Off topic απο "Γυρίζοντας σελίδα...immersive"

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Εσυ ρε @thva τι καταλαβαινεις απ ολα αυτα?
1) Ότι είστε nerds 😍 αλλά καλά κάνετε, ιδίως εσύ που τα "ψάχνεις" καθώς εκτιμώ τα nerds μόνο όταν κάνουν συσχετισμούς που αφορούν και την εμπειρία την οποία πρέπει τα τεχνικά θέματα να υπηρετούν. Αλλιώς είναι άχρηστα να συζητούνται απο μόνα τους, σε κάποιο "κενό". Και δεν ενδιαφέρει και πολύ τον ακροάτη ή χομπίστα κατά την γνώμη μου.
2) Πάρτε λαμπάτο καλό για να σας λυθούν όλες οι απορίες αλλά κυρίως σε αυτά που συζητάτε εδώ (εαν καταλαβαίνω καλά).
3) Τα μικροδυναμικά και μακροδυναμικά είναι τεχνικοί όροι, δεν γνωρίζω να σχετίζονται με την μουσική και κανένας μουσικός δεν μιλάει με τέτοιους όρους (δεν ξέρω τι λέει ο Κατζ πως τον λέν χα χα). Μκροδυναμικά δύσκολο να καταλάβετε με αυτά τα τρανζίστορ που βλέπω να έχετε. Μακροδυναμικά ίσως αλλά και πάλι δεν αποτυπώνονται - περιγράφονται "χρονικά" σωστά απο αυτά κατά τη γνώμη μου. Είναι νευρικά, βιάζονται συνήθως. Ο ρόλος των μικροδυναμικών είναι πολύ υποτιμημένος απο τους τεχνοκρατικούς τη ματιά. Κακώς όπως λέει και ο Editor.
4) ¨Εχω κάποια άποψη για αυτά που λές περί έντασης , χροιές, αρμονία και την συμβολή τους κλπ αλλά δεν μπορώ και δεν έχω τις γνώσεις να στα δικαιολογήσω ή να τα εξηγήσω τεχνικά. Θα μπορούσα να διαβάσω (ξανά) για να σου γράψω αλλά δεν έχω χρόνο. Τα είχα διαβάσει όταν ήθελα να κάνω κάποιους συσχετισμούς που παρατήρησα μεταξύ κάποιων ιδιαιτεροτήτων που είχε ο δικός μου ο λαμπάτος έναντι ότι άλλου άκουγα, αλλά τα έχω ξεχάσει και δεν με ενδιαφέρει κιόλας πλέον καθώς τα αναγνωρίζω πλέον "ακουστικά" εγώ όλα αυτά τα φαινόμενα. Ως ακροάτης δεν καλούμαι να αποκτήσω τέτοιες γνώσεις απλώς να τα αναγνωρίζω.
5) Δεν καταλαβαίνω καλά αυτά που λέτε για την ένταξη τους στο πεδίο διάχυσης. Απλώς ρώτησα.
6) Πιστεύω πάντως ότι σωστά υποψιάζεσαι και την λειτουργία και άλλων παραγόντων και ότι δεν είναι μόνο τόσο απλά όσο λέει ο Bhutia , ότι μόνο τα μακροδυναμικά έχουν τον πιο κύριο ρόλο ( και αυτά αλλά... σε καμιά περίπτωση μόνο αυτά).
7) Τα πραγματικά μικροδυναμικά και μακροδυναμικά όταν υπάρχουν .... δεν καταλαβαίνεις δυναμικότητα (ή έλλειψή της) στην ακρόαση. Μόνο ομαλή ροή αυτής χωρίς να μπορείς να ξεχωρίσεις κάτι. Είναι effortless η εμπειιρία της ακρόασης, φυσική, δεν σε απασχολούν να αναλύσεις τέτοια πράγματα ούτε μπορείς να τα κατατάξεις ή να μιλήσεις την "γλώσσα" που μιλάτε. Το ίδιο και για τις συχνότητες. Εγώ π.χ. δεν μπορώ να μιλήσω με τον τρόπο που μιλάτε για αυτά πράγματα και να τα απομονώνω. Όταν βλέπεις να μπορείς ή και να τα απομονώσεις στην συνείδησή σου ώστε να τα περιγράψεις, υπάρχει ανισορροπία σε αυτό που ακούς.
8) Οι λάμπες (μόνο κλάση Α) έχουν συγκεκριμένο συσχετισμό οι Κ1 Κ2 Κ3 και όλες οι αρμονικές μέχρι Κ5 στο πως σβήνουν μεταξύ τους και σε ένταση και σε ρυθμό μεταβολής. Αυτό βοηθάει στην ομαλότητα των δυναμικών κατά την "ανάπτυξή" τους και πως αυτά τα εκλαμβανει ο ακροάτης. Ο άπειρος ή τεχνοκράτης ή αυτός που έχει μάθει να ενθουσιάζεται απο το πως τα αποδίδει το κλασικό τρανζιστόρ αυτό το θεωρεί λάθος , κάνει κάτι περιγραφές λανθασμένες Την ίδια σχέση αρμονικών έχει έαν το ψάξεις και η καλή κλάση D (λόγω mosfet πάλι, νομίζω κυρίως) και για αυτό θυμίζουν λίγο καλό λαμπάτο και αρέσει σε κόσμο συγκριτικά με τα ΑΒ και άλλα. Το ίδιο και τα mosfet γενικά (όχι με D) έχουν αυτήν την δυνατότητα στα χέρια ενός καλού κατασκευαστή που όμως επιδιώκει να βγάλει αυτό το χαρκτηριστικό τους στο πως (ανάλογα πως) θα τα χρησιμιοποιήσει. Αλλά αυτά είναι εάν κάποιος πάει απο ΑΒ σε D που είναι το 99 % του κόσμου. Εαν έχει καλό λαμπάτο οι αδυναμίες ακόμα και σε αυτό της D είναι εμφανείς (αλλά ΟΚ εντάξει είναι και η D σε αυτό, η ψαλίδα έχει κλείσει πολύ). Οπότε αυτός δεν ενθουσιάζεται (κάθως ξέρει) αλλά είναι κάτι που θα το εκτιμήσει και ξέρει να το εκτιμήσει και θα το επιλέξει απο τα να μπλέξει τώρα με λάμπες. ¨Ασε που και απο το 0.1 % που έχει λάμπες και απο αυτούς το 99 % έχουν κάτι push pull ultralinear ή κακούς συνδυασμούς με ηχεία. Μικροδυναμικά όμως ξέχνα το, μόνο καλός λαμπάτος καθαρή ταξη Α συνήθως και κάποιοι πολύ προσεγμένοι push pull.
9) Δεν έχουν σημασία όλα αυτά, το παραμύθι τελείωσε. Η D έχει ή θα κυριαρχήσει πλήρως και οι λόγοι είναι γνωστοί και καθόλου παράλογοι και τους διαπιστώνουμε καθημερινά. ¨Ενας καλός σχεδιαστής μπορεί να κάνει πολλά πράγματα και να παράξει καλό ήχο με ότι θέλει αλλά δεν μπορεί να ξεπεράσει και τα πάντα (τουλάχιστον ακόμη).
 



Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Δεν ήταν η πρόθεση μου .
Απλά μία σύντομη κρίση σ"αυτά που έγραψες ή που πιστεύεις.
Μία διαφωνία αν θες. Σύντομη.
 

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Δεν ήταν η πρόθεση μου .
Απλά μία σύντομη κρίση σ"αυτά που έγραψες ή που πιστεύεις.
Μία διαφωνία αν θες. Σύντομη.
Εσύ πιστεύεις δηλαδή απο την εμπειρία σου, ότι αυτό που έχει σαν ¨εμπειρία" κάποιος και τα χαρακτηριζει ως "δυναμικά" στα μηχανήματα (που είναι ένα ψέμμα -κατασκεύασμα , καμιά σχέση με τα πραγματικά δυναμικά της ζωντανής μουσικής) ... όλες οι τοπολογίες τα αποδίσουν ίδια ;

Μην με μπλέξεις με τεχνικές εξηγήσεις, εγω ρωτάω εμεπιρικά εάν ξέρεις να τοποθετηθείς.

Η "εκρηξη" αυτή των δυναμικών της D που όλοι ενθουσιάζονται, έχεις την εμπειρία να καταλάβεις ότι είναι υπερβολική ; (αλλά κάποιοι την θεωρούν καλή χωρίς να καταλαβαίνουν ότι δεν ειναι ομαλή ?).

Ταιριάζει βέβαια με το συμπιεσμένο περιεχόμενο των εγγραφών και των mp3 κλπ.
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Υπάρχει μία παράμετρος που λέγεται slew rate. Συνδέεται δε με το rise time.
Το slew rate λοιπόν που λες , υποδεικνύει το πόσο γρήγορα και με πόση δύναμη ανεβάζει ο ενισχυτής ένα σήμα που εφαρμόζεται στην είσοδό του και περνάει ενισχυμένο στην έξοδο .
Οσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο . Υποδηλώνει δύναμη και ταχύτητα . Στις καλές ΑΒ σχεδιάσεις φτάνει σε πολύ υψηλά νούμερα , και είναι κατά βάση παράγωγο των γρήγορων διπολικών τρανζίστορς. Αυτό λοιπόν είναι αρκετό για να ακούσεις μικρο και μάκρο δυναμικά , σωστά και όπως πρέπει από έναν ενισχυτή τρανζιστορικό .
Κανένας λαμπάτος δεν έχει αντίστοιχα νούμερα και αντίστοιχη ταχύτητα . Οι λαμπάτοι που είναι κάπως πιό γρήγοροι είναι μόνον οι OTL λόγω απουσίας ΜΕΤ/ΣΤΗ ΕΞΌΔΟΥ .
Απλά πράγματα. Οσο για τους class D δεν έχω δει ποτέ κάποια μέτρηση slew rate , και φυσικά δεν αναγνωρίζω όλα αυτά που λες.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Αστον τον Μαρκησιο μρε THVA δεν ξερ απο γλομπους με την καμμια απ λεει και ο ιδιος;)https://www.ayonaudio.com/product/ayon-spheris-phono/ εμενα αν με δωσεις αυτον τον προ δεν πλησιαζω ουτε με το χαντζιαρι τρανζιστορατο οποιος και αν ειναι;)
 
Last edited:

Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Αλλο σε ρώτησα αλλά δεν πειράζει.

Απάντησες τεχνικά που εμένα δεν με ενδιαφέρουν σε αυτή τη φάση αλλά και αυτά λάθος τα λές και τα ξέρεις.

Θα έπρεπε να ξέρεις ότι το μεγαλύτερο slew rate το έχουν οι λαμπάτοι κλάσης Α , εγγενώς μάλιστα. Αφού δεν ξέρεις αυτό το βασικό, τι εμπιστοσύνη να σου έχω να πείς κάτι άλλο χωρίς να το διπλο και τριπλό τσεκάρω ;
Αστον τον Μαρκησιο μρε THVA δεν ξερ απο γλομπους με την καμμια απ λεει και ο ιδιος;)https://www.ayonaudio.com/product/ayon-spheris-phono/ εμενα αν με δωσεις αυτον τον προ δεν πλησιαζω ουτε με το χαντζιαρι τρανζιστορατο οποιος και αν ειναι;)
Θα του βάλω μηδέν στην πιστοποίηση για αυτό τσατίστηκε. χα χα

¨Ασε που σκέφτηκα , ας τα γράψω αυτά τώρα επ' ευκαιρία που είναι ΣΚ και καθαρά Δευτέρα και θα λείπει. χα χα ώστε όταν έρθει την Τρίτη και τα διαβασει να πάθει εγκεφαλικό χα χα
 


Μηνύματα
12.213
Reaction score
14.513
Μπορείς πάντως να βρείς, εάν θες στο ίντερνετ τις έρευνες που όλες συγκλίνουν ότι το μεγαλύτερο IQ δεν το έχουν οι επιστήμονες αλλά οι μουσικοί και κυρίως οι δημιουργοί μουσικής.
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Αλλο σε ρώτησα αλλά δεν πειράζει.

