O Σκηνοθέτης Clint Eastwood

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
O Σκηνοθετης Clint Eastwood



Ο Clint Eastwood αποτελει παραδειγμα
της θεωριας που λεει οτι ο ανθρωπος ειναι σαν το κρασι.
Οσο περνανε τα χρονια γινεται καλυτερος.
Βεβαια υπαρχει και το ενδεχομενο να ξιδιασει
αλλα για τον παραπανω καλλιτεχνη
ειναι αργα πλεον για να παρει....αερα.

Μπροστα και πισω απο την καμερα,
με πανω απο 60 συμμετοχες σαν ηθοποιος ,
με 30 ταινιες στο ενεργητικο του σαν σκηνοθετης
με 5 soundtracks ως συνθετης και
με 4 oscar και καμποσα αλλα βραβεια ,
με αναφορες του ονοματος του ,
των ρολων του, των ταινιων του
σε αλλες ταινιες ,τραγουδια ,games ,
δειχνουν το ειδικο βαρος και την αξια του Eastwood
στην βιομηχανια του θεαματος.

Μονο που η καλλιτεχνικη του αξια σαν σκηνοθετης
αργησε να εκδηλωθει ,
εχει περασει διαφορα σκαμπανεβασματα
αν και ψηγματα της τεχνης του υπαρχουν σε ολο το εργο του.
Εν κατακλειδι ο Ανθρωπος διχως Ονομα
χειριζεται με μαεστρια την καμερα
οπως χειριζοταν το 44αρι Magnum του
την εποχη που τον λεγαν Harry
και ηταν βρομικος.
.....
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ



Ο Clint Eastwood γεννήθηκε στις 31 Μάιου 1930 στο San Francisco, μεγάλωσε και πήγε σχολείο

στο Oakland Technical High School απ' όπου και αποφοίτησε το 1948. Έκανε διάφορες 'ταπεινές'

δουλειές όπως εργάτης σε εργοστάσια όμως το μεγάλο του πάθος ήταν η Jazz μουσική. Αν και είχε

γραφτεί σε ένα μουσικό πρόγραμμα στο Seattle University δεν ήταν γραφτό να ακολουθήσει τέτοια

καριέρα.

Το 1950 κατατάχθηκε στις ειδικές δυνάμεις και τρία χρόνια μετά την εκπαίδευσή του μετακόμισε στο

Los Angeles. Στο στρατό έγινε φίλος με τους ηθοποιούς Martin Milner και David Jansson οι οποίοι

και τον έπεισαν να δοκιμάσει μια καριέρα στο Hollywood. Στο Los Angeles γράφτηκε στο L.A. City

College να σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων, όμως σύντομα τα παράτησε καθώς οι όμορφες

γυναίκες είχαν τον πρώτο ρόλο στη ζωή του.

Το 1953 σε ηλικία μόλις 23 χρόνων παντρεύτηκε με το μοντέλο Maggie Johnson αν και δεν αρνήθηκε

πότε ότι του άρεσε υπερβολικά να ασχολείται με το γυναικείο φύλλο. Αποτέλεσμα του πάθους του

ήταν και μια εξώγαμη κόρη με τη στρίπερ Roxanne Tunis η οποία αργότερα έγινε ηθοποιός. Από το

γάμο του με τη Maggie απέκτησε ένα γιο, τον Kyle, ο οποίος συμπρωταγωνίστησε μαζί του στη

ταινία «Honkytonk Man» (1982) και αργότερα έγινε μουσικός της Jazz και μια κόρη, την Alison, η

οποία επίσης έγινε ηθοποιός και εμφανίστηκε με τον πατέρα της στη ταινία «Absolute Power»

(1997).

Το 1955 ήρθε η πρώτη μεγάλη δουλεία για τον Clint Eastwood όπου και έκανε το ντεμπούτο του στη

ταινία «Revenge Of The Creature» του Jack Arnold, χωρίς να αναφερθεί το όνομά του. Στη συνέχεια

ήρθε μια πληθώρα ταινιών μεταξύ των οποίων οι «Francis In The Navy», «Lady Godiva», «Away All

Boats», «Lafayette Escadrille», «Ambush At Cimarron Pass» και άλλες. Έκανε την πρώτη του

ταινία western το 1956 με τη ταινία «Star In The Dust» (1956) και ενώ όλα φαινόταν ότι πήγαιναν

καλά η Universal τον απέλυσε. Ο απτόητος όμως Clint συνέχισε τα μαθήματα υποκριτικής,

γυμναζόταν συστηματικά και έσκαβε πισίνες για να βγάλει τα έξοδα για τη σχολή του.

Το 1958 όμως τα πράγματα άλλαξαν όταν κέρδισε τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη τηλεοπτική σειρά

'Rawhide' του CBS, σημειώνοντας παγκοσμία επιτυχία για τα εφτά χρόνια που διήρκεσε. Τότε ο

Clint Eastwood έγινε τηλεοπτικό αστέρι με ετήσια έσοδα εκατό χιλιάδες δολάρια το χρόνο. Έως το

1962 είχε αποκτήσει και τον τίτλο του pop star, αφού τότε ήταν στη μόδα οι τηλεοπτική αστέρες να

κυκλοφορούν και προσωπικούς δίσκους.

Μέσα από τη συμμετοχή του σε αυτή την πολλή επιτυχημένη σειρά κατάφερε να προχωρήσει σε

κερδοφόρες ταινίες όπως οι «For A Few Dollars More» (1965), «The Good, The Bad And The Ugly»

(Ο Καλός Ο Κακός Και Ο Ασχημος) (1966), «Hang 'Em High» (1968 ), «Coogan's Bluff» (1968 ). Το

«Where Eagles Dare» που αποδείχθηκε μια πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία της εποχής.Οι

επόμενες ταινίες «Two Mules For Sister Sara» (1969) και «Kelly's Heroes» (1970), ήταν της δικής

του εταιρίας παραγωγής, της Malpaso.





To 1971 συμμετείχε στην σούπερ ταινία τρόμου «The Beguiled» ενώ την ίδια χρονιά έκανε την πρώτη

του εμφάνιση ως Βρώμικος Χάρυ στο «Dirty Harry». Μέχρι και το 1976 ο Clint Eastwood δουλεύει

ακατάπαυστα και μας δίνει δουλείες όπως: «Joe Kidd» (1972), «High Plains Drifter» (1972),

«Thunderbolt And Lightfoot» (1974). Στο «The Outlaw Josey Wales» (1976) ο Clint ξεκίνησε μια

εξωσυζυγική σχέση με τη Sondra Locke και όταν ο Eastwood της έδωσε πρωταγωνιστικό ρόλο στη

ταινία The Gauntlet (1977) εκείνη τον χώρισε. Παρά τα συχνά πυρά των κριτικών το κοινό έμεινε στο

πλευρό του ενώ εκείνος έδωσε μια ακόμα σπουδαία ερμηνεία στο «Escape From Alcatraz» (1979).

Η δεκαετία των 80's δεν ήταν αποδοτική με μέτριες επιλογές ταινιών. Παράλληλα άρχισε να

δοκιμάζει τις δυνάμεις του ως σκηνοθέτης. Έτσι τα φιλμ «Pale Rider» (1985), «Bird» (1988 ) και

«White Hunter, Black Heart» (1989) διαγωνίστηκαν στις Κάννες για το Χρυσό Φοίνικα. Η δεκαετία

έκλεισε με προβλήματα και στην προσωπική του ζωή καθώς μετά την απόκτηση άλλων δυο παιδιών

εκτός γάμου με μια αεροσυνοδό ήταν λογικό να έρθει πια και το χωρισμός με τη Maggie Johnson το

1988.

Τα τελευταία 15 χρόνια αραιώνει τις εμφανίσεις του και μεταφέρει τη δραστηριότητά του πίσω από

την κάμερα δίνοντας αριστουργήματα όπως τα: «Unforgiven» (κέρδισε τέσσερα Oscar το 1992,

μεταξύ των οποίων Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Καλύτερης Ταινίας), «The Bridges Of Madison

County» (1995), «Midnight in the Garden of Good and Evil» (1997). Μοναδική του παρουσία σε

ταινία άλλου σκηνοθέτη ήταν το 1993 στο «In the Line of Fire». Το 2003 έρχεται η ώρα για μια

ακόμα επιτυχία με τον ίδιο στην καρέκλα του σκηνοθέτη, με το ατμοσφαιρικό «Mystic River» μια

ταινία που κέρδισε τελικά δύο Oscar.

Συνεχίζει ακάθεκτος και το 2005 σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στο «Million Dollar Baby»,

κερδίζοντας για δεύτερη φορά Oscar Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Καλύτερης Ταινίας. Φέτος

αναλαμβάνει ένα πρωτότυπο project, να μεταφέρει με δύο διαφορετικές ταινίες την ιστορία της μάχης

της Iwo Jima από τις δύο πλευρές των μαχόμενων με τα «Flags Of Our Fathers» και «Letters From

Iwo Jima».

Στην καριέρα του ο Clint Eastwood έχει γίνει αποδέκτης πολλών σημαντικών βραβείων ανά τον

κόσμο, μεταξύ των οποίων και το Irving Thalberg Memorial Award από την Αμερικάνική Ακαδημία

Κινηματογράφου. Ζει στη πόλη Carmel της California - την οποία μάλιστα υπηρέτησε και ως

δήμαρχος το 1986 - με τα παιδία του και με τη κατά τριανταπέντε χρόνια νεαρότερη σύζυγο του Dina

Ruiz την οποία παντρεύτηκε το 1996. Έχει μέχρι στιγμής 65 ταινίες στο ενεργητικό του ως ηθοποιός,

χώρια από εκείνες που χει σκηνοθετήσει ή απλά έκανε τη παραγωγή και μας έχει απόδειξη ότι είναι

ικανός για όλων των ειδών ταινιών και παρά τα εβδομήντα έξι του χρόνια, παραμένει ετοιμοπόλεμος!


Πηγη : www.cinemanews.gr

Επισης μπορειτε να διαβασετε για τον Clint Eastwood ΕΔΩ και ΕΔΩ
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
(σαν σκηνοθετης)



  • Letters from Iwo Jima (2006)
  • Flags of Our Fathers (2006)
  • Million Dollar Baby (2004)
  • Mystic River (2003)
  • Blood Work (2002)
  • Space Cowboys (2000)
  • True Crime (1999)
  • Midnight in the Garden of Good and Evil (1997)
  • Absolute Power (1997)
  • The Bridges of Madison County (1995)
  • A Perfect World (1993)
  • Unforgiven (1992)
  • The Rookie (1990)
  • White Hunter Black Heart (1990)
  • Bird (1988 )
  • Heartbreak Ridge (1986)
  • Pale Rider (1985)
  • Sudden Impact (1983)
  • Honkytonk Man (1982)
  • Firefox (1982)
  • Bronco Billy (1980)
  • The Gauntlet (1977)
  • The Outlaw Josey Wales (1976)
  • The Eiger Sanction (1975)
  • Breezy (1973)
  • High Plains Drifter (1973)
  • Play Misty for Me (1971)


Πηγη:www.imdb.com
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Ασυγχώρητος cowboy
του Κώστα Γ. Καρδερίνη




Για να φτάσει να επιβληθεί ως σκηνοθέτης - όσκαρ καλύτερης ταινίας και σκηνοθεσίας - έπρεπε

πρώτα να υπερπηδήσει ένα μεγάλο εμπόδιο: τη φήμη του ως ενός από πιο πετυχημένους αστέρες

του σινεμά.

Από τις πρώτες του δουλειές "Play Misty for Me" και "High Plains Drifter" έγινε αποδεκτός ως

πολλά υποσχόμενος, ενώ το 1976 "O Παράνομος Josey Wales" ήταν σαφώς ένα western-ορόσημο

της δεκαετίας, που αναβίωνε το είδος. Αργότερα κατάφερε να κάνει τον "Bird" και τον "Λευκό

Κυνηγό, Μαύρη Καρδιά", δυό ταινίες που πλησίαζαν στην ευρωπαϊκή κουλτούρα και παράδοση,

ώστε να αποδείξει πλήρως τις σκηνοθετικές του ικανότητες.

Και δεν είναι μόνο το γεγονός ότι του είχαν αρνηθεί την αναγνώριση ως σκηνοθέτη. Το πρόβλημα είναι

ότι, ενώ η προσωπικότητά του αναπτυσσόταν πίσω από την κάμερα, ο ίδιος είχε μαρκαριστεί και

ταυτιστεί με τη μονολιθική του παρουσία μπροστά απ' αυτήν. Είχε γίνει τόσο οικείος με το σκληρό

προφίλ του στις ταινίες δράσης που έπαιζε, ώστε ακόμη να τις εναλλάσσει με τις πιο φιλόδοξες,

προσωπικές του παραγωγές. Σ' αυτές τις πρώτες περιλαμβάνονται και δύο μάγκικες εμφανίσεις στο

πλευρό ενός χιμπατζή και τέσσερεις συνέχειες του βρώμικου Χάρρυ. Αντιθέτως, όταν σκηνοθετεί τον

εαυτό του, βάζει όλα του τα δυνατά να υπερφαλαγγίσει και να ξορκίσει - μετατρέποντάς τον σε

φάντασμα - το μοντέλλο του σκληρού με το οποίο ταυτίστηκε.

Ακόμη δεν έγινε απόλυτα εφικτός αυτός ο διαχωρισμός. Δεν σκηνοθέτησε αυτός "Σε Τεντωμένο

Σχοινί", ένα φιλμ που επιτίθεται στην ηθική του βρώμικου Χάρρυ (σκηνοθετήθηκε από τον Richard

Tuggle που ήταν επίσης σεναριογράφος στην καλύτερη συνεργασία Eastwood-Siegel, την

"Απόδραση απ' το Αλκατράζ"). Ενώ αντιθέτως σκηνοθέτησε δύο αδικαιολόγητα κακές, βίαιες

αστυνομικές περιπέτειες, την τρίτη συνέχεια του βρώμικου Χάρρυ με τίτλο "Sudden Impact" και το

κακέκτυπο "The Rookie".

Μάλλον είναι πιο αληθές να πούμε ότι κοιτάει πάντα με δυσπιστία τη φιγούρα του ως ηθοποιού. Το

άκρως συναρπαστικό σχετικά με τον τύπο του είναι η αρνητικότητα και η αμφιθυμία που περιέχει,

σαν να έχει σμιλευτεί με αυτο-εμπαιγμό και αυτο-αποστροφή. Ο Eastwood φαίνεται να βλέπει τον

εαυτό του στην οθόνη με σκηνοθετική ματιά, ακόμα κι όταν δεν σκηνοθετεί ή ακόμα πριν αρχίσει να

σκηνοθετεί.

Η αμφιθυμία είναι το ίδιο αισθητή στα φιλμ με τον χιμπατζή ("Every Which Way But Loose" και "Any

Which Way You Can") όπου απλώς αγγίζει το μπουρλέσκ, όσο και στα ειρωνικά και αυτοκριτικά

western, από τον "Παράνομο Josey Wales" και το "The Gauntlet" ως τους "Ασυγχώρητους". Αυτό

που διακρίνει τις καλύτερες στιγμές του είναι, όχι πόσο αρνητικά δείχνει τον εαυτό του, αλλά πόσο

θετικά ανοίγει το δρόμο στους υπόλοιπους ρόλους και στην ταινία σαν σύνολο.

O Clinton Eastwood jr. γεννήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο στις 31 Μαϊου 1930 και τα παιδικά του χρόνια

πέρασαν στη σκιά της κατάθλιψης καθώς ο πατέρας του όργωνε την Καλιφόρνια για να βρει

δουλειά. Η πειθαρχία και η οικονομία με την οποία φτιάχνει ταινίες και διευθύνει την προσωπική του

εταιρία παραγωγής, την Malpaso, ίσως να έχουν τις ρίζες τους κάπου εκεί. Είναι η απαρχή της

αρνητικότητάς του με το να αυτοπροσδιορίζεται ως τι δεν είναι: δεν είναι έκλυτος, δεν είναι επιεικής

με τον εαυτό του, ούτε μπρος ούτε και πίσω απ' την κάμερα. Η αρνητικότητα περικλείεται ακόμα και

στον τίτλο της εταιρείας του: Malpaso σημαίνει στα ισπανικά "κακό βήμα", κάτι που του είπε ο

μάνατζέρ του το 1964, όταν συμφώνησε να παίξει σ' ένα ιταλικό ρημέικ γιαπωνέζικης ταινίας,

γυρισμένο στην Ισπανία.

Πριν από τον Sergio Leone και την εισπρακτική επιτυχία "Τ' Όνομα μου Είναι Κανένας", ο Eastwood

ακολουθεί τη συνήθη οδό της μαθητείας με μικρές ή σύντομες εμφανίσεις. Μετά το στρατό επρόκειτο

να σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων στο Λος Άντζελες, αλλά πείσθηκε να κάνει ένα δοκιμαστικό

ως αρχάριος για την Universal. Ακολούθησαν εμφανίσεις σε ταινίες όπως "Revenge of the

Creature"(1955), "The First Travelling Saleslady"(1955) και "Lafayette Escadrille"(1958).

Η πρώτη του επιτυχία ήταν στο τηλεοπτικό σήριαλ "Rawhide", όπου έπαιξε το γρήγορο πιστόλι

Rowdy Yates από το 1959 ως το 1966. Σε κάποιο μεσοδιάστημα του σήριαλ, άδραξε την προσφορά

του Leone και εμφανίστηκε "Για Μια Χούφτα Δολάρια" (A Fist Full of Dollars, 1964) ως ανώνυμος,

ουσιαστικά άφωνος ήρωας που μασάει συνέχεια πουράκια. Τα τρία σπαγγέττι που έκανε με τον

Leone τον καθιέρωσαν ως ηθοποιό, αλλά ταυτόχρονα μπορούν να θεωρηθούν ως η πρώτη

αυτοσκηνοθετική προσπάθεια. απέκτησε αποκλειστικότητα στην επιλογή της καρνταρόμπας του

Κανένα κι έβαλε κι ένα χεράκι στον εκφραστικό μινιμαλισμό των σεναρίων.

Όταν επέστρεψε στις ΗΠΑ για να επαναβιώσει τον ήρωά του στο αμερικάνικο western "Hang 'em

High" (1968), είχε το μυαλό του αλλού: "Δουλεύοντας με τους Ευρωπαίους μου ήρθε η όρεξη να

επιστρέψω κατά κάποιον τρόπο στη σκηνοθεσία." Αφού προσφέρθηκε ανεπιτυχώς να σκηνοθετήσει

επισόδεια του "Rawhide", προσπάθησε να προωθήσει κάτι δικό του, το "Play Misty For Me" και

κατάφερε να το κάνει τρία χρόνια μετά (1971). Εντωμεταξύ είχε την τύχη να παίξει στο "Cougan's

Bluff" σκηνοθετημένο από τον Don Siegel που έμελλε να τον κάνει αστέρα του σινεμά.

