Opel insignia 1.6T λάδι στο δοχείο νερού......

Μηνύματα
1.365
Reaction score
1.143
Ότι αυτοκίνητο και να πάρεις οι μισοί θα σου πούνε πως έκανες καλη επιλογή οι άλλοι μισοί πως έπρεπε πρώτα να τους ρωτήσεις. Ότι αυτοκίνητο και να πάρεις θέματα θα εχεις καποια στιγμή από μικρά έως μεγάλα. Όσο καλύτερα το συντηρείς τοσο θα σε προσεχει και αυτό και αν είναι και γάτος ο μηχανικός σου καποιες βλάβες θα τις προλάβει πριν βγουν αλλαζοντας πράγματα που θα σε αφηναν πολύ πιθανόν.
Οποτε ξαναλέω 2 πράγματα εχεις να κάνεις
Να απολαμβάνεις τις διαδρομές σου κάθε στιγμή χωρις να σκέφτεσαι τι μπορεί να πάει στραβά
Και να το συντηρείς όπως και όταν πρέπει
Και μη ξεχνάς και ένα παραγοντα που λέγεται τύχη. Πολύ βασικός και μη γελάς μαζί του
 



Μηνύματα
1.928
Reaction score
787
Λοιπών κατάφερα και έφτιαξα και την εξάτμιση πριν λίγες μέρες με downpipe και μεταλικό καταλύτη για να αντέχει στο αέριο.

Να ασχοληθώ με κανένα προγραμματάκι η θα έχω θέματα?

Δεν μιλάω για κάτι τρελό απλά αναρωτιέμαι αν θα δουλέψει πιο σωστά.

Φίλτρο έχω ήδη ελευθέρας kn με θεαμάτικα αποτελέσματα στο υγραέριο.
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Λοιπών κατάφερα και έφτιαξα και την εξάτμιση πριν λίγες μέρες με downpipe και μεταλικό καταλύτη για να αντέχει στο αέριο.

Να ασχοληθώ με κανένα προγραμματάκι η θα έχω θέματα?

Δεν μιλάω για κάτι τρελό απλά αναρωτιέμαι αν θα δουλέψει πιο σωστά.

Φίλτρο έχω ήδη ελευθέρας kn με θεαμάτικα αποτελέσματα στο υγραέριο.
Όταν βάζεις αέριο δεν κουράζεις τον καταλύτη, οπότε γιατί έβαλες μεταλλικό; το μοτέρ αυτό όπως και στο κούρσα opc θέλουνε μεγαλητερο ιντερκουλερ, οπότε πάει πακέτο με το πρόγραμμα που θα βάλεις γιατί θα κόβει πολύ γκάζι μετά από 2-3 πατηματα
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.852
Reaction score
12.416
Οι αυξημένες θερμοκρασίες που αναφέρεις Κώστα είναι προϊόν κακής σχέσης αέρα/καυσίμου, καθώς επίσης και λανθασμένων χρόνων ανάφλεξης. Τουτέστιν, λάθος του προγραμματιστή. Όταν ο εγκαταστάτης του LPG δεν είναι ούγκανος (σπάνιο), τότε δεν προκύπτουν εύκολα προβλήματα θερμοκρασιών.

Τσάμπα λεφτά ο μεταλλικός στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δώστον πίσω και κάντα πρόγραμμα.
 

Μηνύματα
1.928
Reaction score
787
Οι αυξημένες θερμοκρασίες που αναφέρεις Κώστα είναι προϊόν κακής σχέσης αέρα/καυσίμου, καθώς επίσης και λανθασμένων χρόνων ανάφλεξης. Τουτέστιν, λάθος του προγραμματιστή. Όταν ο εγκαταστάτης του LPG δεν είναι ούγκανος (σπάνιο), τότε δεν προκύπτουν εύκολα προβλήματα θερμοκρασιών.

Τσάμπα λεφτά ο μεταλλικός στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δώστον πίσω και κάντα πρόγραμμα.
Καλά από τόσα λεφτά που έχω ρίξει είναι το λιγότερο δεν χάλασε ο κόσμος έτσι κι αλλιώς είναι και πιο ελεύθερος από τον μαμίσιο με μεγαλύτερη διάμετρο.
Με τα προγράμματα έχω χάσει λίγο την μπάλα και η αλήθεια είναι ότι το φοβάμαι λίγο γιατί όλο για προβλήματα στα ηλεκτρονικά διαβάζω στα Opel.

Από εκεί και πέρα με μια πρόχειρη ματιά που έριξα όλοι προτείνουν 220 άλογα stage 1 ενώ σε μια περίπτωση που μου άρεσε καλύτερα είδα 205 άλογα και 100nm ροπή παραπάνω!

Η αλήθεια είναι πώς το αυτοκίνητο μια χαρά δουλεύει απλά έχει χάσει λίγο στις 2000 με 2500.

Αυτός που μου έφτιαξε την εξάτμιση μου είπε πως η τουρμπίνα τώρα δουλεύει στα ίδια άλογα με χαμηλότερη πίεση και αν με πρόγραμμα την πάω στην φυσιολογική πίεση θα βγάλει παραπάνω άλογα πράγμα που δεν με ενδιαφέρει πραγματικά απλά θέλω το αυτοκίνητο να δουλεύει όσο πιο σωστά γίνεται!
 

