- Μηνύματα
- 34
- Reaction score
- 8
Μετά από 2 εβδομάδες χαλάρωσης (04/09 - 18/09) αποφάσισα να προσθέσω κι εγώ την εμπειρία μου από τις φετινές μου διακοπές. Είπα ότι μετά από 1+ χρόνο φιλοξενίας μου σε αυτό το χώρο να προσθέσω κι εγώ το λιθαράκι μου στην ενημέρωση της παρέας.
Αν έχω κάνει λάθος στην τοποθέτηση του θέματος παρακαλώ τους admins να πράξουν κατά βούλησιν.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ψάχνοντας με την σύζυγο για τις επιλογές διακοπών που είχαμε εφέτος, αποφασίσαμε να διερευνήσουμε την επιλογή της αγοράς ενός all inclusive πακέτου διακοπών για διάφορους προσωπικούς λόγους. Ψάχνοντας λοιπόν και συζητώντας καταλήξαμε σε κάποια κριτήρια τα οποία έπρεπε ο τόπος διαμονής μας να έχει. Αυτά ήταν τα εξής:
1. Να είναι προσβάσιμο οδικώς (για να γλυτώσουμε τα έξοδα σε εισιτήρια)
2. Να είναι σε τόπο που δεν έχουμε επισκεφτεί ξανά (για να έχει και κάποιο ενδιαφέρον)
3. Να είναι οικονομικώς αποδεκτό για την εποχή και τα οικονομικά μας
4. Να παρέχει κάποιες βασικές (για εμάς) ιδιαίτερες ευκολίες (πχ. Παιδότοπο για το παιδί που είναι 19 μηνών και γεμάτο ενέργεια)
5. Να διαθέτει και πισίνα και παραλία χωρίς την χρήση αυτοκινήτου
6. Να είναι κοντά σε αστικό κέντρο (για να παίρνουμε τα απαραίτητα για το τέκνο όπως γάλα, γιαούρτια κτλ)
Μέσα από μία έρευνα είδαμε ότι μία ελκυστική προσφορά ήταν αυτή. Αποφασίσαμε λοιπόν και αγοράσαμε 3 τέτοιες προσφορές διαμορφώνοντας τον τελικό αριθμό διανυκτερεύσεων στο εν λόγω κατάλυμα στις 9. Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά της προσφοράς, είχαμε καλύψει από τα παραπάνω, τα πρώτα 5 βασικά στοιχεία στο 100% και το τελευταίο αρκετά καθώς η απόσταση των 15 χλμ. από την πόλη της Πρέβεζας ήταν για εμάς ανεκτή για τις 3 φορές που θα έπρεπε αναγκαστικά να πάμε για την αγορά των απαραίτητων του τέκνου. Έτσι λοιπόν και κλείσαμε στο κατά τις κριτικές μέτριο (αλλά αναμενόμενο για την τιμή του) Preveza Beach Resort στην Καστροσυκιά της Πρέβεζας. Επιπλέον η περιοχή ήταν σε ιδανικό σημείο για μικρές εξορμήσεις σε όλο το μήκος και πλάτος της ευρύτερης περιοχής. Σημειωτέον ότι στις 10 ημέρες των διακοπών μαζί με την απόσταση από και προς την περιοχή (Αθήνα - Καστροσυκιά - Αθήνα = περίπου 720χλμ) το κοντέρ έγραψε κοντά στα 1350 χλμ. Η αναχώρηση είχε κλείσει για τις 26/8/2013 και η αποχώρηση για τις 04/09/2013. Η συνεννόηση με το εν λόγω ξενοδοχείο ήταν άμεση και είχε ολοκληρωθεί η κράτηση από τις 06/06/2013. Όσο λοιπόν βλέπαμε τους υπόλοιπους να φεύγουν και να έρχονται από τις διακοπές τους και εμείς να στενάζουμε στην πόλη ετοιμαζόμασταν ψυχολογικά για την μεγάλη και πολυπόθητη δική μας φυγή.
