan) και ο άλλος πολύ μεγαλύτερης (πλατώ ή υποπλατώ) οι οποίοι είναι σε σύζευξη με την βοήθεια ενός ιμάντα.

Λοιπόν ο μικρός κύλινδρος στρέφεται με την βοήθεια του μοτέρ που υπάρχει, ενώ ο μεγάλος λόγω της σύζευξης με τον ιμάντα. Ουσιαστικά η κινητήριος δύναμη του μεγάλου δίσκου είναι ΜΟΝΟ η τριβή που αναπτύσσεται μεταξύ του ιμάντα και του πλατώ.

Άρα τα περί "μεγαλύτερης δύναμης" στερούνται λογικής μιας που η τριβή εξαρτάται κυρίως από τα υλικά. Αν θέλει κάποιος να μεγαλώσει την δύναμη μπορεί απλά να αλλάξει τα υλικά που έρχονται σε επαφή, ή να μεγαλώσει την επιφάνεια επαφής (πιο πλατύς ιμάντας).

Δεύτερον
Ας πάρουμε πάλι το σύστημα πλατώ-capstan. Το capstan όταν είναι σε σύζευξη με το πλατώ μεταφέρει όπως είπαμε την κίνηση μέσω του ιμάντα. Καθώς περιστρέφεται το σύστημα και εφόσον έχουμε ομαλή κύλιση του ιμάντα και όχι ολίσθηση, το διάστημα που διανύει ένα σημείο του ιμάντα είναι ίσο με

ds = ω1.R1.dt

όπου ω1 η γωνιακή ταχύτητα περιστροφής του capstan και R1 η ακτίνα του capstan. Την ίδια χρονική στιγμή λόγω της σύζευξης η περιφέρεια του πλατώ θα περιστραφεί κατά το ίδιο διάστημα. Οπότε έχουμε

ds = ω2.R2.dt

Από τις σχέσεις αυτές βλέπουμε πως

ω1.R1=ω2.R2 ή αλλιώς ω2=ω1.(R1/R2). Το ω2 όμως είναι δεδομένο (33,3 rpm ή αλλιώς 3,487 rad/s).

Αν τώρα η κίνηση του capstan δεν είναι σταθερή, αλλά έχει μεταβολές τότε τα πράγματα περιπλέκονται. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε ότι η κίνηση του capstan θα κινεί τον ιμάντα κατά ένα διάστημα

ds = ω1.R1.dt ± Er

όπου Er τυχαίο το σφάλμα που εισάγεται από τον κινητήρα του capstan.

Προφανώς το σφάλμα αυτό θα οδηγήσει σε σφάλματα και στην κίνηση του πλατώ. Οπότε για το πλατώ θα έχω

ds = ω2.R2.dt ± Er'

όπου Er' το σφάλμα στην κίνηση του πλατώ.

Καταλήγουμε τελικά ότι

ω1.R1.dt ± Er = ω2.R2.dt ± Er'

και λόγω του ότι ω1.R1=ω2.R2 τελικά ;exoyme

Er = Er'

δηλαδή το ίδιο σφάλμα μεταδίδεται και στο πλατό.

Αυτό που αλλάζει όμως στις δύο περιπτώσεις είναι ο λόγος των σφαλμάτων ως προς την γωνιακή ταχύτητα περιστροφής.

Er/ω1 > Er'/ω2 γιατί όπως είπαμε στην αρχή R1<R2. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά;

Ότι στο πλατώ θα περάσουν πολλά περισσότερα σφάλματα ανά περιστροφή του...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.626
Μηνύματα
3.018.516
Members
38.471
Νεότερο μέλος
nickger
Top