Το στιλ του Siegel, ανάλαφρο και οικονομικό ώστε να είναι παράξενα ελλειπτικό, σχεδόν

σουρρεαλιστικό στον αποσπασματικό ρεαλισμό του, ταίριαζε απόλυτα με το ταμπεραμέντο του

Eastwood. Αντίστοιχα, η εικόνα του ζηγκελικού αντι-ήρωα ήρθε κι έδεσε με τον τρόπο που ο

Eastwood έχτιζε τον δικό του. Οι Leone και Siegel λοιπόν, υπήρξαν οι μέντορές του αφού

επιρρέασαν καθοριστικά στη δημιουργία ένος αμφιλεγόμενου-αρνητικού αντιμύθου.

Τα ονόματά τους αναφέρονται συχνά στα άρθρα που αφορούν τις δύο πρώτες σκηνοθετικές

προσπάθειες του Eastwood όπου το βασικό ρόλο κρατά ο ίδιος: το "Play Misty For Me" ένας

ψυχολογικό θρίλερ όπου ένας dj και μια θαυμάστριά του (Jessica Walter) συνάπτουν μια

δολοφονική εμμονοκαταθλιπτική σχέση. Kαι το "High Plains Drifter" (1972), ένα μπαρόκ western

όπου ένας ξένος - που θεωρείται νεκρός - γίνεται τιμωρός των αμαρτιών μιας ολόκληρης κωμόπολης.

Ο σκηνοθέτης αρνείται την άποψη ότι η ταινία αυτή μιμείται εν μέρει τον Leone - "Δεν την τράβηξα

όπως εκείνος, χρησιμοποίησα άλλη τεχνική", λέει. Πέρα όμως από την κατακόκκινη πόλη, την

τεράστια φωτιά και την τιμωρία που θυμίζουν κόλαση, είναι ξεκάθαρο πως είχε στο μυαλό του τον

εξαγνισμό της κοινότητας αυτής.

Οι στόχοι του γίνονται πιο εμφανείς στο επόμενο western, τον "Παράνομο Josey Wales". Eνώ οι

ταινίες του Leone διαδραματίζονται σε μια Δύση μόνιμα ερημική που δυναστεύεται από δυνάμεις

άπληστες και τυρρανικές, ο Josey Wales προσπαθεί να αφομοιώσει την ψυχρή μελαγχολία και να

δράσει πίσω απ' αυτήν. Το φιλμ μας περιγράφει πώς κάποιος ανώνυμος πήρε το δρόμο της

παρανομίας. Ο ήρωας είναι αρχικά αγρότης, αλλά μετατρέπεται σε τυχοδιώκτη που ζητά εκδίκηση,

όταν η οικογένειά του καταστρέφεται σε μια συνοριακή αψιμαχία του εμφιλίου. Η ανθρωπιά

επανέρχεται στον χαρακτήρα του, μαζί με την πιθανότητα αναγέννησης του έθνους (και του western),

όταν μετατρέπεται σε απρόθυμο φύλακα κοπαδιών μια ετερογενούς ομάδας προσκηνητών.

Το φιλμ "The Gauntlet" (1977) είναι μια συναρπαστική πρσπάθεια να κάνει για τον βρώμικο Χάρρυ,

ότι έκανε ο Josey Wales για τον Κανένα. Εδώ ο σκληροτράχηλος καταντά μέθυσος, σχεδόν εκτός

μάχης, του οποίου η αναίδεια και η απροθυμία ν' αγωνιστεί θα καμφθούν με τη συμβολή της

καυγατζούς αιχμάλωτης (Sondra Locke) που συνοδεύει. Ο ήρωας ανανήπτει και λητρώνεται στο

φινάλε μέσα στον υπερβολικό πολιορκιτικό συμβολισμό που προμηνύεται από τον τίτλο. Και οι δυο

αυτές ταινίες, καλλιτεχνικά και θεματικά, καταλογίζονται στα υπέρ του σκηνοθέτη, που μας δείχνει

τι μπορεί να κάνει απομυθοποιώντας το είδωλό του.

Οι δυό επόμενες παραγωγές, "Bronco Billy" (1980) και "Honkytonk Man" (1982), προωθούν ακόμη

παραπέρα την αποικοδόμηση του μύθου του, ενώ προσθέτουν και αυτοβιογραφικά στοιχεία. Είναι

δυο σπουδές αποτυχημένων ηρώων - ο ιμπρεσάριος θεαμάτων της Άγριας Δύσης και ο παρολίγο

κάντρι τραγουδιστής - που συνδέονται με την οικογενειακή ιστορία του Eastwood στα χρόνια των

μεγάλων οικονομικών δυσχερειών. Γι' αυτό και έγιναν γενικά αποδεκτές από το κοινό, ενώ ο Norman

Mailer χαρακτήρισε τη δεύτερη ταινία ως το αριστούργημά του. Και οι δυο όμως, με τον τρόπο τους,

έδωσαν τέλος στον αντι-ήρωα Eastwood: συναισθηματικοί ηρωϊσκοι που λυτρώνονται με

συναισθηματικές πράξεις.

Περισσότερο ανταποδωτική ήταν η απόδραση της αρνητικής αντι-εικόνας του μέσα από τις εικόνες

των άλλων - πιθανόν ένα άλλο είδος αρνητικότητας. Η περίοδος αυτή ξεκινά με την πρώτη ταινία που

σκηνοθετεί αλλά δεν παίζει. Το "Breezy" (1973) είναι μια σαπουνοπερετική ιστορία, ένα εποχιακό

ρομάντζο (με τους Kay Lenz και William Holden). Κυρίως όμως αυτό φαίνεται στο "Bird" (1988) όπου

βιογραφεί τον αυτοκαταστροφικό τζαζίστα Charlie Parker (Forrest Whitaker). Τα πάντα εδώ είναι

αποχρώσεις του μαύρου και η αρνητικότητα γίνεται αναρχική πηγή της συναισθηματικής σύγχυσης

και της μουσικής ιδιοφυίας του ήρωα. Κάτι αντίστοιχο επιχειρήθηκε, με λιγότερη σαφήνεια και

επιτυχία, στην ταινία "Λευκός Κυνηγός, Μαύρη Καρδιά" (1990) όπου σκηνοθετεί τον εαυτό του ως

έναν άλλο σκηνοθέτη - που μόνο στ' όνομα δεν είναι ο John Huston.

Στις πιο πρόσφατες ταινίες του δε σταματά να υποσκάπτει την πολύ πετυχημένη κινηματογραφική

του φιγούρα, με μια σιγουρία που άλλοτε είναι κυριαρχική και άλλοτε αινιγματική. "Οι

Ασυγχώρητοι" (1992) αφηγούνται κύκλους θανάτου και βίας, όπου δε θέλει να μας πει ότι η βία είναι

κακή, αλλά να μας δείξει ότι μια μεμονομένη πράξη βίας είναι ένα δοχείο πόνου. Το όχημα που

χρησιμοποιεί είναι ο William Munny (ο ίδιος), ένας αμετανόητος αλύτρωτος πιστολάς, ολοζώντανη

απόδειξη ότι καμιά αλήθεια δεν είναι αναμφισβήτητη, κανένας μύθος δεν είναι ακατάρριπτος.

"Υπήρχε κάτι στην αναζήτηση της απολύτρωσης που με προκαλούσε - η κυνηγημένη ψυχή είναι ένα

μέρος αυτής της πρόκλησης" λέει ο ίδιος.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0


Για "Έναν Τέλειο Κόσμο" (1993) ο Eastwood εξωθεί τον εαυτό του στα όρια της υπόθεσης - ένας

κατάδικος δραπέτης (Kevin Costner) προσπαθεί να διακδικήσει την πολιτική του ζωή - ώστε ο

χαρακτήρας του να μοιάζει έτοιμος να εκραγεί από αγανάκτηση. Αυτή πρέπει νά 'ναι η πιο

γενναιόδωρη ταινία του, διότι δεν εστιάζουμε σ' αυτόν (τον επιβολέα του νόμου) αλλά στον Costner

που εξαγοράζει το αμαρτωλό παρελθόν του με την πατρική αγάπη που δείχνει στον πιτσιρίκο όμηρό

του. Ή πρέπει νά 'ναι η τελειωτική αυτο-αποκήρυξη η τελευταία ατάκα που λέει ως Τεξανός

εκπρόσωπος του νόμου: "Δεν ξέρω τίποτα. Τίποτα απολύτως." Ή μπορεί νά 'ναι και τα δυο, που

στριμώχτηκαν σε μια παράξενα αναπτυσσόμενη "μικρή" ταινία, τόσο πικρή και τόσο συναισθηματική

μαζί. Σε αντίδραση, ίσως, προέκυψε μια από τις πιο πλούσιες εσωτερικά.

"Οι Γέφυρες του Μάντισον" (1995) συνεχίζουν με τη συναισθηματική στροφή του καλλιτέχνη

φωτογράφου (και πάλι ο ίδιος) και αποβάλλουν κάθε τι που έχει σχέση με το παρελθόν. Ο

Eastwood νοιώθει πια ελεύθερος να μιλήσει για ευαισθησίες που πριν από λίγα χρόνια δε θα

μπορούσαμε να φανταστούμε ότι κατέχει. Μετά το θάνατο της βασικής ηρωίδας, τα παιδιά της

ανοίγουν το ημερολόγιό της και διαβάζουν, σε ένα τεράστιο flash back, την παράνομη ερωτική σχέση

της μητέρας τους με κάποιον περιπλανώμενο φωτογράφο. Πρόκειται για μια τρελή ιστορία μεταξύ

δύο μεσηλίκων που εκτυλίσσεται στα στενά όρια μιας κωμόπολης της αμερικάνικης υπαίθρου, αλλά

που διαθέτει πολλή ανθρωπιά, πολλή ζωντάνια και κάτι από τη χαμένη φλόγα της νιότης.