Πράγματι στις 26/8/2013 ξεκινήσαμε πουρνό πουρνό και όλο ενθουσιασμό το ταξίδι μας. Φτάσαμε στην Καστροσυκιά εύκολα και γρήγορα (σχετικά αφού κάναμε κοντά 5,5 ώρες με 3 στάσεις) χάριν στην υπέροχη εφεύρεση που λέγεται GPS. Η πρώτη εικόνα που σου δημιουργεί το ξενοδοχείο είναι η επιβεβαίωση των κριτικών που είχες διαβάσει. Πρόκειται για ένα παλαιό ξενοδοχείο που έχει προσπαθήσει να ανανεώσει (αποτυχημένα κατά την γνώμη μου) την πρώτη εικόνα που σου δίνει από το lobby του. Μικρό το κακό βέβαια αφού το ξενοδοχείο (και νομίζω ότι αυτό ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις) δεν το παντρεύεσαι αλλά το χρησιμοποιείς για τις βασικές ανάγκες (όπως ξεκούραση, ένα μπάνιο και λοιπά βασικά) και αν καλύπτει τα υποτυπώδη (κανόνες υγιεινής, μία ανθρώπινη κατάσταση στα δωμάτιά του και σωστή συμπεριφορά προσωπικού) είναι υπέρ αρκετό για να περάσεις μερικές ημέρες χαλάρωσης και ηρεμίας παρέα με τους δικούς σου ανθρώπους. Η επαφή με το προσωπικό ήταν πολύ ενθαρρυντική. Ευγένεια, χαρά και η απαραίτητη δόση φιλικότητας χωρίς την έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη μόνο θετικά συναισθήματα μπορούσαν να προκαλέσουν. Όλα έδειχναν ότι θα περάσουμε ένα υπέροχο 10ήμερο.
Μιας και φτάσαμε νωρίς (11.45 για την ακρίβεια) μας ενημέρωσαν ότι το δωμάτιο θα ήταν έτοιμο στις 14.00 (απολύτως λογικό) και ότι μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε όλες τις παρεχόμενες (από την προσφορά) υπηρεσίες του ξενοδοχείου από την ίδια στιγμή και με την ολοκλήρωση της προετοιμασίας του δωματίου για να μας υποδεχθεί, θα δεχόμασταν το απαραίτητο τηλεφώνημα. Όπερ και εγένετο. Κατά τις 13.45 το τηλεφώνημα ελήφθη και βρισκόμασταν ήδη στον δρόμο προς το bungallow με αριθμό 702 όλο χαρά. Αρχικά όταν μπήκαμε στο δωμάτιο διαπίστωσα 4 βασικά προβλήματα. Το πρώτο θέμα ήταν το μέγεθος του δωματίου. Το δωμάτιο ήταν μεγέθους 2κλινου με δυνατότητα στέγασης τεσσάρων ατόμων με 2 μονά κρεβάτια και μία κουκέτα, πράγμα που περιόριζε δραματικά τους χώρους κίνησης στο δωμάτιο, δεδομένου ότι είχαμε και ένα παρκοκρέβατο στο δωμάτιο για το μωρό. Το δεύτερο ήταν μία βασική δυσλειτουργία της πόρτας εξόδου από το δωμάτιο. Η κλειδαριά δεν λειτουργούσε ομαλώς, με αποτέλεσμα η είσοδος, αλλά κυριότερα η έξοδος από το δωμάτιο να γίνεται με μεγάλη δυσκολία (μεγάλο θέμα