O νέος "πολεμιστής" της Honda

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Το Honda Type-R της επόμενης γενιάς (2015), θα κληθεί να αντιμετωπίσει την παρέα του VW Golf GTI, του Ford Focus ST και του Opel Astra OPC. Η Honda δεν έχει ανοίξει ακόμη τα χαρτιά της, όμως οι πληροφορίες αναφέρουν, ότι οι κινητήρες του νέου Type-R θα αποδίδουν τουλάχιστον 300 άλογα.



Σε μία τέτοια περίπτωση, εκτιμάται ότι θα επιταχύνει το ιαπωνικό πυραυλάκι από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από έξι δευτερόλεπτα. Αδιαμφισβήτητος στόχος του είναι επίσης να σοκάρει τους ευρωπαίους ανταγωνιστές του συντρίβοντας το ρεκόρ γύρου στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ κάτω από τα οκτώ λεπτά. Σήμερα βρίσκεται στα 8 λεπτά και 7 δευτερόλεπτα.



Ο σκληροπυρηνικός χαρακτήρας του επόμενου Civic Type-R αποτυπώνεται και σε ορισμένες άλλες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα δεν θα εξοπλιστεί με κόφτη, οπότε θα μπορούν να ξεδιπλώνουν οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες όλο το ταμπεραμέντο τους, ενώ η Honda υπόσχεται καυτές επιταχύνσεις χωρίς κενά ή δισταγμούς λόγω της ύπαρξης τούρμπο. Επίσης θα προβλέπεται αγωνιστική ρύθμιση των αναρτήσεων πατώντας απλά έναν διακόπτη, όμως στην κανονική ρύθμιση θα λειτουργεί το αντίπαλο δέος των GTI σαν ένα απλό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής για καθημερινή χρήση.

Πηγή κειμένου, Πηγή φώτοζ
 

Μηνύματα
32.972
Reaction score
28.002
ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ ΣΠΑΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΟ ΤΑΜΠΟΥ ΤΗΣ ΧΟΝΤΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΥ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΑΠΛΑ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ.
ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΧΟΝΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΠΥΡΚΑΥΛΟ.....
 



Μηνύματα
30.408
Reaction score
30.239
300 άλογα, vtecάτα και turbάτα στον μπροστινό τροχό.
Γιατί ρε Honda;
Εχω την αμυδρά υποψία , οτι έχουν την τεχνογνωσία να το κάνουν , χωρίς προβλήματα. Ναι 300 άλογα στους εμπρός τροχούς χωρίς χαζοσπιναρίσματα και χαζέματα και τα τοιάυτα .
 

Μηνύματα
32.972
Reaction score
28.002
ΣΤΑ "ΓΡΗΓΟΡΑ" ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΞΕΚΟΛΑΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΜΕ ΤΑ 4!!!!!
ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΕΙ....
ΤΑ ΦΟΚΟΥΣ ΜΕ ΤΑ 255-305 ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟ ΔΡΟΜΟ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΧΟΝΤΑ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΠΟΥ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ.
 

Μηνύματα
651
Reaction score
556
Δεν είναι θέμα σπινιαρίσματος, ούτε αν ξεκινάει απότομα.
ΤΟ πρόβλημα λέγεται υποστροφή και με τα 300 άλογα (και τη ροπή που φαντάζομαι θα έχει η hondaρα) είναι πρόβλημα.
Εντάξει, κουβέντα να γίνεται, τί να λέμε εμείς τώρα. Ο Ιάπωνας, αν θέλει να σχεδιάσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, θα τη βρει την άκρη.
Απλά μια τετρακίνηση θα ανέβαζε σε άλλο επίπεδο το εγχείρημα, κατά τη γνώμη μου.
Όλα θα κριθούν από το τελικό αποτέλεσμα, από μόνη της η κίνηση μπροστά δε λέει απαραίτητα κάτι, θα συμφωνήσω.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.408
Reaction score
37.514
σιγουρα θα ταν καλη η μαλλον καλυτερη η τετρακινηση, αλλα...ποσε ςφορες το εχει επιχειρησει η Χοντα???
 

Μηνύματα
32.972
Reaction score
28.002
ΕΦΟΣΟΝ ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΤΑΜΠΟΥ "ΤΟΥΡΜΠΟ" ΜΗΠΩΣ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΠΟΥ "ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ"?
 


