MP3 LT 250

Μηνύματα
3.323
Reaction score
1.970
Piaggio MP3 LT

Ποιά η γνώμη σας/εμπειρία σας για το συγκεκριμένο scooter;

Η σύζυγος θέλει έναν πιο γρήγορο-ευέλικτο-οικονομικό τρόπο να πηγαινοέρχεται στα φροντιστήρια της (Φυσικός) τώρα που ξεκινάει η σχολική χρονιά.
Επειδή δεν έχει δίπλωμα μηχανής, και η αλήθεια είναι ότι πέρασε ο καιρός που θα μπορούσε να φάει και 2-3 ανώδυνες τούμπες με μηχανή (όπως όλοι όσοι καβαλάμε δίκυκλο...), σκεφτόμαστε την λύση του ΜΡ3 που απαιτεί μόνο δίπλωμα αυτοκιμήτου.

Αυτό που δεν ξέρω είναι κατα πόσο είναι σταθερό είναι και εύκολο να οδηγηθεί απο κάποιον αρχάριο χωρίς αυτός να ανησυχεί για θέματα ισσοροπίας.

Για τελικές και επιδόσεις δεν καιγόμαστε γιατί δεν θα κινηθεί ποτέ στα όρια του απο την γυναίκα μου. (αν τώρα το πάρω εγώ για καμιά βολτίτσα......ε...μια εμπειρία την έχω....κάτι θα κάνω....). Αντίθετα οποιαδήποτε άποψη έχει να κάνει με πρακτικά ζητήματα όπως πχ χώροι και κάλυψη από νερά στα πόδια ευπρόσδεκτη.
 

Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Απάντηση: MP3 LT 250

Ποιά η γνώμη σας/εμπειρία σας για το συγκεκριμένο scooter;
Η γνώμη μου, κυρίως από μηχανολογικής/τεχνολογικής πλευράς είναι άριστη!
Από ένα (πολύ) σύντομο test-ride, άρχισα να το...θέλω!

Η σύζυγος θέλει έναν πιο γρήγορο-ευέλικτο-οικονομικό τρόπο να πηγαινοέρχεται στα φροντιστήρια της (Φυσικός) τώρα που ξεκινάει η σχολική χρονιά.
Επειδή δεν έχει δίπλωμα μηχανής, και η αλήθεια είναι ότι πέρασε ο καιρός που θα μπορούσε να φάει και 2-3 ανώδυνες τούμπες με μηχανή (όπως όλοι όσοι καβαλάμε δίκυκλο...), σκεφτόμαστε την λύση του ΜΡ3 που απαιτεί μόνο δίπλωμα αυτοκιμήτου.
Εξαιρετική σκέψη και...εδώ που τα λέμε...πολύ πιο λογική από τη χρήση του αυτοκινήτου!

Αυτό που δεν ξέρω είναι κατα πόσο είναι σταθερό είναι και εύκολο να οδηγηθεί απο κάποιον αρχάριο χωρίς αυτός να ανησυχεί για θέματα ισσοροπίας.
Οι άνθρωποι διαφέρουμε.
Είτε έμπειροι, είτε άπειροι, οι εκτιμήσεις δεν είναι ακριβώς "στάνταρ" για όλους μας. Εξαρτάται.
Πάντως, έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο, ειδικά για τα mp3 LT, να τα συνηθίζουν ευκολότερα όσοι δεν είχαν ξαναοδηγήσει δίκυκλο.
Οι "παραδοσιακοί" μηχανόβιοι θέλουν μία εξοικείωση (όχι κάτι φοβερό) ώστε να "προσαρμοστούν", ενώ οι αρχάριοι, απλώς...μαθαίνουν κατευθείαν.