ασφάλειας κατά την γνώμη μου, κυρίως για την περίπτωση κινδύνου). Σαν τρίτο πρόβλημα διαπιστώθηκε η κακή κατάσταση των επίπλων του δωματίου (σπασμένο σκαμπό στο δωμάτιο, πεσμένο ντουλαπάκι του mini bar, το ψυγείο να τρέχει νερά κάθε φορά που άνοιγε, φουσκωμένα ντουλάπια στο χώρο του μπάνιου, σκουριασμένο καλαθάκι στο μπάνιο, μουχλιασμένη κουρτίνα στην μπανιέρα κλπ), στα οποία όμως αποφασίσαμε με την σύζυγο να μην δώσουμε ιδιαίτερη σημασία. Τελευταίο πρόβλημα που εντοπίσαμε ήταν η (αρχικά) δυσλειτουργία της ντουλάπας του δωματίου. Και λέω δυσλειτουργία αρχικά γιατί τις πρώτες 4 μέρες οι επάλληλες πόρτες της ντουλάπας απαιτούσαν ιδιαίτερη προσπάθεια για να λειτουργήσουν, όμως μετά η κατάσταση επιδεινώθηκε, κάτι για το οποίο θα σας μιλήσω αργότερα. Η δυσλειτουργία της ντουλάπας μας οδήγησε να έχουμε τα ρούχα μας απλωμένα στα κρεβάτια της κουκέτας (την οποία εκ των πραγμάτων δεν θα χρησιμοποιούσαμε) που είχε το δωμάτιο λες και ήμασταν νομάδες σε κάποια σκηνή της ερήμου. Εδώ να προσθέσω ότι κατά την είσοδό μας στο δωμάτιο διαπιστώσαμε μία έντονη μυρωδιά μούχλας την οποία όμως και πάλι με την σύζυγο αποφασίσαμε να παραβλέψουμε. Επειδή ήμασταν κουρασμένοι από το ταξίδι (μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά διαπιστώθηκαν από την πρώτη μέρα) και το μωρό είχε ήδη αρχίσει να παραπονιέται, αποφασίσαμε να ανοίξουμε το κλιματιστικό και να πέσουμε για ύπνο. Πράγμα το οποίο και έγινε. Όταν ξυπνήσαμε το απόγευμα (και πάλι τονίζω ότι ακόμα είμαστε στην πρώτη ημέρα) και βγήκαμε στο μπαλκόνι, διαπιστώσαμε άλλα δύο προβλήματα, το κλιματιστικό έσταζε εξωτερικά πάνω στο τραπεζάκι του μπαλκονιού, καθιστώντας το μπαλκόνι δυσλειτουργικό αλλά και το τραπεζάκι άχρηστο από την σκουριά και την κακή του κατάσταση λόγω διάβρωσης (ευτυχώς οι καρέκλες ήταν πλαστικές και μπορούσαμε τουλάχιστον να κάτσουμε). Αφού ντυθήκαμε και φτάσαμε στην reception του ξενοδοχείου, το απόγευμα της 26/9/2013, αναφέραμε τα 3 σημαντικότερα για εμάς προβλήματα (κλειδαριά, ντουλάπα, κλιματιστικό) και ζητήσαμε την αλλαγή του δωματίου. Το οποίο επαναλάβαμε και το πρωί της 27/8/2013. Το μόνο πράγμα που φτιάχτηκε ήταν η κλειδαριά αλλά όχι με σωστό τρόπο καθότι η κατάσταση της κλειδαριάς μετά την "επισκευή" θύμιζε παραβιασμένη και όχι επισκευασμένη, αλλά τουλάχιστον δεν "μάγκωνε".
