Optoma HD800xlv vs Sony VPL HW10


ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Καλα ρε σεις, ειστε απιστευτοι!
Δεν προλαβα να το περασω και αρχισαν τα απειλητικα τηλεφωνηματα
και μαλιστα απο...bebe μελη.
"Γραψτα ολα τωρα!" με απειλησε ο...βενιαμιν:137:
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Τα χαρακτηριστικα του 10αρη τα γνωριζετε,ιδου ομως αυτα του
800XLV οπως τα αντεγραψα απο το techpress.gr:

Optoma HD800XLV κυριότερα χαρακτηριστικά:
Ανάλυση Full HD (1920×1080).
Δύο είσοδοι HDMI v1.3 με υποστήριξη Deep Colour, 24fps.
Φωτεινότητα 2000 Lumens και Contrast 8.000:1.
Επεξεργασία χρώματος 10bit ανά κανάλι RGB ή YCC, 30bit βάθος χρώματος, δισεκατομμύρια χρώματα.
Ιδανικός για πολλές ίντσες και χώρους μη ελεγχόμενου φωτισμού.
Είσοδοι HDMI, DVI-I (DVI-D, VGA, SCART), Component, S-Video, Composite. Έξοδος trigger 12V.
Ελληνικό μενού.
Ενδεικτική τιμή: 1.999€
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Oi δυο προβολεις "παιζουν" στην ιδια ακριβως κατηγορια τιμης.
Ομως...εαν θελετε-και με μια επιβαρυνση-μπορειτε να παραγγειλετε
τον 800αρη σας με το...
 


Μηνύματα
326
Reaction score
0
ανδρεα τι ειναι?
scaler?
κανει vs?
ποσο κανει μονο του?
να υποθεσω εχει hdmi και υποστηριζει 108024
 

Μηνύματα
10.383
Reaction score
6
Ώπα, τι έχουμε εδώ;

Με μια μικρή επιβάρυνση του αρχικού ποσού παίρνουμε τον scaler του HD81 και έναν ολοκαίνουργιο Full HD προβολέα... δώρο;:111:
Και απ' ό,τι βλέπω, σε σχέση με τον scaler του HD81, αυτός έχει και επιλογή σε περισσότερες αναλύσεις, εκτός του 1080p.

Βλέπω και output 48Hz

http://www.optomaeurope.com/uploads/brochures/HD3000-B-en.pdf

Πολύ πρακτική τη βρίσκω την ιδέα.
Το μόνο που μένει είναι να αποφασίσει κάποιος τι θα συνδέσει στις 14 εισόδους εικόνας του!:131:

Και πόσες επιπλέον είπαμε ότι έχει ο προβολέας δώρο;:138:
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Αντιγραφω απο το θεμα του Μιχαλη, σχετικα με το τι πρεπει να
συγκρινουμε που βρισκεται εδω
1)Ansi contrast.
2) On/of contrast.
3) Μαύρα.
4) Φωτεινότητα.
5) Ευκρίνεια.
6) Κίνηση.
7) Τεχνουργήματα.
8) Χρώματα.
9) Ευκολίες ρύθμισης.
10) Συνδέσεις.

1)Σαφης υπεροχη του Optoma.H υπεροχη δεν ηταν αισθητη μονο
στις φωτεινες σκηνες αλλα και σε εκεινες τις σκοτεινες οπου υπηρχε
αρκετο φως.
Π.χ. στην σκηνη του αεροδρομιου(κεφ.7 Casino Royal) o 800XLV
"αστραφτε" απεναντι στον Sony
Στις φωτεινες σκηνες αυτη η υπεροχη γινοταν πιο αισθητη

2)Μεγαλη διαφορα υπερ του 10αρη
Δεν θελετε να ξερετε το πατημα που εφαγε ο Optoma στην
περιφημη σκηνη του τραινου
Σε μαυρα πατερνακια ο 10αρης επαιζε μαυρο και ο αντιπαλος του
σκουρο γκρι.
Ολα αυτα με την ρυθμιση της ιριδας του 800 στο 8(κλιμακα 1-16)
Με την ιριδα στο 16 υπηρχε μεγαλη βελτιωση στο μαυρο αλλα
εχανε την υπεροχη του στα υπολοιπα

3)Τα ειπαμε ηδη, ακομα μια κερδισμενη μαχη για τον Sony

4)Στην φωτεινοτητα υπηρχε αντιστροφη των ρολων.
Ο 800XLV ειναι ενα πολυ φωτεινο μηχανηματακι(το φωτεινοτερο
σε αυτη την κατηγορια τιμης) και εαν δεν θες να σου "βγουν τα
ματια" αρχιζεις τα κοπλα με χαμηλοματα της λαμπας και κλεισιματα
της ιριδας
Ο Sony, ακομα και ετσι, διπλα του εδειχνε...μουντος
Εντυπωσιακη φωτεινοτητα!