Απάντησες τεχνικά που εμένα δεν με ενδιαφέρουν σε αυτή τη φάση αλλά και αυτά λάθος τα λές και τα ξέρεις.

Θα έπρεπε να ξέρεις ότι το μεγαλύτερο slew rate το έχουν οι λαμπάτοι κλάσης Α , εγγενώς μάλιστα. Αφού δεν ξέρεις αυτό το βασικό, τι εμπιστοσύνη να σου έχω να πείς κάτι άλλο χωρίς να το διπλο και τριπλό τσεκάρω ;

Θα του βάλω μηδέν στην πιστοποίηση για αυτό τσατίστηκε. χα χα

¨Ασε που σκέφτηκα , ας τα γράψω αυτά τώρα επ' ευκαιρία που είναι ΣΚ και καθαρά Δευτέρα και θα λείπει. χα χα ώστε όταν έρθει την Τρίτη και τα διαβασει να πάθει εγκεφαλικό χα χα

BS.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.932
Reaction score
54.806
Αστον τον Μαρκησιο μρε THVA δεν ξερ απο γλομπους με την καμμια απ λεει και ο ιδιος;)https://www.ayonaudio.com/product/ayon-spheris-phono/ εμενα αν με δωσεις αυτον τον προ δεν πλησιαζω ουτε με το χαντζιαρι τρανζιστορατο οποιος και αν ειναι;)
Chris , χαλβαδιάζεις έναν προενισχυτή με phono που κοστίζει πάνω από 30 χιλιάρικα ενώ με αρκετά λιγότερα θα μπορούσες ν'αναβαθμίσεις την τωρινή σου κατάσταση υπό πιο ρεαλιστικούς όρους...

Αυτή η προσδοκία μου προξενεί εντυπώσεις αναλόγως ανάμικτες μ'εκείνες από τη φωτό στο λινκ που είχε παραθέσει προηγούμενα ο Σταύρος Λαγκαδιανός και απεικόνιζε έναν χρήστη προφανώς ανεβασμένο σε σκάλα να καμαρώνει με απλανές βλέμμα καθώς στεκόταν δίπλα σ'έναν δορυφόρο από κανάλι ύψους αναρτημένο από την τρυπημένη οροφή - που μπορεί να ήταν και ψευδοροφή...