Για να μην σας κουράζω πολύ η κατάσταση επιδεινώθηκε την 01/09/2013 όπου από την ντουλάπα άρχισαν να τρέχουν νερά στο εσωτερικό της από τα τοιχώματά της!!! ενώ παρατηρήσαμε και μούχλα στο ταβάνι δίπλα στην ντουλάπα (κάτι που δεν είχαμε δει νωρίτερα). Εκτίμησή μου είναι ότι μούχλα προϋπήρχε καθότι είναι αδύνατον να αναπτυχθεί μούχλα στο δωμάτιο μέσα σε μόλις 5 ημέρες, απλώς ήμασταν με την σύζυγο θαμπωμένοι από την κατά τα άλλα "υπέροχη" κατάσταση του δωματίου και δεν το προσέξαμε από την αρχή. Όταν στις 02/09/2013 το μεσημέρι ζήτησα επαφή με την διεύθυνση του ξενοδοχείου, εμφανίστηκε ένα συνεργείο στο δωμάτιό μας στις 16.00 περίπου το απόγευμα, για την επισκευή της ντουλάπας. Φυσικά όταν διαπίστωσε το μέγεθος του προβλήματος αλλά και των υπόλοιπων θεμάτων του δωματίου αποχώρησε δηλώνοντας (και δικαίως) αδυναμία διόρθωσης της οποιασδήποτε κατάστασης. Σε 10 λεπτά από την επίσκεψη των τεχνικών έλαβα μια κλήση στο κινητό από την reception ζητώντας μου να προσέλθω στο γραφείο της Δ/ντριας για να μιλήσουμε. Πράγματι σε 5 λεπτά ήμουν εκεί και μετά από έναν διάλογο 25-30 λεπτών, που η εν λόγω κυρία προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, καταλήξαμε να μου πει ότι θα δει τι μπορεί να κάνει ώστε να απαλύνει την οργή μου για την αδιαφορία του ξενοδοχείου στο πρόβλημα που είχα διατυπώσει από την πρώτη μέρα διαμονής. Οι μέρες πέρασαν τελικά και στις 04/09/2013 και ώρα περίπου 10.00-11.00 προσήλθα στην reception για να φύγω επιτέλους από το ξενοδοχείο. Εκεί με συνάντησε πάλι η διευθύντρια και μου είπε ότι έχει συνεννοηθεί με το ekdromi.gr (με κάποιον κύριο του οποίου το επώνυμο δεν θυμάμαι αλλά ανέφερε συγκεκριμένα ότι συνεργάζονται) και εντός των επομένων ημερών θα επικοινωνούσε μαζί μου το εμπορικό τμήμα του site για τα εντελώς τυπικά και διαδικαστικά θέματα της συλλογής κάποιων στοιχείων για την επιστροφή κάποιου μέρους των χρημάτων. Να σημειώσω εδώ ότι κατά την συνομιλία μου με την Δ/ντρια του ξενοδοχείου τόνισα ότι δεν ζήτησα να μιλήσω μαζί της για να αιτηθώ κάποιου είδους αντάλλαγμα, ούτε να απαιτήσω κάτι παραπάνω, απλώς όπως της είπα ήθελα να κάνω το τελευταίο έντιμο πράγμα απέναντι στο ξενοδοχείο το οποίο είναι να την ενημερώσω για τις επόμενες κινήσεις μου.
Αν έχω κάνει λάθος στην τοποθέτηση του θέματος παρακαλώ τους admins να πράξουν κατά βούλησιν.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Ψάχνοντας με την σύζυγο για τις επιλογές διακοπών που είχαμε εφέτος, αποφασίσαμε να διερευνήσουμε την επιλογή της αγοράς ενός all inclusive πακέτου διακοπών για διάφορους προσωπικούς λόγους. Ψάχνοντας λοιπόν και συζητώντας καταλήξαμε σε κάποια κριτήρια τα οποία έπρεπε ο τόπος διαμονής μας να έχει. Αυτά ήταν τα εξής:
1. Να είναι προσβάσιμο οδικώς (για να γλυτώσουμε τα έξοδα σε εισιτήρια)
2. Να είναι σε τόπο που δεν έχουμε επισκεφτεί ξανά (για να έχει και κάποιο ενδιαφέρον)
3. Να είναι οικονομικώς αποδεκτό για την εποχή και τα οικονομικά μας