Μηνύματα
27.077
Reaction score
25.012
Εάν θέλεις να δουλεύει καλά , ξέχνα το αέριο.
Η με το αέριο μην κάνεις ταρζανιές.
Αποφάσισε και κατάλαβε , ότι με το αέριο θα οδηγείς οικονομικά . Μαγκιές και γκαζιές μόνο με βενζίνη.
Πρέπει να τα διαχωρίσεις αυτά τα δύο στο μυαλό σου . Σκέψου ένα πράγμα μόνο. Το αέριο έχει περίπου 110 οκτάνια , εν αντιθέσει με την βενζίνη που κυμαίνεται από 92 έως το πολύ 100 .
 

Μηνύματα
1.928
Reaction score
787
Εάν θέλεις να δουλεύει καλά , ξέχνα το αέριο.
Η με το αέριο μην κάνεις ταρζανιές.
Αποφάσισε και κατάλαβε , ότι με το αέριο θα οδηγείς οικονομικά . Μαγκιές και γκαζιές μόνο με βενζίνη.
Πρέπει να τα διαχωρίσεις αυτά τα δύο στο μυαλό σου . Σκέψου ένα πράγμα μόνο. Το αέριο έχει περίπου 110 οκτάνια , εν αντιθέσει με την βενζίνη που κυμαίνεται από 92 έως το πολύ 100 .
Πολύ σπάνια το αυτοκίνητο να περάσει τις 3000 3500 στροφές πάντα στο ρελαντί δουλεύει!
Το πήρα γιατί είναι άρμα στο δρόμο και υπέρ ασφαλές με τις μικρές ταχύτητες που κινούμαι και για να είμαι άνετος με το air condition και ασφαλής στις προσπεράσεις!
Απο εκεί και πέρα αν υπάρχει ασφαλής τρόπος να σηκώσει λίγο πίεση η τουρμπίνα να το βοηθάει πιο πολύ είναι καλοδεχούμενο!
 

Μηνύματα
449
Reaction score
379
...θέλω το αυτοκίνητο να δουλεύει όσο πιο σωστά γίνεται!
Το αυτό, μαζί με όλα αυτά που έχεις ήδη κάνει στο αυτοκίνητο, δε συνάδουν....
Ήδη το αυτοκίνητο σου δε δουλεύει όσο πιο σωστά γίνεται.
 

Μηνύματα
1.928
Reaction score
787
Τελικά η αιτία του προβλήματος ήταν πολύ κακής ποιότητας καύσιμο.
Μου έκανε εντύπωση ότι μετά την τροποποίηση της εξάτμισης πήρα πολύ καλύτερη επίδοση στην βενζίνη ενώ το υγραέριο κρέμασε και αποφάσισα να αλλάξω πρατήριο δοκιμαστικά και δυστυχώς η διαφορά είναι χαώδης.
Το αυτοκίνητο και πάλι έχει καλύτερες επιδόσεις με το υγραέριο όπως είναι και το φυσιολογικό.


Δεν ξέρω για πιο λόγο μπορεί να είναι τόσο κακής ποιότητας το υγραέριο (επιδέχεται νοθεία?).
Μου έχει τύχει από πρατήριο σε πρατήριο μια μικρή διαφορά αλλά όχι κάτι τόσο τραγικό.....
 

ifievadam

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
509
Reaction score
356
Με stage 1 και αεριο δεν διατρεχει κινδυνο το μοτερ (ρωτα και στο insignia club οπου νομιζω οτι συμμετεχεις). Ομως, γνωμη μου, ΔΕΝ υπαρχει λογος με αυτο το αυτοκινητο να πας σε τετοιες λυσεις.
Οσο για την κακη ποιοτητα αεριου ηταν η αιτια που αλλαξα πνευμονα, γιατι ειχα βαλει απο αγνωστο και φθηνοτερο πρατηριο.
 

Μηνύματα
1.928
Reaction score
787
Κρίμα γιατί ητ
Με stage 1 και αεριο δεν διατρεχει κινδυνο το μοτερ (ρωτα και στο insignia club οπου νομιζω οτι συμμετεχεις). Ομως, γνωμη μου, ΔΕΝ υπαρχει λογος με αυτο το αυτοκινητο να πας σε τετοιες λυσεις.
Οσο για την κακη ποιοτητα αεριου ηταν η αιτια που αλλαξα πνευμονα, γιατι ειχα βαλει απο αγνωστο και φθηνοτερο πρατηριο.
Όχι δεν έχω σκοπό να πειράξω κάτι άλλο είναι ήδη υπερβολικά δυνατό το αυτοκίνητο και πολύ οικονομικό!

Δεν ήταν φτηνότερο εκεί που έβαζα απλά ήταν στο δρόμο για το σπίτι.
 


Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
Εκεί στηριζόταν το εργοστασιακό DP;

Το τρόπος που κόλλησε το καμάκι είναι γτπ , θα σου τρυπίσει
 


Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
Βέβαια το σωστό είναι Ο τρόπος (όχι ΤΟ τρόπος) και λαμακι (όχι καμάκι) αλλά το κινητό πήρε πρωτοβουλίες.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.718
Reaction score
10.527
80 € λιγότερα από την αλλαγή του τάμπλετ - οθόνη σε όπρελ άστρα.
Τώρα που το θυμήθηκα, σε Mercedes eqc του ΄20 νομίζω , η μητρική από το info , 5500€.
Νομίζω σε παρηγόρησα :roflmao:
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.323
Μηνύματα
2.858.534
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top