Για τελικές και επιδόσεις δεν καιγόμαστε γιατί δεν θα κινηθεί ποτέ στα όρια του απο την γυναίκα μου. (αν τώρα το πάρω εγώ για καμιά βολτίτσα......ε...μια εμπειρία την έχω....κάτι θα κάνω....). Αντίθετα οποιαδήποτε άποψη έχει να κάνει με πρακτικά ζητήματα όπως πχ χώροι και κάλυψη από νερά στα πόδια ευπρόσδεκτη.
Το LT έχει μεγαλούτσικη ζελατίνα (σαν έξτρα, υπάρχουν μία πολύ μεγάλη και μία άλλη που σχεδόν το...σκεπάζει), μεγαλύτερη από του "απλού" mp3. Κάνει καλή δουλειά (φυσικά, πάντα με κράνος και μπουφάν).
Η ποδιά είναι αρκετά καλή. Καλύπτει ικανοποιητικά, αλλά όχι απόλυτα! Θα χρειαστεί κάτι τέτοιο για απόλυτη προστασία. Θα το δείτε στην πορεία, αυτό.
Το πλεονέκτημα είναι πως δε θα χρειαστεί να πατά το πόδι κάτω για να ισορροπεί, στο φανάρι, αφού με ένα πλήκτρο (στους διακόπτες του τιμονιού) "κλειδώνει" και ισορροπεί μόνο του! Έτσι, όταν βρέχει, τα παπούτσια δε θα βρέχονται/λερώνονται.

Καλορίζικο! :126:
 

Μηνύματα
17.420
Reaction score
24.960
Απάντηση: MP3 LT 250

και εγω σε αυτην την σκεψη ειμαι πλακα πλακα
να μεταχειρισμενο για την δουλεια (40χλμ τη μερα) και με διπλωμα αυτοκινητου ωστε να το παιρνει και η γυναικα μου (αν και αυτο παιζει γιατι δεν ειναι εξοικιωμενη με δικυκλο)
ξερει κανεις τι πρεπει να προσεξει σε ενα τετοιο διετιας?
 

Μηνύματα
1.299
Reaction score
313
Απάντηση: MP3 LT 250

...ξερει κανεις τι πρεπει να προσεξει σε ενα τετοιο διετιας?
Όπως σε κάθε σκούτερ, τον ιμάντα μετάδοσης. Πότε αλλάχτηκε και πότε είναι προγραμματισμένη η επόμενη αλλαγή.

Το διαφορετικό που έχει το mp3, είναι σίγουρα το μπροστινό του σύστημα. Αν δεν είναι χτυπημένο, λογικά δε θα έχει πάθει κάτι.
Παρόλα ταύτα, έλεγξέ το σε ένα συνεργείο Piaggio που γνωρίζεις, για να είσαι σίγουρος.

Προφανώς, βέβαια, ο γενικός έλεγχος του οχήματος θα ξεκινήσει από τυχόν χτύπημα. Σε αυτήν την περίπτωση το αποφεύγουμε, διότι μάλλον θα πρόκειται για σύγκρουση και όχι απλή πτώση, μιας και...πέφτει δύσκολα από μόνο του!

Από εκεί και πέρα, ισχύει ο γενικός περιφερειακός έλεγχος (αναρτήσεις, φρένα, φώτα/ηλεκτρικές λειτουργίες), σημάδια από σκουριά (στους τροχούς, κάτω από τα πλαστικά), λάστιχα κλπ.

Ο κινητήρας του είναι γνωστός και αξιόπιστος. Τον χρησιμοποιούν πολλά (σχεδόν όλα τα) μοντέλα της Piaggio, της Aprilia και της Derbi. Λογικά, δε θα σε απασχολήσει αυτός, αλλά, καλού-κακού, ρίξε μια ματιά και στο βιβλίο service (και κάνε μια ερώτηση στο συνεργείο που γίνονταν αυτό).