4. Να παρέχει κάποιες βασικές (για εμάς) ιδιαίτερες ευκολίες (πχ. Παιδότοπο για το παιδί που είναι 19 μηνών και γεμάτο ενέργεια)
5. Να διαθέτει και πισίνα και παραλία χωρίς την χρήση αυτοκινήτου
6. Να είναι κοντά σε αστικό κέντρο (για να παίρνουμε τα απαραίτητα για το τέκνο όπως γάλα, γιαούρτια κτλ)
Μέσα από μία έρευνα είδαμε ότι μία ελκυστική προσφορά ήταν αυτή. Αποφασίσαμε λοιπόν και αγοράσαμε 3 τέτοιες προσφορές διαμορφώνοντας τον τελικό αριθμό διανυκτερεύσεων στο εν λόγω κατάλυμα στις 9. Σύμφωνα με τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά της προσφοράς, είχαμε καλύψει από τα παραπάνω, τα πρώτα 5 βασικά στοιχεία στο 100% και το τελευταίο αρκετά καθώς η απόσταση των 15 χλμ. από την πόλη της Πρέβεζας ήταν για εμάς ανεκτή για τις 3 φορές που θα έπρεπε αναγκαστικά να πάμε για την αγορά των απαραίτητων του τέκνου. Έτσι λοιπόν και κλείσαμε στο κατά τις κριτικές μέτριο (αλλά αναμενόμενο για την τιμή του) Preveza Beach Resort στην Καστροσυκιά της Πρέβεζας. Επιπλέον η περιοχή ήταν σε ιδανικό σημείο για μικρές εξορμήσεις σε όλο το μήκος και πλάτος της ευρύτερης περιοχής. Σημειωτέον ότι στις 10 ημέρες των διακοπών μαζί με την απόσταση από και προς την περιοχή (Αθήνα - Καστροσυκιά - Αθήνα = περίπου 720χλμ) το κοντέρ έγραψε κοντά στα 1350 χλμ. Η αναχώρηση είχε κλείσει για τις 26/8/2013 και η αποχώρηση για τις 04/09/2013. Η συνεννόηση με το εν λόγω ξενοδοχείο ήταν άμεση και είχε ολοκληρωθεί η κράτηση από τις 06/06/2013. Όσο λοιπόν βλέπαμε τους υπόλοιπους να φεύγουν και να έρχονται από τις διακοπές τους και εμείς να στενάζουμε στην πόλη ετοιμαζόμασταν ψυχολογικά για την μεγάλη και πολυπόθητη δική μας φυγή.
Πράγματι στις 26/8/2013 ξεκινήσαμε πουρνό πουρνό και όλο ενθουσιασμό το ταξίδι μας. Φτάσαμε στην Καστροσυκιά εύκολα και γρήγορα (σχετικά αφού κάναμε κοντά 5,5 ώρες με 3 στάσεις) χάριν στην υπέροχη εφεύρεση που λέγεται GPS. Η πρώτη εικόνα που σου δημιουργεί το ξενοδοχείο είναι η επιβεβαίωση των κριτικών που είχες διαβάσει. Πρόκειται για ένα παλαιό ξενοδοχείο που έχει προσπαθήσει να ανανεώσει (αποτυχημένα κατά την γνώμη μου) την πρώτη εικόνα που σου δίνει από το lobby του. Μικρό το κακό βέβαια αφού το ξενοδοχείο (και νομίζω ότι αυτό ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις) δεν το παντρεύεσαι αλλά το χρησιμοποιείς για τις βασικές ανάγκες (όπως ξεκούραση, ένα μπάνιο και λοιπά βασικά) και αν καλύπτει τα υποτυπώδη (κανόνες υγιεινής, μία ανθρώπινη κατάσταση στα δωμάτιά του και σωστή συμπεριφορά προσωπικού) είναι υπέρ αρκετό για να περάσεις μερικές ημέρες χαλάρωσης και ηρεμίας παρέα με τους δικούς σου ανθρώπους. Η επαφή με το προσωπικό ήταν πολύ ενθαρρυντική. Ευγένεια, χαρά και η απαραίτητη δόση φιλικότητας χωρίς την έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη μόνο θετικά συναισθήματα μπορούσαν να προκαλέσουν. Όλα έδειχναν ότι θα περάσουμε ένα υπέροχο 10ήμερο.
