Piaggio MP3LT

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Παράξενες σκέψεις μπήκαν στο μυαλό μου... :121:
Το "μοτοσυκλετιστικό" προφίλ μου: Πριν χρόνια κυκλοφορούσα στο Ηράκλειο με ο,τιδήποτε είχαν οι φίλοι μου (από παπί μέχρι σκούτερ και από DT200 μέχρι XT600). Μάλλον η σωστή έκφραση ήταν "μετακινούμουν". Μικρή οδηγική εμπειρία δηλαδή, αλλά όχι ανύπαρκτη.
Τα της Αθήνας τα ξέρετε... Παρκάρισμα, κυκλοφοριακό κτλ κτλ Ιδίως στις περιοχές που κινούμαι, απλά δεν κυκλοφορείς με αυτοκίνητο αν τα μαγαζιά είναι ανοικτά. Για να μην αναφέρω το ψάξιμο για στάθμευση κάθε πρωί στη δουλειά.
Οπότε καταλάβατε τι ψάχνω. Ένα Commuter που λένε στο χωριό μου. Ένα μέσο μετακίνησης. Σκληροπουρηνικός μοτοσικλετιστής δεν θα γίνω, γιατί δεν θέλω να γίνω. Δεν με ενδιαφέρει να κατεβαίνω μαλλιοκούβαρα τη Συγγρού, ούτε να ξύνω το γόνατο στην άσφαλτο, δε βρίσκω διασκεδαστικό το να μου φεύγει το πίσω, να κάνω ανάποδο με το μπροστά και να διηγούμαι όλο χαρά ότι "είδα το Χριστό φαντάρο, αλλά το έσωσα". Ούτε να πηγαίνω αναμαλλιασμένος στη δουλειά, βρεγμένος, κουβαλώντας κράνη.
Θέλω να μετακινούμαι άνετα και με ασφάλεια από το σημείο Α στο σημείο Β.
Τόσα χρόνια δεν έχω δίπλωμα μοτοσυκλέτας, και ο τρόπος ζωής μου είναι τέτοιος, που ακόμα και να μου χάριζαν μηχανή αν έβγαζα δίπλωμα, δεν θα προλάβαινα να το κάνω.


Και σήμερα στην εφημερίδα είδα αυτό:

Με τη φοβερή επισήμανση:
Το Piaggio MP3 LT είναι το πρώτο scooter που μπορεί κανείς να οδηγήσει και με δίπλωμα αυτοκινήτου στη περίπτωση που δεν διαθέτει δίπλωμα οδήγησης μοτοσικλέτας.
Τιμή, τσουχτερή: 6240 το 250ρι, 7400 το 400ρι. Το βάρος μεγάλο, πάνω από 200 κιλά, οπότε οι 34 ίπποι του δεύτερου θα είναι πιο ταιριαστοί από τους 22,5 του πρώτου. Ή μήπως είναι υπερβολή;
Ποιά η γνώμη σας; Ξέρω ότι με τα ίδια χρήματα θα αγόραζα "αληθινή" μηχανή, αλλά δεν θέλω τέτοια.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Δεν το ξέρω το Piaggio MP3 LT αλλά δε μου γεμίζει το μάτι και μ' αυτή την τιμή ... :601:

Θεωρώ επίσης το δίπλωμα μοτοσυκλέτας απαραίτητο, βρίσκει κάποιος χρόνο, αν το θέλει πραγματικά. :107:

Τότε θα πρότεινα το Beverly. :612:
Ξεχωριστή σχεδίαση, άψογο ιταλικό στυλ και νέα προνομιακή τιμή 4.090 ευρώ για το Beverly Tourer 250, τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη στην κατηγορία του, πρώτο σε πωλήσεις στη δυναμική κατηγορία των σκούτερ με μεγάλους τροχούς.
Φρέσκια τιμή.
 