5)Θαρρω πως οι περισσοτεροι θα εχετε βρει ηδη τον νικητη.
Η μαλλον τους νικητες.
Αδιαμφισβητητος ο Optoma σε ολα, πλην σκοτεινων.
Εκει με καποιο...μαγικο τροπο χανει τα σκηπτρα τα οποια και παραδισει
στον αντιπαλο του.

6)Μου αρεσε ο Sony περισσοτερο.
Αφηνω ομως μια πιθανοτητα επικρατησης του Optoma σε περιπτωση
που συνδιαστει με το scaler(εμεις το ειδαμε ανευ)

7)Παλι στο κεφαλαιο 7 του Casino Royal υπαρχει μια σκηνη
οπου ανοιγουν οι πορτες του υποστεγου των αεροπλανων(σιγουρα
θα υπαρχει μια πιο καταλληλη φραση για αυτο) στην οποια φαινεται
το μεγαλο JET.
Eκει ο Optoma "εβραζε" απο artifacts την ιδια στιγμη που ο
Sony φανταζε καθαριος.
Ποντος στον 10αρη!

8)Δεν μπορω να κρινω.
Ο Sony ηταν αψογα ρυθμισμενος και ο Optoma...δεν ηταν
Υποψιαζομαι τον νικητη αλλα...ζεν το λεω(με χαιδευτικη ομιλια
μικρου παιδιου:137:)

9)Επισης δεν μπορω να κρινω για τους λογους που ανεφερα προηγουμενως.
Σαν ευκολια εγκαταστασης δεν νομιζω πως χρειαζεται να πουμε
και πολλα, ο ενας ειναι DLP και ο αλλος SXRD:126:

10)Μια η αλλη, ο Optoma ομως αποκτα μεγαλο προβαδισμα
με την προσθηκη του scaler(που συνεπαγεται και προσθηκη στο
...μπατζετ σας ομως)

Συμπερασματικα:
O Optoma HD800XLV δεν κανει για...Βογιατζακηδες
Ειναι το "must" μηχανημα ομως για οσους διαθετουν μεγαλες
οθονες, βλεπουν με φως, η ο Θεος τους αδικησε με λευκους
τοιχους.
Ριξτε του οπωσδηποτε μια ματια πριν αποφασισετε.
Μπορει να εκπλαγειτε πολυ ευχαριστα.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Προσεξτε οταν βλεπετε εναν βιντεοπροβολεα να ζητατε να βλεπετε
καθε ειδους σκηνες
Και φωτεινες και σκοτεινες και ημιφωτεινες.
Δεν θα πιστεψετε ποσο διαφορετικα μπορουν να σας δειξουν.

Εαν ενας πωλητης σας εδειχνε π.χ. τον Optoma και τον Sony
σε φωτεινες σκηνες μονο, οι 9 στους 10 θα αγοραζαν με κλειστα
ματια τον πρωτο.
Εαν εδειχνε μονο σκοτεινες σκηνες, οι 9 στους 10 θα επαιρναν αβλεπι τον δευτερο.

Τα ματια σας ανοιχτα λοιπον!
 


Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
O Optoma HD800XLV δεν κανει για...Βογιατζακηδες
Ειναι το "must" μηχανημα ομως για οσους διαθετουν μεγαλες
οθονες, βλεπουν με φως, η ο Θεος τους αδικησε με λευκους
τοιχους
.
Ανδρέα, το εξηγείς λίγο; Οι λευκοί τοίχοι κάνουν πιο καλή παρέα με φωτεινούς προβολείς; Είχα την ακριβώς αντίθετη άποψη.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
728
Η επιβαρυνση του scaler?
Ηταν 1700 ευρω και τωρα ερχεται στα 999(οταν αγοραστει
πακετο με τον 800XLV)

Αρα υπολογιζετε:
1999(ο προβολεας)+999(ο scaler)=2.998 μειον τις εκπτωσεις
των καταστηματων:126:
 

Μηνύματα
10.383
Reaction score
6
Ανδρέα, το εξηγείς λίγο; Οι λευκοί τοίχοι κάνουν πιο καλή παρέα με φωτεινούς προβολείς; Είχα την ακριβώς αντίθετη άποψη.
Νομίζω πως οι ανακλάσεις από τους τοίχους κάνουν ζημιά στην εικόνα, όπως και κάθε φως.
Το αντίδοτο γι' αυτό είναι η μεγαλύτερη φωτεινότητα.
Πάντα μιλάμε για οικιακές συνθήκες.