Κι εδώ έχουμε τη γνωστή τακτική αρνητικού-θετικού. Ο δικός του αρνητικός τύπος (Eastwood)

προβάλλεται θετικά πάνω στο βασικό χαρακτήρα της ταινίας, μια γυναίκα που υποδύεται με

μαεστρία και άνεση η Meril Streep. Αυτός περνά σαν αστραπή και χάνεται, ενώ εκείνη, με τη στάση

της απέναντι στη μίζερη ζωή της, γίνεται φωτεινό παράδειγμα - ακριβώς την κατάληλλη στιγμή που

τα παιδιά πρέπει να χαράξουν νέο δρόμο στη ζωή τους. Ο άλλος, ο κρυφός της εαυτός, που ζει με

την γλυκιά ανάμνηση ενός μοναδικού χαμένου ονείρου, ξεγλυστρά διακριτικά και χάνεται στην

αιωνιότητα.

Μετά απ' αυτό κατηγορείται για γεροντική μαλθακότητα. Έτσι ασχολείται ξανά με τους αδίστακτους

ανθρώπους της εξουσίας δίνοντας μας ένα μετριότατο πολιτικό θρίλερ ("Absolute power", 1997)

Ένας διαρρήκτης (ο ίδιος) που μπαίνει στον Λευκό Οίκο για να κλέψει, γίνεται μάρτυρας της

ερωτικής απιστίας του προέδρου (απίστευτο ε!!!) Οι καλές ερμηνείες και η φωτογραφία πάνε στράφι.

Εξωφρενικά αναληθοφανές, εξοργιστικά ρηχό, ουδεμία σχέση με το βιβλίο. Αναρωτιέσαι γιατί όλοι

πιστεύουν αμέσως οποιαδήποτε ιστορία τους σερβίρουν, όσο εξωφρενική κι ακούγεται.

Ταυτόχρονα όμως, εν είδει διπλού χτυπήματος, μας χαρίζει το "Midnight in the garden of good and

evil" (1997). Το βιβλίο στο οποίο βασίστηκε ασχολείται με μια σειρά περίεργων φόνων που

συμβαίνουν στη Savannah, ανακατεύοντας gays, drag-queens και άλλους παράξενους τύπους.

Δουλεύοντας πάλι με ένα έξοχο cast (John Cusack, Kevin Spacey, Jack Thompson και η κόρη του,

Alison Eastwood) πετυχαίνει να ταράξει τα νερά και προκαλεί νέες αντιφατικές εντυπώσεις. Η

εμφάνιση μιας τοπικής drag-queen, της Lady Chablis, δίνει άλλο αέρα στο φιλμ και πυροδοτεί

διάφορα σενάρια κουτσομπολιού.

Αφού καταλαγιάζει ο θόρυβος επιστρέφει με ακόμα ένα θρίλερ ("True crime", 1999). Ο αλκοολικός

και γυναικάς δημοσιογράφος (ο ίδιος) που προκαλεί συνεχώς φασαρίες, πρέπει να γλυτώσει μέσα

σε 12 ώρες έναν κρατούμενο καταδικασμένο άδικα σε θάνατο για το φόνο μιας εγκύου. Πρέπει

ακόμη ν' αντιμετωπίσει την εκδικητική μανία του προϊστάμενου του (Denis Leary) με του οποίου την

γυναίκα έχει παράνομες σχέσεις. Ο μόνος που πιστεύει σ΄ αυτόν είναι ο διευθυντής αρχισυνταξίας

(James Woods) που στηρίζει τις ανορθόδοξες, όπως πάντα, μεθόδους του σκληροτράχηλου

ρεπόρτερ. Τα προβλήματα αρχίζουν μετά τη μέση της ταινίας, οπότε γίνεται προβλέψιμη. Την

παρακολουθείς με την ελπίδα της τελικής ανατροπής, που θα δικαιώσει την καλή αρχή, τις καλές

ερμηνείες και την καλή σκηνοθεσία. Η ελπίδα σβήνει και χάνεται με το απόλυτα αναμενόμενο τέλος.

Και φτάνουνε στους παλαβιάρηδες "Space cowboys" (2000). Τέσερις παπούδες του διαστήματος (ο

Clint, o Tommy Lee Jones, o Donald Sutherland και ο James Garner) καλούνται να σταματήσουν την

πτώση ενός σοβιετικού δορυφόρου παρωχημένης τεχνολογίας, της οποίας είναι κάτοχοι. Ο κακός

τους δαίμονας, τους καταδιώκει και στο διάστημα. Αν μη τι άλλο ακούγεται διασκεδαστικό.

Και τώρα τι ετοιμάζει ο 70χρονος γερο-Clint; Μια ερμηνεία στον "Henry in love", ενός μεσήλικα που

παντρεύεται νεότερή του, αποκτάει παιδί και ανακαλύπτει ότι πάσχει από ανίατη ασθένεια. Και ένα

ακόμα φιλόδοξο σχέδιο μ' έναν παίκτη του γκολφ στα Highlands της Σκοτίας ("Golf in the

Kingdom"). Αυτόν τον καιρό επιδίδεται εντατικά στο άθλημα για να πιάσει το σφηγμό του.



Πηγη :www.mic.gr
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
ΛΟΓΙΑ



Είναι αυτό που γνωρίζουν οι άνθρωποι για τον εαυτό τους που τους κάνει να φοβούνται.
High Plains Drifter, 1973


Αν περιμένεις από μία γυναίκα να αποφασίσει, θα περιμένεις πολύ.
Pale Rider, 1985


Είναι κόλαση να σκοτώνεις κάποιον. Να αφαιρείς όλα όσα έχει και όλα όσα θα έχει ποτέ.
Unforgiven, 1992


Τα παλιά όνειρα ήταν καλά όνειρα. Δεν βγήκαν αληθινά, αλλά είμαι χαρούμενος που τα έκανα.
The Bridges of Madison County, 1995


Όταν η μύτη μου μού λέει πως κάτι βρομάει, την εμπιστεύομαι πάντοτε.
True Crime, 1999


Νομίζω πως ήρθε η στιγμή που κάποιος πρέπει να μετρήσει ως το δέκα.
Million Dollar Baby, 2004



Οι ταινίες υπάρχουν για να περνάς καλά, αλλά δεν είναι και η θεραπεία για τον καρκίνο. Οι ταινίες μπορεί να έχουν μια αξία ως αναψυχή, αλλά δεν θεραπεύουν τις καρδιακές παθήσεις ή το AIDS ή οποιοδήποτε άλλο μεγάλο κοινωνικό πρόβλημα της ανθρωπότητας, οπότε μην σας πιάνει μεγάλος
ενθουσιασμός. Μπορεί να έχουν αντίκτυπο στην κοινωνία. Αλλά αν προσεγγίσεις μια ταινία με την αίσθηση ότι θα έχεις αντίκτυπο στην κοινωνία, τότε είσαι επιρρεπής στο να ξεφύγεις. Ο Alfred Hitchcock μου είπε κάποτε, όταν προσπαθούσα να αναλύσω πολλά από τα στοιχεία των ταινιών του:
«Clint, πρέπει να θυμάσαι, είναι μόνο μια ταινία».



Πολλοί σκηνοθέτες κάνουν τη σκηνοθεσία δύσκολη και χρονοβόρα...
Αλλά εγώ θέλω να προχωράω.
Θέλω να κάνω τους ηθοποιούς να νιώθουν ότι κατευθύνονται κάπου.
Μου αρέσει η αίσθηση τού να γυρίζεις σπίτι μετά από κάθε γύρισμα και να νιώθεις ότι έκανες κάτι και ότι προόδευσες.
Το να γυρίζεις μια σκηνή μετά το φαγητό και άλλη μια μάλλον στις έξι το απόγευμα και μετά να γυρίζεις σπίτι δεν είναι ακριβώς αυτό που έχω στο μυαλό μου για τη σκηνοθεσία. Και κυρίως θέλω να σκηνοθετώ με τον ίδιο τρόπο που θέλω να με σκηνοθετούν.



Νιώθω πολύ κοντά στο γουέστερν.
Δεν υπάρχουν πολλές αμερικανικές μορφές τέχνης που να είναι αυθεντικές.
Οι περισσότερες είναι κλεμμένες από την Ευρώπη.
Εκτός από το γουέστερν, την τζαζ και τα μπλουζ, που είναι πραγματικά αυθεντικά.


Όταν είσαι νέος και η δουλειά σου αρχίζει να δέχεται κριτική, το παίρνεις κάπως προσωπικά. Λες «Θεέ μου, δούλευα αυτό το πράγμα για ώρα,
και τώρα κάποιος που δεν γνωρίζω έρχεται και λέει ότι είναι ένα τίποτα».
Όταν είσαι τόσο καιρό στα πράγματα όπως εγώ, συνειδητοποιείς ότι είναι
απλά μια άποψη. Εσύ πρέπει να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς και να μην το σκέφτεσαι. Αλλά σήμερα ακόμη και το κάθε έντυπο ενός καταστήματος έχει έναν κριτικό κινηματογράφου. Νομίζω πως όλοι είναι τόσο πεινασμένοι για πληροφόρηση. Νομίζω πως οι κριτικοί υπηρετούν ένα λειτούργημα και κάποιοι από αυτούς είναι αρκετά καλοί, αλλά πιστεύω, και μάλιστα έντονα, πως οι
άνθρωποι πρέπει να κρίνουν τα πράγματα μόνοι τους.



