Pioneer PL400

Reaction score
1.981
Μου έπεσε στα χέρια μου ένα Pioneer PL400.
Έχει τοποθετημένη μια κεφαλή που στο πλάϊ αναγράφη: D500AL MKII
ενώ υπάρχει και άλλη μία χωρίς κάποια στοιχεία.

Αυτοί που μου το έδωσαν μου είπαν ότι δεν παίζει....έτσι απλά. Εγώ το έβαλα στην μπρίζα και είδα ότι λειτουργεί, χωρίς όμως να το συνδέσω στον ενισχυτη, έναν Yamaha RX-V 750 o οποίος έχει είσοδο phono.

Μιάς και είμαι άσχετος με το σπορ....ρωτάω τα εξής:

1.Αν φταίει η κεφαλή, ποιά θα προτείνατε και για τί κόστος μιλάμε;
2.Αξίζει τα χρήματα μιας επισκευής ή είναι ένα απλό-παλιό μηχάνημα και δεν θα έπρεπε να το σκέφτομαι καν;
3.Με τον yamaha μπορεί να συνδεθεί κανονικά ή χρειάζεται και κάτι ακόμα;
4.Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τί ειναι το antiskate καί τι ρόλο παίζει το βαρος στην άκρη του βραχιωνα?

.....Αυτά τα ολίγα....και τα λέμε πάλι!
Thanks!!

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Reaction score
22.872
Απάντηση: Pioneer PL400

1.Αν φταίει η κεφαλή, ποιά θα προτείνατε και για τί κόστος μιλάμε;

Αν δεν βγάζει ήχο, δεν είναι σίγουρο ότι φταίει η κεφαλή. Μπορεί να θέλει απλώς άλλαγμα η βελόνα, ή να είναι κομμένα κάποια καλωδιάκια. Πάρε μια φθηνή κεφαλή με 10 - 15€, βάλτην επάνω και δες αν παίζει. Αν δεν παίζει, θέλει μάστορα. Αν παίζει, πάρε μια φθηνή Ortophon, και κράτα την άλλη κεφαλή για ρεζέρβα.

2.Αξίζει τα χρήματα μιας επισκευής ή είναι ένα απλό-παλιό μηχάνημα και δεν θα έπρεπε να το σκέφτομαι καν;

Σχεδόν δεν αξίζει.

3.Με τον yamaha μπορεί να συνδεθεί κανονικά ή χρειάζεται και κάτι ακόμα;

Κανονικά, ο Yamaha έχει είσοδο phono.

4.Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τί ειναι το antiskate καί τι ρόλο παίζει το βαρος στην άκρη του βραχιωνα?