Μηνύματα
7.001
Reaction score
5.935
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Λοιπον εχουμε και λεμε...!
Μετα απο ερευνα αγορας 3 μηνες τουλαχιστον για scooter εχω στην κατοχη μου εδω και δυο εβδομαδες το HONDA SH 300i.
Hμουν αναμεσα στο beverly 250 και στο sh 300i.
Mετα απο πολλλες ερωτησεις σε κατοχους beverly ολοι μου ειπαν οτι ειναι σχετικα αξιοπιστο αλλα πανακριβο στα service,πχ ιμαντας μεταδοσης στα 12000χλμ κοστος 140ευρο, ενω το sh300i αλλαγη ιμαντα στα 25000χλμ και κοστος 120ευρο.
Πρωτο servis στο beverly 80ευρο ενω στο sh300i 60ευρο.
Το κοστος αποκτησης του sh300i ειναι 4.880 (ακριβο για την κατηγορια του....αλλα ειναι HONDA!!!!) To μηχανακι δεν παιζεται!!!!!! Ευκολοοδηγητο,φρεναρες,επιταχυνση,θεση οδηγου-συνοδηγου απαιχτη.
Παντως προτου καταληξεις πηγαινε και οδηγησε τα και τα δυο και θα δεις!!!!

 



Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Παράξενες σκέψεις μπήκαν στο μυαλό μου... :121:
Μια χαρά σε κόβω μετά το διάβασμα του post Billy....



Το "μοτοσυκλετιστικό" προφίλ μου: Πριν χρόνια κυκλοφορούσα στο Ηράκλειο με ο,τιδήποτε είχαν οι φίλοι μου (από παπί μέχρι σκούτερ και από DT200 μέχρι XT600). Μάλλον η σωστή έκφραση ήταν "μετακινούμουν". Μικρή οδηγική εμπειρία δηλαδή, αλλά όχι ανύπαρκτη.
Η μικρή εμεπειρία που έχεις αρκεί για νορμάλ μετακινήσεις.
Είναι σαν το ποδήλατο ένα πράγμα....Αν ξέρεις, δεν ξεχνάς της οδήγησή του ακόμα και για δεκαετίες.....





Τα της Αθήνας τα ξέρετε... Παρκάρισμα, κυκλοφοριακό κτλ κτλ Ιδίως στις περιοχές που κινούμαι, απλά δεν κυκλοφορείς με αυτοκίνητο αν τα μαγαζιά είναι ανοικτά. Για να μην αναφέρω το ψάξιμο για στάθμευση κάθε πρωί στη δουλειά.

Κατανοητά, αλλά για μένα βγάλε δίπλωμα μοτοσυκλέτας.....εχθές. Θα σου χρειαστεί έτσι κι αλλιώς......
Ένα δίκυκλο είναι απίστευτα βολικό, απείρως ταχύτερο (χρονικά αναφέρομαι) και πολύ οικονομικότερο (βενζίνη, συντήρηση)





Οπότε καταλάβατε τι ψάχνω. Ένα Commuter που λένε στο χωριό μου. Ένα μέσο μετακίνησης. Σκληροπουρηνικός μοτοσικλετιστής δεν θα γίνω, γιατί δεν θέλω να γίνω. Δεν με ενδιαφέρει να κατεβαίνω μαλλιοκούβαρα τη Συγγρού, ούτε να ξύνω το γόνατο στην άσφαλτο, δε βρίσκω διασκεδαστικό το να μου φεύγει το πίσω, να κάνω ανάποδο με το μπροστά και να διηγούμαι όλο χαρά ότι "είδα το Χριστό φαντάρο, αλλά το έσωσα". Ούτε να πηγαίνω αναμαλλιασμένος στη δουλειά, βρεγμένος, κουβαλώντας κράνη.
Θέλω να μετακινούμαι άνετα και με ασφάλεια από το σημείο Α στο σημείο Β.
Χρειάζεσαι ένα μεγάλο σκούτερ για να έχεις μεγάλους χώρους αποσκευών, άριστη προστασία από καιρικά φαινόμενα (βροχή - αέρα), αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά, οικονομική χρήση και σύγχρονο design.
Δεν θα έπαιρνα το ΜΡ3 γιατί ακόμα και ένα απλό scooter θα είναι εξίσου εύκολο αλλά θα είναι στενότερο και θα σε κάνει καλύτερο οδηγό. Και θα είναι και σημαντικά πιο ελαφρύ, που σημαίνει ότι θα περιοριστής στα 250cc που θα έχουν και το απαιτούμενο γκάζι για σβέλτες μετακινήσεις και μεγαλύτερη ευκολία θα είναι τελικά.....




Ποιά η γνώμη σας; Ξέρω ότι με τα ίδια χρήματα θα αγόραζα "αληθινή" μηχανή, αλλά δεν θέλω τέτοια.

ΟΚ...Καταλάβαμε.....
Ποια είναι η πρότασή μου?
Πάρε ένα κλασικό δίκυκλο scooter αφού βγάλεις το δίπλωμά σου. Θα σου χρειαστεί, γιατί αν πάρεις το scooter φέτος, σε 2 χρονάκια το πολύ σε βλέπω να συζητάς εδώ μέσα για επιλογές μοτοσικλέτας, μέχρι 650cc, on-off και με φέρινγκ για μικροεξορμίσεις στην περιφέρεια κλπ κλπ :116:)

Τι προτείνω?

Αυτό: Piaggio X8 250ie








Κατά βάσης μοιάζει πάρα πολύ με το MP3 (πρόσεξε τα πλαστικά και πλαίσιο από την ποδιά και πίσω), έχει απίστευτα μεγάλους χώρους (το μεγάλο ντουλάπι κάτω από την σέλα επικοινωνεί κανονικότατα με το πορτμπαγκάζ πίσω και χωράνε μέχρι και μπαστούνια του golf......) πλήρως λειτουργικούς (ανοίγουν ηλεκτρικά, έχουν φωτισμό), έχει πολύ καλό μοτέρ (αξιόπιστο, λογικό στην κατανάλωση και την συντήρηση και με πολύ καλές επιδόσεις) και σωστές αναρτήσεις και φρένα.
Δεν έχει το πάτημα ενός Beverly (λόγω μικρότερων τροχών κυρίως) αλλά για σβέλτη οδήγηση δεν θα σε αγχώσει καθόλου (αλλά τα scooter με μεγάλους τροχούς δεν έχουν το ίδιο άνετη θέση οδήγησης και καμία σχέση με την προστασία των κλασικών scooter......Για δε τους χώρους, μην το συζητήσουμε.....
 








Μηνύματα
7.001
Reaction score
5.935
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Giovanni φιλε μου το Χ8 ηταν το πρωτο που κοιταξα φυσικα λογω αποθηκευτηκων των χωρων.
Πηγα και το οδηγησα και αναφερω τι δεν μου αρεσε.
Πολλα πλαστικα και με την παροδο του χρονου αρχιζουν τα τριξιματα,τα πλαστικα του ειναι κουμπωτα και οχι με βιδες,σε περιπτωση που δεν τα κουμπωσεις καλα εσπασαν.
Τα πλαστικα που δεν ειναι βαμενα ξεθωριαζουν...εχω δει πολλα στον δρομο και ειναι χαλια.
Μικροι τροχοι και στις λακουβες την ακους λιγακι στην μεση σου.
Θεση οδηγησης ανετη για οσους ειναι κατω απο 1.80 υψος.
Μετα απο πολλες γνωμες κατοχων piaggio επειδη ειδικα με το beverly εχει γεμισει ο κοσμος κοπανανε στο σερβις.

Αυτοι οι λογοι με οδηγησαν στο honda sh300i,φυσικα και οι επιδοσεις του.