Δεν είμαι σίγουρος για τίποτα. Ποτέ δεν ήμουν. Ξεκίνησα πολλά χρόνια πριν, προσπαθώντας να επιβιώσω ως ηθοποιός – αυτό πρέπει να είναι το πιο αβέβαιο πράγμα στον κόσμο. Ποτέ δεν είσαι αρκετά σίγουρος ότι βρίσκεσαι μπροστά σε κάτι σωστό. Νομίζω οι περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν το ίδιο. Γι’ αυτό υπάρχει και ο ρομαντισμός. Φαντάζομαι ότι τα πράγματα απλά πήγαν καλά στη ζωή μου.


Τα πλεονεκτήματα τού να είσαι σταρ είναι ότι μπορείς να βρεθείς σε διάφορα μέρη και να έχεις πάντα μια μπροστινή θέση στο όνομά σου. Το μειονέκτημα είναι ότι, αν είσαι κλειστός άνθρωπος και χρειάζεσαι χρόνο με τον εαυτό σου – να κάτσεις ανώνυμα κάπου και να παρακολουθήσεις ένα παιχνίδι - , δεν έχεις πια αυτή την ελευθέρια. Αν τελικά αυτό σε απορροφά ή όχι εξαρτάται από τον
κάθε άνθρωπο ξεχωριστά.



Η πλαστική χειρουργική ήταν ένα πράγμα όπου γέροι προσπαθούσαν να μπουν σε έναν ονειρικό κόσμο και να γίνουν πάλι 28. Αλλά τώρα, στο Hollywood, ακόμα και οι 28αρηδες κάνουν εγχειρήσεις. Η κοινωνία μάς έχει κάνει να πιστεύουμε ότι πρέπει να μοιάζουμε με 18χρονα μοντέλα σε όλη μας τη ζωή. Αλλά φαντάζομαι ότι μπορώ ταυτόχρονα να είμαι και αυτός που είμαι.


Υπήρξα πολύ τυχερός να δουλεύω σε ένα επάγγελμα το οποίο αγαπώ. Και ακόμα το αγαπώ. Προφανώς. Το κάνω ακόμη. Δεν έχω φιλοδοξία να αποσυρθώ. Αν έχω, απλά δεν την έχω ανακαλύψει ακόμη. Μπορεί να περιμένω να με αποσύρει αυτή.


Οι περισσότεροι που θα με θυμούνται, αν δεν με ξεχάσουν τελείως, θα με θυμούνται σαν έναν ήρωα δράσης, το οποίο είναι ok. Δεν υπάρχει τίποτα λάθος σε αυτό. Αλλά υπάρχει μια πολύ συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, που θα με θυμάται για τις άλλες ταινίες, εκείνες στις οποίες πήρα μερικά ρίσκα. Τουλάχιστον, έτσι θα ήθελα να πιστεύω.





Πηγη :http://markmyword82.blogspot.com/
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Play Misty for Me - Η Νύχτα της Εκδίκησης (1971)



O David "Dave" Garver ενας ραδιοφωνικος DJ γινεται στοχος της Evelyn Draper της γεματης εμμονες

θαυμαστριας του μετα απο ενα one-night stand .Ο τιτλος της ταινιας προερχεται απο την συνηθεια

της Draper να παιρνει τηλεφωνο σην εκπομπη του David και να ζητα να βαλει το τραγουδι του Erroll

Garner "Μisty".



High Plains Drifter -Περιπλανώμενος Πιστολέρο (1973)



Ένας μοναχικός άνδρας φτάνει σε κάποιο παραλίμνιο οικισμό και αποδέχεται την πρόταση των

κατοίκων να τους προστατέψει από τρεις παράνομους που αποφυλακίστηκαν πρόσφατα. Σε

αντάλλαγμα, εκείνοι θα του παρέχουν ό,τι ζητήσει. Ποιος είναι ο μυστηριώδης πιστολέρο και ποιο

ένοχο μυστικό κρύβει η μικρή κοινωνία του Λάγκο;



Breezy (1973)



H Edith Alice "Breezy" Breezerman ειναι μια ανεμελη νεαρη χιππισα.Μετα απο μια βολτα με

καποιον που καταληγει σε σεξουλικη παρενοχληση η καταφερνει να το σκασει και να κρυφτει στο

κτημα του Frank Harmon ενος χωρισμενου και ξοφλημενου μεσιλικα μεσιτη.Ο Frank την δεχεται

απροθυμα για να την ερωτευτει σιγα σιγα οπως και η Breezy.Στο τελος παρα τις διαφορες τους ,
ο ενας εχει να πει στον αλλον κατι για την ζωη.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
The Eiger Sanction - Ο δολοφόνος των Αλπεων (1975)



Ο Τζόναθαν Χέλμοκ, πρώην ορειβάτης, έχει αποσυρθεί από το άθλημα, όπως και από το

επάγγελμα του, αυτό του πληρωμένου φονιά για λογαριασμό των αμερικάνικων μυστικών αρχών. Η

ηρεμία της ζωής του διακόπτεται απότομα από την επίσκεψη ενός απεσταλμένου του Ντράγκον, του

παλιού αφεντικού του, που του αναθέτει ένα καινούργιο "συμβόλαιο θανάτου"...
Για να ικανοποιεί το ακριβό του χόμπι, τη συλλογή έργων τέχνης, ένας καθηγητής των Καλών Τεχνών

εκτελεί παράλληλα και χρέη δολοφόνου για λογαριασμό κάποιας παρακρατικής οργάνωσης. Η

τελευταία του αποστολή θα τον φέρει στις ελβετικές Αλπεις, όπου ένας Ρώσος μισθοφόρος κρύβεται

ανάμεσα στα μέλη μιας ορειβατικής ομάδας.



The Outlaw Josey Wales - Ο Εκδικητής Εκτός Νόμου (1976)



Τις τελευταίες ημέρες του Εμφυλίου Πολέμου στην Αμερική, ο Τζόσεϊ Γουέιλς είναι ένας φιλήσυχος

αγρότης που ζει με την οικογένεια του σε μια φάρμα. Όταν όμως κάψουν το σπίτι του και σκοτώσουν

την οικογένεια του, το μίσος τον τυφλώνει και το μόνο που θέλει πλέον είναι να πάρει εκδίκηση απ’

αυτούς που του κατέστρεψαν τη ζωή.
Με την πέμπτη κατά σειρά σκηνοθεσία του, ο Κλιντ Ίστγουντ μας μεταφέρει στα τέλη του Εμφυλίου

πολέμου στην Αμερική. Οι Νότιοι έχουν ηττηθεί και οι Βόρειοι καλούν τις πρώην αντίπαλες ένοπλες

ομάδες να προσχωρήσουν στις τάξεις του τακτικού στρατού με τις μπλε στολές. Ένας Νότιος, που

είδε τη γυναίκα και το παιδί του να σφαγιάζονται από Βόρειους, υποψιάζεται την παγίδα και βγαίνει

στην παρανομία. Το μοτίβο του μοναχικού εκδικητή, σήμα κατατεθέν του γουέστερν, διατρέχει και

εδώ τη ραχοκοκαλιά της ταινίας, με τη διαφορά ότι ο ηθοποιός-δημιουργός έχει πολλά περισσότερα

να πει για το Γουεστ (ηθική, αυτόχθονες, λευκοί κατακτητές-καταπατητές), ενώ παράλληλα δεν

διστάζει να σχολιάσει την "ιστορία" της χώρας του, ένα παρελθόν γεμάτο φόνους, λεηλασίες, δίκαιο

του ισχυρού και στρατιές καταδίκων που μετανάστευσαν από την Ευρώπη προτιμώντας το Νέο

Κόσμο από τη φυλακή ή την κρεμάλα. Όπως είναι φυσικό, η ταινία δεν άρεσε πολύ, είναι αργή και

μεγάλη σε διάρκεια, δεν παρουσιάζει εκπλήξεις στην εξέλιξή της. Όμως, με τον "Παράνομο Τζόζι

Γουέιλς", όπως είναι ο πρωτότυπος τίτλος, ο αμερικανός ηθοποιός άρχισε να βαδίζει σταθερά πλέον

στα σκοτεινά μονοπάτια της ηθικής της Άγριας Δύσης, κατακτώντας το τέρμα της διαδρομής με το

αριστουργηματικό "Unforgiven".




The Gauntlet - Ο Ανθρωπος που δεν Υπέκυψε Ποτέ (1977)



Ένας καλοπροαίρετος αστυνομικός αναλαμβάνει να συνοδεύσει μια πόρνη από τις φυλακές του Λας

Βέγκας στο Φοίνιξ, χωρίς να γνωρίζει ότι κάποιοι θέλουν να την κάνουν να σωπάσει για πάντα.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Bronco Billy -Μπρόνκο Μπίλι (1980)



Ένας ιδιοκτήτης περιπλανώμενου θεάματος προσλαμβάνει βοηθό μια κοπέλα, γόνο πλούσιας

οικογένειας, την οποία έχει εγκαταλείψει ο σύζυγός της, και βλέπει τις δουλειές του να πηγαίνουν

από το κακό στο χειρότερο...



Firefox - Ο Υπερκατάσκοπος των Δύο Ηπείρων (1982)



Οι μυστικές υπηρεσίες μαθαίνουν ότι οι Σοβιετικοί έχουν κατασκευάσει ένα νέο υπερηχητικό

αεροσκάφος που δεν εντοπίζεται από τα ραντάρ. Ένας πιλότος εν αποστρατεία, πρώην βετεράνος

του Βιετνάμ, αναλαμβάνει να μεταβεί στην ΕΣΣΔ και να κλέψει το Φάιαρφοξ.



Honkytonk Man (1982)



Στην Οκλαχόμα την εποχή της μεγάλης οικονομικής ύφεσης, δύο απρόσμενοι επισκέπτες θα

ανατρέψουν την ήσυχη ζωή μια αγροτικής οικογένειας.
Στην Αμερική του Μεγάλου Κραχ ένας τραγουδιστής της κάντρι ταξιδεύει προς το Νάσβιλ. Μαζί του

έχει τον 14χρονο ανηψιό του, που ζήτησε να τον συνοδεύσει για να τον κρατά στον... ίσιο δρόμο.

Στην πραγματικότητα, ο νεαρός ήθελε να ξεφύγει από τη μίζερη ζωή του αγρότη, για την οποία τον

προόριζαν οι δικοί του.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Sudden Impact -Ο Βρόμικος Χάρι (1983)



Ο επιθεωρητής Κάλαχαν απασχολεί ξανά τα ΜΜΕ με τις ιδιόρρυθμες μεθόδους που χρησιμοποιεί.

Έως ότου ξεχαστεί το θέμα, το αρχηγείο τον στέλνει στο Κάμελ, όπου θα προσπαθήσει να βρει την

άκρη του νήματος που οδηγεί στο δράστη μιας σειράς αποτρόπαιων φόνων.




Pale Rider - Σιωπηλός Καβαλάρης (1985)



Ο "Σιωπηλός Καβαλάρης", που γυρίστηκε εννέα χρόνια μετά το "Τζόζι Γουέιλς", σήμανε την

επιστροφή του Κλιντ Ίστγουντ στο γουέστερν, αναπαράγει το μύθο του άγνωστου άνδρα που

εμφανίζεται από το πουθενά για να βοηθήσει τους κατατρεγμένους, ενώ παράλληλα εισάγει και

κάποια μεταφυσικά στοιχεία (αναφορές στον καβαλάρη της Αποκάλυψης, ο άγνωστος που

ονομάζεται Preacher/Παπάς), τα οποία συναντάμε διάσπαρτα σε δουλειές του αμερικανού σταρ.
Ένας μυστήριος ιερέας καταφτάνει σε μια μικρή πόλη μέσα στα βουνά, όπου υπάρχει ένα

χρυσωρυχείο.
Οι χρυσωρύχοι βρίσκονται σε μεγάλο κίνδυνο γιατί ένας αδίστακτος γαιοκτήμονας θέλει να πάρει τη

γη τους και έχει και την υποστήριξη του διεφθαρμένου σερίφη.
Ο μόνος που δείχνει αρκετά θαρραλέος για να τους αντιμετωπίσει είναι αυτός ο ιερέας που κανείς

δεν ξέρει από πού ήρθε, ποιο είναι το παρελθόν του ή το αληθινό του όνομα.
Ο σερίφης δείχνει να τον φοβάται και αυτό σε συνδυασμό με το ότι είναι πολύ καλός σκοπευτής τους

κάνει όλους να αναρωτιούνται αν είναι πράγματι ιερέας.



Heartbreak Ridge - Ο Στρατιώτης (1986)



Ο Τομ Χαϊγουέι είναι λοχίας του Σώματος Πεζοναυτών, βετεράνος της Κορέας και του Βιετνάμ. Τώρα,

που επέστρεψε στις ΗΠΑ, αναλαμβάνει να εκπαιδεύσει μια διμοιρία νεοσύλλεκτων, γεγονός

καθόλου εύκολο αφού τα νεαρά παιδιά προσεγγίζουν τον στρατιωτικό τρόπο ζωής κάτω από μια

πιο «ανάλαφρη» και «κουλ» σκοπιά. Η μοντέρνα συμπεριφορά τους υπενθυμίζει στον Χαϊγουέι τον

παρωχημένο ρόλο του, που τελικά είναι χρήσιμος μόνο σε περίπτωση πολέμου. Όμως, δεν θ’

αργήσει να προκύψει μια ακόμη εμπόλεμη κατάσταση (πρόκειται για την εισβολή στη Γρανάδα, το

1983) και τώρα ο Χαϊγουέι θα κληθεί να αποδείξει την αποτελεσματικότητα των ανδρών του, για την

οποία είναι ο ίδιος υπεύθυνος...
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Bird -Μπερντ (1988 )



Ο απεριόριστος θαυμασμός που έτρεφε πάντα για τη τζαζ, χάρισε τελικά στον Κλιντ Ίστγουντ τη

Χρυσή Σφαίρα Σκηνοθεσίας με αυτή τη ταινία, που σκιαγραφεί τη ζωή του πρωτοπόρου μουσικού

της τζαζ, Τσάρλι Πάρκερ. Ένα υποβλητικό ψυχολογικό δράμα, που εξυμνεί το απαράμιλλο ταλέντο

του θρυλικού μουσικού, αλλά παράλληλα ρίχνει μια διεισδυτική ματιά στις αυτοκαταστροφικές

υπερβολές του. Η πληθωρική ερμηνεία του Φόρεστ Γουίτακερ στον πρωταγωνιστικό ρόλο, τιμήθηκε

με το βραβείο Καλύτερης Αντρικής Ερμηνείας στο Φεστιβάλ των Καννών. Η Νταϊάν Βενόρα που

ενσαρκώνει την πιστή σύζυγο του, Τσαν Πάρκερ, τιμήθηκε με το Βραβείο Β' Γυναικείου ρόλου από

την Ένωση Κριτικών της Νέας Υόρκης. Η δεξιοτεχνική μίξη των σόλο ηχογραφήσεων του Τσάρλι

Πάρκερ με τις εκτελέσεις κομματιών του από σύγχρονους μουσικούς αποτέλεσε τη δημιουργία ενός

εκπληκτικού soundtrack, που χάρισε στην ταινία το Όσκαρ Καλύτερης Ηχοληψίας. Ένας

απαράμιλλος φόρος τιμής στον θρυλικό Yardbird από τον Κλιντ Ίστγουντ.



White Hunter Black Heart -Λευκός Κυνηγός, Μαύρη Καρδιά (1990)



Ένας Αμερικανός σκηνοθέτης ταξιδεύει στην Αφρική της δεκαετίας του ΄50, όπου πρόκειται να

γυρίσει ταινία με διάσημους πρωταγωνιστές. Όμως, η παραγωγή κινδυνεύει να ναυαγήσει, καθώς

παθιάζεται με το κυνήγι του ελέφαντα και αναβάλλει διαρκώς την έναρξη των γυρισμάτων.
Κινηματογραφική μεταφορά ενός βιβλίου του Πίτερ Βερτέλ (1953), ο οποίος παρακολούθησε τα

γυρίσματα της ταινίας "Η Βασίλισσα της Αφρικής" και είχε την ευκαιρία να συναναστραφεί το

σκηνοθέτη Τζον Χιούστον. Το σενάριο σκιαγραφεί το πορτρέτο ενός ατόμου που αγαπά το ποτό και

τις γυναίκες, διαθέτει λεβεντιά και παράλληλα διακατέχεται από εμμονές, αδιαφορώντας εάν αυτές

θα έχουν επιπτώσεις στους γύρω του.



The Rookie -Βάπτισμα Πυρός (1990)



Ένας βετεράνος αστυνομικός βλέπει το συνεργάτη του να πέφτει νεκρός από τις σφαίρες του

επικεφαλής μιας σπείρας που κλέβει αυτοκίνητα. Επιμένει να εκδικηθεί, μολονότι η Υπηρεσία τον

έχει απομακρύνει από την υπόθεση και στο πλευρό του βρίσκεται τώρα ένας νεαρός που εφαρμόζει

κατά γράμμα τους κανόνες.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Unforgiven - Οι Ασυγχώρητοι (1992)



Ο Γουίλιαμ Μάνι – ένας τρομερός φονιάς – έχει αποσυρθεί σε μια φάρμα με τα δυο του παιδιά. Τα

ζώα του αρρωσταίνουν και συχνά σοβαρά. Όταν του προσφέρονται 500 δολάρια για να σκοτώσει

δύο καουμπόις – που τους αξίζει η τιμωρία! – το δέχεται με απροθυμία.
Βρίσκει τον παλιό του συνεργάτη, το Νεντ, που τον ακολουθεί μαζί με τον Σοφιλντ Κιντ, το νεαρό που

είπε στο Μάνι για τα χρήματα. Φτάνουν στην πόλη, που διοικείται από το μοχθηρό σερίφη Λιτλ

Μπιλ.
Μια περιπέτεια στην Αγρια Δύση ξεκινάει!




A Perfect World - Ένας Τέλειος Κόσμος (1993)



Δύο φυλακισμένοι, ο Μπουτς και ο Τερι, μετά από μια επιτυχημένη απόδραση απαγάγουν ένα

μικρό αγόρι τον Φίλιπ τον ανήλικο γιο μιας οικογένειας μαρτύρων του Ιεχωβά.
Όταν ο ένας αποπειράται να βιάσει το παιδί, ο άλλος τον σκοτώνει.
Καθώς ταξιδεύουν μέσα στο Τέξας, μια ιδιαίτερη σχέση δημιουργείται ανάμεσα στον Μπουτς και τον

μικρό Φίλιπ, ο οποίος βλέπει σ’ αυτόν τον πατέρα που ποτέ δεν είχε . Ο σερίφης Ρεντ Γκαρνετ και η

εγκληματολόγος Σαλι Γκερμπερ τους καταδιώκουν σε όλη την πολιτεία.




The Bridges of Madison County - Οι Γέφυρες του Μάντισον (1995)



Το καλοκαίρι του 1965, η Φραντζέσκα, μια παντρεμένη γυναίκα με παιδιά,
γνωρίζει τον Ρομπερτ, έναν φωτογράφο του Νασιοναλ Τζεογκράφικ,
όταν αυτός τυχαίνει να περάσει από τη φάρμα της
και να την ρωτήσει οδηγίες για τη γέφυρα Ροζαμουντ.
Της εξηγεί πως πρόκειται να φωτογραφήσει τις γέφυρες του Μαντισον
και η Φραντζέσκα συμφωνεί να του δείξει η ίδια τις γέφυρες.
Έτσι ξεκινάει μεταξύ τους ένας έρωτας καταδικασμένος,
μια σχέση γλυκόπικρη για τέσσερις μόνο μέρες που τους σημαδεύει ανεξίτηλα
για όλη την υπόλοιπη ζωή τους.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Absolute Power - Απόλυτη Δύναμη (1997)



Ένας διαρρήκτης γίνεται μάρτυρας δολοφονίας της ερωμένης του Προέδρου των ΗΠΑ και βρίσκεται

στο στόχαστρο των Μυστικών Υπηρεσιών όταν απειλεί να αποκαλύψει τα όσα είδε.
Καθώς ο επαγγελματίας διαρρήκτης Λούθερ βρισκόταν σε ένα αριστοκρατικό σπίτι γίνεται μάρτυρας

σε ένα άγριο καβγά ενός παράνομου ζευγαριού. Με έκπληξη παρακολουθεί τον πρόεδρο των

Η.Π.Α. Άλσν Ρίρζαουντ να παλεύει με την ερωμένη του κρατώντας ένα χαρτοκόπτη, όταν οι

σωματοφύλακες του εισβάλλουν στο δωμάτιο και σκοτώνουν τη γυναίκα. Για να μην δημιουργηθεί

σκάνδαλο καθαρίζουν το χώρο και δημιουργούν κατάσταση ληστείας έτσι ώστε να ρίξουν το φόνο

στον υποτιθέμενο ληστή. Ο Λούθερ που αντιλαμβάνεται τον κίνδυνο που διατρέχει καταφέρνει να

τους πάρει το χαρτοκόπτη και φεύγει από το σπίτι. Όταν οι σωματοφύλακες και η προσωπάρχης

του Λευκού Οίκου αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει ένα άτομο που μπορεί να ενοχοποιήσει τον πρόεδρο,

αρχίζουν ένα ανελέητο κυνηγητό με σκοπό να κλείσουν το στόμα του Λούθερ. Όμως ο επιθεωρητής

Σεθ Φρανκ που διερευνά την υπόθεση, δεν πιστεύει στην εκδοχή του ληστή.




Midnight in the Garden of Good and Evil - Μεσάνυχτα στον Κήπο του Καλού και του Κακού (1997)




Η καλή κοινωνία, οι γραφικοί τύποι, το «είναι» και το «φαίνεσθαι» των πραγμάτων στην πόλη

Σαβάνα των ΗΠΑ, όπως περιγράφονται σε βιβλίο του Τζον Μπέρεντ, βασισμένο σε αληθινά

περιστατικά.
Ο John Kelso (John Cusack) είναι ένας νεαρός συγγραφέας από την Ν.Υόρκη που πηγαίνει στην

Σαβάνα για να καλύψει δημοσιογραφικά ένα από τα πιο σημαντικά και glam events της πόλης, το

πάρτι των Χριστουγέννων.
Το κοινωνικό γεγονός της πόλης οργανώνει κάθε χρόνο ο Jim Williams (Kevin Spacey), ένας από

τους πιο πλούσιους και ευυπόληπτους πολίτες της Σαβάνα. Τα πράγματα όμως θα περιπλεχθούν

όταν μέσα από μια αλληλουχία γεγονότων το πάρτι θα καταλήξει στη σύλληψη του Williams για

φόνο του εραστή του Billy Hanson ( Jude Law ).
Ο ίδιος θα ισχυριστεί αυτοάμυνα παρόλα αυτά θα προφυλακισθεί και οι φήμες και τα

κουτσομπολιά θα οργιάσουν. Ο John Kelso θα παραμείνει στην πόλη για να παρακολουθήσει την

εξέλιξη της δίκης και έτσι θα έρθει σε επαφή με διάφορους εκκεντρικούς γραφικού χαρακτήρες που

θα προσθέσουν τη δική τους πινελιά στην σύνθεση της μικρογραφίας της τοπικής κοινωνίας.




True Crime - Αληθινά εγκλήματα (1999)



. Ο δημοσιογράφος Στιβ Εβερετ θα ήταν ένας πραγματικός θησαυρός για τους «Νιου Γιορκ Τάιμς»,

αν δεν ήταν αλκοολικός. Τώρα, εθισμένος στο ποτό, με ένα διαλυμένο γάμο και την απόλυση στο

χέρι, βρίσκει καταφύγιο στη δυτική ακτή και χάρη στη μεσολάβηση κάποιου φίλου, μια νέα θέση

στην εφημερίδα «Οκλαντ Ποστ». Το πρώτο ρεπορτάζ ρουτίνας που του αναθέτουν, είναι μια

συνέντευξη με ένα μελλοθάνατο κρατούμενο. Οι αποκαλύψεις που του κάνει ο κρατούμενος αφορούν

ισχυρά πρόσωπα αναμεμειγμένα σε αποτρόπαια εγκλήματα. Ποιος θα πιστέψει όμως ένας

εγκληματία και έναν αλκοολικό ρεπόρτερ;Όλη η ταινία εξελίσσεται τις τελευταίες εικοσιέξι ώρες πριν

από την εκτέλεσή του.
Όλη η ταινία εξελίσσεται τις τελευταίες εικοσιέξι ώρες πριν από την εκτέλεσή του.
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Space Cowboys (2000)



Οι Ρώσοι ζητούν τη βοήθεια των Αμερικανών για να κατεβάσουν με ασφάλεια έναν παλιό ρωσικό

δορυφόρο που κατευθύνεται ακυβέρνητος προς τη Γη. Καθώς οι νέοι επιστήμονες της NASA δεν

γνωρίζουν τίποτα από την τεχνολογία του Ψυχρού Πολέμου, τέσσερις βετεράνοι πιλότοι, ηλικίας

πάνω από εξήντα, καλούνται να βοηθήσουν.
Η θρυλική ομάδα Δαίδαλος, που αποτελείται από τους τέσσερις πιο θαρραλέους πιλότους των

ΗΠΑ, εθεωρείτο η πιο ικανή να ανοίξει το δρόμο για το διάστημα. Η Αμερικανική Κυβέρνηση όμως,

κυρίως χάρη στην αντισυμβατική τους συμπεριφορά τους έκοψε τα φτερά.
Τώρα 40 χρόνια μετά η ΝΑΣΑ αδυνατεί να αντιμετωπίσει μια σοβαρή βλάβη στα συστήματα

επικοινωνίας ενός δορυφόρου και ο διευθυντής της καταφεύγει στη βοήθεια, τις εξειδικευμένες και

την πολύτιμη εμπειρία των τεσσάρων παλαίμαχων πιλότων, που επιτέλους έχουν τη δεύτερη

ευκαιρία τους.



Blood Work - Ένοχο Αίμα (2002)



Κάποιος φαίνεται ότι βρήκε το ευαίσθητο σημείο του βετεράνου, αδιάφθορου και ανένδοτου

πράκτορα του F.B.I., Τέρυ Μακ Κάλεμπ-του καλύτερου στο είδος του, να κυνηγά δηλαδή και να

εντοπίζει δολοφόνους! Καθώς όμως βρίσκεται στα ίχνη του τελευταίου αντιπάλου του-ενός

ψυχοπαθή δολοφόνου, τον οποίο τα ΜΜΕ έχουν βαφτίσει ως ''Δολοφόνο με τον Κώδικα''- ο Μακ

Κάλεμπ παθαίνει καρδιακή προσβολή και αναγκάζεται να βγει πρόωρα στη σύνταξη!
Δύο χρόνια μετά, αναρρώνοντας από τη μεταμόσχευση καρδιάς, που έχει κάνει, ο Τέρι

''προσλαμβάνεται'' από μια γοητευτική γυναίκα για να διερευνήσει τη δολοφονία της αδερφής της,

της οποίας η καρδιά χτυπάει στο στήθος του! Τώρα, ενάντια στις συμβουλές της καρδιολόγου του

και με την βοήθεια ενός πρόθυμου φίλου, ο Μακ Κάλεμπ βάζει κυριολεκτικά τη ζωή του σε κίνδυνο,

προκειμένου να εντοπίσει αυτό το μυστηριώδες πρόσωπο. Και είναι μόλις μια ανάσα μακριά από το

δολοφόνο...