Μιας και φτάσαμε νωρίς (11.45 για την ακρίβεια) μας ενημέρωσαν ότι το δωμάτιο θα ήταν έτοιμο στις 14.00 (απολύτως λογικό) και ότι μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε όλες τις παρεχόμενες (από την προσφορά) υπηρεσίες του ξενοδοχείου από την ίδια στιγμή και με την ολοκλήρωση της προετοιμασίας του δωματίου για να μας υποδεχθεί, θα δεχόμασταν το απαραίτητο τηλεφώνημα. Όπερ και εγένετο. Κατά τις 13.45 το τηλεφώνημα ελήφθη και βρισκόμασταν ήδη στον δρόμο προς το bungallow με αριθμό 702 όλο χαρά. Αρχικά όταν μπήκαμε στο δωμάτιο διαπίστωσα 4 βασικά προβλήματα. Το πρώτο θέμα ήταν το μέγεθος του δωματίου. Το δωμάτιο ήταν μεγέθους 2κλινου με δυνατότητα στέγασης τεσσάρων ατόμων με 2 μονά κρεβάτια και μία κουκέτα, πράγμα που περιόριζε δραματικά τους χώρους κίνησης στο δωμάτιο, δεδομένου ότι είχαμε και ένα παρκοκρέβατο στο δωμάτιο για το μωρό. Το δεύτερο ήταν μία βασική δυσλειτουργία της πόρτας εξόδου από το δωμάτιο. Η κλειδαριά δεν λειτουργούσε ομαλώς, με αποτέλεσμα η είσοδος, αλλά κυριότερα η έξοδος από το δωμάτιο να γίνεται με μεγάλη δυσκολία (μεγάλο θέμα ασφάλειας κατά την γνώμη μου, κυρίως για την περίπτωση κινδύνου). Σαν τρίτο πρόβλημα διαπιστώθηκε η κακή κατάσταση των επίπλων του δωματίου (σπασμένο σκαμπό στο δωμάτιο, πεσμένο ντουλαπάκι του mini bar, το ψυγείο να τρέχει νερά κάθε φορά που άνοιγε, φουσκωμένα ντουλάπια στο χώρο του μπάνιου, σκουριασμένο καλαθάκι στο μπάνιο, μουχλιασμένη κουρτίνα στην μπανιέρα κλπ), στα οποία όμως αποφασίσαμε με την σύζυγο να μην δώσουμε ιδιαίτερη σημασία. Τελευταίο πρόβλημα που εντοπίσαμε ήταν η (αρχικά) δυσλειτουργία της ντουλάπας του δωματίου. Και λέω δυσλειτουργία αρχικά γιατί τις πρώτες 4 μέρες οι επάλληλες πόρτες της ντουλάπας απαιτούσαν ιδιαίτερη προσπάθεια για να λειτουργήσουν, όμως μετά η κατάσταση επιδεινώθηκε, κάτι για το οποίο θα σας μιλήσω αργότερα. Η δυσλειτουργία της ντουλάπας μας οδήγησε να έχουμε τα ρούχα μας απλωμένα στα κρεβάτια της κουκέτας (την οποία εκ των πραγμάτων δεν θα χρησιμοποιούσαμε) που είχε το δωμάτιο λες και ήμασταν νομάδες σε κάποια σκηνή της ερήμου. Εδώ να προσθέσω ότι κατά την είσοδό μας στο δωμάτιο διαπιστώσαμε μία έντονη μυρωδιά μούχλας την οποία όμως και πάλι με την σύζυγο αποφασίσαμε να παραβλέψουμε. Επειδή ήμασταν κουρασμένοι από το ταξίδι (μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά διαπιστώθηκαν από την πρώτη μέρα) και το μωρό είχε ήδη αρχίσει να παραπονιέται, αποφασίσαμε να ανοίξουμε το κλιματιστικό και να πέσουμε για ύπνο. Πράγμα το οποίο και έγινε. Όταν ξυπνήσαμε το απόγευμα (και πάλι τονίζω ότι ακόμα είμαστε στην πρώτη ημέρα) και βγήκαμε στο μπαλκόνι, διαπιστώσαμε άλλα δύο προβλήματα, το κλιματιστικό έσταζε εξωτερικά πάνω στο τραπεζάκι του μπαλκονιού, καθιστώντας το μπαλκόνι δυσλειτουργικό αλλά και το τραπεζάκι άχρηστο από την σκουριά και την κακή του κατάσταση λόγω διάβρωσης (ευτυχώς οι καρέκλες ήταν πλαστικές και μπορούσαμε τουλάχιστον να κάτσουμε). Αφού ντυθήκαμε και φτάσαμε στην reception του ξενοδοχείου, το απόγευμα της 26/9/2013, αναφέραμε τα 3 σημαντικότερα για εμάς προβλήματα (κλειδαριά, ντουλάπα, κλιματιστικό) και ζητήσαμε την αλλαγή του δωματίου. Το οποίο επαναλάβαμε και το πρωί της 27/8/2013. Το μόνο πράγμα που φτιάχτηκε ήταν η κλειδαριά αλλά όχι με σωστό τρόπο καθότι η κατάσταση της κλειδαριάς μετά την "επισκευή" θύμιζε παραβιασμένη και όχι επισκευασμένη, αλλά τουλάχιστον δεν "μάγκωνε".