Μηνύματα
1.240
Reaction score
19
μακάρι η HONDA να σπάσει το ταμπού της μπροστινής κίνησης γιατί θα είναι μια παρακαταθήκη και για όλη την αυτοκίνηση, ελαφρύτερα μπροστιοκίνητα πηραυλάκια χωρίς το βάρος και τις απώλειες των διαφορικών και λοιπόν εξαρτημάτων αλλά είναι δύσκολο εγχείρημα. Άσε που ενώ όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε στο όριο τα μπροστιοκίνητα είναι περισσότερο προβλέψιμα από τα τετρακίνητα, σε "νορμαλ" γρήγορες βόλτες (δηλαδή κοντά στα όρια του οδηγού και όχι του αυτοκινήτου) τα δεύτερα προσφέρουν σαφώς μεγαλύτερη άνεση-εμπιστοσύνη.
Για εμένα ένα από τα καλύτερα εργαλεία που κυκλοφορύν είναι η A-Class A45 AMG. 2λιτρο με 360 άλογα (0-100 σε 4,6sec) , τετρακίνηση και 47.000€
 

Μηνύματα
2.489
Reaction score
384
Οντως η πολυ ροπη σε συνδυασμο με την ελληνικη ασφαλτο ειναι ο,τι πρεπει για τετρακινηση. Το καλοκαιρι που ειχα κατεβει Ελλαδα με το diesel που εχει κινηση στους μπροστα τροχους (αφθονη ροπη λογω του οτι ειναι diesel) ειχα προβλημα στην προσφυση. Επρεπε να βαλω 4η για να πατησει η ροδα κατω, κατι βεβαια το οποιο δεν συμβαινει στους Αγγλικους δρομους σε τετοιο βαθμο!
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Προφανώς η μη - ενδεχομένως - τετρακίνηση δείχνει ότι το target group είναι οι γρήγοροι και όχι οι kavloτίμονοι. ;)
 


Μηνύματα
32.972
Reaction score
28.002
Προφανώς η μη - ενδεχομένως - τετρακίνηση δείχνει ότι το target group είναι οι γρήγοροι και όχι οι kavloτίμονοι. ;)
ΤΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ Μ5 ΤΟΥ 98 ΜΕ 400ΗΡ ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ RS6 ΤΟΥ 2004 ΜΕ 480ΗΡ.
ΚΑΛΗ Η Μ5 ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΕΜΦΑΝΗ ΟΡΙΑ.
ΣΤΟ RS6 ΠΑΡΟΤΙ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΡΟΠΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ Η ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ.
ΤΟ ΔΕ ΦΟΚΟΥΣ ΜΕ ΤΑ 255 ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ 355+ ΤΟ ΦΟΒΗΘΗΚΑ.
Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΟΡΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΙΣΘΗΡΑ/ΒΡΕΓΜΕΝΑ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΑ.
ΙΣΩΣ ΤΑ 200-250+ ΝΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ.
ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΝΕΥΡΙΖΟΝΤΑΝ ΘΑΤΑΝ ΟΙ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ.....
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Το ίδιο λέμε. Τα πολλά αλόγατα με μπροστινή κίνηση - αν είναι αυτή η τελική επιλογή - δείχνουν ότι η Χόντα εκτιμά πως θα το αγοράσουν αυτοί που θέλουν ευκολότερη πολύ γρήγορη οδήγηση. Όχι αυτοί που θέλουν να εξαντλήσουν τα όρια του οχήματος.

Στη 2η περίπτωση συμφωνώ ότι η τετρακίνηση είναι απαραίτητη από κάποια άλογα και πάνω.
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.881
επιλεκτικη τετρακινηση ειναι το μαγικο σετ.....
σιγουρα θα κοστιζει...σιγουρα θα κανει τους ευρωπαιους να χασουν τον υπνο τους για πολυ καιρο...............
 

Μηνύματα
32.972
Reaction score
28.002
Το ίδιο λέμε. Τα πολλά αλόγατα με μπροστινή κίνηση - αν είναι αυτή η τελική επιλογή - δείχνουν ότι η Χόντα εκτιμά πως θα το αγοράσουν αυτοί που θέλουν ευκολότερη πολύ γρήγορη οδήγηση. Όχι αυτοί που θέλουν να εξαντλήσουν τα όρια του οχήματος.

Στη 2η περίπτωση συμφωνώ ότι η τετρακίνηση είναι απαραίτητη από κάποια άλογα και πάνω.

ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΠΟΥ ΛΕΝΕ......
 

Μηνύματα
18.137
Reaction score
26.195
τα μαζντακια παντως πανε εξαιρετικα ως προσθιοκινητα μεχρι τα 350-380 αλογα.
(ωστοσο οι μετατροπες σε 4κινητα ειναι γεγονος - συνοδευτονται βεβαια και gtx35 και 500+-50 αλογατα)
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.961
Μηνύματα
3.068.411
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top