ΗΟΝDA SH300i

Κινητήρας ΥΔΡΟΨΥΚΤΟΣ 4Τ 1
Κυβικά εκατοστά (cc) 279,1
Ιπποδύναμη/στροφές 27,2/8000
Μέγιστη ροπή (Kgm/rpm) 2,6/6000
Ταχύτητες ΑΥΤΟΜΑΤΟ
Εκκίνηση ΜΙΖΑ
Διαστάσεις (Μ-Π-Υ σε χιλ.) 2100Χ730Χ1220
Ύψος σέλας 785 ΧΙΛ.
Απόσταση από το έδαφος 136 ΧΙΛ.
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 9,1 ΛΙΤΡΑ
Βάρος 162 ΚΙΛΑ
Φρένα (εμπρός/πίσω) Δ/Δ
Ελαστικά (εμπρός - πίσω) (inches) 110/70/16 – 130/70/16



ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: X8 250
Κατασκευαστής : PIAGGIO & C. Spa
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος: Μονοκύλινδρος Τετράχρονος Υγρόψυκτος 4-βάλβιδος
Διάμετρος x Διαδρομή (mm): 72,0 x 60,0
Κυβικά(cc): 244
Σχέση συμπίεσης: 11 + 0,5
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς
Τροφοδοσία: Ψεκασμός τριπλού σημείου ηλεκτρονικά ελεγχόμενος
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Εξάτμιση: Με τριοδικό καταλύτη

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Μετάδοσης: Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τύπος Συμπλέκτη: Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Σύστημα Μετάδοσης : Τροχαλίες Μεταβαλλόμενης Διαμέτρου, Τραπεζοειδής Ιμάντας, Γραναζωτός Μειωτήρας

ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος: Ατσάλινο Σωληνωτό Δικτύωμα
Μεταξόνιο (mm): 1490
Μήκος (mm): 2070
Πλάτος (mm): 760
Υψος (mm): -
Ύψος σέλας (mm): 785
Βάρος (Kgr): 171 + 6
Ρεζερβουάρ Βενζίνης (Lt): 12 + 0,5

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Εμπρός: Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, καλάμια Φ35mm Διαδρομή 94mm
Πίσω: Αιωρούμενος Βραχίονας με Δύο Υδραυλικά Αμορτισέρ διπλής ενέργειας ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων Διαδρομή 101.4mm

ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: Υδραυλικό Δισκόφρενο Φ260mm Η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί δαγκάνα με έμβολα Φ25.4mm
Πίσω: Υδραυλικό Δισκόφρενο 240mm Η αριστερή μανέτα ενεργοποιεί δαγκάνα με έμβολα Φ32mm

ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντα: Εμπρ. : 3,50 x 14''
Οπισθ.: 3,00 x 12''
Ελαστικό: Χωρίς αεροθάλαμο
Εμπρ.: 120/70-14"
Οπισθ.: 130/70-12"

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη Ισχύς (CV-rpm): 21.21 - 8.500
Μέγιστη Ροπή (Nm-rpm): 20,0 - 6.750
Μέγιστη Ταχύτητα (Km/h): 125
Επιτάχυνση 0-60 Km/h: 6,7 sec
Κατανάλωση με ταχ. 70Km/h (km/l): 35,7
Αυτονομία με ταχ. 70Km/h (km): >500Km

ΕΚΠΟΜΠΕΣ
Θορύβου: Καλύπτει την ευρωπαϊκή οδηγία 97/24 άρθρο 9
Καυσαερίων: Καλύπτει τις προδιαγραφές Euro III, την ευρωπαϊκή οδηγία 2003/77



ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: Beverly 250 i.e
Κατασκευαστής : PIAGGIO & C. Spa
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος: Μονοκύλινδρος Τετράχρονος Υγρόψυκτος 4-βάλβιδος με 1ΕΕΚ
Διάμετρος x Διαδρομή (mm): 72,0 x 60,0
Κυβικά(cc): 244
Σχέση συμπίεσης: 12,0 : 1
Ανάφλεξη: Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός με τρισδιάστατο χάρτη
Σύστημα εκκίνησης: Μίζα
Καταλύτης: Τριοδικός με αισθητήρα λ

ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Μετάδοσης: Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τύπος Συμπλέκτη: Αυτόματος Φυγοκεντρικός
Σύστημα Μετάδοσης : Τροχαλίες Μεταβαλλόμενης Διαμέτρου, Τραπεζοειδής Ιμάντας, Γραναζωτός Μειωτήρας

ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος: Σωληνωτό με Ενισχύσεις
Μεταξόνιο (mm): 1470
Μήκος (mm): 2110
Πλάτος (mm): 780
Υψος (mm): 1460
Ύψος σέλας (mm): -
Βάρος (Kgr): 169
Ρεζερβουάρ Βενζίνης (Lt): 10

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Εμπρός: Υδραυλικό Τηλεσκοπικό Πιρούνι διαμέτρου 35 mm, διαδρομής 104 mm
Πίσω: Aιωρούμενος Βραχίονας με Διπλό Υδραυλικό Αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων διαδρομής 93 mm

ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: Υδραυλικό δισκόφρενο 260mm με δαγκάνα 2 πλωτών παράλληλων εμβόλων Φ 25 mm
Πίσω: Υδραυλικό δισκόφρενο 260mm με δαγκάνα 2 πλωτών παράλληλων εμβόλων Φ 25 mm

ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντα: Εμπρ. : Ε16'' Χ 3,0 Αλουμινίου
Οπισθ.: Ε16'' Χ 3,50 Αλουμινίου
Ελαστικό: Χωρίς αεροθάλαμο
Εμπρ.: 110/70-16"
Οπισθ.: 140/70-16"

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη Ισχύς (CV-rpm): 22,4/8000
Μέγιστη Ροπή (Nm-rpm): 21/6250
Μέγιστη Ταχύτητα (Km/h): 125

ΕΚΠΟΜΠΕΣ
Θορύβου: Καλύπτει την ευρωπαϊκή οδηγία 97/24 άρθρο 9
Καυσαερίων: Καλύπτει την ευρωπαϊκή οδηγία Euro III
 

Μηνύματα
2.391
Reaction score
449
Re: Απάντηση: Piaggio MP3LT

Πολλα πλαστικα και με την παροδο του χρονου αρχιζουν τα τριξιματα,τα πλαστικα του ειναι κουμπωτα και οχι με βιδες,σε περιπτωση που δεν τα κουμπωσεις καλα εσπασαν.
Τα πλαστικα που δεν ειναι βαμενα ξεθωριαζουν...εχω δει πολλα στον δρομο και ειναι χαλια.
Δεν ισχύουν όσα λες.
Μετά από 4 χρόνια δεν έχω κανένα πρόβλημα με τριξίματα.
Αυτό με τις βίδες και τα κουμπωτά που το είδες;
Μην λέμε ανακρίβειες παιδιά.
Το έχω ανοίξει όλο μόνος μου για να του περάσω ντίζα στο κοντέρ και δεν βρήκα ούτε ένα κουμπωτό σημείο χωρίς βίδα.
Για τα πλαστικά έχεις δίκιο. Μετά από 4 χρόνια στον ήλιο και τα πολλά πλυσίματα με φάρμακο και πίεση, όντως ξεθωριάζουν.
Η λύση;
johnson baby oil. Πέρασα τα πλαστικά και έγιναν καινούργια. Μακάρι να το ήξερα να το είχα κάνει νωρίτερα γιατί θα τα προστάτευε περισσότερο.
Στην νέα έκδοση του piaggio, αυτά τα πλαστικά (τιμόνι, πίσω πλάτη) που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα είναι μεταλλικά.
 

Μηνύματα
2.391
Reaction score
449
Όσο για το honda που λες, εντάξει γούστα είναι αυτά, αλλά το απέρριψα από τη φωτό που έβαλες στο 2ο post.
Δεν ξέρω αν έχει καλά χαρακτηριστικά, αλλά έχω την εντύπωση ότι το 1ο που κοιτάμε είναι η εμφάνιση και μετά οι επιδόσεις.
Το καλύτερο μηχανάκι στον κόσμο να είναι, αν από εμφάνιση είναι........ δεν...
 

