- Μηνύματα
- 12.213
- Reaction score
- 14.513
1) Ότι είστε nerds αλλά καλά κάνετε, ιδίως εσύ που τα "ψάχνεις" καθώς εκτιμώ τα nerds μόνο όταν κάνουν συσχετισμούς που αφορούν και την εμπειρία την οποία πρέπει τα τεχνικά θέματα να υπηρετούν. Αλλιώς είναι άχρηστα να συζητούνται απο μόνα τους, σε κάποιο "κενό". Και δεν ενδιαφέρει και πολύ τον ακροάτη ή χομπίστα κατά την γνώμη μου.Εσυ ρε @thva τι καταλαβαινεις απ ολα αυτα?
2) Πάρτε λαμπάτο καλό για να σας λυθούν όλες οι απορίες αλλά κυρίως σε αυτά που συζητάτε εδώ (εαν καταλαβαίνω καλά).
3) Τα μικροδυναμικά και μακροδυναμικά είναι τεχνικοί όροι, δεν γνωρίζω να σχετίζονται με την μουσική και κανένας μουσικός δεν μιλάει με τέτοιους όρους (δεν ξέρω τι λέει ο Κατζ πως τον λέν χα χα). Μκροδυναμικά δύσκολο να καταλάβετε με αυτά τα τρανζίστορ που βλέπω να έχετε. Μακροδυναμικά ίσως αλλά και πάλι δεν αποτυπώνονται - περιγράφονται "χρονικά" σωστά απο αυτά κατά τη γνώμη μου. Είναι νευρικά, βιάζονται συνήθως. Ο ρόλος των μικροδυναμικών είναι πολύ υποτιμημένος απο τους τεχνοκρατικούς τη ματιά. Κακώς όπως λέει και ο Editor.
4) ¨Εχω κάποια άποψη για αυτά που λές περί έντασης , χροιές, αρμονία και την συμβολή τους κλπ αλλά δεν μπορώ και δεν έχω τις γνώσεις να στα δικαιολογήσω ή να τα εξηγήσω τεχνικά. Θα μπορούσα να διαβάσω (ξανά) για να σου γράψω αλλά δεν έχω χρόνο. Τα είχα διαβάσει όταν ήθελα να κάνω κάποιους συσχετισμούς που παρατήρησα μεταξύ κάποιων ιδιαιτεροτήτων που είχε ο δικός μου ο λαμπάτος έναντι ότι άλλου άκουγα, αλλά τα έχω ξεχάσει και δεν με ενδιαφέρει κιόλας πλέον καθώς τα αναγνωρίζω πλέον "ακουστικά" εγώ όλα αυτά τα φαινόμενα. Ως ακροάτης δεν καλούμαι να αποκτήσω τέτοιες γνώσεις απλώς να τα αναγνωρίζω.
5) Δεν καταλαβαίνω καλά αυτά που λέτε για την ένταξη τους στο πεδίο διάχυσης. Απλώς ρώτησα.
6) Πιστεύω πάντως ότι σωστά υποψιάζεσαι και την λειτουργία και άλλων παραγόντων και ότι δεν είναι μόνο τόσο απλά όσο λέει ο Bhutia , ότι μόνο τα μακροδυναμικά έχουν τον πιο κύριο ρόλο ( και αυτά αλλά... σε καμιά περίπτωση μόνο αυτά).
7) Τα πραγματικά μικροδυναμικά και μακροδυναμικά όταν υπάρχουν .... δεν καταλαβαίνεις δυναμικότητα (ή έλλειψή της) στην ακρόαση. Μόνο ομαλή ροή αυτής χωρίς να μπορείς να ξεχωρίσεις κάτι. Είναι effortless η εμπειιρία της ακρόασης, φυσική, δεν σε απασχολούν να αναλύσεις τέτοια πράγματα ούτε μπορείς να τα κατατάξεις ή να μιλήσεις την "γλώσσα" που μιλάτε. Το ίδιο και για τις συχνότητες. Εγώ π.χ. δεν μπορώ να μιλήσω με τον τρόπο που μιλάτε για αυτά πράγματα και να τα απομονώνω. Όταν βλέπεις να μπορείς ή και να τα απομονώσεις στην συνείδησή σου ώστε να τα περιγράψεις, υπάρχει ανισορροπία σε αυτό που ακούς.
8) Οι λάμπες (μόνο κλάση Α) έχουν συγκεκριμένο συσχετισμό οι Κ1 Κ2 Κ3 και όλες οι αρμονικές μέχρι Κ5 στο πως σβήνουν μεταξύ τους και σε ένταση και σε ρυθμό μεταβολής. Αυτό βοηθάει στην ομαλότητα των δυναμικών κατά την "ανάπτυξή" τους και πως αυτά τα εκλαμβανει ο ακροάτης. Ο άπειρος ή τεχνοκράτης ή αυτός που έχει μάθει να ενθουσιάζεται απο το πως τα αποδίδει το κλασικό τρανζιστόρ αυτό το θεωρεί λάθος , κάνει κάτι περιγραφές λανθασμένες Την ίδια σχέση αρμονικών έχει έαν το ψάξεις και η καλή κλάση D (λόγω mosfet πάλι, νομίζω κυρίως) και για αυτό θυμίζουν λίγο καλό λαμπάτο και αρέσει σε κόσμο συγκριτικά με τα ΑΒ και άλλα. Το ίδιο και τα mosfet γενικά (όχι με D) έχουν αυτήν την δυνατότητα στα χέρια ενός καλού κατασκευαστή που όμως επιδιώκει να βγάλει αυτό το χαρκτηριστικό τους στο πως (ανάλογα πως) θα τα χρησιμιοποιήσει. Αλλά αυτά είναι εάν κάποιος πάει απο ΑΒ σε D που είναι το 99 % του κόσμου. Εαν έχει καλό λαμπάτο οι αδυναμίες ακόμα και σε αυτό της D είναι εμφανείς (αλλά ΟΚ εντάξει είναι και η D σε αυτό, η ψαλίδα έχει κλείσει πολύ). Οπότε αυτός δεν ενθουσιάζεται (κάθως ξέρει) αλλά είναι κάτι που θα το εκτιμήσει και ξέρει να το εκτιμήσει και θα το επιλέξει απο τα να μπλέξει τώρα με λάμπες. ¨Ασε που και απο το 0.1 % που έχει λάμπες και απο αυτούς το 99 % έχουν κάτι push pull ultralinear ή κακούς συνδυασμούς με ηχεία. Μικροδυναμικά όμως ξέχνα το, μόνο καλός λαμπάτος καθαρή ταξη Α συνήθως και κάποιοι πολύ προσεγμένοι push pull.
9) Δεν έχουν σημασία όλα αυτά, το παραμύθι τελείωσε. Η D έχει ή θα κυριαρχήσει πλήρως και οι λόγοι είναι γνωστοί και καθόλου παράλογοι και τους διαπιστώνουμε καθημερινά. ¨Ενας καλός σχεδιαστής μπορεί να κάνει πολλά πράγματα και να παράξει καλό ήχο με ότι θέλει αλλά δεν μπορεί να ξεπεράσει και τα πάντα (τουλάχιστον ακόμη).