Piaggio MP3LT

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Giovanni φιλε μου
Γιάννης, συνονόματε, Γιάννης!! :126:




το Χ8 ηταν το πρωτο που κοιταξα φυσικα λογω αποθηκευτηκων των χωρων.
Οι χώροι του Χ8 είναι απίστευτοι!!! Χωράνε σχεδόν όσα και στο πορτμπαγκάζ ενός cinquecento!!! Και το καλύτερο είναι ο ενιαίος χώρος που ξεκινά από πίσω και φθάνει μέχρι την θέση του οδηγού!!!




Πηγα και το οδηγησα και αναφερω τι δεν μου αρεσε.
Πολλα πλαστικα και με την παροδο του χρονου αρχιζουν τα τριξιματα,τα πλαστικα του ειναι κουμπωτα και οχι με βιδες,σε περιπτωση που δεν τα κουμπωσεις καλα εσπασαν.
Τα πλαστικα που δεν ειναι βαμενα ξεθωριαζουν...εχω δει πολλα στον δρομο και ειναι χαλια.
Κολλητός έχει 3 χρόνια το Χ8, έχει κάνει 15 χιλιάδες χιλιόμετρα και όσες φορές το έχω πάει βόλτα είναι δεμένο και συμπαγές σαν καινούριο. Χωρίς κραδασμούς, χωρίς θόρυβο από τον ιμάντα κίνησης, χωρίς τριγμούς. Στα πλαστικά (τα ματ) η ευθύνη για το «θάμπωμα» πέφτει στον οδηγό. Που βάζουν στα πλυντήρια τα φθηνιάρικα σπρέι γυαλιστικά, που δίνουν εντυπωσιακό αποτέλεσμα στην αρχή, αλλά μετά από λίγους μήνες στον ήλιο αρχίζεις και κλαις......
Εγώ στις μοτοσικλέτες μου και τα αυτοκίνητά μου χρησιμοποιώ γαλάκτωμα για τα πλαστικά
(πχ ArmorAll


ή Porzelack




Μικροι τροχοι και στις λακουβες την ακους λιγακι στην μεση σου.
Θεση οδηγησης ανετη για οσους ειναι κατω απο 1.80 υψος.
Τα νέα Scooter δεν έχουν τους τροχούς που είχαν οι παλιές (όμορφες) Vespa των 10"!!! Το Χ8 έχει εμπρός 14" τροχό που είναι άριστος συνδυασμός σταθερότητας και ευελιξίας.
Ο δε βαθμός σταθερότητας/ αστάθειας δεν οφείλεται τόσο στο μέγεθος του τροχού εμπρός όσο στο δέσιμο του πλαισίου (εδώ το Χ8 είναι σοβαρό, αρκεί να δείτε το οριζόντιο δοκό ανάμεσα στα πόδια του οδηγού) και την ποιότητα της μπροστινής ανάρτησης.
Παλιότερα η αστάθεια οφειλόταν όχι τόσο στους 10" και 12" τροχούς εμπρός αλλά κυρίως στα πιρούνια που λειτουργούσαν με γράσο (και όχι λάδι) με περίεργες αποσβέσεις και στα πλαίσια που προκαλούσαν μεγάλες στρεβλώσεις αφού οι σχεδιαστές επέμεναν να φτιάχνουν επίπεδες ποδιές (πρακτικότατες για να βάζεις πολλά ψώνια ανάμεσα στα πόδια σου αλλά τραγικές στο «δέσιμο» του πλαισίου).

Το Χ8 είναι σταθερότατο, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές.
Αλλά για μένα ο 14άρης εμπρός τροχός έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην πόλη: έχει καλύτερο turn in στις γωνίες των 90° που συναντάμε συνεχώς στην πόλη και γίνεται ιδιαιτέρως εύχρηστο.




Μετα απο πολλες γνωμες κατοχων piaggio επειδη ειδικα με το beverly εχει γεμισει ο κοσμος κοπανανε στο σερβις.

Απλά service θέλει. Τίποτε το ιδιαίτερο. Έχει όπως πολύ καλές τιμές σε πλαστικά και περιφερειακά και κορυφαία αξιοπιστία.
Και βρίσκεις και ό,τι θες πάντα!!!