Δε μου 'ρχεται κάτι άλλο, τώρα...
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Απάντηση: MP3 LT 250

Γιώργο, πόσο της αρέσει να βρέχεται?
Γιατί με το σκούτερ το παθαίνεις και αυτο :104:

Σχετικά με το ΜΡ3 τώρα, μετά απο μια τούμπίτσα πρόσφατα με το Honda-κι το σκεφτόμουν και εγώ, αλλά μιας και το εύκολο/ευέλικτο παρκάρισμα, τα πεζοδρόμια και το μποτιλιάρισμα είναι στην ημερίσια διάταξη, το απέφυγα. Είναι πολύ βαρύ, ιδιαίτερα αν θες να το σπρώξεις προς τα πίσω σε κατηφοριά (πχ παρκάρισμα) δεν ανεβαίνει σχεδόν με τίποτα σε μέτρια πεζοδρόμια, δεν χωράει εύκολα ανάμεσα σε αυτοκίνητα ασε που αν δεν υπολογίσεις σωστά θα πληρώνεις και τον άλλο.

Γενικά δεν το βρήκα ιδιαίτερα βολικό σε μικρές βόλτες που το πήγα.

Με τα ίδια λεφτά ενός καινούργιου, παίρνεις μεταχειρισμένο ένα σμαρτάκι (αν και αυτά τα κουτιά επίσης δεν τα θεωρώ αυτοκίνητα) και τουλάχιστον λύνει το πρόβλημα του παρκαρίσματος (και της βροχής).
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: MP3 LT 250

... Με τα ίδια λεφτά ενός καινούργιου, παίρνεις μεταχειρισμένο ένα σμαρτάκι (αν και αυτά τα κουτιά επίσης δεν τα θεωρώ αυτοκίνητα) και τουλάχιστον λύνει το πρόβλημα του παρκαρίσματος (και της βροχής).
+1
Άσε που θα έχει και την AV διασκέδασή της...:144:
 

Μηνύματα
3.323
Reaction score
1.970
Απάντηση: MP3 LT 250

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. :107:

Νίκο, μένουμε Σαλαμίνα. Το πρόβλημα δεν είναι το παρκάρισμα. Θέλει έναν πιο ευέλικτο τρόπο για να κινείτε, έτσι ώστε να μην καθυστερεί.
Έχουμε ένα Octavia5 το οποία το χρησιμοποιεί 85% η σύζυγος. Εγώ έχω είδη 2 μηχανές, (η μία πάει για απόσυρση μάλλον) και κινούμε με αυτές στο 95% των μετακινήσεων μου. Αν καταφέρω να πουλήσω το εντουράκι μου (στην χειρότερη να παραδώσω πινακίδες), τότε πάμε για αγορά ενός ΜΡ3. Ασφαλεια και σήμα είδη τα πληρώνω στην δεύτερη μηχανη, οπότε δεν υπάρχει θέμα επιβάρυνσης. Δυστυχώς όμως το εντουράκι δεν αποτελεί επιλογή για μια αρχάρια, καθώς 1-2 τούμπες έστω κ με μηδέν χιλιόμετρα θα της μαζέψει. Και με 2 πιτσιρίκια από 3 μηνων εώς 3 ετών....δεν είμαστε για τέτοια!!!

Από την άλλη δεν θέλω να την αποθαρύνω, γιατί είμαι λάτρης των μηχανών και αφού υπάρχει μια τέτοια λύση, δεν μπορώ παρά να είμαι θετικός!

Για σμαρτάκι....μαλλον όχι, μιας και σκέφτομαι να αγοράσω μεταχειρισμένο (αν βρώ σε καλή κατάσταση τουλάχιστον....) το Piaggio. Άσε που δεν μου αρέσουν τα.....κουτιά...:136::138:.!

