- Μηνύματα
- 30.532
- Reaction score
- 51
Απάντηση: Piaggio MP3LT
Εγώ στις μοτοσικλέτες μου και τα αυτοκίνητά μου χρησιμοποιώ γαλάκτωμα για τα πλαστικά
(πχ ArmorAll
ή Porzelack
Ο δε βαθμός σταθερότητας/ αστάθειας δεν οφείλεται τόσο στο μέγεθος του τροχού εμπρός όσο στο δέσιμο του πλαισίου (εδώ το Χ8 είναι σοβαρό, αρκεί να δείτε το οριζόντιο δοκό ανάμεσα στα πόδια του οδηγού) και την ποιότητα της μπροστινής ανάρτησης.
Παλιότερα η αστάθεια οφειλόταν όχι τόσο στους 10" και 12" τροχούς εμπρός αλλά κυρίως στα πιρούνια που λειτουργούσαν με γράσο (και όχι λάδι) με περίεργες αποσβέσεις και στα πλαίσια που προκαλούσαν μεγάλες στρεβλώσεις αφού οι σχεδιαστές επέμεναν να φτιάχνουν επίπεδες ποδιές (πρακτικότατες για να βάζεις πολλά ψώνια ανάμεσα στα πόδια σου αλλά τραγικές στο «δέσιμο» του πλαισίου).
Το Χ8 είναι σταθερότατο, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές.
Αλλά για μένα ο 14άρης εμπρός τροχός έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην πόλη: έχει καλύτερο turn in στις γωνίες των 90° που συναντάμε συνεχώς στην πόλη και γίνεται ιδιαιτέρως εύχρηστο.
Απλά service θέλει. Τίποτε το ιδιαίτερο. Έχει όπως πολύ καλές τιμές σε πλαστικά και περιφερειακά και κορυφαία αξιοπιστία.
Και βρίσκεις και ό,τι θες πάντα!!!
Αα......Και ένα μικρό πλεονέκτημα στα ασφάλιστρα.
Οι κατηγορίες ασφαλίστρων (στις ασφαλιστικές εταιρίες) αλλάζουν κλίμακα μετά τα 250cc :126:
Γιάννης, συνονόματε, Γιάννης!! :126:Giovanni φιλε μου
Οι χώροι του Χ8 είναι απίστευτοι!!! Χωράνε σχεδόν όσα και στο πορτμπαγκάζ ενός cinquecento!!! Και το καλύτερο είναι ο ενιαίος χώρος που ξεκινά από πίσω και φθάνει μέχρι την θέση του οδηγού!!!το Χ8 ηταν το πρωτο που κοιταξα φυσικα λογω αποθηκευτηκων των χωρων.
Κολλητός έχει 3 χρόνια το Χ8, έχει κάνει 15 χιλιάδες χιλιόμετρα και όσες φορές το έχω πάει βόλτα είναι δεμένο και συμπαγές σαν καινούριο. Χωρίς κραδασμούς, χωρίς θόρυβο από τον ιμάντα κίνησης, χωρίς τριγμούς. Στα πλαστικά (τα ματ) η ευθύνη για το «θάμπωμα» πέφτει στον οδηγό. Που βάζουν στα πλυντήρια τα φθηνιάρικα σπρέι γυαλιστικά, που δίνουν εντυπωσιακό αποτέλεσμα στην αρχή, αλλά μετά από λίγους μήνες στον ήλιο αρχίζεις και κλαις......Πηγα και το οδηγησα και αναφερω τι δεν μου αρεσε.
Πολλα πλαστικα και με την παροδο του χρονου αρχιζουν τα τριξιματα,τα πλαστικα του ειναι κουμπωτα και οχι με βιδες,σε περιπτωση που δεν τα κουμπωσεις καλα εσπασαν.
Τα πλαστικα που δεν ειναι βαμενα ξεθωριαζουν...εχω δει πολλα στον δρομο και ειναι χαλια.
Εγώ στις μοτοσικλέτες μου και τα αυτοκίνητά μου χρησιμοποιώ γαλάκτωμα για τα πλαστικά
(πχ ArmorAll
ή Porzelack
Τα νέα Scooter δεν έχουν τους τροχούς που είχαν οι παλιές (όμορφες) Vespa των 10"!!! Το Χ8 έχει εμπρός 14" τροχό που είναι άριστος συνδυασμός σταθερότητας και ευελιξίας.Μικροι τροχοι και στις λακουβες την ακους λιγακι στην μεση σου.
Θεση οδηγησης ανετη για οσους ειναι κατω απο 1.80 υψος.
Ο δε βαθμός σταθερότητας/ αστάθειας δεν οφείλεται τόσο στο μέγεθος του τροχού εμπρός όσο στο δέσιμο του πλαισίου (εδώ το Χ8 είναι σοβαρό, αρκεί να δείτε το οριζόντιο δοκό ανάμεσα στα πόδια του οδηγού) και την ποιότητα της μπροστινής ανάρτησης.
Παλιότερα η αστάθεια οφειλόταν όχι τόσο στους 10" και 12" τροχούς εμπρός αλλά κυρίως στα πιρούνια που λειτουργούσαν με γράσο (και όχι λάδι) με περίεργες αποσβέσεις και στα πλαίσια που προκαλούσαν μεγάλες στρεβλώσεις αφού οι σχεδιαστές επέμεναν να φτιάχνουν επίπεδες ποδιές (πρακτικότατες για να βάζεις πολλά ψώνια ανάμεσα στα πόδια σου αλλά τραγικές στο «δέσιμο» του πλαισίου).
Το Χ8 είναι σταθερότατο, τόσο στις ευθείες όσο και στις στροφές.
Αλλά για μένα ο 14άρης εμπρός τροχός έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην πόλη: έχει καλύτερο turn in στις γωνίες των 90° που συναντάμε συνεχώς στην πόλη και γίνεται ιδιαιτέρως εύχρηστο.
Μετα απο πολλες γνωμες κατοχων piaggio επειδη ειδικα με το beverly εχει γεμισει ο κοσμος κοπανανε στο σερβις.
Απλά service θέλει. Τίποτε το ιδιαίτερο. Έχει όπως πολύ καλές τιμές σε πλαστικά και περιφερειακά και κορυφαία αξιοπιστία.
Και βρίσκεις και ό,τι θες πάντα!!!
Αα......Και ένα μικρό πλεονέκτημα στα ασφάλιστρα.
Οι κατηγορίες ασφαλίστρων (στις ασφαλιστικές εταιρίες) αλλάζουν κλίμακα μετά τα 250cc :126: