Netbook - WiFi - Ενισχυτής: Πως?

Reaction score
0
1ο
Μάλλον εδώ είναι το σωστό forum...αλλά επείδη είμαι τελείως άσχετος με ότι έχει να κανει με ήχο, αν δεν είναι...sorry :108:

2o
Είμαι σίγουρος οτι κάπου κάποιος εχει περιγράψει αυτό που χρειάζομαι...αλλά εγώ δεν το βρίσκω.

3ο.
To Setup που έχω σπίτι: 1 Server με μπόλικους δίσκους με καλούδια, 1 pc για την πάρτυ μου, ενα egreat M32B κολλημένο στην TV, ενα dreambox 500, εναν εσισχυτή yamaha κατι (δανεικός και αγύριστος...με αρκετές υποδοχές απο πίσω...εγω μονο την υποδοχή του ρεύματος κατάλαβα πάντως) και προσφάτος και ενα HP 2140 netbook.
Όλα (εκτός του ενισχυτή) συνδέονται με Gigabit και το netbook περιφέρεται με WiFi και βγαίνουν εξω με μια 24αρα ADSL

4o
Ti θέλω να κάνω: Να παίζω την μουσική που έχω στον server μου (mp3) και Internet radio στον ενισχυτή μου.
Κατι τετοιο γίνετε τώρα μεσο του egreat αλλά ούτε βολικό μου φαίνεται ουτε και λογικο να ανοίγω την TV για να ακούσω μουσική.
Αυτο που ψάχνω είναι πως θα στείλω την μουσική που παίζω στο netbook με το MediaMonkey, μέσο WiFi στον ενισχυτή.
Δεν θα ήθελα να αλλάξω media player/library καθώς είμαι πολυ χαρούμενος με το media monkey (αντιπαθώ το iTunes) αλλά αν δεν υπαρχει άλλη επιλογή....
Και για να το κάνουμε ακόμα ποιο ενδιαφέρον...κόστος 100-150€.

Εχω διαβάσει για τα προιοντα της logitech (squeezebox, boom ktl ktl) αλλά δεν νομίζω ότι ειναι αυτό που θέλω

Η μόνη λύση που βρήκα έως τώρα ειναι η εξής
Airport Express + Airfoil

Εκανα μια δοκιμή και απο το pc στο netbook μέσο WiFi επαιξε.
Έχει κανείς να προτείνει κάτι?

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μεγάλο post

gstriftos

gilectronikos
Reaction score
4.437
Επειδή πρίν κανα 2μήνο τό είχα ψάξει και εγώ το airport ήταν η φθηνότερη λύση που είχα βρεί.Το airfoil δεν είναι απαραίτητο μιας και το itunes αναγνωρίζει μόνο του όποιο express υπάρχει στην περιοχή.
Οι αμέσως επόμενες λύσεις είναι της logitech και μετά ανεβαίνουμε πολύ κοστολογικά με τα sonos κτλ...

Reaction score
0