Εφόσον ο κινητήρας είναι αξιόπιστος όπως λέει ο φίλος Σταύρος, (δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με scooter/Piaggio), θεωρώ πως ίσως μια τέτοια αγορά αποδειχτεί ιδανική. Θα μπορώ και εγω να το χρησιμοποιώ για να πάω στην δουλειά μου κάποιες μέρες (πχ έχω το Fazer για service). Το εντουράκι πλέον δεν το θεωρώ ασφαλές για να κάνω 20+20 χλμ κάθε μέρα Αθήνα...έχω καλομάθει στον 4κύλινδρο Γιαπωνέζο.....!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: MP3 LT 250

Γιώργο, το έτερόν σου ήμισυ σε τι διαδρομές θα χρησιμοποιεί το MP3?
Θα μπαίνει Αθήνα ή μόνο Σαλαμίνα?


Από την άλλη, θεωρώ πως δεν θα καταφέρεις να βρεις μεταχειρισμένο MP# και μάλιστα την έκδοση LT
Η δε διαφορά τιμής του απλού από το LT είναι μεγαλύτερη από το να δώσει για δίπλωμα μοτοσυκλέτας και να πάρετε το απλό MP3

Ουσιαστικά δεν υπάρχει διαφορά των δύο οχημάτων.
Στο τεχνικό κομμάτι η μικρή διαφορά τους είναι η εξής:
Το Lt έχει λίγο μεγαλύτερο μετατρόχιο εμπρός και η Piaggio έπαιξε με ένα παραθυράκι του νόμου που για συγκεκριμένο μετατρόχιο περνά το όχημα στα αυτοκίνητα και γιαυτό δεν χρειάζεται δίπλωμα μοτοσυκλέτας.


Η γυναίκα σου θέλει να φοράει κράνος?
Οι περισσότερες γυναίκες έχουν θέμα με μακιγιάζ, χτένισμα και δεν ξέρω αν θα το αντέξει.\Μη σκέφτεσαι όπως εσύ ή εγώ......
Χώρια που με τα πρώτα κρύα/ βροχές μάλλον θα επιλέξει το....octavia.

Μήπως να κοιτούσες για κανένα καλό Getz ή ακόμα φθηνότερο Seicento με air con?
 

Μηνύματα
3.323
Reaction score
1.970
Απάντηση: MP3 LT 250

Γιώργο, το έτερόν σου ήμισυ σε τι διαδρομές θα χρησιμοποιεί το MP3?
Θα μπαίνει Αθήνα ή μόνο Σαλαμίνα?


Από την άλλη, θεωρώ πως δεν θα καταφέρεις να βρεις μεταχειρισμένο MP# και μάλιστα την έκδοση LT
Η δε διαφορά τιμής του απλού από το LT είναι μεγαλύτερη από το να δώσει για δίπλωμα μοτοσυκλέτας και να πάρετε το απλό MP3

Ουσιαστικά δεν υπάρχει διαφορά των δύο οχημάτων.
Στο τεχνικό κομμάτι η μικρή διαφορά τους είναι η εξής:
Το Lt έχει λίγο μεγαλύτερο μετατρόχιο εμπρός και η Piaggio έπαιξε με ένα παραθυράκι του νόμου που για συγκεκριμένο μετατρόχιο περνά το όχημα στα αυτοκίνητα και γιαυτό δεν χρειάζεται δίπλωμα μοτοσυκλέτας.


Η γυναίκα σου θέλει να φοράει κράνος?
Οι περισσότερες γυναίκες έχουν θέμα με μακιγιάζ, χτένισμα και δεν ξέρω αν θα το αντέξει.\Μη σκέφτεσαι όπως εσύ ή εγώ......
Χώρια που με τα πρώτα κρύα/ βροχές μάλλον θα επιλέξει το....octavia.

Μήπως να κοιτούσες για κανένα καλό Getz ή ακόμα φθηνότερο Seicento με air con?
Γιάννη,
μιλάμε για διαδρομές αποκλειστικά εντός Σαλαμίνας.
Στο θέμα του κράνους την έχω μάχιμη...:137:! Είναι βλέπεις full time συνεπιβάτης και το τελέυταίο κράνος της είναι αυτο. Έχει και ένα μπουφανάκι Dainese....Είναι έτοιμη!!!
(για το κρύο δεν υπάρχει θέμα...οι αποστάσεις που θα καλύπτει θα είναι από 1,5 εώς 5-6 χιλιόμετρα....τίποτα δλδ. Δεν θα προλαβαίνει να κρυώνει πάνω στην μηχανή....)