1) Ότι είστε nerds 😍 αλλά καλά κάνετε, ιδίως εσύ που τα "ψάχνεις" καθώς εκτιμώ τα nerds μόνο όταν κάνουν συσχετισμούς που αφορούν και την εμπειρία την οποία πρέπει τα τεχνικά θέματα να υπηρετούν. Αλλιώς είναι άχρηστα να συζητούνται απο μόνα τους, σε κάποιο "κενό". Και δεν ενδιαφέρει και πολύ τον ακροάτη ή χομπίστα κατά την γνώμη μου.
2) Πάρτε λαμπάτο καλό για να σας λυθούν όλες οι απορίες αλλά κυρίως σε αυτά που συζητάτε εδώ (εαν καταλαβαίνω καλά).
3) Τα μικροδυναμικά και μακροδυναμικά είναι τεχνικοί όροι, δεν γνωρίζω να σχετίζονται με την μουσική και κανένας μουσικός δεν μιλάει με τέτοιους όρους (δεν ξέρω τι λέει ο Κατζ πως τον λέν χα χα). Μκροδυναμικά δύσκολο να καταλάβετε με αυτά τα τρανζίστορ που βλέπω να έχετε. Μακροδυναμικά ίσως αλλά και πάλι δεν αποτυπώνονται - περιγράφονται "χρονικά" σωστά απο αυτά κατά τη γνώμη μου. Είναι νευρικά, βιάζονται συνήθως. Ο ρόλος των μικροδυναμικών είναι πολύ υποτιμημένος απο τους τεχνοκρατικούς τη ματιά. Κακώς όπως λέει και ο Editor.
4) ¨Εχω κάποια άποψη για αυτά που λές περί έντασης , χροιές, αρμονία και την συμβολή τους κλπ αλλά δεν μπορώ και δεν έχω τις γνώσεις να στα δικαιολογήσω ή να τα εξηγήσω τεχνικά. Θα μπορούσα να διαβάσω (ξανά) για να σου γράψω αλλά δεν έχω χρόνο. Τα είχα διαβάσει όταν ήθελα να κάνω κάποιους συσχετισμούς που παρατήρησα μεταξύ κάποιων ιδιαιτεροτήτων που είχε ο δικός μου ο λαμπάτος έναντι ότι άλλου άκουγα, αλλά τα έχω ξεχάσει και δεν με ενδιαφέρει κιόλας πλέον καθώς τα αναγνωρίζω πλέον "ακουστικά" εγώ όλα αυτά τα φαινόμενα. Ως ακροάτης δεν καλούμαι να αποκτήσω τέτοιες γνώσεις απλώς να τα αναγνωρίζω.
5) Δεν καταλαβαίνω καλά αυτά που λέτε για την ένταξη τους στο πεδίο διάχυσης. Απλώς ρώτησα.
6) Πιστεύω πάντως ότι σωστά υποψιάζεσαι και την λειτουργία και άλλων παραγόντων και ότι δεν είναι μόνο τόσο απλά όσο λέει ο Bhutia , ότι μόνο τα μακροδυναμικά έχουν τον πιο κύριο ρόλο ( και αυτά αλλά... σε καμιά περίπτωση μόνο αυτά).
7) Τα πραγματικά μικροδυναμικά και μακροδυναμικά όταν υπάρχουν .... δεν καταλαβαίνεις δυναμικότητα (ή έλλειψή της) στην ακρόαση. Μόνο ομαλή ροή αυτής χωρίς να μπορείς να ξεχωρίσεις κάτι. Είναι effortless η εμπειιρία της ακρόασης, φυσική, δεν σε απασχολούν να αναλύσεις τέτοια πράγματα ούτε μπορείς να τα κατατάξεις ή να μιλήσεις την "γλώσσα" που μιλάτε. Το ίδιο και για τις συχνότητες. Εγώ π.χ. δεν μπορώ να μιλήσω με τον τρόπο που μιλάτε για αυτά πράγματα και να τα απομονώνω. Όταν βλέπεις να μπορείς ή και να τα απομονώσεις στην συνείδησή σου ώστε να τα περιγράψεις, υπάρχει ανισορροπία σε αυτό που ακούς.