Μηνύματα
7.001
Reaction score
5.935
Απάντηση: Re: Απάντηση: Piaggio MP3LT

Δεν ισχύουν όσα λες.
Μετά από 4 χρόνια δεν έχω κανένα πρόβλημα με τριξίματα.
Αυτό με τις βίδες και τα κουμπωτά που το είδες;
Μην λέμε ανακρίβειες παιδιά.
Το έχω ανοίξει όλο μόνος μου για να του περάσω ντίζα στο κοντέρ και δεν βρήκα ούτε ένα κουμπωτό σημείο χωρίς βίδα.
Για τα πλαστικά έχεις δίκιο. Μετά από 4 χρόνια στον ήλιο και τα πολλά πλυσίματα με φάρμακο και πίεση, όντως ξεθωριάζουν.
Η λύση;
johnson baby oil. Πέρασα τα πλαστικά και έγιναν καινούργια. Μακάρι να το ήξερα να το είχα κάνει νωρίτερα γιατί θα τα προστάτευε περισσότερο.
Στην νέα έκδοση του piaggio, αυτά τα πλαστικά (τιμόνι, πίσω πλάτη) που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα είναι μεταλλικά.
Δεν ξερω πια εκδοση εχεις αλλα στο μαγαζι που το ειδα τα πλαστικα ηταν κουμπωτα. Η εκδοση που μου εδειξαν και οδηγησα ηταν με ταμπουρο πισω. Παιζει να ηταν καμμια παραεισαγωγη?
Το καταστημα δεν ηταν αντιπροσωπεια.
 

Μηνύματα
7.001
Reaction score
5.935
Απάντηση: Re: Piaggio MP3LT

Όσο για το honda που λες, εντάξει γούστα είναι αυτά, αλλά το απέρριψα από τη φωτό που έβαλες στο 2ο post.
Δεν ξέρω αν έχει καλά χαρακτηριστικά, αλλά έχω την εντύπωση ότι το 1ο που κοιτάμε είναι η εμφάνιση και μετά οι επιδόσεις.
Το καλύτερο μηχανάκι στον κόσμο να είναι, αν από εμφάνιση είναι........ δεν...
Nα μου επιτρεψεις να μην συμφωνησω,οταν δινεις 4 και 5 χιλιαρικα
το πρωτο που κοιτας ειναι επιδοσεις ασφαλεια και αξιοπιστια.
Και εμενα δεν με τρελενει η εμφανιση του honda σαν εμφανιση μου αρεσει το beverly αλλα κοιταξα ολα τα παραπανω συν το κοστος συντηρησης που ειναι φθηνοτερο απο τα piaggio.
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Επειδή δεν έχω βρει κάποιες πληροφορίες online, τι γίνεται με τη συντήρηση των Piaggio;
 

Μηνύματα
2.391
Reaction score
449
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Piaggio MP3LT

Δεν ξερω πια εκδοση εχεις αλλα στο μαγαζι που το ειδα τα πλαστικα ηταν κουμπωτα. Η εκδοση που μου εδειξαν και οδηγησα ηταν με ταμπουρο πισω. Παιζει να ηταν καμμια παραεισαγωγη?
Το καταστημα δεν ηταν αντιπροσωπεια.
Δεν ξέρω γιατί δεν έχω ασχοληθεί και τρελά με το θέμα, πάντως με δίσκους μπρος-πίσω ξέρω ότι βγαίνουν όλα τα X8.
Μήπως ήταν το X7?

Οι επιδόσεις του εμένα με καλύπτουν.
Με την ασφάλεια δεν έχω κανένα θέμα, ούτως ή άλλως μηχανάκι είναι. Πέρα από τους δίσκους και τα λάστιχα, τι άλλο να κοιτάξεις.
Από αξιοπιστία όπως είπα σε 4 χρόνια μόνο το service έχω κάνει και μία ντίζα που άλλαξα μόνος μου
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.930
Μηνύματα
3.067.355
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top