Έχοντας δει και συγκρίνει (απλά παίζοντας PS3 και out of the box... σχεδόν) την εικόνα του 800XLV με εκείνη του 800X σε δωμάτιο με λευκούς τοίχους και οθόνη Da-Lite, με matte white gain 1, έχω να πω πως ακόμα και με μισάνοιχτη πόρτα που από πίσω ήταν ο ήλιος, ο 800XLV είχε αρκετή διαφορά από τον 800X.

Έτσι απλά για να καταλάβετε τα μεγέθη στη φωτεινότητα. Με την επιφύλαξη πάντα του αρύθμιστου του πράγματος.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Νομίζω πως οι ανακλάσεις από τους τοίχους κάνουν ζημιά στην εικόνα, όπως και κάθε φως.
Το αντίδοτο γι' αυτό είναι η μεγαλύτερη φωτεινότητα.
Πάντα μιλάμε για οικιακές συνθήκες.
Μάλλον είναι φαύλος κύκλος: Μεγάλη φωτεινότητα->πολύ φως αντανακλάται από την οθόνη->πολύ επιστρέφουν πίσω οι τοίχοι στην οθόνη... :108: Στην δική μου περίπτωση, αν ανεβάσω φωτεινότητα, διαβάζεις και εγημερίδα από το φως στους τοίχους.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
ανταλλαγή με τον ΗD-81 πάιζει? και μια "μικρή" διαφορά?

Αχ ρε μαστορες Χριστουγεννιάτικα... τι μας κάνετε... PLEO πότε θα βγάλουμε διαρκείας στο oACA?
 

Μηνύματα
10.383
Reaction score
6
Μάλλον είναι φαύλος κύκλος: Μεγάλη φωτεινότητα->πολύ φως αντανακλάται από την οθόνη->πολύ επιστρέφουν πίσω οι τοίχοι στην οθόνη... :108: Στην δική μου περίπτωση, αν ανεβάσω φωτεινότητα, διαβάζεις και εγημερίδα από το φως στους τοίχους.
ανταλλαγή με τον ΗD-81 πάιζει? και μια "μικρή" διαφορά?

Αχ ρε μαστορες Χριστουγεννιάτικα... τι μας κάνετε... PLEO πότε θα βγάλουμε διαρκείας στο oACA?
Συγνώμη για την αργοπορία αλλά μια αλεπού που νόμισε ότι ήταν λύκος μπήκε στο μαντρί με τα πρόβατα και μέχρι να τη διώξω μου πήρε ώρα.

Νομίζω unfo, ότι από ένα σημείο και πέρα η μεγάλη φωτεινότητα υπερισχύει των αντανακλάσεων. Και πάλι βεβαίως μιλάω ως μη ειδικός.

My dear Dream, it will depend upon the size of the stadium. Rhumour has it that this particular field is quite tiny and therefore unwothy of mention.:143:
 