Για αμάξι δεύτερο δεν υπάρχει περίπτωση....Ήδη πριν το Σκοντα είχαμε ένα Γκετζ το οποίο κ πουλήσαμε για να πάρουμε την Τσέχα...!! Ή ΜΡ3 ή Οκτάβια....!

Αυτό που λές για τα μεταχειρισμένα με προβληματίζει....ρώτησα σήμερα και το 250άρι έχει πάνω απο 6.500 ευρο....πολλά ρε γ#μοτο...!!! (με 1,5 χιλιαρικάκι ακόμα της παίρνω φαζερ.....:138:)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: MP3 LT 250

Ξέρει να οδηγεί 2κυκλο?
Έχει πχ δίπλωμα για 50άρι?
Θα προβληματιστεί πολύ να δώσει δίπλωμα για μοτοσυκλέτα?
Αν δώσει με αυτόματο απλά δεν θα μπορεί να οδηγήσει μηχανή αργότερα αλλά αν περιοριστεί σε αυτόματα θα είναι ΟΚ....

Στο λέω γιατί μπορεί με 2.5-3 χιλιάρικα να πάρει ένα X Evo (250άρι ή 400άρι) και να είναι αρχόντισσα (και εσύ θα βολευτείς)


Βέβαια, εγώ θα πήγαινα δαγκωτός σε καινούριο Beverly που σε λευκό περλέ είναι κουκλί!!
 


Μηνύματα
3.323
Reaction score
1.970
Απάντηση: MP3 LT 250

Ξέρει να οδηγεί 2κυκλο?
Έχει πχ δίπλωμα για 50άρι?
Θα προβληματιστεί πολύ να δώσει δίπλωμα για μοτοσυκλέτα?
Αν δώσει με αυτόματο απλά δεν θα μπορεί να οδηγήσει μηχανή αργότερα αλλά αν περιοριστεί σε αυτόματα θα είναι ΟΚ....

Στο λέω γιατί μπορεί με 2.5-3 χιλιάρικα να πάρει ένα X Evo (250άρι ή 400άρι) και να είναι αρχόντισσα (και εσύ θα βολευτείς)


Βέβαια, εγώ θα πήγαινα δαγκωτός σε καινούριο Beverly που σε λευκό περλέ είναι κουκλί!!
Κάποι στιγμή πριν 3 χρόνια περίπου μπήκε στην διαδικασία να μάθει να αδηγεί 2κυκλο με αφορμή και πάλι τις συνεχείς μετακινήσεις λόγω μαθημάτων, αλλά ήρθε η εγκυμοσύνη του πρώτου μας παιδιού και το project έμεινε στα χαρτια....:138:!

Τώρα πλέον , αφού γίναμε γονείς για δεύτερη φορά, το σκεφτόμαστε πάλι. Αλλά ξέρουμε όλοι πως απο την στιγμή που θα ανέβεις σε 2 ρόδες 1-2 τούμπες (δεν μιλάω για ατυχήματα), τουλάχιστον στην αρχή, είναι δεδομένες....Και δεν μας παίρνει τώρα πια να τεστάρουμε τις αντοχές μας σε τέτοιες καταστάσεις....:137:!

Οπότε δεν έχει μπεί καν στην λογική να βγάλει δίπλωμα κλπ. Η λύση ενός τέτοιου scooter φαντάζει μονόδρομος....τουλάχιστον αυτή την στιγμη...!
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.410
Μηνύματα
3.010.997
Members
38.453
Νεότερο μέλος
Xatzisjim
Top