Για να μην σας κουράζω πολύ η κατάσταση επιδεινώθηκε την 01/09/2013 όπου από την ντουλάπα άρχισαν να τρέχουν νερά στο εσωτερικό της από τα τοιχώματά της!!! ενώ παρατηρήσαμε και μούχλα στο ταβάνι δίπλα στην ντουλάπα (κάτι που δεν είχαμε δει νωρίτερα). Εκτίμησή μου είναι ότι μούχλα προϋπήρχε καθότι είναι αδύνατον να αναπτυχθεί μούχλα στο δωμάτιο μέσα σε μόλις 5 ημέρες, απλώς ήμασταν με την σύζυγο θαμπωμένοι από την κατά τα άλλα "υπέροχη" κατάσταση του δωματίου και δεν το προσέξαμε από την αρχή. Όταν στις 02/09/2013 το μεσημέρι ζήτησα επαφή με την διεύθυνση του ξενοδοχείου, εμφανίστηκε ένα συνεργείο στο δωμάτιό μας στις 16.00 περίπου το απόγευμα, για την επισκευή της ντουλάπας. Φυσικά όταν διαπίστωσε το μέγεθος του προβλήματος αλλά και των υπόλοιπων θεμάτων του δωματίου αποχώρησε δηλώνοντας (και δικαίως) αδυναμία διόρθωσης της οποιασδήποτε κατάστασης. Σε 10 λεπτά από την επίσκεψη των τεχνικών έλαβα μια κλήση στο κινητό από την reception ζητώντας μου να προσέλθω στο γραφείο της Δ/ντριας για να μιλήσουμε. Πράγματι σε 5 λεπτά ήμουν εκεί και μετά από έναν διάλογο 25-30 λεπτών, που η εν λόγω κυρία προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, καταλήξαμε να μου πει ότι θα δει τι μπορεί να κάνει ώστε να απαλύνει την οργή μου για την αδιαφορία του ξενοδοχείου στο πρόβλημα που είχα διατυπώσει από την πρώτη μέρα διαμονής. Οι μέρες πέρασαν τελικά και στις 04/09/2013 και ώρα περίπου 10.00-11.00 προσήλθα στην reception για να φύγω επιτέλους από το ξενοδοχείο. Εκεί με συνάντησε πάλι η διευθύντρια και μου είπε ότι έχει συνεννοηθεί με το ekdromi.gr (με κάποιον κύριο του οποίου το επώνυμο δεν θυμάμαι αλλά ανέφερε συγκεκριμένα ότι συνεργάζονται) και εντός των επομένων ημερών θα επικοινωνούσε μαζί μου το εμπορικό τμήμα του site για τα εντελώς τυπικά και διαδικαστικά θέματα της συλλογής κάποιων στοιχείων για την επιστροφή κάποιου μέρους των χρημάτων. Να σημειώσω εδώ ότι κατά την συνομιλία μου με την Δ/ντρια του ξενοδοχείου τόνισα ότι δεν ζήτησα να μιλήσω μαζί της για να αιτηθώ κάποιου είδους αντάλλαγμα, ούτε να απαιτήσω κάτι παραπάνω, απλώς όπως της είπα ήθελα να κάνω το τελευταίο έντιμο πράγμα απέναντι στο ξενοδοχείο το οποίο είναι να την ενημερώσω για τις επόμενες κινήσεις μου.