Μηνύματα
3.344
Reaction score
1
Απάντηση: Re: Optoma HD800xlv vs Sony VPL HW10

Συμπερασματικα:
O Optoma HD800XLV δεν κανει για...Βογιατζακηδες

Ο καθένας από εμάς εδώ, ψάχνει με τον δικό του τρόπο, την δική του όραση και αντίληψη του περιβάλλοντος γύρω του, το μονοπάτι που θα τον οδηγήσει στη προσωπική του κινηματογραφική νιρβάνα. Μπορώ μόνο να σας περιγράψω με συντομία τη δική μου πορεία μέχρι στιγμής, έτσι ώστε να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Ο Ανδρέας, ο Κεφάλας και άλλοι που με γνωρίζουν αρκετά χρόνια, ξέρουν πολύ καλά ότι δεν είχα στο παραμικρό τις απόψεις περί φωτεινότητας που έχω σήμερα. Σαν νέο μέλος του Avforum αλλά και όσο είχα τον πρώτο μου προβολέα, τον Sanyo Z2, εντυπωσιαζόμουν πολύ από τους προβολείς που διέθεταν μεγάλη φωτεινότητα. Αντιλαμβανόμουν βεβαίως ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τα σκοτεινά πλάνα, αλλά η έλλειψη εμπειρίας με εμπόδιζε να αντιληφθώ με ποιον ακριβώς τρόπο η μεγάλη φωτεινότητα και το κακό επίπεδο του μαύρου, επηρέαζαν αρνητικά τα σκοτεινά πλάνα, αλλά και γενικά το αποδιδόμενο contrast επί της οθόνης.

Αργότερα, αποκτώντας εμπειρία από καλύτερους (και πολύ ακριβότερους) DLP προβολείς, άρχισα να ξυπνάω από τον λήθαργο στον οποίο με είχε ρίξει το τριπάκι της υπερβολικής φωτεινότητας. Το που έχω καταλήξει σήμερα, το γνωρίζετε πολύ καλά, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνομαι.

Από την όποια εμπειρία έχω συσσωρεύσει μέχρι στιγμής, τείνω να καταλήξω στα εξής απλά συμπεράσματα: η ανθρώπινη όραση διαθέτει αξιοζήλευτη προσαρμοστικότητα και ευελιξία στη φωτεινότητα. Μου θυμίζει ένα λάστιχο που μπορείς να το τεντώνεις, να το τεντώνεις κτλ. (αύξηση της φωτεινότητας), αλλά αυτό να αντέχει και να μην σπάει.

Από την άλλη μεριά όμως, το ίδιο αυτό λάστιχο μπορείς να το μαζεύεις, και να το ξαναμαζεύεις και αυτό να δέχεται αδιαμαρτύρητα τη μείωση του όγκου του (μείωση της φωτεινότητας).

Σαφέστατα και υπάρχουν όρια στην αύξηση της φωτεινότητας που μπορεί να ανεχτεί ο καθένας από εμάς, αλλά και στη μείωσή της. Το κακό είναι ότι αυτά τα όρια είναι πολύ διαφορετικά από άνθρωπο σε άνθρωπο και πολύ σπάνια συμπίπτουν. Το ίδιο συμβαίνει και με τον λόγο αντίθεσης που θέλει ο καθένας από εμάς.

Να σας δώσω δύο παραδείγματα: όταν είχα πρωτοπάρει τον BenQ 8700, είχαμε πάει με τον Κεφάλα και είχαμε βάλει τσίτα το contrast του DLP πάνελ, μέσα από το κρυφό μενού του προβολέα. Η εικόνα είχε αποκτήσει πολύ καλή αντίθεση και ήταν πολύ ευχάριστη, για το διάστημα που έπαιζα με τους λευκούς τοίχους ολόγυρα. Με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις, μια ωραία μέρα, τοποθέτησα τα masking που βρίσκονται τοποθετημένα στο σαλόνι μου μέχρι σήμερα, δηλαδή μασκαρίστηκε ολόκληρος ο τοίχος της οθόνης από το πάτωμα μέχρι το ταβάνι, καθώς και ολόκληρος ο δεξιός τοίχος από την οθόνη, από το πάτωμα μέχρι το ταβάνι επίσης.

Η πρώτη ταινία που βάλαμε να παίξει μόλις τοποθετήθηκαν τα μάσκινγκ, ήταν ένα θρίλερ που είχε παρατεταμένες σκηνές σε μια καταιγίδα με κεραυνούς που άστραφταν συνεχώς, δηλαδή είχαμε συνεχώς αστραπιαία μετάβαση από πολύ φωτεινά σε πολύ σκοτεινά πλάνα και το αντίστροφο. Εγώ είχα μείνει μεν με το στόμα ανοιχτό καθώς η εικόνα ήταν πολύ έντονη αλλά και ευχάριστη στα μάτια μου, έλα μου ντε όμως που δεν συνέβαινε καθόλου τό ίδιο με το έτερον ήμισυ. Η εικόνα την τύφλωνε έντονα, δεν το άντεχε με τίποτα, μέχρις σημείου που αναγκάστηκα να σταματήσω την ταινία! :111:

Την άλλη κιόλας μέρα αναγκάστηκα να αλλάξω ρυθμίσεις μαζί με τον Κεφάλα, για να κάνουμε πιο απαλή την εικόνα και ευχάριστη στα μάτια της. Ήταν πολύ απλό, άλλαξε εντελώς ξαφνικά η συμπεριφορά του χώρου με την τοποθέτηση των μάσκινγκ, έπρεπε να αλλάξουν και οι ρυθμίσεις του προβολέα.