8) Οι λάμπες (μόνο κλάση Α) έχουν συγκεκριμένο συσχετισμό οι Κ1 Κ2 Κ3 και όλες οι αρμονικές μέχρι Κ5 στο πως σβήνουν μεταξύ τους και σε ένταση και σε ρυθμό μεταβολής. Αυτό βοηθάει στην ομαλότητα των δυναμικών κατά την "ανάπτυξή" τους και πως αυτά τα εκλαμβανει ο ακροάτης. Ο άπειρος ή τεχνοκράτης ή αυτός που έχει μάθει να ενθουσιάζεται απο το πως τα αποδίδει το κλασικό τρανζιστόρ αυτό το θεωρεί λάθος , κάνει κάτι περιγραφές λανθασμένες Την ίδια σχέση αρμονικών έχει έαν το ψάξεις και η καλή κλάση D (λόγω mosfet πάλι, νομίζω κυρίως) και για αυτό θυμίζουν λίγο καλό λαμπάτο και αρέσει σε κόσμο συγκριτικά με τα ΑΒ και άλλα. Το ίδιο και τα mosfet γενικά (όχι με D) έχουν αυτήν την δυνατότητα στα χέρια ενός καλού κατασκευαστή που όμως επιδιώκει να βγάλει αυτό το χαρκτηριστικό τους στο πως (ανάλογα πως) θα τα χρησιμιοποιήσει. Αλλά αυτά είναι εάν κάποιος πάει απο ΑΒ σε D που είναι το 99 % του κόσμου. Εαν έχει καλό λαμπάτο οι αδυναμίες ακόμα και σε αυτό της D είναι εμφανείς (αλλά ΟΚ εντάξει είναι και η D σε αυτό, η ψαλίδα έχει κλείσει πολύ). Οπότε αυτός δεν ενθουσιάζεται (κάθως ξέρει) αλλά είναι κάτι που θα το εκτιμήσει και ξέρει να το εκτιμήσει και θα το επιλέξει απο τα να μπλέξει τώρα με λάμπες. ¨Ασε που και απο το 0.1 % που έχει λάμπες και απο αυτούς το 99 % έχουν κάτι push pull ultralinear ή κακούς συνδυασμούς με ηχεία. Μικροδυναμικά όμως ξέχνα το, μόνο καλός λαμπάτος καθαρή ταξη Α συνήθως και κάποιοι πολύ προσεγμένοι push pull.
9) Δεν έχουν σημασία όλα αυτά, το παραμύθι τελείωσε. Η D έχει ή θα κυριαρχήσει πλήρως και οι λόγοι είναι γνωστοί και καθόλου παράλογοι και τους διαπιστώνουμε καθημερινά. ¨Ενας καλός σχεδιαστής μπορεί να κάνει πολλά πράγματα και να παράξει καλό ήχο με ότι θέλει αλλά δεν μπορεί να ξεπεράσει και τα πάντα (τουλάχιστον ακόμη).
΄΄Αγαπούλα πούλα΄΄ για ν'αποκτήσεις ενισχυτή λαμπτήρων, προσοχή όμως γιατί μπορεί να καραδοκεί ... πούλος με ακατάλληλη σύνθεση setup ή διαρρύθμιση.
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
Chris , χαλβαδιάζεις έναν προενισχυτή με phono που κοστίζει πάνω από 30 χιλιάρικα ενώ με αρκετά λιγότερα θα μπορούσες ν'αναβαθμίσεις την τωρινή σου κατάσταση υπό πιο ρεαλιστικούς όρους...
Καμμια διαφωνια Μεσιε Μπουτια;):hi:Το εβαλα για τον Μαρκησιο για να μη μου κανει τον καργατρανζιστορατο:gamer:εχουν και οι γλομποι τα πλεονεκτιματα τους εξ ου και το ακραιο παραδειγμα για να μη μου τι λεει ο Μαρκησιος οτι μονο τα τρανζιστορ πεζνε καλα;)
 
Last edited:


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.253
Reaction score
13.131
το ανω μουσικον τεμαχιον θα ηθελα να το ακουσω στον ΧΕΡ ΝΤΟΚΤΟΡ να ακουσω πως ακουγεται ιμερσιβιος;)
Οι γλόμποι ήταν καλοί για να φωτίζουν τον χώρο.
Ούτε γι"αυτό δεν κάνουν πλέον.
Ξυδάκι νικολάκη.
:gamer::dontmentionit::dance2::dance::idk::boast:
 

Μηνύματα
1.712
Reaction score
2.440
Οι γλόμποι ήταν καλοί για να φωτίζουν τον χώρο.
Ούτε γι"αυτό δεν κάνουν πλέον.
Ξυδάκι νικολάκη και χρηστάκη.
Αντί να κάνεις edit τραβα να πάρεις κανέναν λάμπάτο να δεις το φως το αληθινό μεταφορικά και κυριολεκτικά.
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.009
Δεν μου χρειάζεται να πάρω λαμπάτο γλόμπο .
Το φως το αληθινό το βλέπω με τα ταχύτατα SANKEN που φοράνε τα τελικά μου στάδια. 50 ghz .
Οι γλόμποι δεν πάνε τόσο ψηλά στα τελικά στάδια. Να μην πω για τους μετασχηματιστές εξόδου των γλόμπων.
 



Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.310
Μηνύματα
2.858.135
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top