Αα......Και ένα μικρό πλεονέκτημα στα ασφάλιστρα.
Οι κατηγορίες ασφαλίστρων (στις ασφαλιστικές εταιρίες) αλλάζουν κλίμακα μετά τα 250cc :126:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Τα υλικά «καλλωπισμού» της κυρίας μου (και των Alfa αλλά και του....avatar)

Έχουμε από αριστερά προς τα δεξιά:

Porzelack: γαλάκτωμα για ματ πλαστικά (πχ λασπωτήρας, πλαϊνά των οργάνων, λαστιχένια καλύμματα κάτω από τα φέρινγκ κλπ).
Τα σπρέυ για ταμπλό απαγορεύονται αφού ξεραίνουν τα πλαστικά και τα κάνουν γκρι....

Armor All: Ό,τι και το παραπάνω, αλλά με αντλία για να φθάνει το γαλάκτωμα και σε μέρη που το χέρι και το πανί δεν φθάνουν

Τα υπόλοιπα 3 είναι αντιυγρασιακά σπρέυ (τα 2 με βάση την σιλικόνη): βοηθούν και στο βίδωμα - ξεβίδωμα, ιδανικά για αφύγρανση σε φις

Το τελευταίο είναι γυαλιστική κρέμα της Nigrin. Μέσα στο καπάκι υπάρχει και το σφουγγαράκι για την επάλοιψη.



 



Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Χ-8 250 ---> 4170€ καινούριο (και πληρώνεις επιπλέον πινακίδα και ασφάλεια)


Αν σε ενδιαφέρει μεταχειρισμένο, μπορείς να βρεις 3ετίας, με γύρω στα 10-12 χιλιάδες χιλιόμετρα και τιμή (για «καθαρό») γύρω στο 3χίλιαρο
 

Μηνύματα
4.853
Reaction score
4
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Να σε συμβουλέψω και εγώ μια που είμαι κάτοχος του Χ8 εδώ και 4+ χρόνια.
Το μηχανάκι είναι καλό και έχει αρκετό χώρο.
Καλή οδηγική συμπεριφορά + ικανοποιητικές επιδόσεις + καλά φρένα !
Δεν τρίζει και οι φθορές είναι "φυσιολογικές", αλλά.....

Το service είναι πολύ ακριβό για Ιταλικό μηχανάκι. Σκέψου ότι πληρώνω περισσότερα από φίλους που έχουν Ιαπωνικά σκούτερ !!!!
Είναι και θέμα τύχης τι θα σου κάτσει. Εμένα δεν μου έβγαλε περίεργες βλάβες αλλά έχει συμβεί σε πολλούς που γνωρίζω.
Αν έπαιρνα σήμερα καινούργιο σκούτερ δεν θα έπαιρνα πιάτζιο.
 

Μηνύματα
7.001
Reaction score
5.935
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Μπραβο Γιαννη βλεπω οτι εισαι μερακλης με τα οχηματα σου!!
Ενα δεν μπορω να καταλαβω οσους ρωτησα που εχουν piaggio μου ειπαν οτι ειναι αξιοπιστα αλλα ακριβα στα service τους,και ετσι με απετρεψαν να παρω το beverly!
Παντως δεν εχω μετανοιωσει που πηρα το honda sh300i,ευελικτο,γρηγορο,και του πηρα τον αερα σχεδον αμεσως.Οσο για τους χωρους δεν καιγομαι...εβαλα μπαγαζιερα 35λιτρων
και ολα οκ!!
 

Μηνύματα
7.001
Reaction score
5.935
Απάντηση: Piaggio MP3LT

Να σε συμβουλέψω και εγώ μια που είμαι κάτοχος του Χ8 εδώ και 4+ χρόνια.
Το μηχανάκι είναι καλό και έχει αρκετό χώρο.
Καλή οδηγική συμπεριφορά + ικανοποιητικές επιδόσεις + καλά φρένα !
Δεν τρίζει και οι φθορές είναι "φυσιολογικές", αλλά.....

Το service είναι πολύ ακριβό για Ιταλικό μηχανάκι. Σκέψου ότι πληρώνω περισσότερα από φίλους που έχουν Ιαπωνικά σκούτερ !!!!
Είναι και θέμα τύχης τι θα σου κάτσει. Εμένα δεν μου έβγαλε περίεργες βλάβες αλλά έχει συμβεί σε πολλούς που γνωρίζω.
Αν έπαιρνα σήμερα καινούργιο σκούτερ δεν θα έπαιρνα πιάτζιο.
Ακριβως τα ιδια μου ειπαν κατοχοι piaggio.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.930
Μηνύματα
3.067.355
Members
38.627
Νεότερο μέλος
hatzopou
Top