Άλλο παράδειγμα που αφορά την αποδιδόμενη αντίθεση και πολύ πιο πρόσφατο, με τον Sharp 21000. Είχαμε βάλει πριν από κανένα μήνα να δούμε το Speed Racer από πολύ καλή ματρόσκα των 12-13GB. Οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε ότι το Speed Racer σκοτώνει κυριολεκτικά από contrast, μια μικρή γεύση πήραν τα μέλη που ήταν παρόντες στην παρουσίαση του Marantz VP11S2. Όλες οι υπόλοιπες ταινίες δείχνουν σχεδόν ξεθωριασμένες και επίπεδες μόλις συγκριθούν απευθείας με το Speed Racer.

Μόλις πρωτοαντίκρισα το Speed Racer λοιπόν στον Sharp 21000, μου έφυγε κυριολεκτικά το σαγόνι! :111: Η εικόνα ξεπεταγόταν κανονικά από τη Firehawk και έφτανε μέχρι τον καναπέ μας, νόμιζες ότι ήσουν μέσα στη ταινία και πρωταγωνιστούσες ο ίδιος! Το έτερον ήμισυ δεν διαμαρτυρήθηκε όσο βλέπαμε την ταινία κι εγώ στη κοσμάρα μου πάλι, δεν αντιλήφθηκα το παραμικρό, μέχρι την επόμενη μέρα που μου είπε: "Μην τολμήσεις να ξαναβάλεις ταινία με τόσο έντονη εικόνα, θα σε πάρει και θα σε σηκώσει! :141: Ξάπλωσα να κοιμηθώ, έκλεινα τα μάτια και έβλεπα τα αυτοκίνητα να τρέχουν μπροστά μου"!!! Ήταν λες και η ταινία είχε τυπωθεί στον εγκέφαλό της! :137:

Με αυτά τα δύο παραδείγματα, προσπάθησα να σας δώσω να καταλάβετε όσο πιο ανάγλυφα μπορούσα, το πόσο διαφέρουν τα γούστα μας από άνθρωπο σε άνθρωπο, τόσο στη φωτεινότητα, όσο και στην αντίθεση που θέλουμε να βλέπουμε στην οθόνη μας. Ο καθένας από εμάς πρέπει να λάβει υπόψη του, εκτός από το δικό του γούστο, και τις προτιμήσεις αλλά και ευαισθησίες των ανθρώπων που θα μοιραστούν μαζί του την εμπειρία του ιδιωτικού home cinema.

Κατά την ταπεινή μου άποψη λοιπόν, δεν υπάρχει αντικειμενικά σωστή εικόνα που είναι δυνατόν να μας ικανοποιήσει όλους ταυτόχρονα. Υπάρχει μόνο η εικόνα που μας ικανοποιεί, που μας αρέσει, που μας κάνει ευτυχισμένους μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.606
Reaction score
94.501
Απάντηση: Optoma HD800xlv vs Sony VPL HW10

Ευχαριστούμε Παναγιώτη για τα τόσα ενδιαφέροντα
που έγραψες.
Καλά σε πόση ώρα τα έγραψες;:128:
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.606
Reaction score
94.501
Απάντηση: Re: Optoma HD800xlv vs Sony VPL HW10

Με την ιριδα στο 16 υπηρχε μεγαλη βελτιωση στο μαυρο αλλα
εχανε την υπεροχη του στα υπολοιπα
Πόση βελτίωση υπήρχε στο μαύρο;

Ήταν σαν του sony;
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.606
Reaction score
94.501
Απάντηση: Optoma HD800xlv vs Sony VPL HW10

To scaler εκτός από την καλύτερη κίνηση,

τις περισσότερες εισόδους και την ευκολία να πηγαίνει ένα καλώδιο στο προβολέα που έχει,

που αλλού είναι χρήσιμος;

Αξίζει να διαθέσουμε τα χρήματα που κοστίζει;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.865.411
Members
37.934
Νεότερο μέλος
alkapsal
Top