Mystic River - Σκοτεινό Ποτάμι (2003)



Τρία παιδιά, ο Σον, ο Ντέιβ και ο Τζίμι παίζουν σε μια αλάνα στη Βοστόνη και ένα τραγικό γεγονός

έρχεται να τους σημαδέψει για πάντα. 25 χρόνια μετά, συναντιούνται για να εξιχνιάσουν ένα τραγικό

έγκλημα...
Η νεαρή κόρη του Τζίμι βρίσκεται άγρια δολοφονημένη στο πάρκο της πόλης και ο απελπισμένος

πατέρας, πρώην κατάδικος, θέλει να πάρει το Νόμο στα χέρια του!
Ο Σον είναι ο αστυνομικός που έχει υπ’ ευθύνη του την περιοχή όπου έγινε το έγκλημα.
Και ο τρίτος, ο Ντέιβ είναι, δυστυχώς, ο βασικός ύποπτος!
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
Million Dollar Baby (2004)



Ο Φράνκι Νταν πέρασε όλη του τη ζωή ως μάνατζερ και προπονητής σε μερικούς από τους

καλύτερους πυγμάχους που πέρασαν ποτέ από τα ρινγκ.
Το σημαντικότερο μάθημα που διδάσκει στους μποξέρ του είναι και η φιλοσοφία της δικής του ζωής:

πάνω από όλα, πρέπει πάντα να προστατεύεις τον εαυτό σου.
Η πλήρης αποξένωσή του Φράνκι με την κόρη του, του έχει στοιχίσει ακριβά, τόσο ώστε να μην

αφήνει τον εαυτό του να δεθεί συναισθηματικά με οποιονδήποτε για αρκετό καιρό. Ο μόνος φίλος

που έχει κρατήσει, είναι ο Σκραπ, ένας πρώην μποξέρ που έχει αναλάβει να φροντίζει το

γυμναστήριό του.
Ο Σκραπ ξέρει καλά ότι ο Φράνκι, παρά τα σκληρά εξωτερικά του χαρακτηριστικά, είναι ένας

άνθρωπος με ευαισθησίες που για τα τελευταία είκοσι τρία χρόνια πηγαίνει καθημερινά στην

εκκλησία, αναζητώντας διακαώς τη συγχώρεση που όμως δεν έρχεται ποτέ...
Και τότε στο γυμναστήριο του Φράνκι μπαίνει η Μάγκι Φιτζέραλντ. Η Μάγκι ποτέ δεν είχε πολλά στη

ζωή της, έχει όμως κάτι που ελάχιστοι άνθρωποι κατέχουν: ξέρει τι θέλει και είναι έτοιμη να κάνει τα

πάντα για να το αποκτήσει.
Σε μία ζωή γεμάτη αντιξοότητες, η Μάγκι έχει κάνει μεγάλο δρόμο στηριζόμενη μόνο στο ωμό της

ταλέντο, την ακλόνητη αυτοσυγκέντρωση και την τρομακτική δύναμη της θέλησής της. Περισσότερο

από το κάθε τι όμως, αυτό που χρειάζεται η Μάγκι είναι κάποιον να πιστέψει σε αυτήν.
Αυτού του είδους η ευθύνη - και το ρίσκο - είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται ο Φράνκι.

Χωρίς περιστροφές, λέει στην Μάγκι την σκληρή αλήθεια: είναι πολύ μεγάλος πια και δεν προπονεί

γυναίκες. Το όχι όμως δεν έχει καμία σημασία όταν δεν έχεις άλλη επιλογή.
Αποφασισμένη να μην παρατήσει το όνειρο της ζωής της, η Μάγκι αρχίζει μόνη της εξαντλητικές

καθημερινές προπονήσεις στο γυμναστήριο, με την ενθάρρυνση του Σκραπ.
Η απόλυτη αποφασιστικότητά της, θα κερδίσει τον Φράνκι που, αν και με δυσκολία, αποφασίζει

τελικά να την αναλάβει.Με τις οδηγίες του αρχίζει να κερδίζει τον έναν αγώνα μετά τον άλλο. Όμως,

η μοίρα της επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις.



Flags of Our Fathers - Οι Σημαίες Των Προγονών Μας (2006)



Ίβο Τζίμα: νησάκι, μικρό σε μέγεθος, που απέχει 1.200 χιλιόμετρα από το Τόκιο, ανήκει διοικητικά

στο συγκεκριμένο δήμο και σημαίνει «νησί από θειάφι» στα γιαπωνέζικα...
Στις 19 Φεβρουαρίου του 1945 ξεκίνησε η μάχη της Ίβο Τζίμα. Μια από τις τελευταίες (και

σκληρότερες) μάχες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Αντίπαλοι: αμερικανοί πεζοναύτες και ιάπωνες

στρατιώτες του αυτοκρατορικού στρατού. Η Ίβο Τζίμα ήταν στρατηγικής σημασίας: με την κατάληψή

της, οι αμερικάνοι θα είχαν ένα τεράστιο... αεροπλανοφόρο, πολύ κοντά στην Ιαπωνία...
Την 5η ημέρα των μαχών, πέντε πεζοναύτες κι ένα γιατρός του Υγειονομικού Σώματος του Ναυτικού,

υψώνουν την αμερικανική σημαία στο βουνό Σουριμπάκι, το ψηλότερο σημείο του νησιού. Η στιγμή

αποτυπώθηκε σε φωτογραφία. Κι εκείνη η φωτογραφία αποτέλεσε σύμβολο ελπίδας και νίκης για

ένα ολόκληρο έθνος που είχε αρχίσει να κουράζεται από τον πόλεμο...
Από τους 6 της φωτογραφίας, οι τρεις σκοτώθηκαν αργότερα στην Ίβο Τζίμα, στο πεδίο των μαχών.

Οι άλλοι τρεις - αυτοί που σώθηκαν - ήταν ο Τζον «Ντοκ» Μπράντλεϊ, ο Ρενέ Γκάνιον και ο Άιρα

Χέις, ινδιάνικης καταγωγής. Και οι τρεις μεταφέρθηκαν στις ΗΠΑ, και δέχτηκαν τιμές ηρώων. Η

αμερικάνικη προπαγάνδα τους χρησιμοποίησε για να πουληθούν στρατιωτικά ομόλογα που θα

χρηματοδοτούσαν την συνέχεια του πολέμου. Ήταν, όμως, οι τρεις νέοι ήρωες; Και πόσο θα άντεχαν

το βάρος του ηρωισμού τους;



Letters from Iwo Jima - Γράμματα από το Ίβο Τζίμα (2006)



Ίβο Τζίμα: Νησί της Ιαπωνίας. Μια ομάδα ερευνητών πριν λίγο καιρό ανακάλυψαν σε μια σπηλιά του

νησιού μια σειρά από γράμματα. Ήταν γράμματα που προσπαθούσαν να στείλουν ή έλαβαν οι

Ιάπωνες στρατιώτες οι οποίοι πήραν μέρος στην περίφημη, ομώνυμη μάχη...
Τέλη του 1944. Ο Ιάπωνας στρατηγός, Τανταμίτσι Κουραμπαγιάσι, στέλνεται στο Ίβο Τζίμα

προκειμένου να οργανώσει την άμυνα του νησιού. Το Ίβο Τζίμα έχει στρατηγική σημασία. Η κοντινή

του απόσταση από την Ιαπωνία, το μετατρέπει αυτόματα σε ένα ιδανικό και ιδιότυπο

αεροπλανοφόρο, από το οποίο οι Σύμμαχοι θα μπορούσαν να εξαπολύσουν επιθέσεις στο

εσωτερικό της Γιαπωνέζικης Αυτοκρατορίας. Ο συγκεκριμένος στρατηγός ξεχωρίζει από τους

ομοεθνείς συναδέλφους του. Παντρεμένος και με παιδιά, έχει επισκεφτεί τις ΗΠΑ πριν τον πόλεμο,

έχει θαυμάσει τις δυνατότητες των Αμερικάνων, τους έχει μελετήσει, δεν μπορεί, όμως, παρά να

υπερασπιστεί την πατρίδα του. Η λογική του και η στρατηγική του γίνονται στόχος αμφισβήτησης

από τους αξιωματικούς στο νησί, που θεωρούν τον στρατηγό αμερικανόφιλο. Η λογική του επιτάσσει

να σταματήσουν τα οχυρωματικά έργα στην παραλία του νησιού και αντ’ αυτού, να δημιουργηθούν

τούνελ στα βουνά του, κάτι που θα δώσει το συγκριτικό πλεονέκτημα στους Ιάπωνες, καθώς μ’

αυτόν τον τρόπο θα μπορούν να αμυνθούν καλύτερα... Οι Ιάπωνες στρατιώτες στάλθηκαν στο Ίβο

Τζίμα, πιστεύοντας ότι το πιο πιθανό ήταν να μην ξαναγυρίσουν στην πατρίδα τους. Μεταξύ αυτών

είναι ο Σάιγκο, ένας αρτοποιός που το μόνο που επιθυμεί είναι να δει από κοντά τη νεογέννητη

κορούλα του, ο Μπάρον Νίσι, ολυμπιονίκης της ιππασίας, ένας άντρας που ξεχωρίζει για την

ανδρεία και την αξιοπρέπειά του, ο Σιμίζου, απόφοιτος της πιο ονομαστής σχολής της αστυνομίας

στην Ιαπωνία, ο οποίος, όμως, τιμωρήθηκε για μια πράξη φιλεσπλαχνίας και ο στρατηγός Ίτο, ένας

άντρας που προτιμά να αυτοκτονήσει από το να παραδωθεί... Οι Αμερικάνοι επιτίθενται τελικά, τα

όπλα τους είναι περισσότερα και διαθέτουν το συγκριτικό πλεονέκτημα και οι Ιάπωνες δοκιμάζουν

τα όρια της ανδρείας και της ανθρώπινης υπερηφάνειας...
 


Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: O Σκηνοθέτης Clint Eastwood

Συγχαρητήρια Ανδρέα .
Πολύ καλή και περιεκτική η παρουσίαση σου για έναν από τους πιο δημοφιλείς ηθοποιούς, αλλά και με πολύ θετική παρουσία από την καρέκλα του σκηνοθέτη.:cool_4:
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Απάντηση: O Σκηνοθέτης Clint Eastwood

Μπράβο Andrew!
Τί να πεις για τον Clint Eastwood? Mεγάλος ηθοποιός, τεράστιος σκηνοθέτης.
 

Μηνύματα
738
Reaction score
8
Απάντηση: O Σκηνοθέτης Clint Eastwood

Αυτες ειναι εργαρες!!
Σουπερ σκηνοθετης!!!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.613
Μηνύματα
3.019.895
Members
38.473
Νεότερο μέλος
Shawsounds
Top